abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74286112
Was een maandje aan het daten met leuke man: 30 jaar. Zet de leeftijd er maar even bij aangezien dat nog wel verschil kan maken m.b.t. volwassenheid (maar hoeft niet natuurlijk).
Maar goed, in die maand hebben we elkaar eigenlijk maar 3x echt afgesproken... dat heeft te maken met feit dat hij anderhalve week in het buitenland zat, en ik vervolgens een weekend die vol was.
Maar intussen wel elke dag contact gehad. Initatief van contact was zo'n 50-50 via msn, sms en soms telefoontje...
Eerste date was gelijk zoenen, fijne chemie... dus vandaaruit werden onze gesprekjes ook steeds liever: ik denk aan je, kusjes, verheug me zo je weer te zien, etc, je kent het wel.
Misschien door al dat contact ertussen dat ik te veel verwachtingen heb opgebouwd?
Ik i.i.g. liep ik best wel een beetje met mijn hoofd in de wolken.
Afgelopen vrijdag hele fijne date gehad... Hij kwam bij mij, heb voor hem gekookt en verder avondje samen relaxen op de bank ... en is hij uiteraard blijven slapen. Daar heb ik absoluut geen spijt van want het was heel fijn ...
Waar ik misschien wel spijt van heb is misschien dat het toch te snel was? De volgende dag was namelijk toch een beetje 'vreemd'. Wel gezellig nog ontbeten en gepraat over koetjes en kalfjes en toen afscheid genomen. Hij sms-te nog om te bedanken voor fijne avond/ nacht. En ik sms terug om hem te bedanken...

Toch voel ik nu dat er absoluut wat veranderd is ... Hij heeft nu verder niets meer laten horen, en da's vreemd. Nu weet ik ook dat vrouwen veranderen, dat klopt, ik voel me nu kwetsbaarder dan voor de sex.
Heb hem vanmiddag een luchtig sms-je gestuurd, om hem een fijne dag te wensen. Daar heeft hij (nog) niet op gereageerd. En nu denk ik:

Is sex na een maand, op derde afspraakje te snel?
  zondag 1 november 2009 @ 19:19:09 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_74286184
nee hoor gewoon vol blaffen die hap
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_74286228
Hij heeft z'n zaad geloosd en schuimt nu het internet af op zoek naar meer naieve vrouwtjes

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
pi_74286253
waarom te snel als het goed voelt? Er is toch geen echt een tijdslimiet voor... Heeft hij alweer op jouw smsje gereageerd? Wanneer zie je m weer dan? Er kan ook andere redenen zijn dat ie even niet smst oid.. Zelf ben ik dan ook zo: "ow jee, geen bericht.. whats up? " ( )
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_74286257
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:16 schreef Miramare het volgende:
Was een maandje aan het daten met leuke man: 30 jaar. Zet de leeftijd er maar even bij aangezien dat nog wel verschil kan maken m.b.t. volwassenheid (maar hoeft niet natuurlijk).
Maar goed, in die maand hebben we elkaar eigenlijk maar 3x echt afgesproken... dat heeft te maken met feit dat hij anderhalve week in het buitenland zat, en ik vervolgens een weekend die vol was.
Maar intussen wel elke dag contact gehad. Initatief van contact was zo'n 50-50 via msn, sms en soms telefoontje...
Eerste date was gelijk zoenen, fijne chemie... dus vandaaruit werden onze gesprekjes ook steeds liever: ik denk aan je, kusjes, verheug me zo je weer te zien, etc, je kent het wel.
Misschien door al dat contact ertussen dat ik te veel verwachtingen heb opgebouwd?
Ik i.i.g. liep ik best wel een beetje met mijn hoofd in de wolken.
Afgelopen vrijdag hele fijne date gehad... Hij kwam bij mij, heb voor hem gekookt en verder avondje samen relaxen op de bank ... en is hij uiteraard blijven slapen. Daar heb ik absoluut geen spijt van want het was heel fijn ...
Waar ik misschien wel spijt van heb is misschien dat het toch te snel was? De volgende dag was namelijk toch een beetje 'vreemd'. Wel gezellig nog ontbeten en gepraat over koetjes en kalfjes en toen afscheid genomen. Hij sms-te nog om te bedanken voor fijne avond/ nacht. En ik sms terug om hem te bedanken...

Toch voel ik nu dat er absoluut wat veranderd is ... Hij heeft nu verder niets meer laten horen, en da's vreemd. Nu weet ik ook dat vrouwen veranderen, dat klopt, ik voel me nu kwetsbaarder dan voor de sex.
Heb hem vanmiddag een luchtig sms-je gestuurd, om hem een fijne dag te wensen. Daar heeft hij (nog) niet op gereageerd. En nu denk ik:

Dat is wel vrij snel, maar als hij daarop afknapt vindt hij je sowieso niet echt leuk. Ik vind de smsjes met ''ik denk aan je'' e.d. trouwens ook vrij snel.

Ik zou even afstand houden en het contact van hem af laten komen.
  zondag 1 november 2009 @ 19:21:48 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74286264
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Hij heeft z'n zaad geloosd en schuimt nu het internet af op zoek naar meer naieve vrouwtjes

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
Sad but true.
Resistance is futile.
pi_74286280
quote:

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
QFT
pi_74286298
En die 30'er was getrouwd....

Buitenlandse tripjes......
pi_74286301
quote:

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
We win.
pi_74286306
quote:

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
pi_74286310
quote:

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
kort door de bocht? Is dat nu niet iets te snel concluderen?
  zondag 1 november 2009 @ 19:23:58 #12
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74286318
Mooi om te lezen hoe vrouwen de boel gevoelsmatig benaderen en elke kerel in dit topic het eens is dat er zaad is geloosd.
  zondag 1 november 2009 @ 19:24:08 #13
124312 Jazoist
schone schijn
pi_74286324
Dat gedoe met 'lieve' SMS-jes, mailtjes, enzovoort dat zegt wat mij betreft allemaal niet zo heel veel. Op een gegeven moment merk je dan dat eigenlijk een van de twee of allebei het niet zo ziet zitten. Je kan misschien beter de mate van intimiteit zelf als maatstaf nemen in plaats van de tijd die er tussen bepaalde dingen zit ?
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
  zondag 1 november 2009 @ 19:25:21 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74286359
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:23 schreef Xebrozius het volgende:
Mooi om te lezen hoe vrouwen de boel gevoelsmatig benaderen en elke kerel in dit topic het eens is dat er zaad is geloosd.
Oi!
Resistance is futile.
  zondag 1 november 2009 @ 19:25:37 #15
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74286368
en hoe oud is ts?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_74286385
quote:

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
gg
I'm not the man you think I am!
pi_74286410
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:23 schreef Xebrozius het volgende:
Ik zie niet wat er gevoelsmatig is aan mijn post, maar ben blij dat je er zo vrolijk van wordt.
pi_74286424
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef wise het volgende:
en hoe oud is ts?
Uit '61
pi_74286440
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef wise het volgende:
en hoe oud is ts?
dat vroeg ik me ook af.

Als je een man wil die wel je die aandacht geeft die je verdient.. nou dont be a stranger.
pi_74286473
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:24 schreef Jazoist het volgende:
Dat gedoe met 'lieve' SMS-jes, mailtjes, enzovoort dat zegt wat mij betreft allemaal niet zo heel veel. Op een gegeven moment merk je dan dat eigenlijk een van de twee of allebei het niet zo ziet zitten. Je kan misschien beter de mate van intimiteit zelf als maatstaf nemen in plaats van de tijd die er tussen bepaalde dingen zit ?
Op zich vind ik het zelf juist wel een fijn idee om een relatie rustig op te bouwen, daten is fun, sex is ook fun, maar denken dat je iets aan het opbouwen bent en er dan achter komt dat de ander enkel uit was op sex, dat is klote.

Als je na een nacht sex opeens niets meer van je laat horen, dan lijkt het er inderdaad wel op dat je enkel op de sex uit was. Het hoeft niet natuurlijk, maar je hebt de schijn wel tegen. Na intimiteit hoort als het goed is meer intimiteit te komen, niet opeens geen contact.

Dus als je intimiteit rustig opbouwt, dan gaat die kneus die uit was op sex na 5-6 afspraakjes het waarschijnlijk wel afkappen. Degene die wel gewoon serieus wat wil opbouwen, die blijft rustig zitten. Als je zelf uit bent op sex, dan zou ik er gelijk al bij de eerste date voor gaan
pi_74286549
quote:

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
Nee. Nu is het wachten tot de druk (downstairs) weer opbouwt.. Dan wordt er weer contact opgenomen met TS die dan weer genomen wordt.

Mannen vs. Vrouwen 2-0 (jwz)
  zondag 1 november 2009 @ 19:31:41 #22
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74286563
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zie niet wat er gevoelsmatig is aan mijn post, maar ben blij dat je er zo vrolijk van wordt.
Je probeert je in 'hem' te verplaatsen. Niet te needy zijn. Absoluut gevoelsmatig. Misschien komt het voor jou over als rationeel maar dat is het dus niet.
pi_74286644
quote:

Nee hoor, bij mij was 't afgelopen nacht na de 2de date al raak.

Waarschijnlijk is hij gewoon even druk bezig met allerlei belangrijke zaken.. Sport op tv, Ajax - Feyenoord verwerken, etc. Maar wat je ook doet, ga hem niet opbellen omdat je geen reactie krijgt, want dan is er geen redden meer aan
pi_74287185
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:34 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Nee hoor, bij mij was 't afgelopen nacht na de 2de date al raak.

Waarschijnlijk is hij gewoon even druk bezig met allerlei belangrijke zaken.. Sport op tv, Ajax - Feyenoord verwerken, etc. Maar wat je ook doet, ga hem niet opbellen omdat je geen reactie krijgt, want dan is er geen redden meer aan
Dat dus... een man heeft zo z'n zondag rustig nodig.... wij hebben niet zo'n behoefte aan constant sms-en en de vrouw op de hoogte houden van alles wat je uitspookt als ze er níet is....
  zondag 1 november 2009 @ 19:51:55 #25
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_74287362
Ik denk echt aan je, maar de batterij van mijn telefoon is leeg.
Kusje
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_74287574
Is hij niet gewoon weer een weekje voor zijn werk naar het buitenland?

Maar dat is wel een kutgevoel - ik vind het ook heel moeilijk om die situaties in te schatten.
En ik wil dan ook nog wel eens alles te veel analyseren.

Hopelijk hoor je snel van hem!
pi_74287899
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:56 schreef musicfreakyme het volgende:
Is hij niet gewoon weer een weekje voor zijn werk naar het buitenland?

Maar dat is wel een kutgevoel - ik vind het ook heel moeilijk om die situaties in te schatten.
En ik wil dan ook nog wel eens alles te veel analyseren.

Hopelijk hoor je snel van hem!
Tuurlijk

Maar goed, de relatie is dus veranderd. Post je het vervolg ook?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_74288234
Mannen.
Hé vrouwen.
pi_74288544
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Gordijn het volgende:
Mannen.
Hé vrouwen.
Inderdaad, jij snapt 'em
pi_74289891
Heerlijk om te lezen dit. Mevrouw is voor gladde praatjes gevallen. Geplayed. Date dan een iets bottere maar eerlijkere man.
pi_74289922
quote:
Nee absoluut niet, maar kennelijk heeft hij zijn (ware) doel bereikt en dat was het dan.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 1 november 2009 @ 21:35:20 #32
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_74293753
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:22 schreef PjotrXII het volgende:

[..]

QFT
Quantum Field Theory?

Ontopic: "Te snel" ? Te snel voor wat? Te snel voor wie? Daar zijn geen regels voor, en als iemand ze bedenkt dan zou ik ze niet naleven. Iedere relatie en situatie is anders, en als iemand kan bedenken of het te snel was, ben jij dat zelf TS, en niet willekeurige mensen op een internetforum.
of niet
pi_74293964
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Adolecens het volgende:

[..]
Maar goed, de relatie is dus veranderd. Post je het vervolg ook?
ik ben ook wel benieuwd
pi_74294535
Ja hoor, ik wil best het vervolg posten ... maar op dit moment nog niets te vertellen want ik heb nog niets gehoord.

Om een vraag hier te beantwoorden, ik ben 28 jaar.

En om in te gaan op dat hij mogelijk een player is, en dat ie gekregen heeft en nu klaar is.
Zo heb ik hem i.i.g. niet ingeschat. Hij is eerder aan de verlegen kant. Absoluut geen player-type. Daar val ik sowieso niet op.

Dussss ik dacht misschien dat hij is afgeschrokken van de sex omdat het te snel was ... dat we door alle contact tussendoor een soort van valse initmiteit hebben opgebouwd.. En zich nu misschien realiseert dat ie eigenlijk helemaal niet so 'into me' is. Dat kan soms gebeuren...
pi_74294684
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef Miramare het volgende:
Ja hoor, ik wil best het vervolg posten ... maar op dit moment nog niets te vertellen want ik heb nog niets gehoord.

En om in te gaan op dat hij mogelijk een player is, en dat ie gekregen heeft en nu klaar is.
Zo heb ik hem i.i.g. niet ingeschat. Hij is eerder aan de verlegen kant. Absoluut geen player-type. Daar val ik sowieso niet op.

Dussss ik dacht misschien dat hij is afgeschrokken van de sex omdat het te snel was ... dat we door alle contact tussendoor een soort van valse initmiteit hebben opgebouwd.. En zich nu misschien realiseert dat ie eigenlijk helemaal niet so 'into me' is. Dat kan soms gebeuren...
In de praktijk wordt zo iemand ook wel: Sniper Tiger genoemd. Oftewel een stille player
  zondag 1 november 2009 @ 21:48:51 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74294685
quote:

Lijkt me een plausibele verklaring, alleen zijn ook lang niet alle mannen afgeschrokken door te snel seks. Als hij je maar leuk genoeg vindt, dan doet dat er niet zoveel toe. Het hoeft geen player te zijn die je vanalles uit de kast trekt maar hij kan er net zoals elke vent ook na de seks achterkomen dat het niet bijzonder genoeg is wat er is tussen jullie.
Resistance is futile.
pi_74294721
quote:

Sorry, maar dit is gewoon op een lieve manier een player omschrijven, ala "hij wist ook niet wat hij deed, hij is misschien geschrokken". Je bent er zelf bij als je sex hebt met elkaar hoor en ook als je dagelijks contact houdt. Wat nou, valse intimiteit? Ik snap niet dat je je zo in de luren laten leggen door zo'n vent.
  zondag 1 november 2009 @ 21:49:38 #38
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74294734
Players komen nooit over als players... Oké, hier komen even wat dooddoeners:

Laten we het rustig aan doen

Jij bepaalt hoe snel de relatie gaat

Het is voor mij al <aantal> jaar geleden dat ik seks heb gehad, ik ben misschien wat onwennig

Sinds mijn laatste relatie heb ik mij niet meer kunnen geven omdat ik bang was weer gekwetst te worden

Haha, nee natuurlijk niet. Een gentleman kust nooit op de eerste date

Herkenbaar? Want dat zijn de zinnen van de echte players . Een player stelt zich kwestbaar op en laat een vrouw zo denken dat hij toegankelijk, gevoelig en charmant is. Na een paar dates neemt hij je als een beest te grazen. Jij helemaal in de wolken omdat hij gevoelig is EN goed in bed. Weken later vraag je je nog steeds af waarom je niet door hem teruggebeld bent.
  zondag 1 november 2009 @ 21:53:09 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74294962
Ik heb het met een stuk of 5 meisjes gedaan

Nog zo'n klassieker.
Resistance is futile.
  zondag 1 november 2009 @ 21:53:56 #40
64108 EgoTrippin
pi_74295013
Ik denk toch echt dat het meestal vrouwen zijn die schrikken van te vroeg seks. (mompelt iets over biologisch bepaald)
of niet
  zondag 1 november 2009 @ 21:56:05 #41
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74295174
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Seven. het volgende:
Ik heb het met een stuk of 5 meisjes gedaan

Nog zo'n klassieker.
Minder, zodoende geef je aan dat je altijd in stabiele lange relaties hebt gezeten. Daardoor vertrouwen ze je sneller.
pi_74295271
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:49 schreef Xebrozius het volgende:
Players komen nooit over als players... Oké, hier komen even wat dooddoeners:

Laten we het rustig aan doen

Jij bepaalt hoe snel de relatie gaat

Het is voor mij al <aantal> jaar geleden dat ik seks heb gehad, ik ben misschien wat onwennig

Sinds mijn laatste relatie heb ik mij niet meer kunnen geven omdat ik bang was weer gekwetst te worden

Haha, nee natuurlijk niet. Een gentleman kust nooit op de eerste date

Herkenbaar? Want dat zijn de zinnen van de echte players . Een player stelt zich kwestbaar op en laat een vrouw zo denken dat hij toegankelijk, gevoelig en charmant is. Na een paar dates neemt hij je als een beest te grazen. Jij helemaal in de wolken omdat hij gevoelig is EN goed in bed. Weken later vraag je je nog steeds af waarom je niet door hem teruggebeld bent.
jij bent een player?
  zondag 1 november 2009 @ 22:00:05 #43
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74295467
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef Apotheose het volgende:

[..]

jij bent een player?
Ik ben erg charmant en gevoelig. En ik houd van luisteren... Echt? Vertel me meer, ik vind het fascinerend!
  zondag 1 november 2009 @ 22:00:58 #44
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74295522
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef Apotheose het volgende:

[..]

jij bent een player?
In ieder geval is hij niet zo naïef.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  zondag 1 november 2009 @ 22:01:38 #45
64108 EgoTrippin
pi_74295580
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

facinerend
vaccinerend?

Ninja edit
of niet
  zondag 1 november 2009 @ 22:02:20 #46
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74295645
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef EgoTrippin het volgende:

[..]

vaccinerend?
s-je vergeten
  zondag 1 november 2009 @ 22:02:32 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74295652
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik ben erg charmant en gevoelig. En ik houd van luisteren... Echt? Vertel me meer, ik vind het fascinerend!

Ik wíst het!
Resistance is futile.
  zondag 1 november 2009 @ 22:04:37 #48
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_74295803
zijn btg op.
  zondag 1 november 2009 @ 22:07:10 #49
64108 EgoTrippin
pi_74296004
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef nadiaschoonheid het volgende:
zijn btg op.
Ja dat is 't, zijn batstegoed is op en nu moet ie eerst opladen
of niet
  zondag 1 november 2009 @ 22:08:28 #50
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74296092
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef EgoTrippin het volgende:

[..]

Ik wou net beurttegoed posten
pi_74296096
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

In ieder geval is hij niet zo naïef.
Tsja, achteraf is makkelijk lullen. Helemaal als je aan de zijkant staat.
  zondag 1 november 2009 @ 22:10:42 #52
273257 nadiaschoonheid
pi_74296260
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef EgoTrippin het volgende:

[..]

kan toch
  zondag 1 november 2009 @ 22:11:26 #53
273257 nadiaschoonheid
pi_74296322
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik wou net beurttegoed posten
beurttegoed heeft ie al gehad.
  zondag 1 november 2009 @ 22:19:58 #54
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74296975
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Tsja, achteraf is makkelijk lullen. Helemaal als je aan de zijkant staat.
Dat is het ook natuurlijk. Er zijn echter tig voorbeelden van meiden/vrouwen die er toch altijd weer in lijken te trappen. Zodra je ze "oprechte" aandacht geeft smelten ze helemaal. Daar moeten mensen eens doorheen zien te prikken.
  zondag 1 november 2009 @ 22:28:39 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74297523
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Dat is het ook natuurlijk. Er zijn echter tig voorbeelden van meiden/vrouwen die er toch altijd weer in lijken te trappen. Zodra je ze "oprechte" aandacht geeft smelten ze helemaal. Daar moeten mensen eens doorheen zien te prikken.
Of mensen moeten stoppen met 'oprechte' aandacht te geven.
Resistance is futile.
  zondag 1 november 2009 @ 22:29:39 #56
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74297580
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Of mensen moeten stoppen met 'oprechte' aandacht te geven.
Zolang de vraag het aanbod overstijgt moet je het de marktwerking kwalijk nemen.
pi_74298007
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

ja en hoe weet je nou of het ECHT oprecht is of dat het gewoon fake is? Als je overal over gaat twijfelen heb je ook geen leven. Ok, zoiets voel je ja. Nou TS voelde dat ook zo. En voor TS is het een heel ander uitzichtpunt dan dat voor iedereen hier is.
  zondag 1 november 2009 @ 22:36:53 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74298013
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Zolang de vraag het aanbod overstijgt moet je het de marktwerking kwalijk nemen.
Om aan de vraag te voldoen, moeten er wel héél veel mannen uitgeroeid worden.
Resistance is futile.
  zondag 1 november 2009 @ 22:37:36 #59
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74298046
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja en hoe weet je nou of het ECHT oprecht is of dat het gewoon fake is? Als je overal over gaat twijfelen heb je ook geen leven. Ok, zoiets voel je ja. Nou TS voelde dat ook zo. En voor TS is het een heel ander uitzichtpunt dan dat voor iedereen hier is.
Best wel simpel hoor. Als een man verliefd is, merk je dat écht wel. Alleen vrouwen maken zichzelf vaak iets wijs.
Resistance is futile.
  zondag 1 november 2009 @ 22:38:15 #60
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74298077
Dit topic moet gedeeld worden ! Elke keer dat ik nog z'n "hoi-hoe-is-het-sms" krijg sms ik linkje terug.
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  zondag 1 november 2009 @ 22:38:55 #61
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74298120
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:38 schreef Cappy het volgende:
Dit topic moet gedeeld worden ! Elke keer dat ik nog z'n "hoi-hoe-is-het-sms" krijg sms ik linkje terug.
!
pi_74298151
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ach, als iedereen het allemaal zo goed 'voelde', dan zouden er geen players zijn. Dan zouden er ook geen mensen zijn met koopsompolissen van DSB.

Ik denk dat als je niet geplayed wil worden, dat je dan gewoon rustig moet opbouwen als je een relatie wil. Een player zal na een tijdje wel merken dat je niet van zins bent om zomaar gelijk het bed in te duiken. Dan is een ander 'schatje' wat sneller opgeeft makkelijker en ben je van hem af.

En dat hij nu niet reageert wil niet betekenen dat hij het niet nogmaals gaat proberen. Met een of ander lame smoesje of met "ja, je moet niet zo needy wezen".

Als je dagelijks normaal gesproken leuk contact hebt en het stopt opeens na een nacht sex, dan mag een vent wel met een hele goede reden komen voor ik hem weer door mijn voordeur heen laat. Want tja, geen beltegoed, geen internetverbinding, geen vaste telefoon etc. is natuurlijk belachelijk. En iemand die 'even rust nodig had' is niet volwassen genoeg om een relatie mee aan te gaan als hij dat niet even van te voren kon melden.
pi_74298187
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Best wel simpel hoor. Als een man verliefd is, merk je dat écht wel. Alleen vrouwen maken zichzelf vaak iets wijs.
ja, kan... Toch maar de boot afhouden met de sex
  zondag 1 november 2009 @ 22:42:06 #64
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74298329
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:39 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ach, als iedereen het allemaal zo goed 'voelde', dan zouden er geen players zijn. Dan zouden er ook geen mensen zijn met koopsompolissen van DSB.

Ik denk dat als je niet geplayed wil worden, dat je dan gewoon rustig moet opbouwen als je een relatie wil. Een player zal na een tijdje wel merken dat je niet van zins bent om zomaar gelijk het bed in te duiken. Dan is een ander 'schatje' wat sneller opgeeft makkelijker en ben je van hem af.
Sorry ik begrijp je, maar is niet waar. Hij zal misschien iemand op een zijspoor zetten, maar je bent dan nog lang niet van het lijstje af.
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
pi_74298485
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:42 schreef Cappy het volgende:

[..]

Sorry ik begrijp je, maar is niet waar. Hij zal misschien iemand op een zijspoor zetten, maar je bent dan nog lang niet van het lijstje af.
Je denkt toch niet dat iemand waar ik mee date, die na een paar dates niets meer van zich laat horen er bij mij nog in komt? Of het contact opeens afvlakt? Dan is het mij duidelijk dat hij aan het playen is hoor. Een zijspoor moet je toch wel opmerken, tenzij je alle smoesjes van de wereld wil slikken. "Ja schatje, echt geen tijd hoor deze week", "Nee, ik moet 2 maanden naar het buitenland, maar ik denk alleen aan jou en verder kan ik je niet bellen/mailen/smsen en jij mij ook niet". Pff, no way!
pi_74298497
tvp voor afloop
Beneath the gold, bitter steel
  zondag 1 november 2009 @ 22:46:38 #67
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74298628
Oh wacht, is dat het geluid van mijn rinkelende eierstokken? Ja volgens mij wel. Ik zet direct elke vorm van logica en rationaliteit overboord en duik het bed met hem in.

*1 week later*

Waarom reageert hij nou nie-hiet?
  zondag 1 november 2009 @ 22:55:43 #68
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74299210
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef kahlie het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat iemand waar ik mee date, die na een paar dates niets meer van zich laat horen er bij mij nog in komt? Of het contact opeens afvlakt? Dan is het mij duidelijk dat hij aan het playen is hoor. Een zijspoor moet je toch wel opmerken, tenzij je alle smoesjes van de wereld wil slikken. "Ja schatje, echt geen tijd hoor deze week", "Nee, ik moet 2 maanden naar het buitenland, maar ik denk alleen aan jou en verder kan ik je niet bellen/mailen/smsen en jij mij ook niet". Pff, no way!
Dat bedoel ik zo niet. "Ik ben donderdag avond niet thuis, even bij een collega hapje eten en wat lullen over werk "
Ik bedoelde hij houdt de 1 bezig omdat hij daar door bezig wordt gehouden en speelt ondertussen hetzelfde spelletje met iemand anders.

Zo kan iemand het lang volhouden. Het is vaak meer dat ze het gedaan kunnen krijgen dan dat het gebeurt. Hoe harder iemand roept "het gebeurt mij niet " ....juist. Niet dat ik het persoonlijk bedoel, maar dat is juist de target sticker die iemand dan op zich plakt.
  zondag 1 november 2009 @ 22:57:26 #69
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74299306
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef Xebrozius het volgende:
Oh wacht, is dat het geluid van mijn rinkelende eierstokken? Ja volgens mij wel. Ik zet direct elke vorm van logica en rationaliteit overboord en duik het bed met hem in.

*1 week later*

Helemaal in je element huh
pi_74299622
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef Xebrozius het volgende:

*1 week later*

Wat een emotionele reactie van jou
  zondag 1 november 2009 @ 23:32:31 #71
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74301043
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wat een emotionele reactie van jou
Ik dacht, laat ik me eens in de andere partij verplaatsen. Ik ben nou eenmaal een gevoelsmens.
  zondag 1 november 2009 @ 23:34:52 #72
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74301140
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik dacht, laat ik me eens in de andere partij verplaatsen. Ik ben nou eenmaal een gevoelsmens.
Ik heb echt het gevoel dat je me zo goed begrijpt.
  zondag 1 november 2009 @ 23:50:21 #73
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74301748
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Ik heb echt het gevoel dat je me zo goed begrijpt.
voel je dat? We hebben een connectie die dieper gaat dan het fysieke alleen

*smelt smelt*
pi_74301994
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Same here.
pi_74302124
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

voel je dat? We hebben een connectie die dieper gaat dan het fysieke alleen

*smelt smelt*
Getver. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, dan kon hij dat fysieke ook in zijn reet steken.
pi_74302160
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

Getver. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, dan kon hij dat fysieke ook in zijn reet steken.
Overdwars graag...

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74302223
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

Same here.
pi_74302243
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 2 november 2009 00:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Overdwars graag...

Jullie weten een compliment gewoon niet op waarde te schatten...
pi_74302260
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:04 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

[..]

Jullie weten een compliment gewoon niet op waarde te schatten...
Ik heb een player-alarm.
  maandag 2 november 2009 @ 00:06:48 #80
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74302302
Misschien stonk ts uit haar murf?
Of was het ontbijt te cheap? Was ze te klef?
Soms kunnen de kleinste dingen een afknapper zijn voor iemand..
Heeft hij nu nog niets laten horen?

Tijd om zijn banden lek te gaan steken dus! Tadaaaaaa!
Geintje...
Snollebolt
pi_74302388
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb een player-alarm.
Hoe hard ging 'ie af?
pi_74302413
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:09 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Hoe hard ging 'ie af?
Zo hard dat het mijn rammelende eierstokken overschreeuwde.
En ik ben 31 he.
pi_74302435
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zo hard dat het mijn rammelende eierstokken overschreeuwde.
Dat moet dus een eiverdovend lawaai zijn geweest.
pi_74303098
Hij was net even online, heb hem aangesproken ... hij was net thuis en wilde mij niet wakker sms-sen.
Hij ging ook slapen, kreeg wel een kus als afsluiter.
Maar goed ... nu voel ik me zo dom dat ik achter hem aan loop.
pi_74303180
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef Miramare het volgende:
Hij was net even online, heb hem aangesproken ... hij was net thuis en wilde mij niet wakker sms-sen.
Meid, niet zo desperate doen. Ga verder met je leven. Hij is ook getrouwd, 4 kinderen. En heeft zo nu en dan van bil. De vraag is; wat wil jij?

1) af en toe goed ketsen?
2) met je vriendinnen blijven kletsen?
3) Vaste vriend om op je bil te tetsen?
pi_74303227
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef Miramare het volgende:
Dat laatste is zeker waar.
pi_74303276
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat laatste is zeker waar.
Schaam jij je nooit voor je eigen geslacht als ze zo naief zijn?
Ik vind het lullig voor TS, maar waar trappen vrouwen soms in, zeg...
pi_74303399
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Schaam jij je nooit voor je eigen geslacht als ze zo naief zijn?
Alleen als jij je verantwoordelijk voelt voor alle mannen die vrouwen met mooie praatjes misleiden. Enkel om zoiets primairs als hun zak te legen.
pi_74303463
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:26 schreef l3laster het volgende:

[..]

gg
no-re.
Lambo of Rekt
pi_74303659
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:44 schreef Xennia het volgende:

[..]

Alleen als jij je verantwoordelijk voelt voor alle mannen die vrouwen met mooie praatjes misleiden. Enkel om zoiets primairs als hun zak te legen.
Een beetje wel, ja.

Dom, en onnodig veel gewicht dragend eigenlijk he?
Ik moet daar echt vanaf.
  maandag 2 november 2009 @ 02:04:07 #91
278196 FokFighter
Expect the Unexpected!
pi_74304454
duidelijk... de sex was te slecht..
Fight for your right to FOK!
pi_74304506
vrouwen 15-25: man doe je best want ze zijn kieskeurig. vrouwen 25-40: bieden zich aan voor elk mooi vooruitzicht

land vol met beginnende rimpelaars die nu klagen dat ze geen vent krijgen waar in hun tienertijd de hele wereld aan hun voeten lag. en nu worden ze gebruikt. sweet revenge
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 02:14:43 #93
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74304530
Zoals wijlen BIG het al op treffende poëtische wijze wist te formuleren:

I don't give a bitch enough to catch the bus
and when I see the semen I'm leavin'
pi_74304643
TS doet me wel wat denken aan wat exen van me...

Voor mij was altijd de lol van het versieren. Ervoor zorgen dat ze voor je kunnen vallen en daarmee bezig zijn om dat voor elkaar te krijgen. Het spel, de jacht, de trucs. Steeds de spanning verder opbouwen en als man niet te snel happen, af en toe de boot wat afhouden en weer een opening geven.

En als ze dan uiteindelijk toehapte en ze een keer wilde daten, bij haar of mij thuis... Dan was de lol er al af voor mij. De sex was een leuk toetje, maar zelfs dat hoefde niet eens meer me. Heb zelfs op voorhand wel eens de date afgezegd, omdat de "verovering" toch al binnen was en als we zouden gaan daten, seks een logisch vervolg zou zijn, die bevestiging hoefde ik niet eens meer te hebben.

Nou ja, misschien is de man in dit verhaal wel echt een verlegen mannetje en kan ie er niet zo goed mee omgaan. Komt vast goed!
pi_74304799
Mensen die nog steeds logica enzo zoeken achter relaties etc..
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74304823

[ Bericht 100% gewijzigd door woads op 02-11-2009 03:09:46 ]
  maandag 2 november 2009 @ 03:11:53 #97
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_74305166
quote:
Op maandag 2 november 2009 03:11 schreef TheZapster het volgende:
Die vent zit nu gewoon bij zijn vrouw en kinderen.Niet zo zeuren TS.
Dat vermoed ik ook ja.
pi_74305901
Bij zijn vrouw en kinderen.... onwaarschijnlijk, dat had ik dan wel geweten aangezien hij een bekende van een kennis van mij is.
  maandag 2 november 2009 @ 08:37:13 #100
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74305969
Ik zou hem maar uit mijn hoofd zetten als ik TS was.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74306019
heeft die pipo nou ook een duidelijke reden gegeven waarom ie niet meer contact wil? Ook al weet iedereen hier de reden wel .
pi_74306327
Dit soort topics geven altijd op welhaast pijnlijke wijze aan hoeveel naïever vrouwen dan mannen zijn en dan heb ik het niet over het verhaal van TS in deze, maar zet maar eens de reacties van de dames tegen de heren in dit topic tegenover elkaar. 99% dat de heren gelijk hebben (hij heeft TS gebruikt voor de sex en is waarschijnlijk gebonden) en de dames komen met ellenlange emoverhalen
pi_74306566
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:05 schreef SimpelZat het volgende:
Dit soort topics geven altijd op welhaast pijnlijke wijze aan hoeveel naïever vrouwen dan mannen zijn en dan heb ik het niet over het verhaal van TS in deze, maar zet maar eens de reacties van de dames tegen de heren in dit topic tegenover elkaar. 99% dat de heren gelijk hebben (hij heeft TS gebruikt voor de sex en is waarschijnlijk gebonden) en de dames komen met ellenlange emoverhalen
so sue us
pi_74306632
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:20 schreef Apotheose het volgende:

[..]

so sue us
Nee hoor, moet er soms om janken en soms om lachen. Soms weet ik niet wat mijn emoties zeggen bijvoorbeeld als er over quota voor topfuncties wordt gesproken door emo-Nederland.
  maandag 2 november 2009 @ 09:28:06 #105
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74306700
Ik ben nog wel benieuwd naar wat er in het 'luchtige' smsje stond! Als mensen met termen als 'luchtig' en 'casual' beginnen te strooien, zijn ze vaak bij het hysterische af!

Heeft TS nog wat gehoord?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 2 november 2009 @ 09:28:07 #106
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_74306701
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:51 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Ik denk echt aan je, maar de batterij van mijn telefoon is leeg.
Kusje
HA! misschien heeft hij een iphone en is zijn mobiel heel vaak, heel snel leeg
pi_74306837
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:24 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Nee hoor, moet er soms om janken en soms om lachen. Soms weet ik niet wat mijn emoties zeggen bijvoorbeeld als er over quota voor topfuncties wordt gesproken door emo-Nederland.
vrouwen en mannen zijn verschillend. Kan er ook niks aan doen. En mannen onderling kunnen ook nog wel es van elkaar verschillen, net als vrouwen. Deal with it
pi_74306937
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef Cappy het volgende:

[..]

Dat bedoel ik zo niet. "Ik ben donderdag avond niet thuis, even bij een collega hapje eten en wat lullen over werk "
Ik bedoelde hij houdt de 1 bezig omdat hij daar door bezig wordt gehouden en speelt ondertussen hetzelfde spelletje met iemand anders.

Zo kan iemand het lang volhouden. Het is vaak meer dat ze het gedaan kunnen krijgen dan dat het gebeurt. Hoe harder iemand roept "het gebeurt mij niet " ....juist. Niet dat ik het persoonlijk bedoel, maar dat is juist de target sticker die iemand dan op zich plakt.
Oh, ik heb nooit gezegd "het gebeurd mij niet", als is het tot nu toe nog nooit gebeurd. Ik denk dat je als man/vrouw niet af moet gaan op 'ik voel het wel aankomen als het alleen om de sex draait', want vaak gaat dat toch nog fout. Ik denk niet dat je een relatie snel moet laten gaan, want het kan goed aflopen, maar ook fout. En een goede vent vindt het niet erg om langer te wachten, maar een iemand die uit is op de sex die loopt wel weg. Ik vind dat je goed moet weten wat iemand die uit is op sex zegt, want ala, er staan genoeg voorbeelden hierzo in dit topic.

Ze zeggen toch... een goede meid is goed voorbereid? Als je je niet wil laten gebruiken voor sex, dan zul je moeten opletten. Op gedrag van jezelf en de ander. En niet altijd vertrouwen op: "het voelt zo goed".
  maandag 2 november 2009 @ 09:44:43 #109
94676 Garisson72
pi_74307043
Ik denk dat hij de date wel leuk vond, maar niet meer dan dat. Dat concludeerde hij voor zichzelf ergens vroeg in die date, maar profiteerde toch van de kans op sex diezelfde avond, zoals zo'n ferme knaap betaamt. Hij wist dat het wat hem betrof hierbij zou blijven, maar durft daar niet eerlijk in te zijn.
Zoals het zo'n ferme knaap betaamt.
pi_74308359
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:35 schreef Apotheose het volgende:

[..]

vrouwen en mannen zijn verschillend. Kan er ook niks aan doen. En mannen onderling kunnen ook nog wel es van elkaar verschillen, net als vrouwen. Deal with it
En wat wil je hier mee zeggen? Kom eens to-the-point joh.
pi_74308812
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:28 schreef Vono het volgende:

[..]

HA! misschien heeft hij een iphone en is zijn mobiel heel vaak, heel snel leeg
pi_74309155
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:42 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

En wat wil je hier mee zeggen? Kom eens to-the-point joh.
nou dat iedereen dus anders is. En daarom had JIJ dit allemaal allang door en TS niet.
  maandag 2 november 2009 @ 12:02:11 #113
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_74311119
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
Ik denk dat hij de date wel leuk vond, maar niet meer dan dat. Dat concludeerde hij voor zichzelf ergens vroeg in die date, maar profiteerde toch van de kans op sex diezelfde avond, zoals zo'n ferme knaap betaamt. Hij wist dat het wat hem betrof hierbij zou blijven, maar durft daar niet eerlijk in te zijn.
Wat hij zegt
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_74312829
Maar dit was toch al de derde date???
Me Tina
  maandag 2 november 2009 @ 13:21:07 #115
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_74313416
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:00 schreef Tiname het volgende:
Maar dit was toch al de derde date???
En?

Misschien was het wel de eerste wat uitgebreidere. Of was de seks bagger
  maandag 2 november 2009 @ 13:24:52 #116
94676 Garisson72
pi_74313510
Ik denk dat dit de eerste keer sex was, en daar heeft hij op gewacht, de snoodaard.
pi_74313744
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:21 schreef Ripley het volgende:
Of was de seks bagger
pi_74313998
Zoals gezegd waarschijnlijk een player. Het ging hem om het veroveren, en nu heeft hij was hij wilde. Het spel is voorbij. Ik zou geen contact meer met hem willen, maar ja, ik zou ook niet op de derde date seks willen. Hopelijk kom je snel over hem heen.

Succes TS!
pi_74314542
terug vind popcorn
pi_74315137
Het feit dat een vrouw na de derde date sex heeft om dat gelijk te bestempelen als gebruikt is ook overrated.., ik heb TS niet horen klagen over de leuke avond/nacht...

dus waar hebben we het over
pi_74321280
Nee hoor, ik voel me niet gebruikt. Bewaar het als een leuke herinnering want ik heb wel lol met hem gehad, ook buiten het bed . Maar voor nu is het even balen want ik vond hem wel errug leuk... en had wel op een vervolg gehoopt. Dat gevoel slijt wel weer ...
Iedereen bedankt voor reageren. Hij heeft misschien gescoord ... maarrrrr ik was er ook bij... en was voor mij ook een lollige nacht
  maandag 2 november 2009 @ 17:31:25 #122
94676 Garisson72
pi_74321380
Dat is de goeie manier om ermee om te gaan.

En hey, het kán nog zo zijn dat hij het hele weekend niet in de gelegenheid kwam om zijn affecties op zijn manier duidelijk te maken. Je wéét het niet.
pi_74322397
Godsklere wat een paniek om niks. Die vent laat 2 dagen niks van zich horen. Big deal.

Of hij belt nog een keer. Of niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 2 november 2009 @ 18:18:31 #124
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_74322678
Zo te lezen (correct me if I'm wrong) hebben jullie dit weekend sex gehad. Is het niet te snel om nu al te oordelen. Misschien denkt hij na of is het er simpelweg nog niet van gekomen. Ervaring leert niet te vroeg te oordelen. Wacht gerust nog even en beeld je voorlopig nog niets doemsachtigs in.
pi_74323133
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:27 schreef Miramare het volgende:
Nee hoor, ik voel me niet gebruikt. Bewaar het als een leuke herinnering want ik heb wel lol met hem gehad, ook buiten het bed . Maar voor nu is het even balen want ik vond hem wel errug leuk... en had wel op een vervolg gehoopt. Dat gevoel slijt wel weer ...
Iedereen bedankt voor reageren. Hij heeft misschien gescoord ... maarrrrr ik was er ook bij... en was voor mij ook een lollige nacht
Geef je het nou nu al op?!

En anders hoeft het toch niet meteen iets evils van hem te zijn, de reacties van alle stoere mannen in dit topic daargelaten? Misschien vond hij de seks niet leuk, of is hij ergens anders op afgeknapt. Ik heb dat als vrouw al vaak genoeg andersom meegemaakt, dat het mij opeens niet meer bevalt. Ik zeg dat dan gewoon eerlijk.

Als het zo'n plotselinge verandering in jullie contact is lijkt het me meer dan logisch dat je er gewoon naar vraagt. "Hee hallo! Ik vroeg je iets!" in een sms er achteraan. Kom nou.

Ik ben het er dan ook niet mee eens dat mannen minder naief zouden zijn, vrouwen zijn juist behoorlijk snel op hun hoede voor wat er mogelijk aan de hand is, mannen kunnen echt boomdikke platen voor hun kop hebben. Die moet je soms in hun gezicht schreeuwen dat het niet meer hoeft. Gevoeligheid voor hints is zero.
  maandag 2 november 2009 @ 18:58:28 #126
94676 Garisson72
pi_74323748
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:36 schreef Taurus het volgende:
Die moet je soms in hun gezicht schreeuwen dat het niet meer hoeft. Gevoeligheid voor hints is zero.
Ben je het nou heel handig aan het omdraaien?
pi_74323787
hoi, heb t ff gelezen, maar nu ruim 24 uur later dan t afscheid van gister, niets meer gehoord?
was de sex wel fijn?
pi_74323905
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ben je het nou heel handig aan het omdraaien?
Zo hebben we denk ik beiden verschillende referentiekaders. Mijn ervaring is niet de man als gebruiker, in ieder geval.
pi_74324123
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:03 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zo hebben we denk ik beiden verschillende referentiekaders. Mijn ervaring is niet de man als gebruiker, in ieder geval.
Zelfs als hij niet een player is, zou jij het leuk vinden als je na een fijne nacht samen 's ochtends afscheid neemt en vervolgens iets van 36 uur niets hoort, terwijl je normaal meerdere malen per dag contact hebt? Ik vind dat onbeschoft. Als hij nou in het ziekenhuis ligt of er is een ander noodgeval, ala, daar zou ik nog in kunnen komen. Als je vervolgens 's avonds wazig reageert als je aangesproken wordt, dan lijkt het me ongeacht of hij een player is of niet, dat hij zich in ieder geval onbeschoft heeft gedragen. Ga jij verder met mannen die zich onbeschoft naar jou toe gedragen? Ik namelijk niet, zeker niet als ze denken dat dat normaal is... als dat al na date 3 gebeurd, wat gebeurd er dan na date 4, 5 of 6?
pi_74324232
Heb jij wel gelezen wat ik hierboven heb geschreven? Wat jij quote is slechts een kleine uit de context gerukte reactie op iemand anders. Ik vind dat ook onbeschoft en daarom zeg ik hierboven dat ze iets moet laten horen van zichzelf, even bellen en zeggen "Ik hoor niets van je, en dat vind ik raar", klaar.

Waar haal jij vandaan dat ik wel verder zou gaan met mannen die zich misdragen? Echt, je moet weten waar je op reageert.
pi_74324318
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:11 schreef Synthesist het volgende:
vrouwen 15-25: man doe je best want ze zijn kieskeurig. vrouwen 25-40: bieden zich aan voor elk mooi vooruitzicht
Daar herken ik mezelf echt totaal niet in. Ik ben veel selectiever dan toen ik 16 was. Hoe kom je erbij?
pi_74324407
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

Daar herken ik mezelf echt totaal niet in. Ik ben veel selectiever dan toen ik 16 was. Hoe kom je erbij?
Ik herken geen enkele vrouw daar in. Maar pas op hoor, wellicht 'hap' je Of zit je 'zoals het een echte vrouw betaamt meteen op de kast'.
pi_74324597
quote:
Als het zo'n plotselinge verandering in jullie contact is lijkt het me meer dan logisch dat je er gewoon naar vraagt. "Hee hallo! Ik vroeg je iets!" in een sms er achteraan. Kom nou.
Als hij geen contact meer zoekt is het toch duidelijk waar zij staat. Ik vind het knap triest om daar nog achteraan te smsen. Sowieso dit soort dingen bespreken per sms vind ik weinig constructief.
pi_74324701
Bellen is beter inderdaad, maar er is nog niets aan de hand, meneer reageert niet (en dat is afwijkend van normaal). Ik weet niet hoe jij daar mee om gaat, maar ik ga dan niet direct denken "oh, hij wil me niet, laat maar". Dat wil ik wel horen dan, aangezien er geen reden is daarvan uit te gaan. Zij stuurde een sms waar hij niet op reageerde. Dan is een sms met 'doe niet zo onbeleefd" niet zo gek, vind ik. Ik verwacht tijdig een reactie want ik ga niet zitten wachten. Laat staan dat een man me zo ver krijgt dat ik een topic open over wat dit betekent. De enige die dat antwoord heeft is die vent.
pi_74324848
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik herken geen enkele vrouw daar in. Maar pas op hoor, wellicht 'hap' je Of zit je 'zoals het een echte vrouw betaamt meteen op de kast'.
Ik zit niet op de kast. Ik ben benieuwd naar zijn belachelijke ervaringen en referentiekader/bron.
pi_74324851
Seks was slecht
pi_74324913
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zit niet op de kast. Ik ben benieuwd naar zijn belachelijke ervaringen en referentiekader/bron.
Dat begrijp ik, ik voorspelde slechts zijn reactie. Iemand die dit soort ongefundeerde patronen over vrouwengedrag heeft doet vast ook de uitspraken die ik net tussen aanhalingstekens zette.
pi_74324915
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:09 schreef kahlie het volgende:

[..]

Zelfs als hij niet een player is, zou jij het leuk vinden als je na een fijne nacht samen 's ochtends afscheid neemt en vervolgens iets van 36 uur niets hoort, terwijl je normaal meerdere malen per dag contact hebt? Ik vind dat onbeschoft. Als hij nou in het ziekenhuis ligt of er is een ander noodgeval, ala, daar zou ik nog in kunnen komen. Als je vervolgens 's avonds wazig reageert als je aangesproken wordt, dan lijkt het me ongeacht of hij een player is of niet, dat hij zich in ieder geval onbeschoft heeft gedragen. Ga jij verder met mannen die zich onbeschoft naar jou toe gedragen? Ik namelijk niet, zeker niet als ze denken dat dat normaal is... als dat al na date 3 gebeurd, wat gebeurd er dan na date 4, 5 of 6?
eeensch!
pi_74326475
Als er na 2 of 3 dates nog geen seks is, dan haak ik ook af. First things first.

Hij wilde gewoon neuken en zag niks meer in je. Kan gebeuren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_74327484
vrouwen die na de 3e date nog niet neuken hebben wel een heel rooskleurig beeld van mannen

hoe wil je jezelf buiten spel zetten
pi_74327884
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:05 schreef El_Matador het volgende:
Als er na 2 of 3 dates nog geen seks is, dan haak ik ook af. First things first.

Hij wilde gewoon neuken en zag niks meer in je. Kan gebeuren.
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Synthesist het volgende:
vrouwen die na de 3e date nog niet neuken hebben wel een heel rooskleurig beeld van mannen

hoe wil je jezelf buiten spel zetten
Ze heeft nu toch met hem geneukt, beetje raar moment om dan af te haken lijkt me? Just getting started. Tenzij het hem dus niet zo goed beviel, maar 't lijkt me niets meer met haar onthouding te maken te hebben.
pi_74328677
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:40 schreef kahlie het volgende:

[..]

Oh, ik heb nooit gezegd "het gebeurd mij niet", als is het tot nu toe nog nooit gebeurd. Ik denk dat je als man/vrouw niet af moet gaan op 'ik voel het wel aankomen als het alleen om de sex draait', want vaak gaat dat toch nog fout. Ik denk niet dat je een relatie snel moet laten gaan, want het kan goed aflopen, maar ook fout. En een goede vent vindt het niet erg om langer te wachten, maar een iemand die uit is op de sex die loopt wel weg. Ik vind dat je goed moet weten wat iemand die uit is op sex zegt, want ala, er staan genoeg voorbeelden hierzo in dit topic.

Ze zeggen toch... een goede meid is goed voorbereid? Als je je niet wil laten gebruiken voor sex, dan zul je moeten opletten. Op gedrag van jezelf en de ander. En niet altijd vertrouwen op: "het voelt zo goed".
Maar wat is dan het nut van vrouwelijke intuitie?
pi_74328889
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:05 schreef El_Matador het volgende:
VIRGIN ALERT!!!!
pi_74329165
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:57 schreef Apotheose het volgende:

[..]

VIRGIN ALERT!!!!
Hahaha, sure.

Heb met al mijn vriendinnen de 1e nacht seks gehad. En met redelijk wat dates ook, en anders de 2e of 3e. Maar ik val dan ook niet op frigide vrouwen...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_74329254
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hahaha, sure.

Heb met al mijn vriendinnen de 1e nacht seks gehad. En met redelijk wat dates ook, en anders de 2e of 3e. Maar ik val dan ook niet op frigide vrouwen...
grote jongen
  maandag 2 november 2009 @ 21:06:44 #146
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74329305
quote:

Hahaha, sure.

Manwhore.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_74329352
quote:

[..]

Hahaha, sure.

pi_74331100
Heeft TS nog iets gehoord vandaag? (of was er geen sprake van dagelijks contact?)

If not dan is TS geplayed...
pi_74333931
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
Heeft TS nog iets gehoord vandaag? (of was er geen sprake van dagelijks contact?)

Volgens mij is dat niet eens een optie. Sorry hoor, maar een maand daten om 1 keer te seksen> dan moet TS wel errug aantrekkelijk zijn als dat het doel was. Of het is een waardeloze player. Het viel hem wellicht tegen> dan is TS niet 'geplayed'.
pi_74334026
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Taurus het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet eens een optie. Sorry hoor, maar een maand daten om 1 keer te seksen> dan moet TS wel errug aantrekkelijk zijn als dat het doel was. Of het is een waardeloze player. Het viel hem wellicht tegen> dan is TS niet 'geplayed'.
Zo lang is dat toch niet? 3 dates lang?
Hij had daarnaast ook nog eens alle tijd om zijn andere opties open te houden.
pi_74334138
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef AlmightyArjen het volgende:

spuit 11. Is al zo vaak geopperd. Denk dat TS zoiets heeft: "ja now we know "
pi_74334152
Wellicht is het een briljante player en playde ( ) hij met een aantal vrouwen tegelijk...
Of zij had gewoon hele lelijke voeten, kan ook.
pi_74334696
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zo lang is dat toch niet? 3 dates lang?
Hij had daarnaast ook nog eens alle tijd om zijn andere opties open te houden.
Als zijn doel 1 keer seksen is, gewoon om haar te playen, drie dates en elke dag contact daarvoor over hebben? Omslachtig!
pi_74334764
Ja, ik heb toch weer wat gehoord... een sms-je met vraag hoe mijn dag was en voor straks lekker slapen.
Ja hoor ik weet dat het op zich niet vreemd is om twee dagen niet van iemand te horen ... op zich helemaal geen problemen mee maar blijf erbij dat dit nu niet echt een lekker moment was na de sex.
Maar goed, ik weet het niet, neem nu wel een paar stappen terug met enthousiasme.
  maandag 2 november 2009 @ 23:09:48 #155
8369 speknek
Another day another slay
pi_74335089
Sommige mannen willen gewoon vooral seks hebben, lustbevrediging, en als ze het dan gehad hebben, ben je gelijk minder interessant. Jammer maar waar. Heeft voor de rest niets met playen te maken (ze doen het niet voor de egoboost of het lijstje ofzo), en hetzelfde zou gebeurd zijn of ze nou 3 of 10 dates moesten wachten. Drie dates is ook niet heel schokkend vroeg.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_74337824
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef speknek het volgende:
Sommige mannen willen gewoon vooral seks hebben, lustbevrediging, en als ze het dan gehad hebben, ben je gelijk minder interessant. Jammer maar waar. Heeft voor de rest niets met playen te maken (ze doen het niet voor de egoboost of het lijstje ofzo), en hetzelfde zou gebeurd zijn of ze nou 3 of 10 dates moesten wachten. Drie dates is ook niet heel schokkend vroeg.
Hoe zat dat ook alweer met die lengte van die vingers, Speknek?
Misschien is dat wel iets waar vrouwen in de toekomst op kunnen letten.
  dinsdag 3 november 2009 @ 02:10:46 #157
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_74338331
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:27 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Hoe zat dat ook alweer met die lengte van die vingers, Speknek?
Misschien is dat wel iets waar vrouwen in de toekomst op kunnen letten.
Ringvinger langer dan de wijsvinger betekent veel testosteron?
pi_74338935
Je kan wel stellen dat het te snel is gegaan, aangezien je er zelf, niet een goed gevoel aan over hebt gehouden. Bij een vaste relatie is het met elkaar doen toch meestal wel het eindstation. Je mist de hele opbouw er naar toe. Het hoeft niet altijd slecht uit te pakken, maar in jou geval misschien wel. Afbouwen en opnieuw beginnen is wellicht een keuze die je zou kunnen overwegen. Maar ja die keuze zullen jullie zelf moeten maken.
pi_74339550
een maand te snel??

wtf? Ik wil weten wat voor 'vlees ik in de kuip heb'. Dus het liefst de eerste, anders de tweede date seks. Als dat niks is, is het aju plu.

Misschien was de seks slecht?
pi_74339554
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:10 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Ringvinger langer dan de wijsvinger betekent veel testosteron?
Ja, en als het regent als je geboren wordt, heb je een dikke pik
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:31:27 #161
94676 Garisson72
pi_74339822
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:59 schreef Miramare het volgende:
Ja, ik heb toch weer wat gehoord... een sms-je met vraag hoe mijn dag was en voor straks lekker slapen.
Ja hoor ik weet dat het op zich niet vreemd is om twee dagen niet van iemand te horen ... op zich helemaal geen problemen mee maar blijf erbij dat dit nu niet echt een lekker moment was na de sex.
Maar goed, ik weet het niet, neem nu wel een paar stappen terug met enthousiasme.
Dus er heeft 2 dagen tussen gezeten, en dan geeft hij wèl gewoon een normale, geinteresseerde reactie. Inmiddels denk ik niet meer dat hij niet geinteresseerd is, want mannen die niet geinteresseerd zijn en je af zouden willen poeieren maar niet durven, die gaan niet leuk geinteresseerd smssen.

En wat doe jij? Jij gaat deze situatie-met-potentieel frustreren door te focussen op het ontbijtmomentje van zaterdagochtend, toen hij niet precies zó reageerde als jij zou willen, en besluit je enthousiasme in te binden.
Mocht het alsnog nergens op uitdraaien tussen jullie, dan heb jij daar minstens zoveel mee te maken.
pi_74339954
ik dacht dat ie niet meer contact wou?
pi_74343626
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:31 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

....
En wat doe jij? Jij gaat deze situatie-met-potentieel frustreren door te focussen op het ontbijtmomentje van zaterdagochtend, toen hij niet precies zó reageerde als jij zou willen, en besluit je enthousiasme in te binden.
Mocht het alsnog nergens op uitdraaien tussen jullie, dan heb jij daar minstens zoveel mee te maken.
Ja, je hebt gelijk
Ik blijf gewoon normaal doen, maar voor mezelf even wat minder verwachtingen in mijn hoofd haal Meer van het 'nu' genieten!

Ps. misschien was ik ook die beetje raar deed na de sex, ben hem na ontbijt direct gesmeerd om even bij te komen, even mijn eigen ding.... en hij had eigenlijk verwacht dat ik langer zou blijven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Miramare op 03-11-2009 11:29:46 ]
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:24:59 #164
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_74343702
Wat een gezeik om niks. Ik wens de jongeman in kwestie veel sterkte
pi_74343743
quote:

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:27:33 #166
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74343778
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef speknek het volgende:
Herkenbaar en heerlijk doorzichtig.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_74343890
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik heb er altijd nog meer dates voor nodig. Maar ja, ik ben dan ook geen player
pi_74343947
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Ik heb er altijd nog meer dates voor nodig. Maar ja, ik ben dan ook geen player
Ik ook niet, toch is het meestal de eerste of tweede date raak.
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:57:29 #169
116015 SicSicSics
pi_74344701
-verkeerde knopje-

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:58:43 #170
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74344753
Hij is gewoon getrouwd, wedden!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:00:51 #171
116015 SicSicSics
pi_74344827
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:22 schreef Miramare het volgende:
Ps. misschien was ik ook die beetje raar deed na de sex, ben hem na ontbijt direct gesmeerd om even bij te komen, even mijn eigen ding.... en hij had eigenlijk verwacht dat ik langer zou blijven.

Waarom reageert hij niet? Ik doe toch niks raars!?! Ik stuur alleen luchtige smsjes en ik smeer hem meteen hals over kop na het ontbijt en laat hem vertwijfeld achter 'contemplating' wat hij verkeerd heeft gedaan?

Ik vind het zo raar dat hij niet meteen reageert!?!

En misschien een rare vraag, maar... Laat jij mannen na de derde date altijd alleen in je huis!?!

quote:
Hij kwam bij mij, heb voor hem gekookt en verder avondje samen relaxen op de bank ... en is hij uiteraard blijven slapen.

De volgende dag was namelijk toch een beetje 'vreemd'. Wel gezellig nog ontbeten en gepraat over koetjes en kalfjes en toen afscheid genomen.
Damn woman!
Fine, fuck you then!
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:06:18 #172
94676 Garisson72
pi_74344982
quote:
Nu wordt het nóg mooier. Eerst hem betichten van vaag gedrag tijdens het ontbijt, waar uiteraard een doemscenario aan verbonden moet worden, en dan blijkt dat je het gewoon zélf was die vaag deed.

Ik krijg inmiddels medelijden met betrokkene.
Nadat jij hem smeerde heeft hij de high road gekozen en is je niet gaan overladen met aandacht. Dan 2 dagen later een smsje, dat lijkt me een prima contact-frequentie. Toch móest dat uiteraard weer aanleiding zijn om te jengelen.
Conclusie: TS is een dramaqueen.
pi_74345653
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:00 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Waarom reageert hij niet? Ik doe toch niks raars!?! Ik stuur alleen luchtige smsjes en ik smeer hem meteen hals over kop na het ontbijt en laat hem vertwijfeld achter 'contemplating' wat hij verkeerd heeft gedaan?

Ik vind het zo raar dat hij niet meteen reageert!?!

En misschien een rare vraag, maar... Laat jij mannen na de derde date altijd alleen in je huis!?!

[..]

Damn woman!
Nouja .. was dus bij hem op bezoek maar heb even feiten verdraaid om herkenning eventueel te voorkomen, ben ik toch door de mand gevallen.
pi_74346052
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef Miramare het volgende:

[..]

Nouja .. was dus bij hem op bezoek maar heb even feiten verdraaid om herkenning eventueel te voorkomen, ben ik toch door de mand gevallen.
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:43:33 #175
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_74346062
quote:

[..]

Wat een plot verandering ineens.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:45:42 #176
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74346141
quote:

[..]

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:47:23 #177
94676 Garisson72
pi_74346195
herstel:
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef Garisson72 het volgende:
Conclusie: TS is een leugenachtige dramaqueen.
pi_74346472
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:47 schreef Garisson72 het volgende:
herstel:
[..]
Oftewel, iig wel een vrouw
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:58:02 #179
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74346528
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oftewel, iig wel een vrouw
Ja hey. En alsof mannen nooit liegen.
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:59:14 #180
56749 BlaZ
pi_74346567
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nee nooit , vooral niet tegen vrouwen
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:59:39 #181
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74346581
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:59 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Nee nooit , vooral niet tegen vrouwen
Wel dus.
pi_74346621
Nou ja, moet ik anders alle details precies vertellen, zijn naam, mijn naam, adres, whatever...
Kijk ... leek me gewoon slimmer om verhaal hier en daar een beetje aan te passen... mochten er meelezers zijn ...
pi_74346716
Zit hij ook op fok dan?
En meelezers heb je altijd hier, hoor..
pi_74346717
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Mannen zijn zeer zelden leugenachtige dramaqueens. Neemt idd niet weg dat ze regelmatig leugenachtig zijn
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:06:21 #185
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74346769
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mannen zijn zeer zelden leugenachtige dramaqueens. Neemt idd niet weg dat ze regelmatig leugenachtig zijn
Ah dan was ik de verkeerde tegengekomen die wel een dramaqueen bleek.
pi_74346810
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ah dan was ik de verkeerde tegengekomen die wel een dramaqueen bleek.
Ik leef met je mee.
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:08:25 #187
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74346815
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:08 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik leef met je mee.
Danku.
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:09:25 #188
94676 Garisson72
pi_74346840
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:00 schreef Miramare het volgende:
Nou ja, moet ik anders alle details precies vertellen, zijn naam, mijn naam, adres, whatever...
Kijk ... leek me gewoon slimmer om verhaal hier en daar een beetje aan te passen... mochten er meelezers zijn ...
Je hebt het verhaal zodanig aangepast dat wij reageren op iets wat totaal anders is dan wat werkelijk gebeurd is. Alle reacties zijn nu waardeloos geworden, zou je kunnen zeggen.

Maar wel een mooie plotwending heur, daar niet van.
pi_74346893
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Danku.
No problemo
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:14:39 #190
116015 SicSicSics
pi_74346978
Pffff! Ga lekker ergens anders elkaar zitten bevlekken! TS heeft een probleem en dat moet serieus aangepakt worden, stelletje Slowchatters!
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:09 schreef Garisson72 het volgende:
Je hebt het verhaal zodanig aangepast dat wij reageren op iets wat totaal anders is dan wat werkelijk gebeurd is. Alle reacties zijn nu waardeloos geworden, zou je kunnen zeggen.

Maar wel een mooie plotwending heur, daar niet van.
Dit dus! Het leek namelijk dat hij moeilijk deed bij het ontbijt terwijl het TS was, die moeilijk deed tijdens het ontbijt!

Vind je het serieus raar dat hij niet de behoefte had om meteen te reageren? Het is niet in je opgekomen dat hij misschien wel dacht: Wat moet ik ermee?
Fine, fuck you then!
pi_74347019
quote:
Als je bang bent dat er meelezers zijn waarom zet je het dan überhaupt op internet?

Daarnaast: de enige die het verhaal waarschijnlijk zou kunnen hebben herkennen is die gast die je gebatst hebt. En de kans dat hij ook op Fok! zit en dan ook nog in R&P rondhangt is gewoon klein...
pi_74358482
quote:
ik snap dat wel...
pi_74359246
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:12 schreef Taurus het volgende:
Heb jij wel gelezen wat ik hierboven heb geschreven? Wat jij quote is slechts een kleine uit de context gerukte reactie op iemand anders. Ik vind dat ook onbeschoft en daarom zeg ik hierboven dat ze iets moet laten horen van zichzelf, even bellen en zeggen "Ik hoor niets van je, en dat vind ik raar", klaar.

Waar haal jij vandaan dat ik wel verder zou gaan met mannen die zich misdragen? Echt, je moet weten waar je op reageert.
Bij mijn weten zei ik dat helemaal niet? Ik vroeg je enkel of je het niet ook onbeschoft vindt en dus ook zowiezo een reden om na te denken of je met desbetreffende man verder wilt? Nergens heb ik gezegd wat jij doet?! Er staat een duidelijk vraagteken:
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:09 schreef kahlie het volgende:
Ga jij verder met mannen die zich onbeschoft naar jou toe gedragen?
Dit o.a. omdat jij hebt gezegd:
quote:

Geef je het nou nu al op?!

En anders hoeft het toch niet meteen iets evils van hem te zijn, de reacties van alle stoere mannen in dit topic daargelaten? Misschien vond hij de seks niet leuk, of is hij ergens anders op afgeknapt. Ik heb dat als vrouw al vaak genoeg andersom meegemaakt, dat het mij opeens niet meer bevalt. Ik zeg dat dan gewoon eerlijk.

---Knip---
Daaruit kreeg ik het idee dat jij vond dat TS maar aan het zeuren was over de gedraging en hem dus maar een tweede kans moest gaan geven.

Nu dat de situatie zich anders heeft voorgedaan dan TS heeft voorgespiegeld. Tja, om eerlijk te zijn... ik heb liever mannen die naar mij communiceren dat ze zich teleurgesteld of geschoffeerd voelen, maar als het nog pril is en hij reageert na een tijdje nadenken weer normaal dan zou ik wel verder daten denk ik. Heeft hij even de tijd genomen om te kijken wat hij van jouw reactie vond en dat vind ik in een prille date-fase best normaal.
pi_74371541
quote:

[..]

Of je bent gewoon een kloon en je verhaal rammelt. Ik vind het een belachelijk detail waarmee je probeerde herkenbaarheid te voorkomen.
pi_74372048
quote:

[..]

Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_74372182
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:13 schreef Xennia het volgende:

[..]

Of je bent gewoon een kloon en je verhaal rammelt. Ik vind het een belachelijk detail waarmee je probeerde herkenbaarheid te voorkomen.
Misschien is de player een Fokker! En wilde ze alle feiten zo verdraaien dat hij z'n eigen verhaal niet zou herkennen?? Maar wie oh wie?
pi_74372214
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:23 schreef Gordijn het volgende:

[..]

We win.
uiteraard
  woensdag 4 november 2009 @ 01:18:15 #198
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74372544
Aha, dus HIJ heeft voor JOU gekookt!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_74373199
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
Zeer waarschijnlijk het geval dit.
pi_74373248
VUILE HOER JE HEBT GEWOON GELOGEN!

Mijn vertrouwen in fok!
pi_74373256
Hoe kan ik nu vrouwen vertrouwen? BEDANKT!
pi_74373809
Doe nou niet alsof de vent van TS een player is, of dat er een relatie stukloopt die jarenlang stand hield.
Een van de redenen dat ie niet reageert kan zijn om niet als een player over te komen, die alleen voor de sex komt. Hij kan het goed bedoelen. Of hij was echt een player, of jij was slecht in bed. Combinaties mogen ook .
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_74374093
quote:
Op woensdag 4 november 2009 02:38 schreef PjotrXII het volgende:

Mijn vertrouwen in fok!
Heb je Obelix ook weer.
  woensdag 4 november 2009 @ 08:12:54 #204
94676 Garisson72
pi_74374351
Benieuwd of TS hier nu nog terugkomt.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:42:45 #205
56749 BlaZ
pi_74375891
quote:
Op woensdag 4 november 2009 02:38 schreef PjotrXII het volgende:

Mijn vertrouwen in fok!
Ja want op fok wordt normaal nooit gelogen
  woensdag 4 november 2009 @ 14:30:11 #206
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_74385222
quote:

[..]

Ja, je hebt gelijk
Ik blijf gewoon normaal doen, maar voor mezelf even wat minder verwachtingen in mijn hoofd haal Meer van het 'nu' genieten!

Wat een topic
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_74386349
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:30 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Wat een topic
Geniaal, gewoon
Dit, dus.
  woensdag 4 november 2009 @ 15:01:21 #208
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74386370
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.

woensdag 4 november 2009 @ 15:22:35 #209
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74387014
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:31 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Je probeert je in 'hem' te verplaatsen. Niet te needy zijn. Absoluut gevoelsmatig. Misschien komt het voor jou over als rationeel maar dat is het dus niet.
Waarom verkondig jij jouw mening altijd alsof God zelf hem uitspreekt.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_74387073
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:22 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Waarom verkondig jij jouw mening altijd alsof God zelf hem uitspreekt.
Weet jij hoe God het uitspreekt dan?
  woensdag 4 november 2009 @ 15:26:42 #211
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74387132
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:24 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Weet jij hoe God het uitspreekt dan?
Ik vermoed dat die wijze aardig in de buurt komt.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  woensdag 4 november 2009 @ 15:49:38 #212
104871 remlof
Europees federalist
pi_74387940
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Vivi het volgende:
Aha, dus HIJ heeft voor JOU gekookt!
Ook dát nog
  Official ESF Kreviewer woensdag 4 november 2009 @ 15:57:01 #213
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_74388279
Aha. Dus hij heeft met JOU geneukt!
  Admin woensdag 4 november 2009 @ 16:32:22 #214
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74389623
Was jij het Krea?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Official ESF Kreviewer woensdag 4 november 2009 @ 16:37:50 #215
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_74389873
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:32 schreef yvonne het volgende:
Was jij het Krea?
Ik weet dat die kans groot is. Maar nee. Niet dat ik me kan herinneren.
pi_74391296
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik weet dat die kans groot is. Maar nee. Niet dat ik me kan herinneren.
ik wel
pi_74395988
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Wut?
pi_74407509
Damn, wat een verhaal. En ik heb het allemaal gelezen.

Na die plottwist weet ik echt niet meer wat ik moet zeggen...
  donderdag 5 november 2009 @ 00:34:18 #219
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74407599
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien is de player een Fokker! En wilde ze alle feiten zo verdraaien dat hij z'n eigen verhaal niet zou herkennen?? Maar wie oh wie?
Is hier al duidelijkheid over?
Life is what you make it.
pi_74407672
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:53 schreef conleche het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

donderdag 5 november 2009 @ 01:07:28 #221
56749 BlaZ
pi_74408020
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef PjotrXII het volgende:

[..]

Wut?
Zie klaagbak ;
pi_74412560
Ik had niet verwacht dat dit zo'n wending zou nemen. Ik ben benieuwd naar meer reacties van TS
pi_74440868
Goeie topicwending, FOK! waardig
pi_74479952
Heeft TS ondertussen al wat gehoord van de heer in kwestie?
pi_74493032
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:21 schreef Apotheose het volgende:
waarom te snel als het goed voelt? Er is toch geen echt een tijdslimiet voor... Heeft hij alweer op jouw smsje gereageerd? Wanneer zie je m weer dan? Er kan ook andere redenen zijn dat ie even niet smst oid.. Zelf ben ik dan ook zo: "ow jee, geen bericht.. whats up? " ( )
Niet?

Ik heb altijd een 'cooldown' van 60 dagen, 5 uur, 3 minuten en 10 seconden.
  zondag 8 november 2009 @ 19:19:20 #226
274386 zniv
back from weggeweest
pi_74515608
blblablabla ts is op bezoek geweest om es flink doorgesmeerd te worden en is
nu verdrietig dat ie niet nog un keer de olie wil verversen..

neuken of genaaid worden wat is het verschil
http://www.nieuwjaarsnacht.nl/ *****
O&N @ rotjeknor.
check the site 4 more info
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')