abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74296096
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

In ieder geval is hij niet zo naïef.
Tsja, achteraf is makkelijk lullen. Helemaal als je aan de zijkant staat.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 1 november 2009 @ 22:10:42 #52
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_74296260
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef EgoTrippin het volgende:

[..]

Ja dat is 't, zijn batstegoed is op en nu moet ie eerst opladen
kan toch
  zondag 1 november 2009 @ 22:11:26 #53
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_74296322
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik wou net beurttegoed posten
beurttegoed heeft ie al gehad.
  zondag 1 november 2009 @ 22:19:58 #54
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74296975
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Tsja, achteraf is makkelijk lullen. Helemaal als je aan de zijkant staat.
Dat is het ook natuurlijk. Er zijn echter tig voorbeelden van meiden/vrouwen die er toch altijd weer in lijken te trappen. Zodra je ze "oprechte" aandacht geeft smelten ze helemaal. Daar moeten mensen eens doorheen zien te prikken.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  zondag 1 november 2009 @ 22:28:39 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74297523
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Dat is het ook natuurlijk. Er zijn echter tig voorbeelden van meiden/vrouwen die er toch altijd weer in lijken te trappen. Zodra je ze "oprechte" aandacht geeft smelten ze helemaal. Daar moeten mensen eens doorheen zien te prikken.
Of mensen moeten stoppen met 'oprechte' aandacht te geven.
Resistance is futile.
  zondag 1 november 2009 @ 22:29:39 #56
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74297580
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Of mensen moeten stoppen met 'oprechte' aandacht te geven.
Zolang de vraag het aanbod overstijgt moet je het de marktwerking kwalijk nemen.
pi_74298007
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

ja en hoe weet je nou of het ECHT oprecht is of dat het gewoon fake is? Als je overal over gaat twijfelen heb je ook geen leven. Ok, zoiets voel je ja. Nou TS voelde dat ook zo. En voor TS is het een heel ander uitzichtpunt dan dat voor iedereen hier is.
  zondag 1 november 2009 @ 22:36:53 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74298013
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Zolang de vraag het aanbod overstijgt moet je het de marktwerking kwalijk nemen.
Om aan de vraag te voldoen, moeten er wel héél veel mannen uitgeroeid worden.
Resistance is futile.
  zondag 1 november 2009 @ 22:37:36 #59
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74298046
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja en hoe weet je nou of het ECHT oprecht is of dat het gewoon fake is? Als je overal over gaat twijfelen heb je ook geen leven. Ok, zoiets voel je ja. Nou TS voelde dat ook zo. En voor TS is het een heel ander uitzichtpunt dan dat voor iedereen hier is.
Best wel simpel hoor. Als een man verliefd is, merk je dat écht wel. Alleen vrouwen maken zichzelf vaak iets wijs.
Resistance is futile.
  zondag 1 november 2009 @ 22:38:15 #60
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74298077
Dit topic moet gedeeld worden ! Elke keer dat ik nog z'n "hoi-hoe-is-het-sms" krijg sms ik linkje terug.
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  zondag 1 november 2009 @ 22:38:55 #61
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74298120
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:38 schreef Cappy het volgende:
Dit topic moet gedeeld worden ! Elke keer dat ik nog z'n "hoi-hoe-is-het-sms" krijg sms ik linkje terug.
!
pi_74298151
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ach, als iedereen het allemaal zo goed 'voelde', dan zouden er geen players zijn. Dan zouden er ook geen mensen zijn met koopsompolissen van DSB.

Ik denk dat als je niet geplayed wil worden, dat je dan gewoon rustig moet opbouwen als je een relatie wil. Een player zal na een tijdje wel merken dat je niet van zins bent om zomaar gelijk het bed in te duiken. Dan is een ander 'schatje' wat sneller opgeeft makkelijker en ben je van hem af.

En dat hij nu niet reageert wil niet betekenen dat hij het niet nogmaals gaat proberen. Met een of ander lame smoesje of met "ja, je moet niet zo needy wezen".

Als je dagelijks normaal gesproken leuk contact hebt en het stopt opeens na een nacht sex, dan mag een vent wel met een hele goede reden komen voor ik hem weer door mijn voordeur heen laat. Want tja, geen beltegoed, geen internetverbinding, geen vaste telefoon etc. is natuurlijk belachelijk. En iemand die 'even rust nodig had' is niet volwassen genoeg om een relatie mee aan te gaan als hij dat niet even van te voren kon melden.
pi_74298187
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Best wel simpel hoor. Als een man verliefd is, merk je dat écht wel. Alleen vrouwen maken zichzelf vaak iets wijs.
ja, kan... Toch maar de boot afhouden met de sex
  zondag 1 november 2009 @ 22:42:06 #64
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74298329
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:39 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ach, als iedereen het allemaal zo goed 'voelde', dan zouden er geen players zijn. Dan zouden er ook geen mensen zijn met koopsompolissen van DSB.

Ik denk dat als je niet geplayed wil worden, dat je dan gewoon rustig moet opbouwen als je een relatie wil. Een player zal na een tijdje wel merken dat je niet van zins bent om zomaar gelijk het bed in te duiken. Dan is een ander 'schatje' wat sneller opgeeft makkelijker en ben je van hem af.
Sorry ik begrijp je, maar is niet waar. Hij zal misschien iemand op een zijspoor zetten, maar je bent dan nog lang niet van het lijstje af.
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
pi_74298485
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:42 schreef Cappy het volgende:

[..]

Sorry ik begrijp je, maar is niet waar. Hij zal misschien iemand op een zijspoor zetten, maar je bent dan nog lang niet van het lijstje af.
Je denkt toch niet dat iemand waar ik mee date, die na een paar dates niets meer van zich laat horen er bij mij nog in komt? Of het contact opeens afvlakt? Dan is het mij duidelijk dat hij aan het playen is hoor. Een zijspoor moet je toch wel opmerken, tenzij je alle smoesjes van de wereld wil slikken. "Ja schatje, echt geen tijd hoor deze week", "Nee, ik moet 2 maanden naar het buitenland, maar ik denk alleen aan jou en verder kan ik je niet bellen/mailen/smsen en jij mij ook niet". Pff, no way!
pi_74298497
tvp voor afloop
Beneath the gold, bitter steel
  zondag 1 november 2009 @ 22:46:38 #67
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74298628
Oh wacht, is dat het geluid van mijn rinkelende eierstokken? Ja volgens mij wel. Ik zet direct elke vorm van logica en rationaliteit overboord en duik het bed met hem in.

*1 week later*

Waarom reageert hij nou nie-hiet?
  zondag 1 november 2009 @ 22:55:43 #68
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74299210
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef kahlie het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat iemand waar ik mee date, die na een paar dates niets meer van zich laat horen er bij mij nog in komt? Of het contact opeens afvlakt? Dan is het mij duidelijk dat hij aan het playen is hoor. Een zijspoor moet je toch wel opmerken, tenzij je alle smoesjes van de wereld wil slikken. "Ja schatje, echt geen tijd hoor deze week", "Nee, ik moet 2 maanden naar het buitenland, maar ik denk alleen aan jou en verder kan ik je niet bellen/mailen/smsen en jij mij ook niet". Pff, no way!
Dat bedoel ik zo niet. "Ik ben donderdag avond niet thuis, even bij een collega hapje eten en wat lullen over werk "
Ik bedoelde hij houdt de 1 bezig omdat hij daar door bezig wordt gehouden en speelt ondertussen hetzelfde spelletje met iemand anders.

Zo kan iemand het lang volhouden. Het is vaak meer dat ze het gedaan kunnen krijgen dan dat het gebeurt. Hoe harder iemand roept "het gebeurt mij niet " ....juist. Niet dat ik het persoonlijk bedoel, maar dat is juist de target sticker die iemand dan op zich plakt.
  zondag 1 november 2009 @ 22:57:26 #69
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74299306
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef Xebrozius het volgende:
Oh wacht, is dat het geluid van mijn rinkelende eierstokken? Ja volgens mij wel. Ik zet direct elke vorm van logica en rationaliteit overboord en duik het bed met hem in.

*1 week later*

Helemaal in je element huh
pi_74299622
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef Xebrozius het volgende:

*1 week later*

Wat een emotionele reactie van jou
  zondag 1 november 2009 @ 23:32:31 #71
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74301043
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wat een emotionele reactie van jou
Ik dacht, laat ik me eens in de andere partij verplaatsen. Ik ben nou eenmaal een gevoelsmens.
  zondag 1 november 2009 @ 23:34:52 #72
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74301140
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik dacht, laat ik me eens in de andere partij verplaatsen. Ik ben nou eenmaal een gevoelsmens.
Ik heb echt het gevoel dat je me zo goed begrijpt.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  zondag 1 november 2009 @ 23:50:21 #73
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74301748
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Ik heb echt het gevoel dat je me zo goed begrijpt.
voel je dat? We hebben een connectie die dieper gaat dan het fysieke alleen

*smelt smelt*
pi_74301994
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Same here.
pi_74302124
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

voel je dat? We hebben een connectie die dieper gaat dan het fysieke alleen

*smelt smelt*
Getver. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, dan kon hij dat fysieke ook in zijn reet steken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')