Zo hoort hetquote:Op zondag 1 november 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nergens last van gehad
en nu goed, maar ben ziek geweest, Ado heeft heel goed voor me gezorgd
Wat hebben jullie allemaal gedaan? (en gaan de Eindhovenaren hier Glow lopen toevallig?)
Ado schopte tegen mn teen die nu gekneusd isquote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo hoort het
En eigenlijk niet zo heeeel veel, hij heeft me wel kei hard op mn kaak en tegen mn wenkbrauw geslagen
Zelfs zo erg dat het een beetje blauw is
Jaquote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado schopte tegen mn teen die nu gekneusd is
ZH ook lomp ja?
Sorry Mquote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, zo die vrienden van zh zeiden dat we heel schattig waren samen, en die foto vind ik zelf ook echt ranzig
Hij is dus écht geen kakkerquote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehehe Zotheid de wijndrinkende Beethovenluisterende ribbroekdragende kakker blijkt een lompe boer te zijn.
Neequote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry M
Heb je nou al een foto van jouw en zot?
Wat hebben jullie allemaal gedaan? (en gaan de Eindhovenaren hier Glow lopen toevallig?)
Of hij is gewoon een mietje!quote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar heeft hij vast een goede reden voor
Dat zegt hij zelfquote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij is dus écht geen kakker
Dat dacht ik eerst dus ook, maar nee
Nee, dat valt echt niet zo opquote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
crack, wat ik dus echt ff wil weten he, zijn die inhammen echt zo groot, of niet?
Ja, de afgelopen jaren hebben we het gelopen en het was echt de moeite waard. Twee jaar geleden was het leuker dan vorig jaar, maar vorig jaar zaten er ook wel dingen in die de moeite waard warenquote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry M
Heb je nou al een foto van jouw en zot?
Boh, dat glow ziet er wel vet uit.
Ik ookquote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
qua uiterlijk is het wel een kakker ja, maar innerlijk ..
Nog steeds nietquote:
Jaquote:Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef Japsnars het volgende:
O wacht, hij heeft nu die karaoke/rock band borrel
Wij zijn bijna een jaar samen en hebben iets van 3 foto's van ons samen, een van achter, een onscherpe en een waarop we foto's aan het kijken zijn en alleen de bovenkanten van onze hoofden zichtbaar oidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |