Overdwars graag...quote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Getver. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, dan kon hij dat fysieke ook in zijn reet steken.
quote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Getver. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, dan kon hij dat fysieke ook in zijn reet steken.
Jullie weten een compliment gewoon niet op waarde te schatten...quote:
Ik heb een player-alarm.quote:Op maandag 2 november 2009 00:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten een compliment gewoon niet op waarde te schatten...
quote:Op maandag 2 november 2009 00:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo hard dat het mijn rammelende eierstokken overschreeuwde.
Meid, niet zo desperate doen. Ga verder met je leven. Hij is ook getrouwd, 4 kinderen. En heeft zo nu en dan van bil. De vraag is; wat wil jij?quote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef Miramare het volgende:
Hij was net even online, heb hem aangesproken ... hij was net thuis en wilde mij niet wakker sms-sen.
Hij ging ook slapen, kreeg wel een kus als afsluiter.
Maar goed ... nu voel ik me zo dom dat ik achter hem aan loop.
Dat laatste is zeker waar.quote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef Miramare het volgende:
Hij was net even online, heb hem aangesproken ... hij was net thuis en wilde mij niet wakker sms-sen.
Hij ging ook slapen, kreeg wel een kus als afsluiter.
Maar goed ... nu voel ik me zo dom dat ik achter hem aan loop.
Schaam jij je nooit voor je eigen geslacht als ze zo naief zijn?quote:
Alleen als jij je verantwoordelijk voelt voor alle mannen die vrouwen met mooie praatjes misleiden. Enkel om zoiets primairs als hun zak te legen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Schaam jij je nooit voor je eigen geslacht als ze zo naief zijn?
Een beetje wel, ja.quote:Op maandag 2 november 2009 00:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alleen als jij je verantwoordelijk voelt voor alle mannen die vrouwen met mooie praatjes misleiden. Enkel om zoiets primairs als hun zak te legen.
Dat vermoed ik ook ja.quote:Op maandag 2 november 2009 03:11 schreef TheZapster het volgende:
Die vent zit nu gewoon bij zijn vrouw en kinderen.Niet zo zeuren TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |