Omdat ze er zo totaal anders uit ziet dan het meisje aan het begin!quote:Op zondag 1 november 2009 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom heb ik dit afgekeken
Het ziet er wel kkziek uit, alleen is zij een aziaat en heeft ze dus veel te donkere ogen...![]()
![]()
Dan hoef je ze toch ook niet echt te epilerenquote:Op zondag 1 november 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb best lichte wenkbrauwen.Daarom laat ik ze ook epileren, ik kan het niet zelf.
Nee hoor, lang niet altijd. en ik heb liever een vrouw die au naturel mooi is dan met een laag make-up.quote:
Vooral als ze het er voor het slapen gaan niet af heeft gehaaldquote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, lang niet altijd. en ik heb liever een vrouw die au naturel mooi is dan met een laag make-up.
Straks schrik jij je dood als je wakker wordt
Wat een dooddoener of open deur, whatever.quote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, lang niet altijd. en ik heb liever een vrouw die au naturel mooi is dan met een laag make-up.
Want zonder make-up zien ze er niet toonbaar uit?quote:Op zondag 1 november 2009 21:14 schreef Skylark. het volgende:
Vrouwen die niet even hun best doen om er toonbaar uit te zien. Ik doe toch ook elke dag deo en eau de cologne op en gel in?
Wat boeit mij het als er make-up op zit, zolang het er maar toonbaar uitziet. En make-up maakt vrouwen mooier. Alsof ik opsta voordat de vrouw haar ochtendtoilet heeft gedaan en het ontbijt heeft gemaaktquote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie er zonder make-up ook toonbaar uit.quote:Op zondag 1 november 2009 21:14 schreef Skylark. het volgende:
Vrouwen die niet even hun best doen om er toonbaar uit te zien. Ik doe toch ook elke dag deo en eau de cologne op en gel in?
Ja inderdaad als je nou eens een echt knap meisje vindt Skylark, heb je dit soort problemen iig niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie er zonder make-up ook toonbaar uit.
Je ziet ze heus wel een beetje.quote:Op zondag 1 november 2009 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan hoef je ze toch ook niet echt te epileren? Als je ze niet ziet
?
Ik draag nooit (veel) make-up, als ik al echt moeite doe is het een laagje mascara ofzo!
Oja, ik was vergeten dat ik alleen lelijke snollen met 3 plamuurlagen regelde.quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja inderdaad als je nou eens een echt knap meisje vindt Skylark, heb je dit soort problemen iig niet.
Maar iemand die niet 'toonbaar' is zonder make-up.quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja, ik was vergeten dat ik alleen lelijke snollen met 3 plamuurlagen regelde.
Ja, meisjes zien er echt heel raar uit zonder eyeliner/mascara, weet niet wat het is. Van die rare ogen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar iemand die niet 'toonbaar' is zonder make-up.![]()
Ik ben het met je eens dat het wel mooier kan maken als je niet overdrijft en het goed doet, maar het nodig hebben om toonbaar te zijn?
Jullie hoeven later niet te werken maar mogen op de kinderen passen, dus het is heus wel rechtvaardig.quote:Op zondag 1 november 2009 21:25 schreef Smart_ass het volgende:
Luiheid?Jij hebt makkelijk praten, beetje gel in je haar en parfum op doen en je bent klaar.
Mannen hebben het echt zo makkelijk.
Wat je wilquote:Op zondag 1 november 2009 21:23 schreef Skylark. het volgende:
Met jullie 'puur natuur mooi'.
Echt een argument dat uit luiheid is geboren. Jullie scheren je toch ook (hoop ik toch). Nou dan. Ik zeg niet dat make-up in elke hoeveelheid mooi is, maar elke vrouw kan mooier worden met het juiste gebruik van make-up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |