Dat is wel vrij snel, maar als hij daarop afknapt vindt hij je sowieso niet echt leuk. Ik vind de smsjes met ''ik denk aan je'' e.d. trouwens ook vrij snel.quote:Op zondag 1 november 2009 19:16 schreef Miramare het volgende:
Was een maandje aan het daten met leuke man: 30 jaar. Zet de leeftijd er maar even bij aangezien dat nog wel verschil kan maken m.b.t. volwassenheid (maar hoeft niet natuurlijk).
Maar goed, in die maand hebben we elkaar eigenlijk maar 3x echt afgesproken... dat heeft te maken met feit dat hij anderhalve week in het buitenland zat, en ik vervolgens een weekend die vol was.
Maar intussen wel elke dag contact gehad. Initatief van contact was zo'n 50-50 via msn, sms en soms telefoontje...
Eerste date was gelijk zoenen, fijne chemie... dus vandaaruit werden onze gesprekjes ook steeds liever: ik denk aan je, kusjes, verheug me zo je weer te zien, etc, je kent het wel.
Misschien door al dat contact ertussen dat ik te veel verwachtingen heb opgebouwd?
Ik i.i.g. liep ik best wel een beetje met mijn hoofd in de wolken.
Afgelopen vrijdag hele fijne date gehad... Hij kwam bij mij, heb voor hem gekookt en verder avondje samen relaxen op de bank ... en is hij uiteraard blijven slapen. Daar heb ik absoluut geen spijt van want het was heel fijn ...
Waar ik misschien wel spijt van heb is misschien dat het toch te snel was? De volgende dag was namelijk toch een beetje 'vreemd'. Wel gezellig nog ontbeten en gepraat over koetjes en kalfjes en toen afscheid genomen. Hij sms-te nog om te bedanken voor fijne avond/ nacht. En ik sms terug om hem te bedanken...
Toch voel ik nu dat er absoluut wat veranderd is ... Hij heeft nu verder niets meer laten horen, en da's vreemd. Nu weet ik ook dat vrouwen veranderen, dat klopt, ik voel me nu kwetsbaarder dan voor de sex.
Heb hem vanmiddag een luchtig sms-je gestuurd, om hem een fijne dag te wensen. Daar heeft hij (nog) niet op gereageerd. En nu denk ik:
Is sex na een maand, op derde afspraakje te snel?
Sad but true.quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Hij heeft z'n zaad geloosd en schuimt nu het internet af op zoek naar meer naieve vrouwtjes
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
QFTquote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Hij heeft z'n zaad geloosd en schuimt nu het internet af op zoek naar meer naieve vrouwtjes
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
We win.quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
kort door de bocht? Is dat nu niet iets te snel concluderen?quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
Oi!quote:Op zondag 1 november 2009 19:23 schreef Xebrozius het volgende:
Mooi om te lezen hoe vrouwen de boel gevoelsmatig benaderen en elke kerel in dit topic het eens is dat er zaad is geloosd.
ggquote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
Ik zie niet wat er gevoelsmatig is aan mijn post, maar ben blij dat je er zo vrolijk van wordt.quote:Op zondag 1 november 2009 19:23 schreef Xebrozius het volgende:
Mooi om te lezen hoe vrouwen de boel gevoelsmatig benaderen en elke kerel in dit topic het eens is dat er zaad is geloosd.
dat vroeg ik me ook af.quote:
Op zich vind ik het zelf juist wel een fijn idee om een relatie rustig op te bouwen, daten is fun, sex is ook fun, maar denken dat je iets aan het opbouwen bent en er dan achter komt dat de ander enkel uit was op sex, dat is klote.quote:Op zondag 1 november 2009 19:24 schreef Jazoist het volgende:
Dat gedoe met 'lieve' SMS-jes, mailtjes, enzovoort dat zegt wat mij betreft allemaal niet zo heel veel. Op een gegeven moment merk je dan dat eigenlijk een van de twee of allebei het niet zo ziet zitten. Je kan misschien beter de mate van intimiteit zelf als maatstaf nemen in plaats van de tijd die er tussen bepaalde dingen zit ?
Nee. Nu is het wachten tot de druk (downstairs) weer opbouwt.. Dan wordt er weer contact opgenomen met TS die dan weer genomen wordt.quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
Je probeert je in 'hem' te verplaatsen. Niet te needy zijn. Absoluut gevoelsmatig. Misschien komt het voor jou over als rationeel maar dat is het dus niet.quote:Op zondag 1 november 2009 19:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er gevoelsmatig is aan mijn post, maar ben blij dat je er zo vrolijk van wordt.
Nee hoor, bij mij was 't afgelopen nacht na de 2de date al raak.quote:Op zondag 1 november 2009 19:16 schreef Miramare het volgende:
Dat dus... een man heeft zo z'n zondag rustig nodig.... wij hebben niet zo'n behoefte aan constant sms-en en de vrouw op de hoogte houden van alles wat je uitspookt als ze er níet is....quote:Op zondag 1 november 2009 19:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij was 't afgelopen nacht na de 2de date al raak.
Waarschijnlijk is hij gewoon even druk bezig met allerlei belangrijke zaken.. Sport op tv, Ajax - Feyenoord verwerken, etc. Maar wat je ook doet, ga hem niet opbellen omdat je geen reactie krijgt, want dan is er geen redden meer aan
Tuurlijkquote:Op zondag 1 november 2009 19:56 schreef musicfreakyme het volgende:
Is hij niet gewoon weer een weekje voor zijn werk naar het buitenland?
Maar dat is wel een kutgevoel - ik vind het ook heel moeilijk om die situaties in te schatten.
En ik wil dan ook nog wel eens alles te veel analyseren.
Hopelijk hoor je snel van hem!
Nee absoluut niet, maar kennelijk heeft hij zijn (ware) doel bereikt en dat was het dan.quote:Op zondag 1 november 2009 19:16 schreef Miramare het volgende:
Quantum Field Theory?quote:
ik ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar goed, de relatie is dus veranderd. Post je het vervolg ook?
In de praktijk wordt zo iemand ook wel: Sniper Tiger genoemd. Oftewel een stille playerquote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef Miramare het volgende:
Ja hoor, ik wil best het vervolg posten ... maar op dit moment nog niets te vertellen want ik heb nog niets gehoord.
Om een vraag hier te beantwoorden, ik ben 28 jaar.
En om in te gaan op dat hij mogelijk een player is, en dat ie gekregen heeft en nu klaar is.
Zo heb ik hem i.i.g. niet ingeschat. Hij is eerder aan de verlegen kant. Absoluut geen player-type. Daar val ik sowieso niet op.
Dussss ik dacht misschien dat hij is afgeschrokken van de sex omdat het te snel was ... dat we door alle contact tussendoor een soort van valse initmiteit hebben opgebouwd.. En zich nu misschien realiseert dat ie eigenlijk helemaal niet so 'into me' is. Dat kan soms gebeuren...
Lijkt me een plausibele verklaring, alleen zijn ook lang niet alle mannen afgeschrokken door te snel seks. Als hij je maar leuk genoeg vindt, dan doet dat er niet zoveel toe. Het hoeft geen player te zijn die je vanalles uit de kast trekt maar hij kan er net zoals elke vent ook na de seks achterkomen dat het niet bijzonder genoeg is wat er is tussen jullie.quote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef Miramare het volgende:
Ja hoor, ik wil best het vervolg posten ... maar op dit moment nog niets te vertellen want ik heb nog niets gehoord.
Om een vraag hier te beantwoorden, ik ben 28 jaar.
En om in te gaan op dat hij mogelijk een player is, en dat ie gekregen heeft en nu klaar is.
Zo heb ik hem i.i.g. niet ingeschat. Hij is eerder aan de verlegen kant. Absoluut geen player-type. Daar val ik sowieso niet op.
Dussss ik dacht misschien dat hij is afgeschrokken van de sex omdat het te snel was ... dat we door alle contact tussendoor een soort van valse initmiteit hebben opgebouwd.. En zich nu misschien realiseert dat ie eigenlijk helemaal niet so 'into me' is. Dat kan soms gebeuren...
Sorry, maar dit is gewoon op een lieve manier een player omschrijven, ala "hij wist ook niet wat hij deed, hij is misschien geschrokken". Je bent er zelf bij als je sex hebt met elkaar hoor en ook als je dagelijks contact houdt. Wat nou, valse intimiteit? Ik snap niet dat je je zo in de luren laten leggen door zo'n vent.quote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef Miramare het volgende:
Minder, zodoende geef je aan dat je altijd in stabiele lange relaties hebt gezeten. Daardoor vertrouwen ze je sneller.quote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Seven. het volgende:
Ik heb het met een stuk of 5 meisjes gedaan
Nog zo'n klassieker.
jij bent een player?quote:Op zondag 1 november 2009 21:49 schreef Xebrozius het volgende:
Players komen nooit over als players...Oké, hier komen even wat dooddoeners:
Laten we het rustig aan doen
Jij bepaalt hoe snel de relatie gaat
Het is voor mij al <aantal> jaar geleden dat ik seks heb gehad, ik ben misschien wat onwennig
Sinds mijn laatste relatie heb ik mij niet meer kunnen geven omdat ik bang was weer gekwetst te worden
Haha, nee natuurlijk niet. Een gentleman kust nooit op de eerste date
Herkenbaar? Want dat zijn de zinnen van de echte players. Een player stelt zich kwestbaar op en laat een vrouw zo denken dat hij toegankelijk, gevoelig en charmant is. Na een paar dates neemt hij je als een beest te grazen. Jij helemaal in de wolken omdat hij gevoelig is EN goed in bed. Weken later vraag je je nog steeds af waarom je niet door hem teruggebeld bent.
Ik ben erg charmant en gevoelig. En ik houd van luisteren... Echt? Vertel me meer, ik vind het fascinerend!quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben erg charmant en gevoelig. En ik houd van luisteren... Echt? Vertel me meer, ik vind het fascinerend!
Ik wou net beurttegoed postenquote:Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Ja dat is 't, zijn batstegoed is op en nu moet ie eerst opladen
Tsja, achteraf is makkelijk lullen. Helemaal als je aan de zijkant staat.quote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
In ieder geval is hij niet zo naïef.
kan tochquote:Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Ja dat is 't, zijn batstegoed is op en nu moet ie eerst opladen
Dat is het ook natuurlijk. Er zijn echter tig voorbeelden van meiden/vrouwen die er toch altijd weer in lijken te trappen. Zodra je ze "oprechte" aandacht geeft smelten ze helemaal. Daar moeten mensen eens doorheen zien te prikken.quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Tsja, achteraf is makkelijk lullen. Helemaal als je aan de zijkant staat.
Of mensen moeten stoppen met 'oprechte' aandacht te geven.quote:Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is het ook natuurlijk. Er zijn echter tig voorbeelden van meiden/vrouwen die er toch altijd weer in lijken te trappen. Zodra je ze "oprechte" aandacht geeft smelten ze helemaal. Daar moeten mensen eens doorheen zien te prikken.
Zolang de vraag het aanbod overstijgt moet je het de marktwerking kwalijk nemen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Of mensen moeten stoppen met 'oprechte' aandacht te geven.
ja en hoe weet je nou of het ECHT oprecht is of dat het gewoon fake is? Als je overal over gaat twijfelen heb je ook geen leven. Ok, zoiets voel je ja. Nou TS voelde dat ook zo. En voor TS is het een heel ander uitzichtpunt dan dat voor iedereen hier is.quote:Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is het ook natuurlijk. Er zijn echter tig voorbeelden van meiden/vrouwen die er toch altijd weer in lijken te trappen. Zodra je ze "oprechte" aandacht geeft smelten ze helemaal. Daar moeten mensen eens doorheen zien te prikken.
Om aan de vraag te voldoen, moeten er wel héél veel mannen uitgeroeid worden.quote:Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zolang de vraag het aanbod overstijgt moet je het de marktwerking kwalijk nemen.
Best wel simpel hoor. Als een man verliefd is, merk je dat écht wel. Alleen vrouwen maken zichzelf vaak iets wijs.quote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en hoe weet je nou of het ECHT oprecht is of dat het gewoon fake is? Als je overal over gaat twijfelen heb je ook geen leven. Ok, zoiets voel je ja. Nou TS voelde dat ook zo. En voor TS is het een heel ander uitzichtpunt dan dat voor iedereen hier is.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:38 schreef Cappy het volgende:
Dit topic moet gedeeld worden ! Elke keer dat ik nog z'n "hoi-hoe-is-het-sms" krijg sms ik linkje terug.
Ach, als iedereen het allemaal zo goed 'voelde', dan zouden er geen players zijn. Dan zouden er ook geen mensen zijn met koopsompolissen van DSB.quote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en hoe weet je nou of het ECHT oprecht is of dat het gewoon fake is? Als je overal over gaat twijfelen heb je ook geen leven. Ok, zoiets voel je ja. Nou TS voelde dat ook zo. En voor TS is het een heel ander uitzichtpunt dan dat voor iedereen hier is.
ja, kan... Toch maar de boot afhouden met de sexquote:Op zondag 1 november 2009 22:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Best wel simpel hoor. Als een man verliefd is, merk je dat écht wel. Alleen vrouwen maken zichzelf vaak iets wijs.
Sorry ik begrijp je, maar is niet waar. Hij zal misschien iemand op een zijspoor zetten, maar je bent dan nog lang niet van het lijstje af.quote:Op zondag 1 november 2009 22:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ach, als iedereen het allemaal zo goed 'voelde', dan zouden er geen players zijn. Dan zouden er ook geen mensen zijn met koopsompolissen van DSB.
Ik denk dat als je niet geplayed wil worden, dat je dan gewoon rustig moet opbouwen als je een relatie wil. Een player zal na een tijdje wel merken dat je niet van zins bent om zomaar gelijk het bed in te duiken. Dan is een ander 'schatje' wat sneller opgeeft makkelijker en ben je van hem af.
Je denkt toch niet dat iemand waar ik mee date, die na een paar dates niets meer van zich laat horen er bij mij nog in komt? Of het contact opeens afvlakt? Dan is het mij duidelijk dat hij aan het playen is hoor. Een zijspoor moet je toch wel opmerken, tenzij je alle smoesjes van de wereld wil slikken. "Ja schatje, echt geen tijd hoor deze week", "Nee, ik moet 2 maanden naar het buitenland, maar ik denk alleen aan jou en verder kan ik je niet bellen/mailen/smsen en jij mij ook niet". Pff, no way!quote:Op zondag 1 november 2009 22:42 schreef Cappy het volgende:
[..]
Sorry ik begrijp je, maar is niet waar. Hij zal misschien iemand op een zijspoor zetten, maar je bent dan nog lang niet van het lijstje af.
Dat bedoel ik zo niet. "Ik ben donderdag avond niet thuis, even bij een collega hapje eten en wat lullen over werk "quote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat iemand waar ik mee date, die na een paar dates niets meer van zich laat horen er bij mij nog in komt? Of het contact opeens afvlakt? Dan is het mij duidelijk dat hij aan het playen is hoor. Een zijspoor moet je toch wel opmerken, tenzij je alle smoesjes van de wereld wil slikken. "Ja schatje, echt geen tijd hoor deze week", "Nee, ik moet 2 maanden naar het buitenland, maar ik denk alleen aan jou en verder kan ik je niet bellen/mailen/smsen en jij mij ook niet". Pff, no way!
Helemaal in je element huhquote:Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef Xebrozius het volgende:
Oh wacht, is dat het geluid van mijn rinkelende eierstokken? Ja volgens mij wel. Ik zet direct elke vorm van logica en rationaliteit overboord en duik het bed met hem in.
*1 week later*
Waarom reageert hij nou nie-hiet?
Wat een emotionele reactie van jouquote:Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef Xebrozius het volgende:
Oh wacht, is dat het geluid van mijn rinkelende eierstokken? Ja volgens mij wel. Ik zet direct elke vorm van logica en rationaliteit overboord en duik het bed met hem in.
*1 week later*
Waarom reageert hij nou nie-hiet?
Ik dacht, laat ik me eens in de andere partij verplaatsen. Ik ben nou eenmaal een gevoelsmens.quote:
Ik heb echt het gevoel dat je me zo goed begrijpt.quote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik me eens in de andere partij verplaatsen. Ik ben nou eenmaal een gevoelsmens.
voel je dat? We hebben een connectie die dieper gaat dan het fysieke alleenquote:Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat je me zo goed begrijpt.
Same here.quote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik me eens in de andere partij verplaatsen. Ik ben nou eenmaal een gevoelsmens.
Getver. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, dan kon hij dat fysieke ook in zijn reet steken.quote:Op zondag 1 november 2009 23:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
voel je dat? We hebben een connectie die dieper gaat dan het fysieke alleen
*smelt smelt*
Overdwars graag...quote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Getver. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, dan kon hij dat fysieke ook in zijn reet steken.
quote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Getver. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, dan kon hij dat fysieke ook in zijn reet steken.
Jullie weten een compliment gewoon niet op waarde te schatten...quote:
Ik heb een player-alarm.quote:Op maandag 2 november 2009 00:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten een compliment gewoon niet op waarde te schatten...
quote:Op maandag 2 november 2009 00:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo hard dat het mijn rammelende eierstokken overschreeuwde.
Meid, niet zo desperate doen. Ga verder met je leven. Hij is ook getrouwd, 4 kinderen. En heeft zo nu en dan van bil. De vraag is; wat wil jij?quote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef Miramare het volgende:
Hij was net even online, heb hem aangesproken ... hij was net thuis en wilde mij niet wakker sms-sen.
Hij ging ook slapen, kreeg wel een kus als afsluiter.
Maar goed ... nu voel ik me zo dom dat ik achter hem aan loop.
Dat laatste is zeker waar.quote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef Miramare het volgende:
Hij was net even online, heb hem aangesproken ... hij was net thuis en wilde mij niet wakker sms-sen.
Hij ging ook slapen, kreeg wel een kus als afsluiter.
Maar goed ... nu voel ik me zo dom dat ik achter hem aan loop.
Schaam jij je nooit voor je eigen geslacht als ze zo naief zijn?quote:
Alleen als jij je verantwoordelijk voelt voor alle mannen die vrouwen met mooie praatjes misleiden. Enkel om zoiets primairs als hun zak te legen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Schaam jij je nooit voor je eigen geslacht als ze zo naief zijn?
Een beetje wel, ja.quote:Op maandag 2 november 2009 00:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alleen als jij je verantwoordelijk voelt voor alle mannen die vrouwen met mooie praatjes misleiden. Enkel om zoiets primairs als hun zak te legen.
Dat vermoed ik ook ja.quote:Op maandag 2 november 2009 03:11 schreef TheZapster het volgende:
Die vent zit nu gewoon bij zijn vrouw en kinderen.Niet zo zeuren TS.
so sue usquote:Op maandag 2 november 2009 09:05 schreef SimpelZat het volgende:
Dit soort topics geven altijd op welhaast pijnlijke wijze aan hoeveel naïever vrouwen dan mannen zijn en dan heb ik het niet over het verhaal van TS in deze, maar zet maar eens de reacties van de dames tegen de heren in dit topic tegenover elkaar. 99% dat de heren gelijk hebben (hij heeft TS gebruikt voor de sex en is waarschijnlijk gebonden) en de dames komen met ellenlange emoverhalen
Nee hoor, moet er soms om janken en soms om lachen. Soms weet ik niet wat mijn emoties zeggen bijvoorbeeld als er over quota voor topfuncties wordt gesproken door emo-Nederland.quote:
HA! misschien heeft hij een iphone en is zijn mobiel heel vaak, heel snel leegquote:Op zondag 1 november 2009 19:51 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Ik denk echt aan je, maar de batterij van mijn telefoon is leeg.
Kusje
vrouwen en mannen zijn verschillend. Kan er ook niks aan doen. En mannen onderling kunnen ook nog wel es van elkaar verschillen, net als vrouwen. Deal with itquote:Op maandag 2 november 2009 09:24 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Nee hoor, moet er soms om janken en soms om lachen. Soms weet ik niet wat mijn emoties zeggen bijvoorbeeld als er over quota voor topfuncties wordt gesproken door emo-Nederland.
Oh, ik heb nooit gezegd "het gebeurd mij niet", als is het tot nu toe nog nooit gebeurd. Ik denk dat je als man/vrouw niet af moet gaan op 'ik voel het wel aankomen als het alleen om de sex draait', want vaak gaat dat toch nog fout. Ik denk niet dat je een relatie snel moet laten gaan, want het kan goed aflopen, maar ook fout. En een goede vent vindt het niet erg om langer te wachten, maar een iemand die uit is op de sex die loopt wel weg. Ik vind dat je goed moet weten wat iemand die uit is op sex zegt, want ala, er staan genoeg voorbeelden hierzo in dit topic.quote:Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef Cappy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik zo niet. "Ik ben donderdag avond niet thuis, even bij een collega hapje eten en wat lullen over werk "
Ik bedoelde hij houdt de 1 bezig omdat hij daar door bezig wordt gehouden en speelt ondertussen hetzelfde spelletje met iemand anders.
Zo kan iemand het lang volhouden. Het is vaak meer dat ze het gedaan kunnen krijgen dan dat het gebeurt. Hoe harder iemand roept "het gebeurt mij niet " ....juist. Niet dat ik het persoonlijk bedoel, maar dat is juist de target sticker die iemand dan op zich plakt.
En wat wil je hier mee zeggen? Kom eens to-the-point joh.quote:Op maandag 2 november 2009 09:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
vrouwen en mannen zijn verschillend. Kan er ook niks aan doen. En mannen onderling kunnen ook nog wel es van elkaar verschillen, net als vrouwen. Deal with it
quote:Op maandag 2 november 2009 09:28 schreef Vono het volgende:
[..]
HA! misschien heeft hij een iphone en is zijn mobiel heel vaak, heel snel leeg
nou dat iedereen dus anders is. En daarom had JIJ dit allemaal allang door en TS niet.quote:Op maandag 2 november 2009 10:42 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
En wat wil je hier mee zeggen? Kom eens to-the-point joh.
Wat hij zegtquote:Op maandag 2 november 2009 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
Ik denk dat hij de date wel leuk vond, maar niet meer dan dat. Dat concludeerde hij voor zichzelf ergens vroeg in die date, maar profiteerde toch van de kans op sex diezelfde avond, zoals zo'n ferme knaap betaamt. Hij wist dat het wat hem betrof hierbij zou blijven, maar durft daar niet eerlijk in te zijn.
Zoals het zo'n ferme knaap betaamt.
En?quote:
Geef je het nou nu al op?!quote:Op maandag 2 november 2009 17:27 schreef Miramare het volgende:
Nee hoor, ik voel me niet gebruikt. Bewaar het als een leuke herinnering want ik heb wel lol met hem gehad, ook buiten het bed. Maar voor nu is het even balen want ik vond hem wel errug leuk... en had wel op een vervolg gehoopt. Dat gevoel slijt wel weer ...
Iedereen bedankt voor reageren. Hij heeft misschien gescoord ... maarrrrr ik was er ook bij... en was voor mij ook een lollige nacht
Ben je het nou heel handig aan het omdraaien?quote:Op maandag 2 november 2009 18:36 schreef Taurus het volgende:
Die moet je soms in hun gezicht schreeuwen dat het niet meer hoeft. Gevoeligheid voor hints is zero.
Zo hebben we denk ik beiden verschillende referentiekaders. Mijn ervaring is niet de man als gebruiker, in ieder geval.quote:Op maandag 2 november 2009 18:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben je het nou heel handig aan het omdraaien?
Zelfs als hij niet een player is, zou jij het leuk vinden als je na een fijne nacht samen 's ochtends afscheid neemt en vervolgens iets van 36 uur niets hoort, terwijl je normaal meerdere malen per dag contact hebt? Ik vind dat onbeschoft. Als hij nou in het ziekenhuis ligt of er is een ander noodgeval, ala, daar zou ik nog in kunnen komen. Als je vervolgens 's avonds wazig reageert als je aangesproken wordt, dan lijkt het me ongeacht of hij een player is of niet, dat hij zich in ieder geval onbeschoft heeft gedragen. Ga jij verder met mannen die zich onbeschoft naar jou toe gedragen? Ik namelijk niet, zeker niet als ze denken dat dat normaal is... als dat al na date 3 gebeurd, wat gebeurd er dan na date 4, 5 of 6?quote:Op maandag 2 november 2009 19:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zo hebben we denk ik beiden verschillende referentiekaders. Mijn ervaring is niet de man als gebruiker, in ieder geval.
Daar herken ik mezelf echt totaal niet in. Ik ben veel selectiever dan toen ik 16 was. Hoe kom je erbij?quote:Op maandag 2 november 2009 02:11 schreef Synthesist het volgende:
vrouwen 15-25: man doe je best want ze zijn kieskeurig. vrouwen 25-40: bieden zich aan voor elk mooi vooruitzicht
Ik herken geen enkele vrouw daar in. Maar pas op hoor, wellicht 'hap' jequote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar herken ik mezelf echt totaal niet in. Ik ben veel selectiever dan toen ik 16 was. Hoe kom je erbij?
Als hij geen contact meer zoekt is het toch duidelijk waar zij staat. Ik vind het knap triest om daar nog achteraan te smsen. Sowieso dit soort dingen bespreken per sms vind ik weinig constructief.quote:Op maandag 2 november 2009 18:36 schreef Taurus het volgende:
Als het zo'n plotselinge verandering in jullie contact is lijkt het me meer dan logisch dat je er gewoon naar vraagt. "Hee hallo! Ik vroeg je iets!" in een sms er achteraan. Kom nou.
Ik zit niet op de kast. Ik ben benieuwd naar zijn belachelijke ervaringen en referentiekader/bron.quote:Op maandag 2 november 2009 19:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik herken geen enkele vrouw daar in. Maar pas op hoor, wellicht 'hap' jeOf zit je 'zoals het een echte vrouw betaamt meteen op de kast'.
Dat begrijp ik, ik voorspelde slechts zijn reactie. Iemand die dit soort ongefundeerde patronen over vrouwengedrag heeft doet vast ook de uitspraken die ik net tussen aanhalingstekens zette.quote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zit niet op de kast. Ik ben benieuwd naar zijn belachelijke ervaringen en referentiekader/bron.
eeensch!quote:Op maandag 2 november 2009 19:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Zelfs als hij niet een player is, zou jij het leuk vinden als je na een fijne nacht samen 's ochtends afscheid neemt en vervolgens iets van 36 uur niets hoort, terwijl je normaal meerdere malen per dag contact hebt? Ik vind dat onbeschoft. Als hij nou in het ziekenhuis ligt of er is een ander noodgeval, ala, daar zou ik nog in kunnen komen. Als je vervolgens 's avonds wazig reageert als je aangesproken wordt, dan lijkt het me ongeacht of hij een player is of niet, dat hij zich in ieder geval onbeschoft heeft gedragen. Ga jij verder met mannen die zich onbeschoft naar jou toe gedragen? Ik namelijk niet, zeker niet als ze denken dat dat normaal is... als dat al na date 3 gebeurd, wat gebeurd er dan na date 4, 5 of 6?
quote:Op maandag 2 november 2009 20:05 schreef El_Matador het volgende:
Als er na 2 of 3 dates nog geen seks is, dan haak ik ook af. First things first.
Hij wilde gewoon neuken en zag niks meer in je. Kan gebeuren.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Synthesist het volgende:
vrouwen die na de 3e date nog niet neuken hebben wel een heel rooskleurig beeld van mannen
hoe wil je jezelf buiten spel zetten
Maar wat is dan het nut van vrouwelijke intuitie?quote:Op maandag 2 november 2009 09:40 schreef kahlie het volgende:
[..]
Oh, ik heb nooit gezegd "het gebeurd mij niet", als is het tot nu toe nog nooit gebeurd. Ik denk dat je als man/vrouw niet af moet gaan op 'ik voel het wel aankomen als het alleen om de sex draait', want vaak gaat dat toch nog fout. Ik denk niet dat je een relatie snel moet laten gaan, want het kan goed aflopen, maar ook fout. En een goede vent vindt het niet erg om langer te wachten, maar een iemand die uit is op de sex die loopt wel weg. Ik vind dat je goed moet weten wat iemand die uit is op sex zegt, want ala, er staan genoeg voorbeelden hierzo in dit topic.
Ze zeggen toch... een goede meid is goed voorbereid? Als je je niet wil laten gebruiken voor sex, dan zul je moeten opletten. Op gedrag van jezelf en de ander. En niet altijd vertrouwen op: "het voelt zo goed".
VIRGIN ALERT!!!!quote:Op maandag 2 november 2009 20:05 schreef El_Matador het volgende:
Als er na 2 of 3 dates nog geen seks is, dan haak ik ook af. First things first.
Hahaha, sure.quote:
grote jongenquote:Op maandag 2 november 2009 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, sure.![]()
Heb met al mijn vriendinnen de 1e nacht seks gehad. En met redelijk wat dates ook, en anders de 2e of 3e. Maar ik val dan ook niet op frigide vrouwen...
Manwhore.quote:Op maandag 2 november 2009 21:03 schreef El_Matador het volgende:
Hahaha, sure.![]()
Heb met al mijn vriendinnen de 1e nacht seks gehad. En met redelijk wat dates ook, en anders de 2e of 3e. Maar ik val dan ook niet op frigide vrouwen...
quote:Op maandag 2 november 2009 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, sure.![]()
Volgens mij is dat niet eens een optie. Sorry hoor, maar een maand daten om 1 keer te seksen> dan moet TS wel errug aantrekkelijk zijn als dat het doel was. Of het is een waardeloze player. Het viel hem wellicht tegen> dan is TS niet 'geplayed'.quote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
Heeft TS nog iets gehoord vandaag? (of was er geen sprake van dagelijks contact?)
If not dan is TS geplayed...
Zo lang is dat toch niet? 3 dates lang?quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet eens een optie. Sorry hoor, maar een maand daten om 1 keer te seksen> dan moet TS wel errug aantrekkelijk zijn als dat het doel was. Of het is een waardeloze player. Het viel hem wellicht tegen> dan is TS niet 'geplayed'.
spuit 11. Is al zo vaak geopperd. Denk dat TS zoiets heeft: "ja now we knowquote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
Heeft TS nog iets gehoord vandaag? (of was er geen sprake van dagelijks contact?)
If not dan is TS geplayed...
Als zijn doel 1 keer seksen is, gewoon om haar te playen, drie dates en elke dag contact daarvoor over hebben?quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo lang is dat toch niet? 3 dates lang?![]()
Hij had daarnaast ook nog eens alle tijd om zijn andere opties open te houden.
Hoe zat dat ook alweer met die lengte van die vingers, Speknek?quote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef speknek het volgende:
Sommige mannen willen gewoon vooral seks hebben, lustbevrediging, en als ze het dan gehad hebben, ben je gelijk minder interessant. Jammer maar waar. Heeft voor de rest niets met playen te maken (ze doen het niet voor de egoboost of het lijstje ofzo), en hetzelfde zou gebeurd zijn of ze nou 3 of 10 dates moesten wachten. Drie dates is ook niet heel schokkend vroeg.
Ringvinger langer dan de wijsvinger betekent veel testosteron?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer met die lengte van die vingers, Speknek?
Misschien is dat wel iets waar vrouwen in de toekomst op kunnen letten.
Ja, en als het regent als je geboren wordt, heb je een dikke pikquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ringvinger langer dan de wijsvinger betekent veel testosteron?
Dus er heeft 2 dagen tussen gezeten, en dan geeft hij wèl gewoon een normale, geinteresseerde reactie. Inmiddels denk ik niet meer dat hij niet geinteresseerd is, want mannen die niet geinteresseerd zijn en je af zouden willen poeieren maar niet durven, die gaan niet leuk geinteresseerd smssen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:59 schreef Miramare het volgende:
Ja, ik heb toch weer wat gehoord... een sms-je met vraag hoe mijn dag was en voor straks lekker slapen.
Ja hoor ik weet dat het op zich niet vreemd is om twee dagen niet van iemand te horen ... op zich helemaal geen problemen mee maar blijf erbij dat dit nu niet echt een lekker moment was na de sex.
Maar goed, ik weet het niet, neem nu wel een paar stappen terug met enthousiasme.
Ja, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
....
En wat doe jij? Jij gaat deze situatie-met-potentieel frustreren door te focussen op het ontbijtmomentje van zaterdagochtend, toen hij niet precies zó reageerde als jij zou willen, en besluit je enthousiasme in te binden.
Mocht het alsnog nergens op uitdraaien tussen jullie, dan heb jij daar minstens zoveel mee te maken.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
Herkenbaar en heerlijk doorzichtig.quote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef speknek het volgende:
Sommige mannen willen gewoon vooral seks hebben, lustbevrediging, en als ze het dan gehad hebben, ben je gelijk minder interessant. Jammer maar waar. Heeft voor de rest niets met playen te maken (ze doen het niet voor de egoboost of het lijstje ofzo), en hetzelfde zou gebeurd zijn of ze nou 3 of 10 dates moesten wachten. Drie dates is ook niet heel schokkend vroeg.
Ik heb er altijd nog meer dates voor nodig. Maar ja, ik ben dan ook geen playerquote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet eens een optie. Sorry hoor, maar een maand daten om 1 keer te seksen> dan moet TS wel errug aantrekkelijk zijn als dat het doel was. Of het is een waardeloze player. Het viel hem wellicht tegen> dan is TS niet 'geplayed'.
Ik ook niet, toch is het meestal de eerste of tweede date raak.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb er altijd nog meer dates voor nodig. Maar ja, ik ben dan ook geen player
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:22 schreef Miramare het volgende:
Ps. misschien was ik ook die beetje raar deed na de sex, ben hem na ontbijt direct gesmeerd om even bij te komen, even mijn eigen ding.... en hij had eigenlijk verwacht dat ik langer zou blijven.
Damn woman!quote:Hij kwam bij mij, heb voor hem gekookt en verder avondje samen relaxen op de bank ... en is hij uiteraard blijven slapen.
De volgende dag was namelijk toch een beetje 'vreemd'. Wel gezellig nog ontbeten en gepraat over koetjes en kalfjes en toen afscheid genomen.
Nu wordt het nóg mooier. Eerst hem betichten van vaag gedrag tijdens het ontbijt, waar uiteraard een doemscenario aan verbonden moet worden, en dan blijkt dat je het gewoon zélf was die vaag deed.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:22 schreef Miramare het volgende:
Ps. misschien was ik ook die beetje raar deed na de sex, ben hem na ontbijt direct gesmeerd om even bij te komen, even mijn eigen ding.... en hij had eigenlijk verwacht dat ik langer zou blijven.
Nouja .. was dus bij hem op bezoek maar heb even feiten verdraaid om herkenning eventueel te voorkomen, ben ik toch door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom reageert hij niet? Ik doe toch niks raars!?! Ik stuur alleen luchtige smsjes en ik smeer hem meteen hals over kop na het ontbijt en laat hem vertwijfeld achter 'contemplating' wat hij verkeerd heeft gedaan?
Ik vind het zo raar dat hij niet meteen reageert!?!
En misschien een rare vraag, maar... Laat jij mannen na de derde date altijd alleen in je huis!?!![]()
![]()
[..]
Damn woman!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef Miramare het volgende:
[..]
Nouja .. was dus bij hem op bezoek maar heb even feiten verdraaid om herkenning eventueel te voorkomen, ben ik toch door de mand gevallen.
Wat een plot verandering ineens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef Miramare het volgende:
[..]
Nouja .. was dus bij hem op bezoek maar heb even feiten verdraaid om herkenning eventueel te voorkomen, ben ik toch door de mand gevallen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef Miramare het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef Garisson72 het volgende:
Conclusie: TS is een leugenachtige dramaqueen.
Ja hey.quote:
Nee nooit , vooral niet tegen vrouwenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hey.En alsof mannen nooit liegen.
Wel dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee nooit , vooral niet tegen vrouwen
Mannen zijn zeer zelden leugenachtige dramaqueens. Neemt idd niet weg dat ze regelmatig leugenachtig zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hey.En alsof mannen nooit liegen.
Ah dan was ik de verkeerde tegengekomen die wel een dramaqueen bleek.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mannen zijn zeer zelden leugenachtige dramaqueens. Neemt idd niet weg dat ze regelmatig leugenachtig zijn
Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah dan was ik de verkeerde tegengekomen die wel een dramaqueen bleek.
Danku.quote:
Je hebt het verhaal zodanig aangepast dat wij reageren op iets wat totaal anders is dan wat werkelijk gebeurd is. Alle reacties zijn nu waardeloos geworden, zou je kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:00 schreef Miramare het volgende:
Nou ja, moet ik anders alle details precies vertellen, zijn naam, mijn naam, adres, whatever...
Kijk ... leek me gewoon slimmer om verhaal hier en daar een beetje aan te passen... mochten er meelezers zijn ...
Dit dus!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:09 schreef Garisson72 het volgende:
Je hebt het verhaal zodanig aangepast dat wij reageren op iets wat totaal anders is dan wat werkelijk gebeurd is. Alle reacties zijn nu waardeloos geworden, zou je kunnen zeggen.
Maar wel een mooie plotwending heur, daar niet van.
Als je bang bent dat er meelezers zijn waarom zet je het dan überhaupt op internet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:00 schreef Miramare het volgende:
Nou ja, moet ik anders alle details precies vertellen, zijn naam, mijn naam, adres, whatever...
Kijk ... leek me gewoon slimmer om verhaal hier en daar een beetje aan te passen... mochten er meelezers zijn ...
ik snap dat wel...quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:00 schreef Miramare het volgende:
Bij mijn weten zei ik dat helemaal niet? Ik vroeg je enkel of je het niet ook onbeschoft vindt en dus ook zowiezo een reden om na te denken of je met desbetreffende man verder wilt? Nergens heb ik gezegd wat jij doet?! Er staat een duidelijk vraagteken:quote:Op maandag 2 november 2009 19:12 schreef Taurus het volgende:
Heb jij wel gelezen wat ik hierboven heb geschreven? Wat jij quote is slechts een kleine uit de context gerukte reactie op iemand anders. Ik vind dat ook onbeschoft en daarom zeg ik hierboven dat ze iets moet laten horen van zichzelf, even bellen en zeggen "Ik hoor niets van je, en dat vind ik raar", klaar.
Waar haal jij vandaan dat ik wel verder zou gaan met mannen die zich misdragen?Echt, je moet weten waar je op reageert.
Dit o.a. omdat jij hebt gezegd:quote:Op maandag 2 november 2009 19:09 schreef kahlie het volgende:
Ga jij verder met mannen die zich onbeschoft naar jou toe gedragen?
Daaruit kreeg ik het idee dat jij vond dat TS maar aan het zeuren was over de gedraging en hem dus maar een tweede kans moest gaan geven.quote:Op maandag 2 november 2009 18:36 schreef Taurus het volgende:
Geef je het nou nu al op?!
En anders hoeft het toch niet meteen iets evils van hem te zijn, de reacties van alle stoere mannen in dit topic daargelaten? Misschien vond hij de seks niet leuk, of is hij ergens anders op afgeknapt. Ik heb dat als vrouw al vaak genoeg andersom meegemaakt, dat het mij opeens niet meer bevalt. Ik zeg dat dan gewoon eerlijk.
---Knip---
Of je bent gewoon een kloon en je verhaal rammelt. Ik vind het een belachelijk detail waarmee je probeerde herkenbaarheid te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef Miramare het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:22 schreef Miramare het volgende:
[..]
Misschien is de player een Fokker! En wilde ze alle feiten zo verdraaien dat hij z'n eigen verhaal niet zou herkennen?? Maar wie oh wie?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een kloon en je verhaal rammelt. Ik vind het een belachelijk detail waarmee je probeerde herkenbaarheid te voorkomen.
Zeer waarschijnlijk het geval dit.quote:Op maandag 2 november 2009 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
Ik denk dat hij de date wel leuk vond, maar niet meer dan dat. Dat concludeerde hij voor zichzelf ergens vroeg in die date, maar profiteerde toch van de kans op sex diezelfde avond, zoals zo'n ferme knaap betaamt. Hij wist dat het wat hem betrof hierbij zou blijven, maar durft daar niet eerlijk in te zijn.
Zoals het zo'n ferme knaap betaamt.
Heb je Obelix ook weer.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:38 schreef PjotrXII het volgende:
VUILE HOER JE HEBT GEWOON GELOGEN!
Mijn vertrouwen in fok!
Ja want op fok wordt normaal nooit gelogenquote:Op woensdag 4 november 2009 02:38 schreef PjotrXII het volgende:
VUILE HOER JE HEBT GEWOON GELOGEN!
Mijn vertrouwen in fok!
Wat een topicquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:22 schreef Miramare het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk
Ik blijf gewoon normaal doen, maar voor mezelf even wat minder verwachtingen in mijn hoofd haalMeer van het 'nu' genieten!
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja want op fok wordt normaal nooit gelogen
Waarom verkondig jij jouw mening altijd alsof God zelf hem uitspreekt.quote:Op zondag 1 november 2009 19:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je probeert je in 'hem' te verplaatsen. Niet te needy zijn. Absoluut gevoelsmatig. Misschien komt het voor jou over als rationeel maar dat is het dus niet.
Weet jij hoe God het uitspreekt dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom verkondig jij jouw mening altijd alsof God zelf hem uitspreekt.
Ik vermoed dat die wijze aardig in de buurt komt.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:24 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Weet jij hoe God het uitspreekt dan?
ik welquote:Op woensdag 4 november 2009 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet dat die kans groot is. Maar nee. Niet dat ik me kan herinneren.
Wut?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja want op fok wordt normaal nooit gelogen
Is hier al duidelijkheid over?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien is de player een Fokker! En wilde ze alle feiten zo verdraaien dat hij z'n eigen verhaal niet zou herkennen?? Maar wie oh wie?
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien is de player een Fokker! En wilde ze alle feiten zo verdraaien dat hij z'n eigen verhaal niet zou herkennen?? Maar wie oh wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Niet?quote:Op zondag 1 november 2009 19:21 schreef Apotheose het volgende:
waarom te snel als het goed voelt? Er is toch geen echt een tijdslimiet voor... Heeft hij alweer op jouw smsje gereageerd? Wanneer zie je m weer dan? Er kan ook andere redenen zijn dat ie even niet smst oid.. Zelf ben ik dan ook zo: "ow jee, geen bericht.. whats up? " ()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |