Ben je het nou heel handig aan het omdraaien?quote:Op maandag 2 november 2009 18:36 schreef Taurus het volgende:
Die moet je soms in hun gezicht schreeuwen dat het niet meer hoeft. Gevoeligheid voor hints is zero.
Zo hebben we denk ik beiden verschillende referentiekaders. Mijn ervaring is niet de man als gebruiker, in ieder geval.quote:Op maandag 2 november 2009 18:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben je het nou heel handig aan het omdraaien?
Zelfs als hij niet een player is, zou jij het leuk vinden als je na een fijne nacht samen 's ochtends afscheid neemt en vervolgens iets van 36 uur niets hoort, terwijl je normaal meerdere malen per dag contact hebt? Ik vind dat onbeschoft. Als hij nou in het ziekenhuis ligt of er is een ander noodgeval, ala, daar zou ik nog in kunnen komen. Als je vervolgens 's avonds wazig reageert als je aangesproken wordt, dan lijkt het me ongeacht of hij een player is of niet, dat hij zich in ieder geval onbeschoft heeft gedragen. Ga jij verder met mannen die zich onbeschoft naar jou toe gedragen? Ik namelijk niet, zeker niet als ze denken dat dat normaal is... als dat al na date 3 gebeurd, wat gebeurd er dan na date 4, 5 of 6?quote:Op maandag 2 november 2009 19:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zo hebben we denk ik beiden verschillende referentiekaders. Mijn ervaring is niet de man als gebruiker, in ieder geval.
Daar herken ik mezelf echt totaal niet in. Ik ben veel selectiever dan toen ik 16 was. Hoe kom je erbij?quote:Op maandag 2 november 2009 02:11 schreef Synthesist het volgende:
vrouwen 15-25: man doe je best want ze zijn kieskeurig. vrouwen 25-40: bieden zich aan voor elk mooi vooruitzicht
Ik herken geen enkele vrouw daar in. Maar pas op hoor, wellicht 'hap' jequote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar herken ik mezelf echt totaal niet in. Ik ben veel selectiever dan toen ik 16 was. Hoe kom je erbij?
Als hij geen contact meer zoekt is het toch duidelijk waar zij staat. Ik vind het knap triest om daar nog achteraan te smsen. Sowieso dit soort dingen bespreken per sms vind ik weinig constructief.quote:Op maandag 2 november 2009 18:36 schreef Taurus het volgende:
Als het zo'n plotselinge verandering in jullie contact is lijkt het me meer dan logisch dat je er gewoon naar vraagt. "Hee hallo! Ik vroeg je iets!" in een sms er achteraan. Kom nou.
Ik zit niet op de kast. Ik ben benieuwd naar zijn belachelijke ervaringen en referentiekader/bron.quote:Op maandag 2 november 2009 19:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik herken geen enkele vrouw daar in. Maar pas op hoor, wellicht 'hap' jeOf zit je 'zoals het een echte vrouw betaamt meteen op de kast'.
Dat begrijp ik, ik voorspelde slechts zijn reactie. Iemand die dit soort ongefundeerde patronen over vrouwengedrag heeft doet vast ook de uitspraken die ik net tussen aanhalingstekens zette.quote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zit niet op de kast. Ik ben benieuwd naar zijn belachelijke ervaringen en referentiekader/bron.
eeensch!quote:Op maandag 2 november 2009 19:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Zelfs als hij niet een player is, zou jij het leuk vinden als je na een fijne nacht samen 's ochtends afscheid neemt en vervolgens iets van 36 uur niets hoort, terwijl je normaal meerdere malen per dag contact hebt? Ik vind dat onbeschoft. Als hij nou in het ziekenhuis ligt of er is een ander noodgeval, ala, daar zou ik nog in kunnen komen. Als je vervolgens 's avonds wazig reageert als je aangesproken wordt, dan lijkt het me ongeacht of hij een player is of niet, dat hij zich in ieder geval onbeschoft heeft gedragen. Ga jij verder met mannen die zich onbeschoft naar jou toe gedragen? Ik namelijk niet, zeker niet als ze denken dat dat normaal is... als dat al na date 3 gebeurd, wat gebeurd er dan na date 4, 5 of 6?
quote:Op maandag 2 november 2009 20:05 schreef El_Matador het volgende:
Als er na 2 of 3 dates nog geen seks is, dan haak ik ook af. First things first.
Hij wilde gewoon neuken en zag niks meer in je. Kan gebeuren.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Synthesist het volgende:
vrouwen die na de 3e date nog niet neuken hebben wel een heel rooskleurig beeld van mannen
hoe wil je jezelf buiten spel zetten
Maar wat is dan het nut van vrouwelijke intuitie?quote:Op maandag 2 november 2009 09:40 schreef kahlie het volgende:
[..]
Oh, ik heb nooit gezegd "het gebeurd mij niet", als is het tot nu toe nog nooit gebeurd. Ik denk dat je als man/vrouw niet af moet gaan op 'ik voel het wel aankomen als het alleen om de sex draait', want vaak gaat dat toch nog fout. Ik denk niet dat je een relatie snel moet laten gaan, want het kan goed aflopen, maar ook fout. En een goede vent vindt het niet erg om langer te wachten, maar een iemand die uit is op de sex die loopt wel weg. Ik vind dat je goed moet weten wat iemand die uit is op sex zegt, want ala, er staan genoeg voorbeelden hierzo in dit topic.
Ze zeggen toch... een goede meid is goed voorbereid? Als je je niet wil laten gebruiken voor sex, dan zul je moeten opletten. Op gedrag van jezelf en de ander. En niet altijd vertrouwen op: "het voelt zo goed".
VIRGIN ALERT!!!!quote:Op maandag 2 november 2009 20:05 schreef El_Matador het volgende:
Als er na 2 of 3 dates nog geen seks is, dan haak ik ook af. First things first.
Hahaha, sure.quote:
grote jongenquote:Op maandag 2 november 2009 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, sure.![]()
Heb met al mijn vriendinnen de 1e nacht seks gehad. En met redelijk wat dates ook, en anders de 2e of 3e. Maar ik val dan ook niet op frigide vrouwen...
Manwhore.quote:Op maandag 2 november 2009 21:03 schreef El_Matador het volgende:
Hahaha, sure.![]()
Heb met al mijn vriendinnen de 1e nacht seks gehad. En met redelijk wat dates ook, en anders de 2e of 3e. Maar ik val dan ook niet op frigide vrouwen...
quote:Op maandag 2 november 2009 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, sure.![]()
Volgens mij is dat niet eens een optie. Sorry hoor, maar een maand daten om 1 keer te seksen> dan moet TS wel errug aantrekkelijk zijn als dat het doel was. Of het is een waardeloze player. Het viel hem wellicht tegen> dan is TS niet 'geplayed'.quote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
Heeft TS nog iets gehoord vandaag? (of was er geen sprake van dagelijks contact?)
If not dan is TS geplayed...
Zo lang is dat toch niet? 3 dates lang?quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet eens een optie. Sorry hoor, maar een maand daten om 1 keer te seksen> dan moet TS wel errug aantrekkelijk zijn als dat het doel was. Of het is een waardeloze player. Het viel hem wellicht tegen> dan is TS niet 'geplayed'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |