quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Alleen het eerste deel gezien en gelezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit Harry Potter gelezen/gekeken?
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:54 schreef Gratau het volgende:
ik heb vandaag 6 - 2 gewonnen, vind je dat interessant?
Als je het zo stelt, iedereen is stom, niet alleen de jeugd van tegenwoordig. Vind ik.quote:
Ik niet, ik vind de jeugd van tegenwoordig alleen stom.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, iedereen is stom, niet alleen de jeugd van tegenwoordig. Vind ik.
ze hebben wel paar leuke nummersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind de jeugd van tegenwoordig alleen stom.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:54 schreef Gratau het volgende:
ik heb vandaag 6 - 2 gewonnen, vind je dat interessant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met 4-0 gewonnen!
ik haat osm, maar toch gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Dankjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik haat osm, maar toch gefeliciteerd
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met 4-0 gewonnen!
daar ben ik mee gestopt, voelde me daar te goed voor stelletje amateurs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar teams als sampdoria, hoffenheim en aston villa waren baas
mundus vult decipi
Ik werd met Sapdoria 1e + beker mee gewonnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:02 schreef Gratau het volgende:
[..]
daar ben ik mee gestopt, voelde me daar te goed voor stelletje amateurs.
maar teams als sampdoria, hoffenheim en aston villa waren baas
spruitjes!!!quote:
Toen m'n zusje dat lustte, raakte m'n broer geirriteerd, hij noemde het Hollands (iel spruitjes).quote:
Serieus? Ik heb nooit iets gemerkt van Halloween. Binnenkort 11 novemberquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:09 schreef IHVK het volgende:
Halloween!. Net keihard op de deur geklopt. Dacht dat er iets aan de hand was.
Allemaal kindertjes die snoep willen.
Ik ook nog nooit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb nooit iets gemerkt van Halloween. Binnenkort 11 november
Misschien is het iets nieuws (onder de allochtonen) om aan Halloween te doen? Hoe oud is je broertje? Ik zou 'm niet alleen laten gaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit.
En het waren allemaal allochtone kinderen, meeste Turks.
Mijn broertje doet nu ook mee.
komt door de joden jwzquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:56 schreef IHVK het volgende:
Het is wel heel Amerikaans. Maar ze kijken toch allemaal nick en disney channel tegenwoordig.
haha, ze eten het tegenwoordig ook in turkije, ze noemen het bruxel lahanasi,, ik heb het turkish style klaar gemaakt, uien bakken, salca en daar dan stukjes aardappelen en de spruitjes in en koken maarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Toen m'n zusje dat lustte, raakte m'n broer geirriteerd, hij noemde het Hollands (iel spruitjes).
Wat eet je nog meer, ik denk niet dat je alleen spruitjes gaat eten?
Lusten de kinderen in Turkije het? Je hoort hier toch vaak "ieeeel spruitjes!!". Zou de smaak van Turkse kinderen anders zijn? Ik vraag het nu, maar geen reactiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha, ze eten het tegenwoordig ook in turkije, ze noemen het bruxel lahanasi,, ik heb het turkish style klaar gemaakt, uien bakken, salca en daar dan stukjes aardappelen en de spruitjes in en koken maar![]()
tuzunu biraz fazla atmisim, maar was wel te eten
sint maarten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb nooit iets gemerkt van Halloween. Binnenkort 11 november
Ja, ik ga misschien ook met zusje, nichtje enzo. Paar straten langs denk ik, is niet echt druk hier, heb er ook geen zin in.quote:
gratis snoep scoren kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik ga misschien ook met zusje, nichtje enzo. Paar straten langs denk ik, is niet echt druk hier, heb er ook geen zin in.
alsof je iets lekkers krijgt, als ik snoep wil, haal ik het zelf welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
gratis snoep scoren kan nooit kwaad
ben zelf niet zo'n grote snoep fan maar ben wel gek op alles waar chocola in zitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
alsof je iets lekkers krijgt, als ik snoep wil, haal ik het zelf wel, maar ik moet wel gaan als m'n zusje wil
ben ook niet zo'n snoepfan, maar drop + zure matjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben zelf niet zo'n grote snoep fan maar ben wel gek op alles waar chocola in zit
Ah gelukkig nog een mannelijke chocolade liefhebber.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben zelf niet zo'n grote snoep fan maar ben wel gek op alles waar chocola in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |