Dat is wel vrij snel, maar als hij daarop afknapt vindt hij je sowieso niet echt leuk. Ik vind de smsjes met ''ik denk aan je'' e.d. trouwens ook vrij snel.quote:Op zondag 1 november 2009 19:16 schreef Miramare het volgende:
Was een maandje aan het daten met leuke man: 30 jaar. Zet de leeftijd er maar even bij aangezien dat nog wel verschil kan maken m.b.t. volwassenheid (maar hoeft niet natuurlijk).
Maar goed, in die maand hebben we elkaar eigenlijk maar 3x echt afgesproken... dat heeft te maken met feit dat hij anderhalve week in het buitenland zat, en ik vervolgens een weekend die vol was.
Maar intussen wel elke dag contact gehad. Initatief van contact was zo'n 50-50 via msn, sms en soms telefoontje...
Eerste date was gelijk zoenen, fijne chemie... dus vandaaruit werden onze gesprekjes ook steeds liever: ik denk aan je, kusjes, verheug me zo je weer te zien, etc, je kent het wel.
Misschien door al dat contact ertussen dat ik te veel verwachtingen heb opgebouwd?
Ik i.i.g. liep ik best wel een beetje met mijn hoofd in de wolken.
Afgelopen vrijdag hele fijne date gehad... Hij kwam bij mij, heb voor hem gekookt en verder avondje samen relaxen op de bank ... en is hij uiteraard blijven slapen. Daar heb ik absoluut geen spijt van want het was heel fijn ...
Waar ik misschien wel spijt van heb is misschien dat het toch te snel was? De volgende dag was namelijk toch een beetje 'vreemd'. Wel gezellig nog ontbeten en gepraat over koetjes en kalfjes en toen afscheid genomen. Hij sms-te nog om te bedanken voor fijne avond/ nacht. En ik sms terug om hem te bedanken...
Toch voel ik nu dat er absoluut wat veranderd is ... Hij heeft nu verder niets meer laten horen, en da's vreemd. Nu weet ik ook dat vrouwen veranderen, dat klopt, ik voel me nu kwetsbaarder dan voor de sex.
Heb hem vanmiddag een luchtig sms-je gestuurd, om hem een fijne dag te wensen. Daar heeft hij (nog) niet op gereageerd. En nu denk ik:
Is sex na een maand, op derde afspraakje te snel?
Sad but true.quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Hij heeft z'n zaad geloosd en schuimt nu het internet af op zoek naar meer naieve vrouwtjes
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
QFTquote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Hij heeft z'n zaad geloosd en schuimt nu het internet af op zoek naar meer naieve vrouwtjes
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
We win.quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
kort door de bocht? Is dat nu niet iets te snel concluderen?quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
Oi!quote:Op zondag 1 november 2009 19:23 schreef Xebrozius het volgende:
Mooi om te lezen hoe vrouwen de boel gevoelsmatig benaderen en elke kerel in dit topic het eens is dat er zaad is geloosd.
ggquote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
Ik zie niet wat er gevoelsmatig is aan mijn post, maar ben blij dat je er zo vrolijk van wordt.quote:Op zondag 1 november 2009 19:23 schreef Xebrozius het volgende:
Mooi om te lezen hoe vrouwen de boel gevoelsmatig benaderen en elke kerel in dit topic het eens is dat er zaad is geloosd.
dat vroeg ik me ook af.quote:
Op zich vind ik het zelf juist wel een fijn idee om een relatie rustig op te bouwen, daten is fun, sex is ook fun, maar denken dat je iets aan het opbouwen bent en er dan achter komt dat de ander enkel uit was op sex, dat is klote.quote:Op zondag 1 november 2009 19:24 schreef Jazoist het volgende:
Dat gedoe met 'lieve' SMS-jes, mailtjes, enzovoort dat zegt wat mij betreft allemaal niet zo heel veel. Op een gegeven moment merk je dan dat eigenlijk een van de twee of allebei het niet zo ziet zitten. Je kan misschien beter de mate van intimiteit zelf als maatstaf nemen in plaats van de tijd die er tussen bepaalde dingen zit ?
Nee. Nu is het wachten tot de druk (downstairs) weer opbouwt.. Dan wordt er weer contact opgenomen met TS die dan weer genomen wordt.quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
Je probeert je in 'hem' te verplaatsen. Niet te needy zijn. Absoluut gevoelsmatig. Misschien komt het voor jou over als rationeel maar dat is het dus niet.quote:Op zondag 1 november 2009 19:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er gevoelsmatig is aan mijn post, maar ben blij dat je er zo vrolijk van wordt.
Nee hoor, bij mij was 't afgelopen nacht na de 2de date al raak.quote:Op zondag 1 november 2009 19:16 schreef Miramare het volgende:
Is sex na een maand, op derde afspraakje te snel?
Dat dus... een man heeft zo z'n zondag rustig nodig.... wij hebben niet zo'n behoefte aan constant sms-en en de vrouw op de hoogte houden van alles wat je uitspookt als ze er níet is....quote:Op zondag 1 november 2009 19:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij was 't afgelopen nacht na de 2de date al raak.
Waarschijnlijk is hij gewoon even druk bezig met allerlei belangrijke zaken.. Sport op tv, Ajax - Feyenoord verwerken, etc. Maar wat je ook doet, ga hem niet opbellen omdat je geen reactie krijgt, want dan is er geen redden meer aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |