quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:50 schreef Michielos het volgende:
kijk vooral de drie delige : (komt ook voice phenomena in voor "en waarom gelovers er zo graag instinken".
1:
2:
3:
zet je toch even aan het denken (de gelovers hier dan.. t'is een bevestiging van wat iedereen al weet)
Als hint raad ik ook de filmpjes over de law of attraction aan. Om te gillen , idd
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:09 schreef Summers het volgende:
leuk voor R & P , dat is toch ff wat anders dan geesten
waar zeg ik datquote:Op maandag 11 januari 2010 18:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ratelslangetje vroeg zich toch af wat het is... En als het dan overduidelijk pareidolie is, dan hoef je toch niet, speciaal om Ratelslangetje te pesten, te zeggen dat het geesten zijn
Inderdaad, heel iets anders en een stuk tastbaarderquote:Op maandag 11 januari 2010 18:09 schreef Summers het volgende:
leuk voor R & P , dat is toch ff wat anders dan geesten
voor mij hoeft het niet tastbaarder te zijn , iets is zoals het is en mag bestquote:Op maandag 11 januari 2010 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad, heel iets anders en een stuk tastbaarder
Zoals die foto's van slangetje heel onduidelijk zijn en je in die lap stof van alles kan zien bedoel je?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:17 schreef Summers het volgende:
[..]
voor mij hoeft het niet tastbaarder te zijn , iets is zoals het is en mag best
niet tastbaar zijn .
Formuleer je posts dan eens een keer wat duidelijker. Als ik het heb over 'pareidolie' en jij begint dan meteen weer over geesten. Dan is het logisch dat ik denk dat jij het niet eens bent met mijn post over pareidolie, maar dat jij vindt dat het geesten zijn. Getuige ook eerdere ontkenningen van jou over pareidolie, bijvoorbeeld in: Hallucinaties deel 2 (met de bandstemmen van _Led_)quote:Op maandag 11 januari 2010 19:00 schreef Summers het volgende:
waar zeg ik datleer jij eens een keer luisteren en niks zelf in te vullen, misschien kom je dan nog eens een keer dichterbij dan iets psychologisch en leer je ook een keer een andere kant van het leven .
En misbruik iemands naam niet om te stoken of te trollen , bedankt .
het is zowiezo moeilijk om een foto te beoordelen , het verhaal erbij zegt mischien iets als je er zelf bij was .quote:Op maandag 11 januari 2010 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat slangetje gek is of hallucineert. Ik baseer mijn reactie op de gegeven feiten, en dat zijn zéér slechte foto's en een lap stof waar je met wat fantasie een gezicht in kan zien. So what? Met een beetje fantasie kan je in zoveel dingen gezichten of whatever zien.
Ik krijg hier een beetje de indruk dat van doodnormale alledaagse dingen persé iets bijzonders gemaakt moet worden....
Inderdaad, 1 foto op een internetforum zegt bijzonder weinig. Dus is het ook moeilijk om er iets over te zeggen. Wat eigenlijk de hele discussie over foto's die hier voorbij komen vrij zinloos maakt.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:32 schreef Summers het volgende:
[..]
het is zowiezo moeilijk om een foto te beoordelen , het verhaal erbij zegt mischien iets als je er zelf bij was .
ja en ? het gaat over bandstemmen en ik houd de mogelijkheid open dat het ook geesten kunnen zijn , je doet net alsof het een feit is dat het pareidolie isquote:Op maandag 11 januari 2010 19:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Formuleer je posts dan eens een keer wat duidelijker. Als ik het heb over 'pareidolie' en jij begint dan meteen weer over geesten. Dan is het logisch dat ik denk dat jij het niet eens bent met mijn post over pareidolie, maar dat jij vindt dat het geesten zijn. Getuige ook eerdere ontkenningen van jou over pareidolie, bijvoorbeeld in: Hallucinaties deel 2 (met de bandstemmen van _Led_)
Heb je de filmpjes bekeken?quote:
Pareidolie dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:08 schreef gunk77 het volgende:
Ooit voor een fotowedstrijd voor mijn werk een foto gemaakt van het pand waar ik toen werkte.
Het is niet echt een geest of zo, maar het pand staat naast de gevangenpoort en zag 's avonds ineens een soort van gezicht van een persoon (zie kader in de foto).
Vond ik wel apart.
[ afbeelding ]
Ik welquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:03 schreef Flammie het volgende:
Zie er niet echt een gezicht in eigenlijk
Nee? Ik zie echt zo'n klassiek persoon erin.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:03 schreef Flammie het volgende:
Zie er niet echt een gezicht in eigenlijk
Zou best kunnen. Maar vond het gewoon apart. Ik ga het straks ff bekijkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
Pareidolie dus.
Ik raad je aan die leuke filmpjes te bekijken.
Dat lijkt wel een persoon uit de pruikentijdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:56 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Nee? Ik zie echt zo'n klassiek persoon erin.
Heb ff alleen het 'gezicht' voor je uit de foto gehaald.
[ afbeelding ]
[..]
Zou best kunnen. Maar vond het gewoon apart. Ik ga het straks ff bekijken
Uuuhhh ik bedoel natuurlijk na werktijd
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:19 schreef Ragnarock het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een persoon uit de pruikentijd
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:26 schreef Luna3 het volgende:
Hoe zat dat ook al weer met die film "Three men and a baby"?
Daar zit een scene in waarin er een jongetje (geest) naast een hoofdrolspeler staat, bij een balkondeur. En nu zou er voordat ze opnamen in die flat hebben gemaakt, een jongetje van het balkon af zijn gevallen.
Ik weet nog dat ik de film had gezien, niks had meegekregen van een jongetjes-geest, maar toen ik het verhaal hoorde en de film later nog een keer zag, zag ik WEL een jongetje staan!! Zou het dan toch de verbeelding zijn geweest, waardoor je door de kennis die je hebt, ineens iets kan "zien" (verbeelden) wat er niet is?
Wie kent dit verhaal nog meer?
een josti met een zwaardquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:30 schreef Deceit het volgende:
Geest op een foto met mij..
Bij gebrek aan serieuze reacties misschien dat jullie er wat inzien..
Iemand met een wit laken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:30 schreef Deceit het volgende:
Geest op een foto met mij..
Bij gebrek aan serieuze reacties misschien dat jullie er wat inzien..
dat witte laken hak ook gezien, evenals de vloerbedekking... misschien hak het moeten lezen, het ging dus om het laken begrijp ik nu.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Iemand met een wit laken.Maar misschien komen er nog wel andere verklaringen.
Ontdekken we nog iets op de foto.
Ik zie iemand op de vensterbank zitten en iemand met een zwarte trui + capuchon ervoor, maar de foto is wel erg vaag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:30 schreef tenequa het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto heb ik een tijdje terug gemaakt in mn vorige huisje.. het gaat erom wat er in de roze cirkel staat...
Was deze nacht zo bang, dak gewoon mn huis uit ben gevlucht en ergens anders heb geslapen omdat ik nie terug durfde
voor alle duidelijkheid, toen ik de foto maakte was er NIETS te zien..
Wat zien jullie hierin?
Liefs Ramona
Ik zie helemaal niks...foto weg! tsss. Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:59 schreef Michielos het volgende:
Ik zie er totaal niks in. Misschien kun je een toelichting geven?
Bedankt voor je foto. Ik zie er nogmaals niks in eigenlijk. Het kan echter ook zijn dat ik blind ben ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 18:40 schreef tenequa het volgende:
[ afbeelding ]
gelukt,, ik bedoel dus in het roze cirkeltje
liefs Ramona
Kun je op de vensterbank zitten? Want, zoals ik al eerder zei, lijkt het wel alsof daar iemand zit.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:40 schreef tenequa het volgende:
[ afbeelding ]
gelukt,, ik bedoel dus in het roze cirkeltje
liefs Ramona
Stel dat dit echt zou zijn, ik vraag me af waarom iemand zo'n foto zou willen maken als die geest er niet op zou staan. Dat maakt het voor mij al ongeloofwaardiger. Wie gaat nou zo'n foto nemen als dat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:19 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijf ik een intigrerende foto vinden, de rest is ongeloofwaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |