Omg zijwaarts beeld.quote:Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Skylark, ben terug van t etenen ik ga nu even Marth en Ganondorf unlocken voor 1 vs team van 3 ganondorf
http://tinypic.com/player.php?v=16bajag&s=4
Dit was ie van toenstraks
Die "Nou" op het eind? Mijn vader die blij is dat ik klaar ben en mee kan gaan eten
Nee.quote:Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef Maisnon het volgende:
NG maak de volgende keer een beetje een normale TT nu is het net een random kuttopic
Hoi Jan Smit.quote:Op zondag 1 november 2009 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
En ja, die tt slaat op mij, want er komt bloed uit m'n oor
Op welk level zaten je tegenstanders?quote:Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Skylark, ben terug van t etenen ik ga nu even Marth en Ganondorf unlocken voor 1 vs team van 3 ganondorf
http://tinypic.com/player.php?v=16bajag&s=4
Dit was ie van toenstraks
Die "Nou" op het eind? Mijn vader die blij is dat ik klaar ben en mee kan gaan eten
Waaroom?quote:
Sang, dat plaatje met die knipperende japsquote:Op zondag 1 november 2009 19:34 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind m'n laatste fobo-update toch wel geslaagd moet ik zeggen.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sang, dat plaatje met die knipperende japs.
Waar ben je nu dan?quote:Op zondag 1 november 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
Godver, ik moet naar huis maar ik wil niet door de regen.
Oh, ok. Om 3:00 gaat het stoppen met regenen, als je daar wat aan hebt.quote:Op zondag 1 november 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij m'n ouders. Maar ik moet naar Tilborough en dan naar huis.
Fijn ja, bedanktquote:Op zondag 1 november 2009 19:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, ok. Om 3:00 gaat het stoppen met regenen, als je daar wat aan hebt.
Komt naar de SC om te janken in plaats van er iets aan te doen: Checkquote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Florian_ het volgende:
Gigantische achterstand door ontgroening: Check
Volgende week belangrijke tentamens waar ik nog niets aan heb gedaan: Check
Ik las Crack.quote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Florian_ het volgende:
Oeh, wat voor tentamens heb je?quote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Florian_ het volgende:
Om de een of andere lezen dacht ik ook Crack te lezenquote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las Crack.Ik dacht al, is er nog heet nieuws over Crack en ZH?!
![]()
Ik ook niet. Ze liggen waarschijnlijk al een paar dagen in bed.quote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Om de een of andere lezen dacht ik ook Crack te lezen
Geen idee, heb ze al een tijdje niet meer gezien.
Heb ik wat gemist tussen crack en inham?quote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las Crack.Ik dacht al, is er nog heet nieuws over Crack en ZH?!
![]()
Ik bel morgen wel even aan.quote:Op zondag 1 november 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze liggen waarschijnlijk al een paar dagen in bed.
Ze hebben nu al 3x met elkaar gemeet (sinds vorige week zaterdag) en hebben nu een prille relatie.quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist tussen crack en inham?
Ik vind die gedachte echt ranzig for some reason. Crack_ met van die uberblozende wangetjes, en Zotheid in zijn witte jasquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
En dus ook al minstens 3 keer seks gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |