Nee, doctorandus.quote:Op zondag 1 november 2009 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kloon
ga je dan ook meisjes zeggen dat ze je Meester moeten noemen Otis?
Tuurlijk. WAT NOEM JE ME BIJ MN VOORNAAM BITCH!! OP JE KNIEEN!!quote:Op zondag 1 november 2009 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kloon
ga je dan ook meisjes zeggen dat ze je Meester moeten noemen Otis?
Jawel 2 op mijn eigen kamer, maar ik ben ze aan het formatterenquote:Op zondag 1 november 2009 22:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij Fok!t in een volle huiskamer?
Jij hebt geen eigen PC?
Ben je in klb sc aan het verkeerde adresquote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat mensen zich strikt aan de FAQ moeten houden, doe ik ook.
Totaal niet, kan ik bij je op consult?quote:Op zondag 1 november 2009 22:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Hé phpdinges, ben jij gelukkig? Val je niet erg uit de toon in het dagelijks leven?
Amusementswaarde bedoel je?quote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef phpjestylo het volgende:
Decadente WO'ers
Topic met torenhoge amusante waarde.
met de zweep in je hand en je kistjes in haar nekquote:Op zondag 1 november 2009 22:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tuurlijk. WAT NOEM JE ME BIJ MN VOORNAAM BITCH!! OP JE KNIEEN!!
Niemand die je aandacht geeft.quote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef Crack_ het volgende:
HOU OP, HOU OP, IK KAN ER NIET MEER TEGEN![]()
![]()
*Stort in
wat is er?quote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef Crack_ het volgende:
HOU OP, HOU OP, IK KAN ER NIET MEER TEGEN![]()
![]()
*Stort in
Je voelt je nu zeker wel goed ? Nu je even je integer aan iedereen kon laten zien?quote:
quote:
Ik wil wel appel kaneel.quote:Op zondag 1 november 2009 22:38 schreef Maisnon het volgende:
De thee is klaar! Moet iemand ook?
Ik heb appel kaneel, turkse appel ofzoietsen normale
Normale.quote:Op zondag 1 november 2009 22:38 schreef Maisnon het volgende:
De thee is klaar! Moet iemand ook?
Ik heb appel kaneel, turkse appel ofzoietsen normale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |