quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Alleen het eerste deel gezien en gelezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit Harry Potter gelezen/gekeken?
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:54 schreef Gratau het volgende:
ik heb vandaag 6 - 2 gewonnen, vind je dat interessant?
Als je het zo stelt, iedereen is stom, niet alleen de jeugd van tegenwoordig. Vind ik.quote:
Ik niet, ik vind de jeugd van tegenwoordig alleen stom.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, iedereen is stom, niet alleen de jeugd van tegenwoordig. Vind ik.
ze hebben wel paar leuke nummersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind de jeugd van tegenwoordig alleen stom.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:54 schreef Gratau het volgende:
ik heb vandaag 6 - 2 gewonnen, vind je dat interessant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met 4-0 gewonnen!
ik haat osm, maar toch gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Dankjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik haat osm, maar toch gefeliciteerd
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met 4-0 gewonnen!
daar ben ik mee gestopt, voelde me daar te goed voor stelletje amateurs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar teams als sampdoria, hoffenheim en aston villa waren baas
mundus vult decipi
Ik werd met Sapdoria 1e + beker mee gewonnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:02 schreef Gratau het volgende:
[..]
daar ben ik mee gestopt, voelde me daar te goed voor stelletje amateurs.
maar teams als sampdoria, hoffenheim en aston villa waren baas
spruitjes!!!quote:
Toen m'n zusje dat lustte, raakte m'n broer geirriteerd, hij noemde het Hollands (iel spruitjes).quote:
Serieus? Ik heb nooit iets gemerkt van Halloween. Binnenkort 11 novemberquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:09 schreef IHVK het volgende:
Halloween!. Net keihard op de deur geklopt. Dacht dat er iets aan de hand was.
Allemaal kindertjes die snoep willen.
Ik ook nog nooit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb nooit iets gemerkt van Halloween. Binnenkort 11 november
Misschien is het iets nieuws (onder de allochtonen) om aan Halloween te doen? Hoe oud is je broertje? Ik zou 'm niet alleen laten gaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit.
En het waren allemaal allochtone kinderen, meeste Turks.
Mijn broertje doet nu ook mee.
komt door de joden jwzquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:56 schreef IHVK het volgende:
Het is wel heel Amerikaans. Maar ze kijken toch allemaal nick en disney channel tegenwoordig.
haha, ze eten het tegenwoordig ook in turkije, ze noemen het bruxel lahanasi,, ik heb het turkish style klaar gemaakt, uien bakken, salca en daar dan stukjes aardappelen en de spruitjes in en koken maarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Toen m'n zusje dat lustte, raakte m'n broer geirriteerd, hij noemde het Hollands (iel spruitjes).
Wat eet je nog meer, ik denk niet dat je alleen spruitjes gaat eten?
Lusten de kinderen in Turkije het? Je hoort hier toch vaak "ieeeel spruitjes!!". Zou de smaak van Turkse kinderen anders zijn? Ik vraag het nu, maar geen reactiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha, ze eten het tegenwoordig ook in turkije, ze noemen het bruxel lahanasi,, ik heb het turkish style klaar gemaakt, uien bakken, salca en daar dan stukjes aardappelen en de spruitjes in en koken maar![]()
tuzunu biraz fazla atmisim, maar was wel te eten
sint maarten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb nooit iets gemerkt van Halloween. Binnenkort 11 november
Ja, ik ga misschien ook met zusje, nichtje enzo. Paar straten langs denk ik, is niet echt druk hier, heb er ook geen zin in.quote:
gratis snoep scoren kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik ga misschien ook met zusje, nichtje enzo. Paar straten langs denk ik, is niet echt druk hier, heb er ook geen zin in.
alsof je iets lekkers krijgt, als ik snoep wil, haal ik het zelf welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
gratis snoep scoren kan nooit kwaad
ben zelf niet zo'n grote snoep fan maar ben wel gek op alles waar chocola in zitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
alsof je iets lekkers krijgt, als ik snoep wil, haal ik het zelf wel, maar ik moet wel gaan als m'n zusje wil
ben ook niet zo'n snoepfan, maar drop + zure matjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben zelf niet zo'n grote snoep fan maar ben wel gek op alles waar chocola in zit
Ah gelukkig nog een mannelijke chocolade liefhebber.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben zelf niet zo'n grote snoep fan maar ben wel gek op alles waar chocola in zit
is niet zo raar toch, enige verschil is dat jullie niet je hele profiel vullen met "chocola (L)"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah gelukkig nog een mannelijke chocolade liefhebber.
Hehe zo ongeveer maak ik ze ook. Eerst spruitjes even kort koken, daarna in pan uitje aanfruiten, en een halve rode papika in stukjes erbij vervolgens de geblancheerde spruitjes ertbij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha, ze eten het tegenwoordig ook in turkije, ze noemen het bruxel lahanasi,, ik heb het turkish style klaar gemaakt, uien bakken, salca en daar dan stukjes aardappelen en de spruitjes in en koken maar![]()
tuzunu biraz fazla atmisim, maar was wel te eten
Whahahahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:17 schreef Burakius het volgende:
Ataturk is slechts een mier in de geschiedenis van Turken. Duidelijk? Zonder hem was er wel iemand anders gekomen. Hij is totaal niet te vergelijken met bijvoorbeeld Sultans die allen evliya waren!
Gelukkig zijn de zogenaamde extremisten waar jij het over hebt, niet de enige die niet van Ataturk houdenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
![]()
Jullie extremisten houden niet zo van ATATURK dat weet ik, maar dit slaat alles
Dankjewel, doeiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef IHVK het volgende:
Nou veel plezier met jullie 'discussies'![]()
Ik ben weg.
Wat miep je nou eigenlijk de hele tijd ? Net alsof jij je nooit mengt in discussies die jij wel interessant vind.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef IHVK het volgende:
Nou veel plezier met jullie 'discussies'![]()
Ik ben weg.
Omdat er nu al een tijdje aan één stuk door word gediscussieerd en omdat sommige mensen dat bewust uitlokken omdat het leuk is om te lezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wat miep je nou eigenlijk de hele tijd ? Net alsof jij je nooit mengt in discussies die jij wel interessant vind.
En om me er soms mee te bemoeien. Als de 1 het niet uitlokt, doet de ander het wel. De manier waarop een discussie wordt gestart, erger je je dus aan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat er nu al een tijdje aan één stuk door word gediscussieerd en omdat sommige mensen dat bewust uitlokken omdat het leuk is om te lezen.
Dat stoort mij.
als je zegt matje denk ik hieraan:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben ook niet zo'n snoepfan, maar drop + zure matjes
ja mijn moeder kookt de spruitjes ook een beetje voordat ze het met de rest mixt om de geur een beetje weg te krijgen, maar vind zelf de geur juist lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hehe zo ongeveer maak ik ze ook. Eerst spruitjes even kort koken, daarna in pan uitje aanfruiten, en een halve rode papika in stukjes erbij vervolgens de geblancheerde spruitjes ertbij.![]()
Kook je vaak?
in combinatie met een jongenstasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je zegt matje denk ik hieraan:
[ afbeelding ]
die dingen zijn echt te triest gewoonquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
in combinatie met een jongenstas
zo'n eastpak handtasje? Of andere?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
die dingen zijn echt te triest gewoon
ik bedoel die dingen die ze over hun schouder hangen, kan er even geen foto van vinden, zijn die van eastpak? loop zelf altijd met een eastpak backpack rond, wil eigenlijk niet met dat soort lui geassocieerd wrodenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zo'n eastpak handtasje? Of andere?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik bedoel die dingen die ze over hun schouder hangen, kan er even geen foto van vinden, zijn die van eastpak? loop zelf altijd met een eastpak backpack rond, wil eigenlijk niet met dat soort lui geassocieerd wroden
ja dat soort dingen, eastpack heeft ze ook kennelijkquote:
Hoe oud is ze? Ga een spel met haar spelen of ga iets anders dan horror met haar kijken. Als je er zelf van houdt, kun je het nog altijd kijken. Of help haar de horrorangst overwinnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja dat soort dingen, eastpack heeft ze ook kennelijk
vanavond veel horror op tv heh, halloween, texas chainsaw massacre, ik moet babysitten en nichtje durft niet te kijken
11 we zitten hole in the wall te kijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Ga een spel met haar spelen of ga iets anders dan horror met haar kijken. Als je er zelf van houdt, kun je het nog altijd kijken. Of help haar de horrorangst overwinnen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
11 we zitten hole in the wall te kijkenhorrorangst overwinnen porobeer ik nu al jaren, mijn adere nichtje van 11 durft wel te kijken naaar alles ook al vindt ze het eng, maar deze is echt een schijtluis, ik zeg net "straks horror heh", waarop ze zegt, "dan ben ik meteen weg heh" dan gaat ze ook echt de kamer uit
ach ze is uslu dus veel last heb ik niet van haarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik leef met haar mee, meestal ben ik niet bang, maar als ik alleen thuis ben, maak ik mezelf snel gek. Ik had laatst nog een gesprek over flatwoningen en eengezinswoningen, kwam er niet uit wat veiliger is. Als ik in de avond de deur open heb staan, denk ik dat ze makkelijk binnen komen, maar flatwoning moet ik naar beneden springen om mezelf te redden, dat is ook lastig. Succes met het babysitten, babysitter
Wees blijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach ze is uslu dus veel last heb ik niet van haar
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef Min-e het volgende:
Lees ik nou dat Bilmiyorem maar 1 Harry Potter heeft gelezen?Ga ze lezen joh, ze zijn goed!
Heb alle Harry Potters met echt veel plezier gelezen.
waarom zoveel moeite doen als je de films ook kan checken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef Min-e het volgende:
Lees ik nou dat Bilmiyorem maar 1 Harry Potter heeft gelezen?Ga ze lezen joh, ze zijn goed!
Heb alle Harry Potters met echt veel plezier gelezen.
de boeken zijn zoveel beterquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom zoveel moeite doen als je de films ook kan checken?
De boeken zijn vermakelijker (en beter) dan de verfilmingen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
quote:
Heb ook alle films, die kijk ik ook graag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is net naar bed, ik zeg van: "we gaan nog een horror kijken" zij: "geen sprake van!!!"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wees blijAls mijn nichtje hier was, kon ik niet rustig zitten. Ze vindt het geweldig om je in de maling te nemen + je voor schut te zetten.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wat miep je nou eigenlijk de hele tijd ? Net alsof jij je nooit mengt in discussies die jij wel interessant vind.
Ten eerst is het IHVK en blijf lekker zelf weg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Inderdaad.
IVHK, je zit echt constant te zeiken , hou gewoon je klep en blijf weg als je het allemaal zo vervelend vind.
quote:
True.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
De boeken zijn vermakelijker (en beter) dan de verfilmingen.
das altijd zo, je kan in een boek zoveel meer vertellen, dan dat je in 2 uurtjes film kan proppenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef Min-e het volgende:
Heb ook alle films, die kijk ik ook graag.Maar de boeken zijn beter, gedetailleerder, meer verhaallijnen.
Is zielig, straks slaapt ze slecht door jouquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is net naar bed, ik zeg van: "we gaan nog een horror kijken" zij: "geen sprake van!!!"
ik: "vind je het goed als ik naar de film ga?''
zij: "ja is goed, bedoel je naar de bioscoop?"
ik: ja
zij: ummm, okay
ik: weet je het zeker?
zij: doe je de deur op slot?
ik: ja hoor
zij: dan is het goed
ik: weet je het zeker?
zij: nou NEE!!!
ik zei nog dat ik misschien wel ga wanneer ze slaapt, denk niet dat ze echt rustig zal slapen
ze kwam net een andere kussen halen, omdat haar kussen niet lekker isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is zielig, straks slaapt ze slecht door jou. Ik vind het enger om alleen laat binnen te zijn dan buiten
Stiekeme controle of je niet weg bent. Je gaat toch niet echt weg?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze kwam net een andere kussen halen, omdat haar kussen niet lekker is
haha nee hoor ben gewoon thuis en ja gewoon met dichte deurquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stiekeme controle of je niet weg bent. Je gaat toch niet echt weg?Kan ze wel met de deur gesloten slapen? Mijn zusje moet altijd met de deur open slapen, vaak ook met licht, ik kan daar echt niet tegen, want mijn deur laat licht door. Ik kan sowieso niet goed tegen bange mensen.
Nee, zelfde hier, ben ook niet raar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind zowel de films als de boeken van Harry Potter geen bal aan, ben ik nu raar?
Nee je hebt geen hart.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind zowel de films als de boeken van Harry Potter geen bal aan, ben ik nu raar?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Te veel angst lijkt me echt lastig om mee te leven. Was zo'n vrouw die me vertelde hoe lastig ze het nu wel niet heeft (woont 1 jaar ofzo samen met haar man) en als die man ging werken, ging ze haar moeder bellen. Ook als ze een spin zag, wtf gewoon
boeken ken ik niet, maar vond de gevangene van azkaban en de laatste film wel cool, de rest was mwahquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
Man was 10 jaar ouder, ze zei dat hij veel levenservaring had en het daarom kan hebben hoe zij is.quote:
hahaquote:Op zondag 1 november 2009 00:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Man was 10 jaar ouder, ze zei dat hij veel levenservaring had en het daarom kan hebben hoe zij is.
Waren verder wel leuke mensen
16quote:Op zondag 1 november 2009 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mag ik eigenlijk vragen hoe oud je bent?
Ik doe het gewoon. Boefje dat ik ben.
Hmmkay!quote:
tukker of turk?quote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hengelooooooooooooooo Hengeloooooooooo heeeeeeeeeengeeeeeeeeeeeeeeeeelooooooo
Slotje dan maar ?quote:
quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 02:07 schreef ClioSporT het volgende:
Nee geen discussie voeren en ook geen eenden voeren.
quote:
quote:
quote:
Ja, ik weet wel zeker dat ik die discussies terugwil. Liever dat dan deze achteruitgang.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 02:49 schreef Min-e het volgende:
Halloween II bezig op BBC. Met Jamie Lee Curtis. Ben aan het griezelen.![]()
De pro en contra stellingen doen we wel weer een andere keer.
Mag niet van die 4 letterige pipoquote:Op zondag 1 november 2009 02:44 schreef zarGon het volgende:
Ja, ik weet wel zeker dat ik die discussies terugwil. Liever dat dan deze achteruitgang.
Sinds wanneer ben ik de baas dan?quote:Op zondag 1 november 2009 02:50 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Mag niet van die 4 letterige pipo
Anders ga je misschien wel huillie doenquote:Op zondag 1 november 2009 02:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik de baas dan?
Wist ik niet,
Kan je daar niet tegen?quote:Op zondag 1 november 2009 02:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Anders ga je misschien wel huillie doen
quote:Op zondag 1 november 2009 02:50 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als je mij straks maar niet wakker belt met de mededeling dat je niet kunt slapen en ik een liedje moet zingen.
Seni çekemeyenler anten taksın. <quote:
Nee, want dan ga ik meppen.quote:
Zo 2001quote:Op zondag 1 november 2009 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Seni çekemeyenler anten taksın. </.
Ja hoe zal ik het zeggen.quote:Op zondag 1 november 2009 02:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, om zoveel macht te hebben?
hahahah waar woon je in hengelo, miss ken ik je welquote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hengelooooooooooooooo Hengeloooooooooo heeeeeeeeeengeeeeeeeeeeeeeeeeelooooooo
Nou zeg even wat je vindt over Ataturk, het Ottomaanse rijk. Hoe ver je vindt dat religie je leven mag bepalen en wat je politieke voorkeur is.quote:Op zondag 1 november 2009 02:57 schreef Gratau het volgende:
mensen ik wil wel is een x kwalitatief discussieren, wat ik dus nooit gedaan heb. dus wie kom op
Er belden 4 meisjes aan (erg irritant en lang) waardoor ik rende naar de deur en echt vrij boos keek (wist niet eens dat het halloween was) waarop 1 v/d meisjes wel erg bang keek maar nog wel haar stokje omhoog kon houden en met trillende stem mij dreigde met "snoep of je leven"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
wajow, ik dacht meer iets van ajax of feyenoord, fenerbahce of galatasaray ofzoquote:Op zondag 1 november 2009 02:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou zeg even wat je vindt over Ataturk, het Ottomaanse rijk. Hoe ver je vindt dat religie je leven mag bepalen en wat je politieke voorkeur is.
Geheid een discussie.
Ah, nou ok, de afgelopen dagen ging het niet over voetbal hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 03:01 schreef Gratau het volgende:
[..]
wajow, ik dacht meer iets van ajax of feyenoord, fenerbahce of galatasaray ofzo
quote:Op zondag 1 november 2009 02:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Er belden 4 meisjes aan (erg irritant en lang) waardoor ik rende naar de deur en echt vrij boos keek (wist niet eens dat het halloween was) waarop 1 v/d meisjes wel erg bang keek maar nog wel haar stokje omhoog kon houden en met trillende stem mij dreigde met "snoep of je leven"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten eerste, wat doe jij in het bezit met dat wat onder de tweede spoiler zit??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ten tweede, ha ha je bent bedreigd door kleine meisjes.![]()
Ik word ook ouder minequote:Op zondag 1 november 2009 03:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ten eerste, wat doe jij in het bezit met dat wat onder de tweede spoiler zit??![]()
En ten tweede, ha ha je bent bedreigd door kleine meisjes.
Jij bent wel hard hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 03:00 schreef IHVK het volgende:
Ik heb ze gewoon snoep gegeven, maar ik gooide de hele bak leeg in een tas en zei dat hij moest delen met de rest. Allemaal verdrietige kinderoogjes.
Nee, ik deed het niet expres.quote:
DUIKEN!!!quote:Op zondag 1 november 2009 03:11 schreef Gratau het volgende:
Min-e hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag
Eigenlijk ben je dus heel hard ingetrapt in een zieke grap, bah.quote:Op zondag 1 november 2009 03:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daarna ook uitgelachen door ouders wegens faal actie dus ik ben ook een slachtoffer in dit verhaal.
Nee ik faalde gewoon met snoep geven.quote:Op zondag 1 november 2009 03:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dus heel hard ingetrapt in een zieke grap, bah.
Zeg ik snap dat als je nieuw bent je nog wat moet wennen aan de geldende etiquette, dus dit zal ik dan maar door de vingers zien.quote:Op zondag 1 november 2009 03:11 schreef Gratau het volgende:
Min-e hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag
pssst dat was sarcastisch....quote:Op zondag 1 november 2009 03:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik faalde gewoon met snoep geven.
Shit happens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik slapen.
quote:Op zondag 1 november 2009 03:18 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het wel een dubbele maat hoor Min-e.
Grapjes over neerschieten en mesir macunu mogen wel, maar alles in één bak gieten gaat te ver.
jullie weten al dat ik mezelf 'oud' noem onder jullie, dat zegt toch al genoeg?quote:Op zondag 1 november 2009 03:18 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het wel een dubbele maat hoor Min-e.
Grapjes over neerschieten en mesir macunu mogen wel, maar alles in één bak gieten gaat te ver.
hahahahahhaquote:Op zondag 1 november 2009 03:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zeg ik snap dat als je nieuw bent je nog wat moet wennen aan de geldende etiquette, dus dit zal ik dan maar door de vingers zien.
Maar laat ik het niet weer horen.![]()
te oud om daar nog openlijk over te durven praten
"Soyluyorsun"quote:Op zondag 1 november 2009 03:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dogru söyliyon kardes.
IHVK acilarin cocugu.
Je hebt jong oud, je hebt oud belegen, je hebt oude mopperpotten, enzovoort.quote:Op zondag 1 november 2009 03:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
jullie weten al dat ik mezelf 'oud' noem onder jullie, dat zegt toch al genoeg?
Ja, van ongeveer 27 jaar terugquote:
hint hint heb ooit weleens gezegd dat "ik wel 10 jaar voor loop op jullie"....in aan reply op iets van jouquote:Op zondag 1 november 2009 03:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt jong oud, je hebt oud belegen, je hebt oude mopperpotten, enzovoort.
'Oud' zegt weinig.
Kan je nagaan wat die meisjes aan de deur dachten.quote:
Welke jullie? Er zijn 16-jarigen hier in deze slowchat, ik ben 22-jarig. Niets mis met 26-jarige vrouwen,quote:Op zondag 1 november 2009 03:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
hint hint heb ooit weleens gezegd dat "ik wel 10 jaar voor loop op jullie"....in aan reply op iets van jou
tsss dacht dat jij intelligent was.
ook niet met een 32-jarige hoorquote:Op zondag 1 november 2009 03:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke jullie? Er zijn 16-jarigen hier in deze slowchat, ik ben 22-jarig. Niets mis met 26-jarige vrouwen,.
Ook niets mis met vrouwen van mijn leeftijdquote:Op zondag 1 november 2009 03:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke jullie? Er zijn 16-jarigen hier in deze slowchat, ik ben 22-jarig. Niets mis met 26-jarige vrouwen,.
Fossielen,quote:Op zondag 1 november 2009 03:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ook niets mis met vrouwen van mijn leeftijd
Vraag de volgende keer niks aan mij ja! Eigenwijs!quote:
Ja dat eigenwijze wil ik wel bevestigen.quote:Op zondag 1 november 2009 04:12 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Vraag de volgende keer niks aan mij ja! Eigenwijs!
quote:Op zondag 1 november 2009 02:33 schreef IHVK het volgende:
Morgen gaan we weer praten over Ataturk, Islam, alevieten en homo's.
Ik dacht al dat je het leuk zou vinden. Antwoord is nee.quote:Op zondag 1 november 2009 11:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, serieus. Hebben jullie last van homo's?
Ligt aan het probleem.quote:Op zondag 1 november 2009 12:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb soms verhalen van mensen gehoord die heel laat pas aangifte deden, terwijl het probleem toen al een tijdje was gestopt (of net weer was begonnen, maar vergeet dit). Heeft de aangifte dan nog zin, want de kans dat bewijzen zijn verdwenen is dan toch groot?
Ligt eraan. Homo's zijn niet allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 1 november 2009 11:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, serieus. Hebben jullie last van homo's?
Ben ik zo voorspelbaar?quote:Op zondag 1 november 2009 13:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het leuk zou vinden. Antwoord is nee.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ligt eraan. Homo's zijn niet allemaal hetzelfde.
Triggershot is een irritante bijvoorbeeld.
IHVK is wel ok ook al zeurt hij soms teveel.
HiZ (die postte hier wel eens) is daarentegen een hele coole gast.
Situatie die soms een lange tijd verdwijnt en dan weer opnieuw voorkomt. Deze keer langer weggebleven, maar onvoorspelbaar of 't opnieuw gebeurt. Vooral dreiging/stalking. Heeft het zin om aan te geven als je terug hebt gedreigd?quote:
Je moet eigenlijk bij elke gebeurtenis aangifte doen, hoe vermoeiend het ook is. (Je hebt er op dat moment zelfs geen ruk aan tenzij er ernstig geweld bij te pas komt)quote:Op zondag 1 november 2009 13:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Situatie die soms een lange tijd verdwijnt en dan weer opnieuw voorkomt. Deze keer langer weggebleven, maar onvoorspelbaar of 't opnieuw gebeurt. Vooral dreiging/stalking. Heeft het zin om aan te geven als je terug hebt gedreigd?
Tuurlijk heeft het zin als je terugdreigt. Immers jij (niet jij alsin Bilmiyorem.) bent niet de stalker, je probeert hem (of haar) weg te jagen.quote:Op zondag 1 november 2009 13:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Situatie die soms een lange tijd verdwijnt en dan weer opnieuw voorkomt. Deze keer langer weggebleven, maar onvoorspelbaar of 't opnieuw gebeurt. Vooral dreiging/stalking. Heeft het zin om aan te geven als je terug hebt gedreigd?
Ja, maar wordt de ander dan op de hoogte gebracht of wordt het steeds bijgehouden? (ik weet niets over dit soort zaken, daarom deze vragen) Stel dat het door aangifte juist uit de hand loopt, ik heb deels een "sterk" bewijs, maar voor de rest kan ik niets.quote:Op zondag 1 november 2009 13:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk bij elke gebeurtenis aangifte doen, hoe vermoeiend het ook is. (Je hebt er op dat moment zelfs geen ruk aan tenzij er ernstig geweld bij te pas komt)
Het krijgt elke keer een streepje erbij in het dossier, handig mocht het in de toekomst echt uit de hand lopen.
Ouder van ander is deels op de hoogte, maar die gaat natuurlijk eigen zoon/dochter verdedigen. Andere kant is ook maar 1 ouder op de hoogte, maar dat echt voor 1% ofzo.quote:Op zondag 1 november 2009 13:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het zin als je terugdreigt. Immers jij (niet jij alsin Bilmiyorem.) bent niet de stalker, je probeert hem (of haar) weg te jagen.
Of een aangifte zin heeft? Tja, ik weet niet precies hoe de politie omgaat met dit soort dingen maar in principe wel lijkt me. Zijn ouders enzo al op de hoogte?
Ouders van het slachtoffer 100% op de hoogte stellen. En aangifte doen.quote:Op zondag 1 november 2009 13:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ouder van ander is deels op de hoogte, maar die gaat natuurlijk eigen zoon/dochter verdedigen. Andere kant is ook maar 1 ouder op de hoogte, maar dat echt voor 1% ofzo.
Was juist het tegenovergesteldequote:
1%quote:Op zondag 1 november 2009 13:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Andere kant is ook maar 1 ouder op de hoogte, maar dat echt voor 1% ofzo.
Nee, die 1% is dat een ouder van de ene kant wist dat er gedreigd werd.quote:Op zondag 1 november 2009 13:36 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
1%Je zei alleen "hallo" toen je die ouder tegenkwam ?
De ander krijgt waarschijnlijk een uitnodiging naar het bureau, tenzij het heel ernstig is dan gaat de politie zelf langs.
Maar ja, de politie moet bepalen of het ernstige dreiging is enzo, als het alleen maar gafani girarimofzo is dan leggen ze het ergens in een kast
Dan zou ik niks doen.quote:Op zondag 1 november 2009 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is nu alweer een paar maanden geleden.
Dreigen met verkrachting (quote:Op zondag 1 november 2009 13:39 schreef IHVK het volgende:
Je kan heus wel zeggen wat er ongeveer werd gezegd.
Dacht ik dus ook, maar ik wil niet dat ik bijvoorbeeld over een jaar gepakt word op wat ik in het verleden heb gedaan. Er zijn vaker pauzes geweest (maximaal 2 maanden), deze keer wel langer, maar ik kan niet voorspellen of het opnieuw gaat gebeuren.quote:
en maanden later ga je pas denken aan aangifte ?quote:Op zondag 1 november 2009 13:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dreigen met verkrachting (![]()
) en geweld. Deels ook uitgevoerd, niet het eerste. Vooral het stalken maakte me gek, maar van stalken heb ik gelukkig bewijs van een ouder (ik weet niet of ze die serieuzer nemen in zulke situaties).
Ja, ik dacht dat het vanzelf zou stoppen, maar ik heb net wat opgezocht en nagedacht, maar nu is de kans op problemen juist groter.quote:Op zondag 1 november 2009 13:43 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
en maanden later ga je pas denken aan aangifte ?
Ja, maar juist omdat ik "dom" heb teruggedaan, weet ik niet of het verstandig is om aangifte te doen.quote:
Lekker duidelijk allemaalquote:Op zondag 1 november 2009 13:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het vanzelf zou stoppen, maar ik heb net wat opgezocht en nagedacht, maar nu is de kans op problemen juist groter.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar juist omdat ik "dom" heb teruggedaan, weet ik niet of het verstandig is om aangifte te doen.
Ja, ik houd het graag vaagquote:
Nee, maar meteen aangifte doen misschien?quote:Op zondag 1 november 2009 13:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Want ze verwachten dat je normaal terugdoet als mensen je dreigen met verkrachting?
Waarom denk je dat / zie je mij daarvoor aanquote:
Ja dat is hetzelfde als dreigen met verkrachten (en het deels uitvoeren? wat betekent datquote:Op zondag 1 november 2009 13:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar meteen aangifte doen misschien?
Net zoals dat iemand me op school slaat en ik niet mag terugslaan, maar naar de juf moet gaan. Wat een voorbeeld
Niks persoonlijks.quote:Op zondag 1 november 2009 13:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom denk je dat / zie je mij daarvoor aan. Ik vraag een keer om iets serieus.
Het geweld is uitgevoerd, de verkrachting niet, wellicht slappe piemol op dat moment.quote:Op zondag 1 november 2009 13:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat is hetzelfde als dreigen met verkrachten (en het deels uitvoeren? wat betekent dat)
Ofzo.
Ja, maar het sloeg niet daarop hoor. Ik zei nog het deels uitvoeren slaat niet op het eerste (verkrachting), maar op geweld. Als het op verkrachting sloeg, dan was die doodquote:Op zondag 1 november 2009 13:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat is hetzelfde als dreigen met verkrachten (en het deels uitvoeren? wat betekent dat)
Ofzo.
Sorry, Bilmiyorem, maar het klinkt als een raar verhaal.
Als het waar is, dan excuses. Maar dan moet je sowieso je ouders inlichten en aangifte doen.
Ok, maar is niet verzonnen. Ik praat vaak in de derde persoon / laat "ik" weg, juist omdat ik over sommige dingen anoniem wil blijven.quote:Op zondag 1 november 2009 13:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niks persoonlijks.
Maar op Fok! komen regelmatig verzonnen verhalen langs.
Ik begon met slaan, maar er is geen bewijs. Ook niet voor dat ik ben geslagen, dus het is lastig.quote:Op zondag 1 november 2009 13:51 schreef IHVK het volgende:
Ik wilde net zeggen.
Maar hij heeft je geslagen dus? Daar staat minstens een taakstraf op.
Een magyarquote:Op zondag 1 november 2009 13:55 schreef IHVK het volgende:
Nederlands, Marokkaans, Anitlliaans, Surinaams, Vietnamees?
sterkte.quote:Op zondag 1 november 2009 13:56 schreef liiszle het volgende:
ik lees gewoon even stiekem mee,. nog al een zwak voor turkije.
hoiquote:Op zondag 1 november 2009 13:56 schreef liiszle het volgende:
Turkse vriendquote:Op zondag 1 november 2009 13:56 schreef liiszle het volgende:
Ik heb vaker ruzie gehad als meisje, maar dat boeit me niet. In deze situatie kwam minder geweld voor, maar toch vind ik deze lastiger, stalking kon ik niet meer door nadenkenquote:Op zondag 1 november 2009 13:59 schreef ClioSporT het volgende:
Als ik aangifte zou moeten doen voor alle knokpartijtjes op school enzo
Als ie al maanden niks doet zal het ook wel zo blijven, zo niet --> aangifte.. opgelost.quote:Op zondag 1 november 2009 14:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb vaker ruzie gehad als meisje, maar dat boeit me niet. In deze situatie kwam minder geweld voor, maar toch vind ik deze lastiger, stalking kon ik niet meer door nadenken
Maar ik ontdek net dat er nog veel profielen naar mij zijn genoemdquote:Op zondag 1 november 2009 14:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als ie al maanden niks doet zal het ook wel zo blijven, zo niet --> aangifte.. opgelost.
huh?quote:Op zondag 1 november 2009 14:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar ik ontdek net dat er nog veel profielen naar mij zijn genoemd
Dacht meer aan Bodrum, stond dit jaar een Nederlands meisje huilend te knuffelen met iemand die in het hotel werkte.quote:
Ja euh, als ie al maanden niks doet dan gewoon laten gaan yani..quote:Op zondag 1 november 2009 14:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij heeft profielnamen met mijn naam erin verwerkt.
laterquote:Op zondag 1 november 2009 14:06 schreef IHVK het volgende:
wat?
Ik snap er niks meer van.
En ik moet weg.
Ja, ik weet het, maar dit is de eerste keer in m'n leven dat ik echt bang ben gemaaktquote:Op zondag 1 november 2009 14:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja euh, als ie al maanden niks doet dan gewoon laten gaan yani..
Ja maar het is alweer maanden geleden. Eerstvolgende keer aangifte doen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar dit is de eerste keer in m'n leven dat ik echt bang ben gemaaktik wil niet dat het over een jaar opnieuw voorkomt ofzo, het is ook irritant om aan anderen uit te leggen (voor degene waarvoor het belangrijk is).
why?quote:
Si, laatste 4 jaarquote:
quote:
quote:
Alle 3 niet.quote:
Waar ga je heen in Turkije? Heb je een Turkse vriend?quote:Op zondag 1 november 2009 14:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
why?!
[..]
Si, laatste 4 jaaren met beetje geluk over 2 weekjes weer.
Je hyves foto's zeggen van wel.quote:
Toch echt Sorgunquote:
Manavgat/side.. Ik heb werk aangeboden gekregen in manavgat voor volgend jaar. daar even kijken hoe en wat.. en nee, geen serieus vriendje daar.quote:Op zondag 1 november 2009 14:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waar ga je heen in Turkije? Heb je een Turkse vriend?
Okquote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
Manavgat/side.. Ik heb werk aangeboden gekregen in manavgat voor volgend jaar. daar even kijken hoe en wat.. en nee, geen serieus vriendje daar.
Sorgunquote:Op zondag 1 november 2009 14:30 schreef liiszle het volgende:
[..]
Toch echt Sorgundat ik een dagje in Alanya was zegt weinig
.quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
OkBen je wel eens in Didim geweest?
Met nadruk op wasquote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
.
Oh ja, jij was een Didimmer (cool woord) he
In mei ga ik er weer heen voor een weekje of.......................... 16 denk ikquote:Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met nadruk op wasIk kwam er bijna ieder jaar, mis huis en omgeving daar.
Misschien gaat ze juist daarom naar Sorgun? Mensen hetzelfde, maar het land anders.quote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Sorgun![]()
Je kon ook gewoon hier naar Rotterdam komen, zie je dezelde mensen in Rotterdam zuid
Eigen huis of hotel? Ik hoorde dat het echt is veranderd, op een negatieve manier.quote:Op zondag 1 november 2009 14:36 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
In mei ga ik er weer heen voor een weekje of.......................... 16 denk ik
Ik zit er pas 3 jaar en het veranderd elk jaar wel een beetje ja.. Er is nu zelfs een Burger Kingquote:Op zondag 1 november 2009 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eigen huis of hotel? Ik hoorde dat het echt is veranderd, op een negatieve manier.
Ik kwam er vanaf m'n geboorte tot ongeveer m'n 9e/10e jaar. Ik hoorde dat er meer Engelsen zijn gekomen, klopt dat?quote:Op zondag 1 november 2009 14:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik zit er pas 3 jaar en het veranderd elk jaar wel een beetje ja.. Er is nu zelfs een Burger King
nope.. ziet er prachtig uit wel. hoe is het daar?quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
OkBen je wel eens in Didim geweest?
zeg, ben jij altijd zo negatief?quote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Sorgun![]()
Je kon ook gewoon hier naar Rotterdam komen, zie je dezelde mensen in Rotterdam zuid
Jammer, huis staat er nog, dus misschien gaan we later nog. Zijn er nog veel simitciler op het strand?quote:
Het is geweldig daarquote:Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
nope.. ziet er prachtig uit wel. hoe is het daar?
[..]
zeg, ben jij altijd zo negatief?
want?quote:Op zondag 1 november 2009 14:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is geweldig daar(weet niet of ik dat nog steeds vind eigenlijk)
Wel over mensen die uit Sorgun en omgeving komen.. Sivas, Yozgatquote:Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
nope.. ziet er prachtig uit wel. hoe is het daar?
[..]
zeg, ben jij altijd zo negatief?
Ik wil voorgoed weg hier.quote:Op zondag 1 november 2009 14:44 schreef IHVK het volgende:
Oja Clio heeft van die absurd lange vakanties.![]()
Op zich is dat wel stoer.
Naar Didim of een andere plaats? Ik wil ook weg, maar ik denk dat het gaat tegenvallen, maar ik zou niet naar Didim gaan, leuk als vakantie maar meer ook niet.quote:
en wat maakt het verschil dan?quote:Op zondag 1 november 2009 14:47 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wel over mensen die uit Sorgun en omgeving komen.. Sivas, Yozgat
Hmm.. met reden niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |