Tsja, achteraf is makkelijk lullen. Helemaal als je aan de zijkant staat.quote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
In ieder geval is hij niet zo naïef.
kan tochquote:Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Ja dat is 't, zijn batstegoed is op en nu moet ie eerst opladen
Dat is het ook natuurlijk. Er zijn echter tig voorbeelden van meiden/vrouwen die er toch altijd weer in lijken te trappen. Zodra je ze "oprechte" aandacht geeft smelten ze helemaal. Daar moeten mensen eens doorheen zien te prikken.quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Tsja, achteraf is makkelijk lullen. Helemaal als je aan de zijkant staat.
Of mensen moeten stoppen met 'oprechte' aandacht te geven.quote:Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is het ook natuurlijk. Er zijn echter tig voorbeelden van meiden/vrouwen die er toch altijd weer in lijken te trappen. Zodra je ze "oprechte" aandacht geeft smelten ze helemaal. Daar moeten mensen eens doorheen zien te prikken.
Zolang de vraag het aanbod overstijgt moet je het de marktwerking kwalijk nemen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Of mensen moeten stoppen met 'oprechte' aandacht te geven.
ja en hoe weet je nou of het ECHT oprecht is of dat het gewoon fake is? Als je overal over gaat twijfelen heb je ook geen leven. Ok, zoiets voel je ja. Nou TS voelde dat ook zo. En voor TS is het een heel ander uitzichtpunt dan dat voor iedereen hier is.quote:Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is het ook natuurlijk. Er zijn echter tig voorbeelden van meiden/vrouwen die er toch altijd weer in lijken te trappen. Zodra je ze "oprechte" aandacht geeft smelten ze helemaal. Daar moeten mensen eens doorheen zien te prikken.
Om aan de vraag te voldoen, moeten er wel héél veel mannen uitgeroeid worden.quote:Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zolang de vraag het aanbod overstijgt moet je het de marktwerking kwalijk nemen.
Best wel simpel hoor. Als een man verliefd is, merk je dat écht wel. Alleen vrouwen maken zichzelf vaak iets wijs.quote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en hoe weet je nou of het ECHT oprecht is of dat het gewoon fake is? Als je overal over gaat twijfelen heb je ook geen leven. Ok, zoiets voel je ja. Nou TS voelde dat ook zo. En voor TS is het een heel ander uitzichtpunt dan dat voor iedereen hier is.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:38 schreef Cappy het volgende:
Dit topic moet gedeeld worden ! Elke keer dat ik nog z'n "hoi-hoe-is-het-sms" krijg sms ik linkje terug.
Ach, als iedereen het allemaal zo goed 'voelde', dan zouden er geen players zijn. Dan zouden er ook geen mensen zijn met koopsompolissen van DSB.quote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en hoe weet je nou of het ECHT oprecht is of dat het gewoon fake is? Als je overal over gaat twijfelen heb je ook geen leven. Ok, zoiets voel je ja. Nou TS voelde dat ook zo. En voor TS is het een heel ander uitzichtpunt dan dat voor iedereen hier is.
ja, kan... Toch maar de boot afhouden met de sexquote:Op zondag 1 november 2009 22:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Best wel simpel hoor. Als een man verliefd is, merk je dat écht wel. Alleen vrouwen maken zichzelf vaak iets wijs.
Sorry ik begrijp je, maar is niet waar. Hij zal misschien iemand op een zijspoor zetten, maar je bent dan nog lang niet van het lijstje af.quote:Op zondag 1 november 2009 22:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ach, als iedereen het allemaal zo goed 'voelde', dan zouden er geen players zijn. Dan zouden er ook geen mensen zijn met koopsompolissen van DSB.
Ik denk dat als je niet geplayed wil worden, dat je dan gewoon rustig moet opbouwen als je een relatie wil. Een player zal na een tijdje wel merken dat je niet van zins bent om zomaar gelijk het bed in te duiken. Dan is een ander 'schatje' wat sneller opgeeft makkelijker en ben je van hem af.
Je denkt toch niet dat iemand waar ik mee date, die na een paar dates niets meer van zich laat horen er bij mij nog in komt? Of het contact opeens afvlakt? Dan is het mij duidelijk dat hij aan het playen is hoor. Een zijspoor moet je toch wel opmerken, tenzij je alle smoesjes van de wereld wil slikken. "Ja schatje, echt geen tijd hoor deze week", "Nee, ik moet 2 maanden naar het buitenland, maar ik denk alleen aan jou en verder kan ik je niet bellen/mailen/smsen en jij mij ook niet". Pff, no way!quote:Op zondag 1 november 2009 22:42 schreef Cappy het volgende:
[..]
Sorry ik begrijp je, maar is niet waar. Hij zal misschien iemand op een zijspoor zetten, maar je bent dan nog lang niet van het lijstje af.
Dat bedoel ik zo niet. "Ik ben donderdag avond niet thuis, even bij een collega hapje eten en wat lullen over werk "quote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat iemand waar ik mee date, die na een paar dates niets meer van zich laat horen er bij mij nog in komt? Of het contact opeens afvlakt? Dan is het mij duidelijk dat hij aan het playen is hoor. Een zijspoor moet je toch wel opmerken, tenzij je alle smoesjes van de wereld wil slikken. "Ja schatje, echt geen tijd hoor deze week", "Nee, ik moet 2 maanden naar het buitenland, maar ik denk alleen aan jou en verder kan ik je niet bellen/mailen/smsen en jij mij ook niet". Pff, no way!
Helemaal in je element huhquote:Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef Xebrozius het volgende:
Oh wacht, is dat het geluid van mijn rinkelende eierstokken? Ja volgens mij wel. Ik zet direct elke vorm van logica en rationaliteit overboord en duik het bed met hem in.
*1 week later*
Waarom reageert hij nou nie-hiet?
Wat een emotionele reactie van jouquote:Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef Xebrozius het volgende:
Oh wacht, is dat het geluid van mijn rinkelende eierstokken? Ja volgens mij wel. Ik zet direct elke vorm van logica en rationaliteit overboord en duik het bed met hem in.
*1 week later*
Waarom reageert hij nou nie-hiet?
Ik dacht, laat ik me eens in de andere partij verplaatsen. Ik ben nou eenmaal een gevoelsmens.quote:
Ik heb echt het gevoel dat je me zo goed begrijpt.quote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik me eens in de andere partij verplaatsen. Ik ben nou eenmaal een gevoelsmens.
voel je dat? We hebben een connectie die dieper gaat dan het fysieke alleenquote:Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat je me zo goed begrijpt.
Same here.quote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik me eens in de andere partij verplaatsen. Ik ben nou eenmaal een gevoelsmens.
Getver. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, dan kon hij dat fysieke ook in zijn reet steken.quote:Op zondag 1 november 2009 23:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
voel je dat? We hebben een connectie die dieper gaat dan het fysieke alleen
*smelt smelt*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |