so sue usquote:Op maandag 2 november 2009 09:05 schreef SimpelZat het volgende:
Dit soort topics geven altijd op welhaast pijnlijke wijze aan hoeveel naïever vrouwen dan mannen zijn en dan heb ik het niet over het verhaal van TS in deze, maar zet maar eens de reacties van de dames tegen de heren in dit topic tegenover elkaar. 99% dat de heren gelijk hebben (hij heeft TS gebruikt voor de sex en is waarschijnlijk gebonden) en de dames komen met ellenlange emoverhalen
Nee hoor, moet er soms om janken en soms om lachen. Soms weet ik niet wat mijn emoties zeggen bijvoorbeeld als er over quota voor topfuncties wordt gesproken door emo-Nederland.quote:
HA! misschien heeft hij een iphone en is zijn mobiel heel vaak, heel snel leegquote:Op zondag 1 november 2009 19:51 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Ik denk echt aan je, maar de batterij van mijn telefoon is leeg.
Kusje
vrouwen en mannen zijn verschillend. Kan er ook niks aan doen. En mannen onderling kunnen ook nog wel es van elkaar verschillen, net als vrouwen. Deal with itquote:Op maandag 2 november 2009 09:24 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Nee hoor, moet er soms om janken en soms om lachen. Soms weet ik niet wat mijn emoties zeggen bijvoorbeeld als er over quota voor topfuncties wordt gesproken door emo-Nederland.
Oh, ik heb nooit gezegd "het gebeurd mij niet", als is het tot nu toe nog nooit gebeurd. Ik denk dat je als man/vrouw niet af moet gaan op 'ik voel het wel aankomen als het alleen om de sex draait', want vaak gaat dat toch nog fout. Ik denk niet dat je een relatie snel moet laten gaan, want het kan goed aflopen, maar ook fout. En een goede vent vindt het niet erg om langer te wachten, maar een iemand die uit is op de sex die loopt wel weg. Ik vind dat je goed moet weten wat iemand die uit is op sex zegt, want ala, er staan genoeg voorbeelden hierzo in dit topic.quote:Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef Cappy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik zo niet. "Ik ben donderdag avond niet thuis, even bij een collega hapje eten en wat lullen over werk "
Ik bedoelde hij houdt de 1 bezig omdat hij daar door bezig wordt gehouden en speelt ondertussen hetzelfde spelletje met iemand anders.
Zo kan iemand het lang volhouden. Het is vaak meer dat ze het gedaan kunnen krijgen dan dat het gebeurt. Hoe harder iemand roept "het gebeurt mij niet " ....juist. Niet dat ik het persoonlijk bedoel, maar dat is juist de target sticker die iemand dan op zich plakt.
En wat wil je hier mee zeggen? Kom eens to-the-point joh.quote:Op maandag 2 november 2009 09:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
vrouwen en mannen zijn verschillend. Kan er ook niks aan doen. En mannen onderling kunnen ook nog wel es van elkaar verschillen, net als vrouwen. Deal with it
quote:Op maandag 2 november 2009 09:28 schreef Vono het volgende:
[..]
HA! misschien heeft hij een iphone en is zijn mobiel heel vaak, heel snel leeg
nou dat iedereen dus anders is. En daarom had JIJ dit allemaal allang door en TS niet.quote:Op maandag 2 november 2009 10:42 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
En wat wil je hier mee zeggen? Kom eens to-the-point joh.
Wat hij zegtquote:Op maandag 2 november 2009 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
Ik denk dat hij de date wel leuk vond, maar niet meer dan dat. Dat concludeerde hij voor zichzelf ergens vroeg in die date, maar profiteerde toch van de kans op sex diezelfde avond, zoals zo'n ferme knaap betaamt. Hij wist dat het wat hem betrof hierbij zou blijven, maar durft daar niet eerlijk in te zijn.
Zoals het zo'n ferme knaap betaamt.
En?quote:
Geef je het nou nu al op?!quote:Op maandag 2 november 2009 17:27 schreef Miramare het volgende:
Nee hoor, ik voel me niet gebruikt. Bewaar het als een leuke herinnering want ik heb wel lol met hem gehad, ook buiten het bed. Maar voor nu is het even balen want ik vond hem wel errug leuk... en had wel op een vervolg gehoopt. Dat gevoel slijt wel weer ...
Iedereen bedankt voor reageren. Hij heeft misschien gescoord ... maarrrrr ik was er ook bij... en was voor mij ook een lollige nacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |