spuit 11. Is al zo vaak geopperd. Denk dat TS zoiets heeft: "ja now we knowquote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
Heeft TS nog iets gehoord vandaag? (of was er geen sprake van dagelijks contact?)
If not dan is TS geplayed...
Als zijn doel 1 keer seksen is, gewoon om haar te playen, drie dates en elke dag contact daarvoor over hebben?quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo lang is dat toch niet? 3 dates lang?![]()
Hij had daarnaast ook nog eens alle tijd om zijn andere opties open te houden.
Hoe zat dat ook alweer met die lengte van die vingers, Speknek?quote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef speknek het volgende:
Sommige mannen willen gewoon vooral seks hebben, lustbevrediging, en als ze het dan gehad hebben, ben je gelijk minder interessant. Jammer maar waar. Heeft voor de rest niets met playen te maken (ze doen het niet voor de egoboost of het lijstje ofzo), en hetzelfde zou gebeurd zijn of ze nou 3 of 10 dates moesten wachten. Drie dates is ook niet heel schokkend vroeg.
Ringvinger langer dan de wijsvinger betekent veel testosteron?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer met die lengte van die vingers, Speknek?
Misschien is dat wel iets waar vrouwen in de toekomst op kunnen letten.
Ja, en als het regent als je geboren wordt, heb je een dikke pikquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ringvinger langer dan de wijsvinger betekent veel testosteron?
Dus er heeft 2 dagen tussen gezeten, en dan geeft hij wèl gewoon een normale, geinteresseerde reactie. Inmiddels denk ik niet meer dat hij niet geinteresseerd is, want mannen die niet geinteresseerd zijn en je af zouden willen poeieren maar niet durven, die gaan niet leuk geinteresseerd smssen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:59 schreef Miramare het volgende:
Ja, ik heb toch weer wat gehoord... een sms-je met vraag hoe mijn dag was en voor straks lekker slapen.
Ja hoor ik weet dat het op zich niet vreemd is om twee dagen niet van iemand te horen ... op zich helemaal geen problemen mee maar blijf erbij dat dit nu niet echt een lekker moment was na de sex.
Maar goed, ik weet het niet, neem nu wel een paar stappen terug met enthousiasme.
Ja, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
....
En wat doe jij? Jij gaat deze situatie-met-potentieel frustreren door te focussen op het ontbijtmomentje van zaterdagochtend, toen hij niet precies zó reageerde als jij zou willen, en besluit je enthousiasme in te binden.
Mocht het alsnog nergens op uitdraaien tussen jullie, dan heb jij daar minstens zoveel mee te maken.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Hij heeft z'n zaad geloosd en schuimt nu het internet af op zoek naar meer naieve vrouwtjes
Mannen vs. Vrouwen 1-0.
Herkenbaar en heerlijk doorzichtig.quote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef speknek het volgende:
Sommige mannen willen gewoon vooral seks hebben, lustbevrediging, en als ze het dan gehad hebben, ben je gelijk minder interessant. Jammer maar waar. Heeft voor de rest niets met playen te maken (ze doen het niet voor de egoboost of het lijstje ofzo), en hetzelfde zou gebeurd zijn of ze nou 3 of 10 dates moesten wachten. Drie dates is ook niet heel schokkend vroeg.
Ik heb er altijd nog meer dates voor nodig. Maar ja, ik ben dan ook geen playerquote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet eens een optie. Sorry hoor, maar een maand daten om 1 keer te seksen> dan moet TS wel errug aantrekkelijk zijn als dat het doel was. Of het is een waardeloze player. Het viel hem wellicht tegen> dan is TS niet 'geplayed'.
Ik ook niet, toch is het meestal de eerste of tweede date raak.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb er altijd nog meer dates voor nodig. Maar ja, ik ben dan ook geen player
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:22 schreef Miramare het volgende:
Ps. misschien was ik ook die beetje raar deed na de sex, ben hem na ontbijt direct gesmeerd om even bij te komen, even mijn eigen ding.... en hij had eigenlijk verwacht dat ik langer zou blijven.
Damn woman!quote:Hij kwam bij mij, heb voor hem gekookt en verder avondje samen relaxen op de bank ... en is hij uiteraard blijven slapen.
De volgende dag was namelijk toch een beetje 'vreemd'. Wel gezellig nog ontbeten en gepraat over koetjes en kalfjes en toen afscheid genomen.
Nu wordt het nóg mooier. Eerst hem betichten van vaag gedrag tijdens het ontbijt, waar uiteraard een doemscenario aan verbonden moet worden, en dan blijkt dat je het gewoon zélf was die vaag deed.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:22 schreef Miramare het volgende:
Ps. misschien was ik ook die beetje raar deed na de sex, ben hem na ontbijt direct gesmeerd om even bij te komen, even mijn eigen ding.... en hij had eigenlijk verwacht dat ik langer zou blijven.
Nouja .. was dus bij hem op bezoek maar heb even feiten verdraaid om herkenning eventueel te voorkomen, ben ik toch door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom reageert hij niet? Ik doe toch niks raars!?! Ik stuur alleen luchtige smsjes en ik smeer hem meteen hals over kop na het ontbijt en laat hem vertwijfeld achter 'contemplating' wat hij verkeerd heeft gedaan?
Ik vind het zo raar dat hij niet meteen reageert!?!
En misschien een rare vraag, maar... Laat jij mannen na de derde date altijd alleen in je huis!?!![]()
![]()
[..]
Damn woman!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef Miramare het volgende:
[..]
Nouja .. was dus bij hem op bezoek maar heb even feiten verdraaid om herkenning eventueel te voorkomen, ben ik toch door de mand gevallen.
Wat een plot verandering ineens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef Miramare het volgende:
[..]
Nouja .. was dus bij hem op bezoek maar heb even feiten verdraaid om herkenning eventueel te voorkomen, ben ik toch door de mand gevallen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef Miramare het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef Garisson72 het volgende:
Conclusie: TS is een leugenachtige dramaqueen.
Ja hey.quote:
Nee nooit , vooral niet tegen vrouwenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hey.En alsof mannen nooit liegen.
Wel dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee nooit , vooral niet tegen vrouwen
Mannen zijn zeer zelden leugenachtige dramaqueens. Neemt idd niet weg dat ze regelmatig leugenachtig zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hey.En alsof mannen nooit liegen.
Ah dan was ik de verkeerde tegengekomen die wel een dramaqueen bleek.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mannen zijn zeer zelden leugenachtige dramaqueens. Neemt idd niet weg dat ze regelmatig leugenachtig zijn
Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah dan was ik de verkeerde tegengekomen die wel een dramaqueen bleek.
Danku.quote:
Je hebt het verhaal zodanig aangepast dat wij reageren op iets wat totaal anders is dan wat werkelijk gebeurd is. Alle reacties zijn nu waardeloos geworden, zou je kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:00 schreef Miramare het volgende:
Nou ja, moet ik anders alle details precies vertellen, zijn naam, mijn naam, adres, whatever...
Kijk ... leek me gewoon slimmer om verhaal hier en daar een beetje aan te passen... mochten er meelezers zijn ...
Dit dus!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:09 schreef Garisson72 het volgende:
Je hebt het verhaal zodanig aangepast dat wij reageren op iets wat totaal anders is dan wat werkelijk gebeurd is. Alle reacties zijn nu waardeloos geworden, zou je kunnen zeggen.
Maar wel een mooie plotwending heur, daar niet van.
Als je bang bent dat er meelezers zijn waarom zet je het dan überhaupt op internet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:00 schreef Miramare het volgende:
Nou ja, moet ik anders alle details precies vertellen, zijn naam, mijn naam, adres, whatever...
Kijk ... leek me gewoon slimmer om verhaal hier en daar een beetje aan te passen... mochten er meelezers zijn ...
ik snap dat wel...quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:00 schreef Miramare het volgende:
Bij mijn weten zei ik dat helemaal niet? Ik vroeg je enkel of je het niet ook onbeschoft vindt en dus ook zowiezo een reden om na te denken of je met desbetreffende man verder wilt? Nergens heb ik gezegd wat jij doet?! Er staat een duidelijk vraagteken:quote:Op maandag 2 november 2009 19:12 schreef Taurus het volgende:
Heb jij wel gelezen wat ik hierboven heb geschreven? Wat jij quote is slechts een kleine uit de context gerukte reactie op iemand anders. Ik vind dat ook onbeschoft en daarom zeg ik hierboven dat ze iets moet laten horen van zichzelf, even bellen en zeggen "Ik hoor niets van je, en dat vind ik raar", klaar.
Waar haal jij vandaan dat ik wel verder zou gaan met mannen die zich misdragen?Echt, je moet weten waar je op reageert.
Dit o.a. omdat jij hebt gezegd:quote:Op maandag 2 november 2009 19:09 schreef kahlie het volgende:
Ga jij verder met mannen die zich onbeschoft naar jou toe gedragen?
Daaruit kreeg ik het idee dat jij vond dat TS maar aan het zeuren was over de gedraging en hem dus maar een tweede kans moest gaan geven.quote:Op maandag 2 november 2009 18:36 schreef Taurus het volgende:
Geef je het nou nu al op?!
En anders hoeft het toch niet meteen iets evils van hem te zijn, de reacties van alle stoere mannen in dit topic daargelaten? Misschien vond hij de seks niet leuk, of is hij ergens anders op afgeknapt. Ik heb dat als vrouw al vaak genoeg andersom meegemaakt, dat het mij opeens niet meer bevalt. Ik zeg dat dan gewoon eerlijk.
---Knip---
Of je bent gewoon een kloon en je verhaal rammelt. Ik vind het een belachelijk detail waarmee je probeerde herkenbaarheid te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef Miramare het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:22 schreef Miramare het volgende:
[..]
Misschien is de player een Fokker! En wilde ze alle feiten zo verdraaien dat hij z'n eigen verhaal niet zou herkennen?? Maar wie oh wie?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een kloon en je verhaal rammelt. Ik vind het een belachelijk detail waarmee je probeerde herkenbaarheid te voorkomen.
Zeer waarschijnlijk het geval dit.quote:Op maandag 2 november 2009 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
Ik denk dat hij de date wel leuk vond, maar niet meer dan dat. Dat concludeerde hij voor zichzelf ergens vroeg in die date, maar profiteerde toch van de kans op sex diezelfde avond, zoals zo'n ferme knaap betaamt. Hij wist dat het wat hem betrof hierbij zou blijven, maar durft daar niet eerlijk in te zijn.
Zoals het zo'n ferme knaap betaamt.
Heb je Obelix ook weer.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:38 schreef PjotrXII het volgende:
VUILE HOER JE HEBT GEWOON GELOGEN!
Mijn vertrouwen in fok!
Ja want op fok wordt normaal nooit gelogenquote:Op woensdag 4 november 2009 02:38 schreef PjotrXII het volgende:
VUILE HOER JE HEBT GEWOON GELOGEN!
Mijn vertrouwen in fok!
Wat een topicquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:22 schreef Miramare het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk
Ik blijf gewoon normaal doen, maar voor mezelf even wat minder verwachtingen in mijn hoofd haalMeer van het 'nu' genieten!
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja want op fok wordt normaal nooit gelogen
Waarom verkondig jij jouw mening altijd alsof God zelf hem uitspreekt.quote:Op zondag 1 november 2009 19:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je probeert je in 'hem' te verplaatsen. Niet te needy zijn. Absoluut gevoelsmatig. Misschien komt het voor jou over als rationeel maar dat is het dus niet.
Weet jij hoe God het uitspreekt dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom verkondig jij jouw mening altijd alsof God zelf hem uitspreekt.
Ik vermoed dat die wijze aardig in de buurt komt.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:24 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Weet jij hoe God het uitspreekt dan?
ik welquote:Op woensdag 4 november 2009 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet dat die kans groot is. Maar nee. Niet dat ik me kan herinneren.
Wut?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja want op fok wordt normaal nooit gelogen
Is hier al duidelijkheid over?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien is de player een Fokker! En wilde ze alle feiten zo verdraaien dat hij z'n eigen verhaal niet zou herkennen?? Maar wie oh wie?
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien is de player een Fokker! En wilde ze alle feiten zo verdraaien dat hij z'n eigen verhaal niet zou herkennen?? Maar wie oh wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Niet?quote:Op zondag 1 november 2009 19:21 schreef Apotheose het volgende:
waarom te snel als het goed voelt? Er is toch geen echt een tijdslimiet voor... Heeft hij alweer op jouw smsje gereageerd? Wanneer zie je m weer dan? Er kan ook andere redenen zijn dat ie even niet smst oid.. Zelf ben ik dan ook zo: "ow jee, geen bericht.. whats up? " ()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |