een josti met een zwaardquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:30 schreef Deceit het volgende:
Geest op een foto met mij..
Bij gebrek aan serieuze reacties misschien dat jullie er wat inzien..
Iemand met een wit laken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:30 schreef Deceit het volgende:
Geest op een foto met mij..
Bij gebrek aan serieuze reacties misschien dat jullie er wat inzien..
dat witte laken hak ook gezien, evenals de vloerbedekking... misschien hak het moeten lezen, het ging dus om het laken begrijp ik nu.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Iemand met een wit laken.Maar misschien komen er nog wel andere verklaringen.
Ontdekken we nog iets op de foto.
Ik zie iemand op de vensterbank zitten en iemand met een zwarte trui + capuchon ervoor, maar de foto is wel erg vaag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:30 schreef tenequa het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto heb ik een tijdje terug gemaakt in mn vorige huisje.. het gaat erom wat er in de roze cirkel staat...
Was deze nacht zo bang, dak gewoon mn huis uit ben gevlucht en ergens anders heb geslapen omdat ik nie terug durfde
voor alle duidelijkheid, toen ik de foto maakte was er NIETS te zien..
Wat zien jullie hierin?
Liefs Ramona
Ik zie helemaal niks...foto weg! tsss. Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:59 schreef Michielos het volgende:
Ik zie er totaal niks in. Misschien kun je een toelichting geven?
Bedankt voor je foto. Ik zie er nogmaals niks in eigenlijk. Het kan echter ook zijn dat ik blind ben ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 18:40 schreef tenequa het volgende:
[ afbeelding ]
gelukt,, ik bedoel dus in het roze cirkeltje
liefs Ramona
Kun je op de vensterbank zitten? Want, zoals ik al eerder zei, lijkt het wel alsof daar iemand zit.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:40 schreef tenequa het volgende:
[ afbeelding ]
gelukt,, ik bedoel dus in het roze cirkeltje
liefs Ramona
Stel dat dit echt zou zijn, ik vraag me af waarom iemand zo'n foto zou willen maken als die geest er niet op zou staan. Dat maakt het voor mij al ongeloofwaardiger. Wie gaat nou zo'n foto nemen als dat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:19 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijf ik een intigrerende foto vinden, de rest is ongeloofwaardig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |