Omg zijwaarts beeld.quote:Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Skylark, ben terug van t etenen ik ga nu even Marth en Ganondorf unlocken voor 1 vs team van 3 ganondorf
http://tinypic.com/player.php?v=16bajag&s=4
Dit was ie van toenstraks
Die "Nou" op het eind? Mijn vader die blij is dat ik klaar ben en mee kan gaan eten
Nee.quote:Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef Maisnon het volgende:
NG maak de volgende keer een beetje een normale TT nu is het net een random kuttopic
Hoi Jan Smit.quote:Op zondag 1 november 2009 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
En ja, die tt slaat op mij, want er komt bloed uit m'n oor
Op welk level zaten je tegenstanders?quote:Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Skylark, ben terug van t etenen ik ga nu even Marth en Ganondorf unlocken voor 1 vs team van 3 ganondorf
http://tinypic.com/player.php?v=16bajag&s=4
Dit was ie van toenstraks
Die "Nou" op het eind? Mijn vader die blij is dat ik klaar ben en mee kan gaan eten
Waaroom?quote:
Sang, dat plaatje met die knipperende japsquote:Op zondag 1 november 2009 19:34 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind m'n laatste fobo-update toch wel geslaagd moet ik zeggen.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sang, dat plaatje met die knipperende japs.
Waar ben je nu dan?quote:Op zondag 1 november 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
Godver, ik moet naar huis maar ik wil niet door de regen.
Oh, ok. Om 3:00 gaat het stoppen met regenen, als je daar wat aan hebt.quote:Op zondag 1 november 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij m'n ouders. Maar ik moet naar Tilborough en dan naar huis.
Fijn ja, bedanktquote:Op zondag 1 november 2009 19:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, ok. Om 3:00 gaat het stoppen met regenen, als je daar wat aan hebt.
Komt naar de SC om te janken in plaats van er iets aan te doen: Checkquote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Florian_ het volgende:
Gigantische achterstand door ontgroening: Check
Volgende week belangrijke tentamens waar ik nog niets aan heb gedaan: Check
Ik las Crack.quote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Florian_ het volgende:
Oeh, wat voor tentamens heb je?quote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Florian_ het volgende:
Om de een of andere lezen dacht ik ook Crack te lezenquote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las Crack.Ik dacht al, is er nog heet nieuws over Crack en ZH?!
![]()
Ik ook niet. Ze liggen waarschijnlijk al een paar dagen in bed.quote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Om de een of andere lezen dacht ik ook Crack te lezen
Geen idee, heb ze al een tijdje niet meer gezien.
Heb ik wat gemist tussen crack en inham?quote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las Crack.Ik dacht al, is er nog heet nieuws over Crack en ZH?!
![]()
Ik bel morgen wel even aan.quote:Op zondag 1 november 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze liggen waarschijnlijk al een paar dagen in bed.
Ze hebben nu al 3x met elkaar gemeet (sinds vorige week zaterdag) en hebben nu een prille relatie.quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist tussen crack en inham?
Ik vind die gedachte echt ranzig for some reason. Crack_ met van die uberblozende wangetjes, en Zotheid in zijn witte jasquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
En dus ook al minstens 3 keer seks gehad.
Vaker denk ik.quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
En dus ook al minstens 3 keer seks gehad.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die gedachte echt ranzig for some reason. Crack_ met van die uberblozende wangetjes, en Zotheid in zijn witte jas![]()
!
What the fuckquote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Dan komt Crack zo binnen, en dan staat ZH daar in z'n witte doktersjas met adamskostuum eronder. En dan zo z'n jas open, tadaaa.
Op 9quote:Op zondag 1 november 2009 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op welk level zaten je tegenstanders?
Ja inderdaad, ik vind de gedachte al smerig dat Zotheid een penis heeftquote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Dan komt Crack zo binnen, en dan staat ZH daar in z'n witte doktersjas met adamskostuum eronder. En dan zo z'n jas open, tadaaa.
Jouw vader heeft ook een penis. En nadat jouw moeder daaraan had gezogen stak hij hem in haar om vervolgens in haar te komen zodat jij 9 maanden later geboren kon worden.quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind de gedachte al smerig dat Zotheid een penis heeft![]()
!
Jij bent ook zooo lekkerquote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik zie er veel te lekker uit voor dit weer.
Nee, ik ben nog niet weg.
Daar heb ik dan weer geen moeite mee, ik mag hopen dat ik tijdens een geile liefdevolle neukbeurt verwekt ben.quote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw vader heeft ook een penis. En nadat jouw moeder daaraan had gezogen stak hij hem in haar om vervolgens in haar te komen zodat jij 9 maanden later geboren kon worden.
quote:
Whehe, Inhamquote:Op zondag 1 november 2009 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit.
Maar met inham, come on
Hehe, ik krijg er zo'n gast altijd gek mee. "Heb jij je moeder weleens naakt gezien" Ja "En je vader?" Ja "Stel je voor......."quote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen moeite mee, ik mag hopen dat ik tijdens een geile liefdevolle neukbeurt verwekt ben.
Ik zie mijn ouders allebei weleens naakt:quote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe, ik krijg er zo'n gast altijd gek mee. "Heb jij je moeder weleens naakt gezien" Ja "En je vader?" Ja "Stel je voor......."
Tattoo op d'r kont?quote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef NoelGallagher het volgende:
m'n moeder had een keer een tattoo laten zetten, en ze vroeg of ik hem wilde zien. Natuurlijk zei ik ''ja' en toen trok ze haar broek naar beneden![]()
![]()
quote:
Die volg ik niet...quote:Op zondag 1 november 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die gedachte echt ranzig for some reason. Crack_ met van die uberblozende wangetjes, en Zotheid in zijn witte jas![]()
!
Met je naamquote:Op zondag 1 november 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou me doodschamen als mijn ouders tattoos hadden. Zo'n dolfijntje op m'n moeders arm, ik zie het al voor me. Hahahaha.
Het regent buiten, mag mijn draakje schuilen in jouw warme grot?quote:
Zo kennen wij via-via iemand die heel groot "Mama" op zijn biceps heeft staanquote:
Nee die is helemaal uitgehold van binnen en dat doet heul veul pijn.quote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het regent buiten, mag mijn draakje schuilen in jouw warme grot?
Ik zie mij ook nog niet de namen van mn kinderen tattoeërenquote:Op zondag 1 november 2009 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat al helemaal niet. Verschrikkelijk.
Waarom heb ik dit afgekekenquote:
Behoorlijk lang I guessquote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
Hoelang zou je erover doen 's avonds om dat er allemaal weer af te krijgen?
Ja inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij heeft zij ook echt super veel make up.
Inderdaadquote:
Ik ken iemand en die heeft een vriendje die op Bill van TH lijkt en ook altijd make-up draagt en ze vindt hem niet knap als hij geen make-up meer draagt.quote:
Billquote:Op zondag 1 november 2009 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die heeft een vriendje die op Bill van TH lijkt en ook altijd make-up draagt en ze vindt hem niet knap als hij geen make-up meer draagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |