En dat album van hem vind ik ook top.quote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Michael Bublé is echt een toffe jongen.
C_N IS EEN ZIELENKNIJPER!~!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sang , ik word gek! Iemand een andere invasieve manier van hersenonderzoek? Ik heb al een lobotomie.
Nee, dat heb ik nooit gedaan. Wil mn eigen tempo kunnen houden en de kindjes vinden lang niet alles interessant genoeg om bij te blijven hangen en sommige dingen juist weer wel (bij die bloemen in het zand op de grond zijn we lang blijven staan, was 2007 geloof ik )quote:
De conclusie dat ik kankerveel honger heb.quote:Op zondag 1 november 2009 22:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
3) Welke conclusie kan worden getrokken omtrent de functie van de Laterale (LH) en Ventromediale hypothalamus (VMH) bij het reguleren van eetgedrag op basis van het uitgevoerde experiment?
3e practicum:
RAGEEEEEEE
Oke, want op die site doen ze net alsof het nodig isquote:Op zondag 1 november 2009 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit gedaan. Wil mn eigen tempo kunnen houden en de kindjes vinden lang niet alles interessant genoeg om bij te blijven hangen en sommige dingen juist weer wel (bij die bloemen in het zand op de grond zijn we lang blijven staan, was 2007 geloof ik )
Morgen ga ik even zijn raam ingooien.quote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja![]()
En vanmiddag had hij een verjaardag
DONT PISS ME OFF !quote:Op zondag 1 november 2009 22:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
C_N IS EEN ZIELENKNIJPER!~!!!!!!!!!!!!
Je krijgt natuurlijk wel meer info en dat kan wel leuk zijn, maar het is ook leuk om gewoon te kijkenquote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, want op die site doen ze net alsof het nodig is
Oke, ik wens je veel succesquote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Morgen ga ik even zijn raam ingooien.
Zonder gids lijkt mij leuker!quote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je krijgt natuurlijk wel meer info en dat kan wel leuk zijn, maar het is ook leuk om gewoon te kijken
Wanneer heb je tentamens?quote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef Otis2.0 het volgende:
ARTIKEL 162 VAN BOEK 6 VAN HET BURGERLIJK WETBOEK: HIJ DIE JEGENS EEN ANDER EEN ONRECHTMATIGE DAAD PLEEGT, WELKE HEM KAN WORDEN TOEGEREKEND, IS VERPLICHT DE SCHADE DIE DE ANDER DIENTENGEVOLGE LIJDT, TE VERGOEDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hihi...quote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb al een lobotomie.
Ja.quote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef Otis2.0 het volgende:
ARTIKEL 162 VAN BOEK 6 VAN HET BURGERLIJK WETBOEK: HIJ DIE JEGENS EEN ANDER EEN ONRECHTMATIGE DAAD PLEEGT, WELKE HEM KAN WORDEN TOEGEREKEND, IS VERPLICHT DE SCHADE DIE DE ANDER DIENTENGEVOLGE LIJDT, TE VERGOEDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wist nog geen eens dat dat wasquote:Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb me goed vermaakt
Alleen nog geen idee wanneer we dit jaar gaan
Constitutioneel Recht en Rechtswetenschap. Ik heb m'n cijfers nog niet maar ik ga ervan uit dat het wel aardig was.quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, al geweest dus. Welk vak, en hoe ging het?
Wat was zijn precieze adres? Anders moet ik het hele plein kapotgooien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |