Van onze kant uit bezien jaquote:Op zondag 1 november 2009 21:28 schreef Skylark. het volgende:
Laat maar, dit is vechten tegen de bierkaai. Dweilen met de kraan open. Discussieren met phpmystyle.
http://tinypic.com/player.php?v=sm3bdf&s=4quote:Op zondag 1 november 2009 21:04 schreef Maisnon het volgende:
Mijn haar is helaas donkerderdikke faal.
Nou Smash Bros fans, ik heb net Ganondorf en Marth unlocked en even 1 vs 2 gespeeld en ik had het de eerste match al bijna gewonnen
Ging dood terwijl zij allebei nog 1 leven hadden en 117% en 80% ofzoscheelde niks
Omdat jullie allemaal vrouwen zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van onze kant uit bezien ja
Als 1 iemand iets roept en verder is iedereen het ermee oneens, zou je dan niet eens naar jezelf moeten kijken?
precies.quote:Op zondag 1 november 2009 21:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat jullie allemaal vrouwen zijn.
Jij hebt echt een hele andere speelstijl dan ikquote:Op zondag 1 november 2009 21:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
http://tinypic.com/player.php?v=sm3bdf&s=4
Zo dit is em, Skylark kijk maar eens
Lijkt me ook fijner dan wanneer je vriend zegt dat ie je liever met make-up ziet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
precies.
En die zouden geen mening moeten hebben
En horen in de keuken thuis
(Ado ziet me graag zonder make-up, en af en toe met)
Nee, omdat jullie zelf niet vaak make-up op doen en dus vinden dat dat niet hoeft. Allemaal, dus dan ben ik sowieso in de minderheid. Maarja boeien.quote:Op zondag 1 november 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
precies.
En die zouden geen mening moeten hebben
En horen in de keuken thuis
(Ado ziet me graag zonder make-up, en af en toe met)
Als ik tegen een mens speel ben ik veel meer van het eh, jonglerenquote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hele andere speelstijl dan ik. Ik ben meer van het rollen en evaden en dan achter de rug om een hit landen/grabben. Netjes, maar je hebt wel easy tegenstanders voor jou gezien je reach advantage met je zwaard tegenover die twee, je had het moeilijker gehad tegen een projectielenspammer
.
Nou jongens mijn dag is weer verpest NG vind iets stomquote:Op zondag 1 november 2009 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
jezus, sky en mais![]()
![]()
met jullie gayspelletje
als hij dat zou vinden, zou hij dat wel zeggenquote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lijkt me ook fijner dan wanneer je vriend zegt dat ie je liever met make-up ziet.
Ik snapte het wel hoorquote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, omdat jullie zelf niet vaak make-up op doen en dus vinden dat dat niet hoeft. Allemaal, dus dan ben ik sowieso in de minderheid. Maarja boeien.
Ja oke, maar ik zie dat niet echt als een compliment dan.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als hij dat zou vinden, zou hij dat wel zeggen
[..]
Ik snapte het wel hoor
Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou jongens mijn dag is weer verpest NG vind iets stom
Mooi zo.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou jongens mijn dag is weer verpest NG vind iets stom
Ook niet persé als een belediging, ik weet best dat ik me mooier kan maken met wat make-up.quote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik zie dat niet echt als een compliment dan.
Wat straalt er weer een negativiteit van je af, jongen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
jezus, sky en mais![]()
![]()
met jullie gayspelletje
Ja lekker!quote:
Als ik nu iets zie wat over jou en ZH samen gaat zie ik die foto die Japsnars heeft gemaakt steeds voor me.quote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja lekker!
Weekendje ZH was leukNet naar die film van Michael geweest en was echt gaaf!
Het staat trouwens wel echt helemaal blank in Eindhoven
Nergens last van gehadquote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja lekker!
Weekendje ZH was leukNet naar die film van Michael geweest en was echt gaaf!
Het staat trouwens wel echt helemaal blank in Eindhoven
Nou, zo die vrienden van zh zeiden dat we heel schattig waren samen, en die foto vind ik zelf ook echt ranzigquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik nu iets zie wat over jou en ZH samen gaat zie ik die foto die Japsnars heeft gemaakt steeds voor me.![]()
Maar fijn dat het leuk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |