abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74286112
Was een maandje aan het daten met leuke man: 30 jaar. Zet de leeftijd er maar even bij aangezien dat nog wel verschil kan maken m.b.t. volwassenheid (maar hoeft niet natuurlijk).
Maar goed, in die maand hebben we elkaar eigenlijk maar 3x echt afgesproken... dat heeft te maken met feit dat hij anderhalve week in het buitenland zat, en ik vervolgens een weekend die vol was.
Maar intussen wel elke dag contact gehad. Initatief van contact was zo'n 50-50 via msn, sms en soms telefoontje...
Eerste date was gelijk zoenen, fijne chemie... dus vandaaruit werden onze gesprekjes ook steeds liever: ik denk aan je, kusjes, verheug me zo je weer te zien, etc, je kent het wel.
Misschien door al dat contact ertussen dat ik te veel verwachtingen heb opgebouwd?
Ik i.i.g. liep ik best wel een beetje met mijn hoofd in de wolken.
Afgelopen vrijdag hele fijne date gehad... Hij kwam bij mij, heb voor hem gekookt en verder avondje samen relaxen op de bank ... en is hij uiteraard blijven slapen. Daar heb ik absoluut geen spijt van want het was heel fijn ...
Waar ik misschien wel spijt van heb is misschien dat het toch te snel was? De volgende dag was namelijk toch een beetje 'vreemd'. Wel gezellig nog ontbeten en gepraat over koetjes en kalfjes en toen afscheid genomen. Hij sms-te nog om te bedanken voor fijne avond/ nacht. En ik sms terug om hem te bedanken...

Toch voel ik nu dat er absoluut wat veranderd is ... Hij heeft nu verder niets meer laten horen, en da's vreemd. Nu weet ik ook dat vrouwen veranderen, dat klopt, ik voel me nu kwetsbaarder dan voor de sex.
Heb hem vanmiddag een luchtig sms-je gestuurd, om hem een fijne dag te wensen. Daar heeft hij (nog) niet op gereageerd. En nu denk ik:

Is sex na een maand, op derde afspraakje te snel?
  zondag 1 november 2009 @ 19:19:09 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_74286184
nee hoor gewoon vol blaffen die hap
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_74286228
Hij heeft z'n zaad geloosd en schuimt nu het internet af op zoek naar meer naieve vrouwtjes

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
pi_74286253
waarom te snel als het goed voelt? Er is toch geen echt een tijdslimiet voor... Heeft hij alweer op jouw smsje gereageerd? Wanneer zie je m weer dan? Er kan ook andere redenen zijn dat ie even niet smst oid.. Zelf ben ik dan ook zo: "ow jee, geen bericht.. whats up? " ( )
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_74286257
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:16 schreef Miramare het volgende:
Was een maandje aan het daten met leuke man: 30 jaar. Zet de leeftijd er maar even bij aangezien dat nog wel verschil kan maken m.b.t. volwassenheid (maar hoeft niet natuurlijk).
Maar goed, in die maand hebben we elkaar eigenlijk maar 3x echt afgesproken... dat heeft te maken met feit dat hij anderhalve week in het buitenland zat, en ik vervolgens een weekend die vol was.
Maar intussen wel elke dag contact gehad. Initatief van contact was zo'n 50-50 via msn, sms en soms telefoontje...
Eerste date was gelijk zoenen, fijne chemie... dus vandaaruit werden onze gesprekjes ook steeds liever: ik denk aan je, kusjes, verheug me zo je weer te zien, etc, je kent het wel.
Misschien door al dat contact ertussen dat ik te veel verwachtingen heb opgebouwd?
Ik i.i.g. liep ik best wel een beetje met mijn hoofd in de wolken.
Afgelopen vrijdag hele fijne date gehad... Hij kwam bij mij, heb voor hem gekookt en verder avondje samen relaxen op de bank ... en is hij uiteraard blijven slapen. Daar heb ik absoluut geen spijt van want het was heel fijn ...
Waar ik misschien wel spijt van heb is misschien dat het toch te snel was? De volgende dag was namelijk toch een beetje 'vreemd'. Wel gezellig nog ontbeten en gepraat over koetjes en kalfjes en toen afscheid genomen. Hij sms-te nog om te bedanken voor fijne avond/ nacht. En ik sms terug om hem te bedanken...

Toch voel ik nu dat er absoluut wat veranderd is ... Hij heeft nu verder niets meer laten horen, en da's vreemd. Nu weet ik ook dat vrouwen veranderen, dat klopt, ik voel me nu kwetsbaarder dan voor de sex.
Heb hem vanmiddag een luchtig sms-je gestuurd, om hem een fijne dag te wensen. Daar heeft hij (nog) niet op gereageerd. En nu denk ik:

Dat is wel vrij snel, maar als hij daarop afknapt vindt hij je sowieso niet echt leuk. Ik vind de smsjes met ''ik denk aan je'' e.d. trouwens ook vrij snel.

Ik zou even afstand houden en het contact van hem af laten komen.
  zondag 1 november 2009 @ 19:21:48 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74286264
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Hij heeft z'n zaad geloosd en schuimt nu het internet af op zoek naar meer naieve vrouwtjes

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
Sad but true.
Resistance is futile.
pi_74286280
quote:

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
QFT
pi_74286298
En die 30'er was getrouwd....

Buitenlandse tripjes......
pi_74286301
quote:

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
We win.
pi_74286306
quote:

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
pi_74286310
quote:

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
kort door de bocht? Is dat nu niet iets te snel concluderen?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 1 november 2009 @ 19:23:58 #12
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74286318
Mooi om te lezen hoe vrouwen de boel gevoelsmatig benaderen en elke kerel in dit topic het eens is dat er zaad is geloosd.
  zondag 1 november 2009 @ 19:24:08 #13
124312 Jazoist
schone schijn
pi_74286324
Dat gedoe met 'lieve' SMS-jes, mailtjes, enzovoort dat zegt wat mij betreft allemaal niet zo heel veel. Op een gegeven moment merk je dan dat eigenlijk een van de twee of allebei het niet zo ziet zitten. Je kan misschien beter de mate van intimiteit zelf als maatstaf nemen in plaats van de tijd die er tussen bepaalde dingen zit ?
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
  zondag 1 november 2009 @ 19:25:21 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74286359
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:23 schreef Xebrozius het volgende:
Mooi om te lezen hoe vrouwen de boel gevoelsmatig benaderen en elke kerel in dit topic het eens is dat er zaad is geloosd.
Oi!
Resistance is futile.
  zondag 1 november 2009 @ 19:25:37 #15
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74286368
en hoe oud is ts?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_74286385
quote:

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
gg
I'm not the man you think I am!
pi_74286410
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:23 schreef Xebrozius het volgende:
Ik zie niet wat er gevoelsmatig is aan mijn post, maar ben blij dat je er zo vrolijk van wordt.
pi_74286424
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef wise het volgende:
en hoe oud is ts?
Uit '61
pi_74286440
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef wise het volgende:
en hoe oud is ts?
dat vroeg ik me ook af.

Als je een man wil die wel je die aandacht geeft die je verdient.. nou dont be a stranger.
pi_74286473
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:24 schreef Jazoist het volgende:
Dat gedoe met 'lieve' SMS-jes, mailtjes, enzovoort dat zegt wat mij betreft allemaal niet zo heel veel. Op een gegeven moment merk je dan dat eigenlijk een van de twee of allebei het niet zo ziet zitten. Je kan misschien beter de mate van intimiteit zelf als maatstaf nemen in plaats van de tijd die er tussen bepaalde dingen zit ?
Op zich vind ik het zelf juist wel een fijn idee om een relatie rustig op te bouwen, daten is fun, sex is ook fun, maar denken dat je iets aan het opbouwen bent en er dan achter komt dat de ander enkel uit was op sex, dat is klote.

Als je na een nacht sex opeens niets meer van je laat horen, dan lijkt het er inderdaad wel op dat je enkel op de sex uit was. Het hoeft niet natuurlijk, maar je hebt de schijn wel tegen. Na intimiteit hoort als het goed is meer intimiteit te komen, niet opeens geen contact.

Dus als je intimiteit rustig opbouwt, dan gaat die kneus die uit was op sex na 5-6 afspraakjes het waarschijnlijk wel afkappen. Degene die wel gewoon serieus wat wil opbouwen, die blijft rustig zitten. Als je zelf uit bent op sex, dan zou ik er gelijk al bij de eerste date voor gaan
pi_74286549
quote:

Mannen vs. Vrouwen 1-0.
Nee. Nu is het wachten tot de druk (downstairs) weer opbouwt.. Dan wordt er weer contact opgenomen met TS die dan weer genomen wordt.

Mannen vs. Vrouwen 2-0 (jwz)
  zondag 1 november 2009 @ 19:31:41 #22
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74286563
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zie niet wat er gevoelsmatig is aan mijn post, maar ben blij dat je er zo vrolijk van wordt.
Je probeert je in 'hem' te verplaatsen. Niet te needy zijn. Absoluut gevoelsmatig. Misschien komt het voor jou over als rationeel maar dat is het dus niet.
pi_74286644
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:16 schreef Miramare het volgende:

Nee hoor, bij mij was 't afgelopen nacht na de 2de date al raak.

Waarschijnlijk is hij gewoon even druk bezig met allerlei belangrijke zaken.. Sport op tv, Ajax - Feyenoord verwerken, etc. Maar wat je ook doet, ga hem niet opbellen omdat je geen reactie krijgt, want dan is er geen redden meer aan
pi_74287185
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:34 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Nee hoor, bij mij was 't afgelopen nacht na de 2de date al raak.

Waarschijnlijk is hij gewoon even druk bezig met allerlei belangrijke zaken.. Sport op tv, Ajax - Feyenoord verwerken, etc. Maar wat je ook doet, ga hem niet opbellen omdat je geen reactie krijgt, want dan is er geen redden meer aan
Dat dus... een man heeft zo z'n zondag rustig nodig.... wij hebben niet zo'n behoefte aan constant sms-en en de vrouw op de hoogte houden van alles wat je uitspookt als ze er níet is....
I'm not the man you think I am!
  zondag 1 november 2009 @ 19:51:55 #25
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_74287362
Ik denk echt aan je, maar de batterij van mijn telefoon is leeg.
Kusje
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')