Man, er verschijnt hier een penis midden in het beeld, in een volle huiskamerquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Man, er verschijnt hier een penis midden in het beeld, in een volle huiskamer
Dus, jij loopt toch ook gewoon door de huiskamer heen?quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Topic report is de deur uit.quote:Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
. Ik zou het dan ook GELIJK melden.
Maar wel met onderbroekquote:Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dus, jij loopt toch ook gewoon door de huiskamer heen?
Janken, joh.quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Normaal zit ik gewoon boven opgesloten in mijn slaapkamer, maar ben hem nu aan het formatteren.quote:Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
oh ja, de pc in de woonkamer hebben staan_!
quote:Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
oh ja, de pc in de woonkamer hebben staan_!
Ik vind gewoon dat mensen zich strikt aan de FAQ moeten houden, doe ik ook.quote:
jij gaat zitten FOK!en in een volle huiskamer?quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou Remlof sieren dat hij daad bij woord zou voegen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
phpmystyle (wat een kankerusername btw) is een nsb'er. Je krijgt het 10miljoen miljard keer zo hard terug.
Jij Fok!t in een volle huiskamer?quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HAHAAHAHAAHA.quote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
Hahaha, ik weet nog een goeie!!1 Namelijk: nsbmystyle.
Watdan? Morgen weer school? ;Dquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |