Tot 3 uur open vandaag... Een aanhanger is trouwens helemaal niet fijn, want zodra je d'r een hebt lijk je ook meer troep te hebben dat je er mee weg moet brengenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Pas op he, die milieupunten zijn op zaterdag soms niet de hele dag open
Ik wil ook een aanhanger en troep wegbrengen
De Zonnedauw is volgens mij amper dood te krijgen juist!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:33 schreef MissBliss het volgende:
Ik wilde ook zo'n plant, ik denk: leuk die ga ik samen met m'n moeder kopen, ik had zelfs al een naam!
maar volgens m'n moeder gaat ie zo dood en is het geldverspilling![]()
Dit laat ik zo aan m'n moeder lezen, thanksquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
MissBliss postte op haar telefoon, dus even voor haar geopend aangezien ze dat door het slotje heen (altijd weer die blauwen he!) aangaf
[..]
De Zonnedauw is volgens mij amper dood te krijgen juist!
En geldverspilling, ze kosten ¤ 3,50 dus het is leuk om het te proberen
Ik heb er vandaag ook een besteldquote:
Placebo is ook wel relaxt, heb ze aantal keer op festivals gezien, wel een aantal goeie nummersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou daar ook wel heen willen
maar volgende week wel muse en over een maand placebo![]()
Oh sorry, ik had er zelfs al drie tegelijk verwacht ofzo eerlijk gezegdquote:
Heb in FB al gevraagd of ie dicht magquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had er zelfs al drie tegelijk verwacht ofzo eerlijk gezegd
ik had de OP al gekopieerd, ging net op tijd op de handremquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had er zelfs al drie tegelijk verwacht ofzo eerlijk gezegd
Ik las het idd...apart he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
Dat we even niet denken dat dieren dom zijn he, en niet in de gaten hebben wat er gebeurt.
Ik vind het zo'n indrukwekkende foto, aapjes die afscheid van hun vriendin nemen
[ afbeelding ]
Zie hier het topic: Chimpansee Dorothy overleden (8-uur journaal foto)
Ja ik zag 'm net in Ado z'n topic.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
Dat we even niet denken dat dieren dom zijn he, en niet in de gaten hebben wat er gebeurt.
Ik vind het zo'n indrukwekkende foto, aapjes die afscheid van hun vriendin nemen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
die foto
Elmo!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
Zie deze, DeZwabber heeft mijn Caesar bewerkt
[ afbeelding ]
Nee, ze haat onsquote:
Bizar he, moest echt even slikken.quote:
Oh wat mooiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
SC #284 - Waar MB op haar telefoon zitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
Waarom mot Ing de heren niet?
Ik mis iets geloof ik
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
Zie deze, DeZwabber heeft mijn Caesar bewerkt
[ afbeelding ]
De honden en katten hier nemen altijd (nou gelukkig niet te vaak) afscheid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wat mooi![]()
De honden hier deden het ook bij Frits hoor, dieren weten dat heel erg goed.
Ik heb es tranen met tuiten gejankt bij een docu over olifanten waar er een dood ging, en haar twee kinderen maar bleven rouwen op die plek, en vreemde kuddes zelfs hun respect kwamen betuigen...
Het blijft jouw idee hoor liefurtquote:
quote:
Ben je anti of pro abortus?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe je es voorstellen![]()
![]()
Wie wat ben je, waar kom je vandaan, wat doe je, hoeveel verdien je, getrouwd/verliefd/verloofd/kinderen?
Heb je huisdieren? Eet je vlees? Wat is je sofinummer?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe je es voorstellen![]()
![]()
Wie wat ben je, waar kom je vandaan, wat doe je, hoeveel verdien je, getrouwd/verliefd/verloofd/kinderen?
OMGquote:
Chico is hier de roedelleider, en die heeft Frits best lang gemist, piepte en riep hem, en wachtte op hem en zo, echt hartverscheurend was dat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:06 schreef Strega het volgende:
[..]
De honden en katten hier nemen altijd (nou gelukkig niet te vaak) afscheid.
Onze Kundun had het vorig jaar vreselijk te kwaad toen z'n maatje plotseling stierf.
Onze allereerste gezamelijk kat heeft eens een maand lopen rouwen toen z'n vriend stierf.
Jaren geleden hadden we drie ganzen, eentje wer niet lekker, sávonds in het voorportaaltje van het kippenhok gezet, s'nachts weren we wakker van een gehuil en kabaal, wij eruit, en ja hoor, de twee overgeleven ganzen "wisten", (ze konden het niet zien of horen) dat de derde was overleden. Dat was echt heel bijzonder.
Pas maar op dat ie Spider niet op eet , hij lust wel spinnetjes!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:24 schreef Re het volgende:
zonnedauw ziet er wel tof uit, maar volgens mij is 1 hap vaN spider funest... of valt dat wel mee kwa aanvallen?
IO! in delft?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
oh god![]()
nou ik ben Thomas, en kom uit Maassluis
mijn vrienden hebben mij ooit de bijnaam Zwabber gegeven (soms afgekort tot zwab) vanwege mijn weelderige haardos, te zien in de vorige SC
ik ben 20, single en voorlopig even niks, mijn toelating tot het hbo ga ik doen in januari / februari
(heb door allerlei negatieve omstandigheden de havo nooit afgemaakt)
en wil industrieel ontwerpen gaan studeren
en om de tijd te doden lurkte ik op fok, totdat ik een happert kocht en hier terecht kwam![]()
vragen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
OMG
Herodus in die moderne versie van Jesus Christ Superstar (nu op tv) is Rick Mayal van The Young Ones
Ja tuurlijk, ik dacht ook dat het DIE was die nu op tv zou zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik blijf die jaren 70 versie tof vinden
Ja volgens mij heb je IO alleen op universitair niveau.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
is uiteindelijk het doel, maar de enige mogelijkheid is geloof ik als ik mijn P haal op het hbo, en dan overstappen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je huisdieren? Eet je vlees? Wat is je sofinummer?
wtf?quote:En wat is je relatie met AbortusKonijn?
nee, is ook op hboquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb je IO alleen op universitair niveau.
Ik ken heel veel anti-IO liedjes op de een of andere manier
oh dat is fout op zoveel manierenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
I don't know how to love him wordt nu door een man gezongen
Ok das een goeie redenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
jep, ik woon nog bij m'n pappie![]()
de voornaamste reden is omdat mijn vader gehandicapt is, en hij alle hulp kan gebruiken
Een wat lieverd?quote:
PBP, maar tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben over de terabyte-grens gegaan met m'n downloads via Usenet.
Nu gaat MrS me uit de PCP gooien
Ohja, we roken PCP en we zijn de PBPquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
PBP, maar toch
Nee hoor, iedereen lekker zelf weten
Ja zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
was hij ook niet diegene die toen mailde met z'n vereniging van eigenaren over teveel huisdieren, en hij er een hele dierentuin bij verzon?
quote:From Me to ********@gmail.com
RE: Clydesdale horse needs caring owners:
Hey there!
Your horse looks beautiful! Is he still available?
Michael Murphy
Vice President
Murphy Glue Factory, Inc.
From ********@gmail.com to Me
RE: Clydesdale horse needs caring owners:
HELL NO!!!
Ik wil eigenlijk een nieuwe broek, maar ik vind zaterdagmiddag altijd zo vervelend drukquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:13 schreef nieslief het volgende:
Hello......
Gesjopt hoor en ik ben gesloopt.
Photosjop of Paintsjop Pro?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:13 schreef nieslief het volgende:
Hello......
Adobe (c) Photoshop (r) SoftwareTMquote:
Subtieltje...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Adobe (c) Photoshop (r) SoftwareTM
Nee intertoys sjop, markt sjop, kaasproefsjoppen, actionsjoppen en bus slopen......quote:
What's the score?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:13 schreef nieslief het volgende:
Hello......
... en je moet nog plinten schilderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een nieuwe broek, maar ik vind zaterdagmiddag altijd zo vervelend druk
Online sjoppenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een nieuwe broek, maar ik vind zaterdagmiddag altijd zo vervelend druk
Ik koop geen kleding onlinequote:
Ff denken: intertoys van verjaarscenten: speelgoedkassa (roze en nu dat homo-poppetje) en een thomas trein spel. Markt: eieren (ongesorteerd dus grote en kleintjes door elkaar) en druiven. Kaasboer: pitjes kaas (komijn) voor Kjell en mama en jonge kaas voor Gawain en papa. Action niet leuk deze keer alleen een dweil.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Subtieltje...
jewaids ©, ® en TM betekenen niks voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
De score, daar ga ik inderdaad voor een broekquote:
quote:... en je moet nog plinten schilderen natuurlijk.
Maar da's een kleinigheidje
Why not eigenlijk? Ik heb laatst via http://www.score.nl/ een G-star jeans besteld. Beviel best goed. Snel geleverd enzo. Als je je maten weet en vaak wel broeken van hetzelfde merk koopt (dus pasvorm e.d. wel redelijk weet) why not?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik koop geen kleding online
boeken, cds, games, films... allemaal online... maar kleding njet!
Tsja dan blijft alleen de zaterdag over om te sjoppen en moet je dus toch de drukte in. H&M heeft mooie broeken ook online heur. En C&A ook geloof ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik koop geen kleding online
boeken, cds, games, films... allemaal online... maar kleding njet!
Kijk die wist ik dus niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why not eigenlijk? Ik heb laatst via http://www.score.nl/ een G-star jeans besteld. Beviel best goed. Snel geleverd enzo. Als je je maten weet en vaak wel broeken van hetzelfde merk koopt (dus pasvorm e.d. wel redelijk weet) why not?
Ik vind die H&M broeken niet zo. Ooit eentje gehad van dat jeans-merk van hun. Draag vaak donkere jeans, maar die was na paar keer wassen echt niet mooi meer, en kromp enorm.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja dan blijft alleen de zaterdag over om te sjoppen en moet je dus toch de drukte in. H&M heeft mooie broeken ook online heur. En C&A ook geloof ik.
Ik kijk wel vooraf online vaak, maar een broek moet goed passen... ik weet m'n maat wel, maar toch wil ik echt eerst zien hoe ie zitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why not eigenlijk? Ik heb laatst via http://www.score.nl/ een G-star jeans besteld. Beviel best goed. Snel geleverd enzo. Als je je maten weet en vaak wel broeken van hetzelfde merk koopt (dus pasvorm e.d. wel redelijk weet) why not?
1 woord: retournerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik kijk wel vooraf online vaak, maar een broek moet goed passen... ik weet m'n maat wel, maar toch wil ik echt eerst zien hoe ie zit
Je gaat toch niet dan ook een half uur voor de spiegel staan paraderen om te zien hoe je kontje uitkomt in die broek hé. En vervolgens hem toch niet kopen. Dan de halve stad aflopen op zoek naar een andere broek en uiteraard niks vinden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik kijk wel vooraf online vaak, maar een broek moet goed passen... ik weet m'n maat wel, maar toch wil ik echt eerst zien hoe ie zit
Maar es daad bij woord voegen enzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben zo weg.
Ga er een leuke avond van maken! Genoeg te vieren eigenlijk![]()
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar es daad bij woord voegen enzo
Have fun all
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet dan ook een half uur voor de spiegel staan paraderen om te zien hoe je kontje uitkomt in die broek hé. En vervolgens hem toch niet kopen. Dan de halve stad aflopen op zoek naar een andere broek en uiteraard niks vinden.
En dan op weg naar huis dan toch terug willen voor die ene kutbroek die je als eerste aan had.
Zeg me dat het niet zo is homie!
Ja dat dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:48 schreef JJH het volgende:
En broeken wil ik gewoon ff aanhebben. Al heb ik negen van de tien keer hetzelfde merk.
Jasjes inderdaad ook. Net als hemden, Als de mouwen me nét precies passen zijn ze na twee keer wassen te kort en dan trek ik ze niet meer aan. En aangezien ik dat zonde vind wil ik ze even passen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat dus
Maar eigenlijk bijna alle kleding. Colberts wil ik ook altijd toch even passen, hoewel bijna altijd dezelfde maat... en hemden als ik nieuwe merken koop ook (bij duurdere hemden dan)
Is het tegenwordig ook al gay om je kleding even te passen voordat je het koopt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:10 schreef nieslief het volgende:
* Poppetje met hangend handje zoekt.
Neuj hoor mijn grensje is erg snel bereikt vandaag.........quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het tegenwordig ook al gay om je kleding even te passen voordat je het koopt?
Ja ik vroeg me hetzelfde al afquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het tegenwordig ook al gay om je kleding even te passen voordat je het koopt?
alleen als het roze is of glittertquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Susteren bedoel je?quote:
Wat heb je nou eigenlijk allemaal te vieren?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar es daad bij woord voegen enzo
Have fun all
Wat is er mis mee om als man zijnde roze te dragen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen als het roze is of glittert
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om als man zijnde roze te dragen?
Daar gaan we weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
op zich niks, maar het maakt wel verdacht
Een roze steen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Over roze gesproken...
Ik ga een bad vol laten lopen, met deze er in
[ afbeelding ]
Dit blijft gewoon ranzig uitzienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Over roze gesproken...
Ik ga een bad vol laten lopen, met deze er in
[ afbeelding ]
SS?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit blijft gewoon ranzig uitzien
Nog een reden om niet mee te doenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit blijft gewoon ranzig uitzien
Boh, geen SS voor nodig, ik heb hier nog een kast vol.quote:
Da's heel liefquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:49 schreef Cat22 het volgende:
Jij hoeft je niet meer te verdedigen hoor, je bent een echte vent.
![]()
Heppiehetzodruk?quote:Hoi!Hoe is het hier nog? Ik kom er niet meer aan toe hier mee te klessebessen.
Ja, eigenlijk wel. Lange werkdagen (+ reistijdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Da's heel liefmaar dat spul blijft ranzig
[..]
Heppiehetzodruk?
Mijn mening: vlopppenpost. ¤10 voor een kadootje en dan ¤6,75 pakketpost lijkt me jammer van 't geld. Wel heb je met een pakje meer keuzevrijheid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over SS: gaan we voor vloppenpost, pakketje of mag je het zelf weten? En wie wat waar moet ik ook alweer mijn mail en echte adre
s naartoe sturen? *is blont*
quote:
Probeer eens niet mijn verloofde weg te kapen met een paar boodschappen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga nog even naar de Albert Heijn... heb jij nog wat nodig Cat?, dan koop ik ineens voor jou mee
Dat moeten we nog bepalenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boh, geen SS voor nodig, ik heb hier nog een kast vol.![]()
En heb recent een heeeerlijk scrubje van een ander merk ontdekt waar ik morgen bij ga bestellen. Haal ik het zelf wel op in de UK. Over 4 weken.![]()
Over SS: gaan we voor vloppenpost, pakketje of mag je het zelf weten? En wie wat waar moet ik ook alweer mijn mail en echte adres naartoe sturen? *is blont*
Die datum is nog niet gekozen, maar niet op de Kerstdagen zelf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:54 schreef MrSubtle het volgende:
Wanneer zou de pakjes-open-maken-dag van SS zijn? Is die datum al gekozen?
B&J Phish food als ze het hebben graag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga nog even naar de Albert Heijn... heb jij nog wat nodig Cat?, dan koop ik ineens voor jou mee
Je kent me toch beter dan dat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:03 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Probeer eens niet mijn verloofde weg te kapen met een paar boodschappen.
Da's ook mijn idee. Maar als iedereen pakketpost doet blijf ik niet achter. Ik vind het zelf ook logischer om voor dit bedrag enveloppenpost te doen. Het moet allemaal wel een beetje in verhouding blijven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mijn mening: vlopppenpost. ¤10 voor een kadootje en dan ¤6,75 pakketpost lijkt me jammer van 't geld. Wel heb je met een pakje meer keuzevrijheid.
* Pagan 's idee hierover
Ja is ook zo hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mijn mening: vlopppenpost. ¤10 voor een kadootje en dan ¤6,75 pakketpost lijkt me jammer van 't geld. Wel heb je met een pakje meer keuzevrijheid.
* Pagan 's idee hierover
De enige kersttoestand die ik heb, is de kunstboom in elkaar puzzelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moeten we nog bepalenDe verzendkosten zijn voor de verstuurder, dus dat moet je zelf even bekijken wat je kunt missen en of het iets is dat perse met pakketpost moet.
Mail en adres wordt vanaf zaterdag 7 november hier bekend gemaakt! In de avond denk ik, want overdag ben ik er niet maar anders weet DML het ook allemaal wel!
[..]
Die datum is nog niet gekozen, maar niet op de Kerstdagen zelf.
Gewoon ergens in het weekend daarvoor ofzo, of gewoon ergens op een woensdagavond een week (of anderhalf) voor Kerst. In elk geval als we niet allemaal het nog druk hebben met eventuele Kersttoestanden. Ik doe niet aan Kersttoestanden, maar anderen misschien wel
Ah, ik liep al op de zaken vooruit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moeten we nog bepalenDe verzendkosten zijn voor de verstuurder, dus dat moet je zelf even bekijken wat je kunt missen en of het iets is dat perse met pakketpost moet.
Mail en adres wordt vanaf zaterdag 7 november hier bekend gemaakt! In de avond denk ik, want overdag ben ik er niet maar anders weet DML het ook allemaal wel!
[..]
Gewoon ergens in het weekend daarvoor ofzo, of gewoon ergens op een woensdagavond een week (of anderhalf) voor Kerst. In elk geval als we niet allemaal het nog druk hebben met eventuele Kersttoestanden. Ik doe niet aan Kersttoestanden, maar anderen misschien wel
Ik laat me niet door een paar euro extra verzendkosten tegenhouden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja is ook zo hoor![]()
Maar als je als koper iets heel leuks vindt voor diegene voor max. een tientje en je hebt het verzenden van pakketpost er voor over dan houdt niemand iemand tegen natuurlijk. Denk dat we dat ieder voor zich moeten uitmaken, dat lijkt me het beste. Je kunt ook bv een kadootje van 7 euro kopen als je iets leuks vindt en dan iets meer aan verzenden uitgeven.
Okquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Ik ben anti-verplichtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Ow met vloppenpost ben je wel heel erg beperkt qua formaat en zo, das toch jammer?
Ik zou zeggen verplicht pakketpost en 10 euro inhoud, dan weet je toch psies wat je kwijt bent voor je instemt mee te doen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:32 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi Hara!
Ben nu wel benieuwd of het er nog in zit zal wel niet helaas.
Het zat er gewoon nog in dus!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo rolde ik uit bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Sorry, was even de SC bijlezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zat er gewoon nog in dus!
Bij mij echt totaal niet, alles was weg. Wat is het geheim? Heel veel haarlak er in na het krullen?
Of voor elke krul op de lok al een beetje lak?
Ik vroeg net nog wat er nou precies te vieren valt, aangezien je zei 'er valt genoeg te vieren'.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe.
Mijn 'date' zit zich mooi te maken, dus ik kwam ff 'O hai' zeggen
1x verjaardag, 1x een kadootje wat ik had gegeven 'cashen' (bioskaartjes), en gewoon the usual. Het leven, onze beider gezondheid enzo (quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg net nog wat er nou precies te vieren valt, aangezien je zei 'er valt genoeg te vieren'.
Enlighten us!
Ik denk even mee. Je kunt ook via DHL versturen die zit bijv. in een videotheek ofzo en dat is goedkoper dan TNT. Als je echt over de verzendkosten valt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:35 schreef Ynske het volgende:
ow cat, t adres zelf kun je in t verlanglijstje zetten wat alleen je lootje kan lezen
Onpasselijk bedoel je denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:37 schreef Qwea het volgende:
Ik ben in de lush winkel in amsterdam geweest.
Ik werd ontoepasselijk
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
MrSubtle...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Ja jammer dan, tis overquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:37 schreef nieslief het volgende:
En voor de PBP Sorry hoor lontje was wat kort vanmiddag..........
O hai?!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe.
Mijn 'date' zit zich mooi te maken, dus ik kwam ff 'O hai' zeggen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn date vanavond gaat niet door... dus ga ik lekker een avondje genieten op de bank met hapjes en een film
Net daarom even mega asociaal wezen shoppen, rosbief, bagels, B&J ijs (cookie dough), zalmhaasjes, luxe koekjes, etc
Emo eter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vervelend dat je date niet door gaat.
Mijn date vanavond gaat niet door... dus ga ik lekker een avondje genieten op de bank met hapjes en een film
Net daarom even mega asociaal wezen shoppen, rosbief, bagels, B&J ijs (cookie dough), zalmhaasjes, luxe koekjes, etc
waar moeten we zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Doe maar duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol, nee eigenlijk niet, maar ik vind het wel lekker om een avondje al het lekkers voorhanden te hebben als ik dan toch thius zitquote:
Is gewoon uitgesteldquote:Maar vervelend dat je date niet door gaat.
Waarom ben je blij dat je date niet doorgaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
hoe was de begrafenis geweest van je oma?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef MrSubtle het volgende:
Weert, Wees Welkom!quote:
Oh dat ben ik niet, verkeerd samenvallen van verkeerde smiley met die zinquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom ben je blij dat je date niet doorgaat?
Voor een keertjequote:
De begrafenis zelf gewoon mooi zoals die zijn. De dag zelf erg zwaar (andere reden) maar inmiddels weer helemaal happyquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:57 schreef Ynske het volgende:
hoe was de begrafenis geweest van je oma?
Als ik een ritje Weert heb. (quote:
Dat ligt er zelf aan hoe duur je het maakt.quote:Voor een keertje(een date is duurder
)
Ja zeg, moet ik je nou ook nog komen halen zodat je mijn hapjes kunt komen opetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik een ritje Weert heb. () kom ik langs.
Nou ja, wat drinken en hapje eten is al snel duurder dan thuis boodschapjesquote:Dat ligt er zelf aan hoe duur je het maakt.Het kán inderdaad een stuk duurder zijn.
Zo uit mijn hoofd staan op het lijstje alleen mensen die we wel 'kennen', dus dan kun je het vrij laten. Maar soms maak je mee dat jij heel veel tijd, geld en moeite steekt in een pakketje waarna jij 'verblijdt' wordt met een vlop met magere inhoud. Daarom is het soms handig om iets te verplichten. Gewoon, zodat iedereen de spelregels duidelijk heeft en het leuk blijft. Ik vind pakketpost in deze in verhouding duur, maar vind het wel een voordeel dat je veel vrijer bent in je kadokeuze. Kortom: maakt mij niet uit!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Greys het volgende:
Oh dat van SS was niet bazig bedoeld trouwens hoor.
Als jullie allemaal vloppenpost willen doen we dat.
Als jullie allemaal verplicht pakketpost willen doen we dat.
Maar het leek me gewoon handig dat ieder dat voor zich bepaalt
Het hangt ook af van het kadootje dat je vindt natuurlijk. Dus bepalen jullie maar, ik volg wel
Ja? En wanneer kom je mijn Phish Food langsbrengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De begrafenis zelf gewoon mooi zoals die zijn. De dag zelf erg zwaar (andere reden) maar inmiddels weer helemaal happyDat je weer happy bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben miniquiches aan het bakken. Het feit dat ik geen bloem had en het deeg dus niet goed kon uitrollen omdat he tall over the place plakte, de bakjes te vol zitten en nu al overlopen en de kruidenmx klonterde doet niets af aan de pret.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik een ritje Weert heb. () kom ik langs.
Jamaar, tis geen Phish Food he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:02 schreef MrSubtle het volgende:
Cat, kom je ijs eten? Ik heb B&J voor je gekocht![]()
Keukenprinsesje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben miniquiches aan het bakken. Het feit dat ik geen bloem had en het deeg dus niet goed kon uitrollen omdat he tall over the place plakte, de bakjes te vol zitten en nu al overlopen en de kruidenmx klonterde doet niets af aan de pret.
Als je had gezegd waar had ik het nog gedaan ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Ja? En wanneer kom je mijn Phish Food langsbrengen?![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Ja zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll pass deze keerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben miniquiches aan het bakken. Het feit dat ik geen bloem had en het deeg dus niet goed kon uitrollen omdat he tall over the place plakte, de bakjes te vol zitten en nu al overlopen en de kruidenmx klonterde doet niets af aan de pret.
![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
quote:
Dan kom ik tuurlijk ook ff bij jou langs. Maar ik zie net dat je er niet bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En rijd je mijn huisje dan voorbij?
Sorry. Ik wist niet dat je daar mee bezig was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar je doorbrak wel mijn reeks.![]()
Ik probeer het vannacht om een uur of vier wel weer.
Lief!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je had gezegd waar had ik het nog gedaan ook
Ik zeg, als ik jouw kant opkom, kom ik ff langs.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zeg, moet ik je nou ook nog komen halen zodat je mijn hapjes kunt komen opeten
Ik kwam er laatst achter dat ik een friteuse heb. Ik had dat ding 1x gebruikt in het laatste jaar, en ik dacht dat m'n ex 'm gewoon had meegenomen. Bleek ie gewoon hier in de kast te staanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef Nonneke het volgende:
Eerst maar eens patatjes halen zo, die homos bezorgen nogsteeds niet je zou er haast een frituurpan voor aanschaffen
En toetje bij mij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg, als ik jouw kant opkom, kom ik ff langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je hebt nog meer dan dat je dacht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik een friteuse heb. Ik had dat ding 1x gebruikt in het laatste jaar, en ik dacht dat m'n ex 'm gewoon had meegenomen. Bleek ie gewoon hier in de kast te staan
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toetje bij mij.
De rest snapt toch niet waar het over gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zie je dat ...JJH?quote:
Zie je DAT ... JJH?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Wij moeten nog altijd een keer eeen drankje gaan doen samen. Of een ijsje eten bijConfuso.
Nee, ik heb mn verstand in bed laten liggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
De rest snapt toch niet waar het over gaat.![]()
Ze mag best bij de buren honger krijgen, als ze maar thuis komt eten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je dat ...JJH?![]()
![]()
[..]
Zie je DAT ... JJH?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, ik heb in de vriezer altijd visticks en aardappelkroketjes liggen voor in de oven, en frikandellen voor op de BBQ als er kinderen bij zijn...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt nog meer dan dat je dacht.
Alleen natuurlijk niks om erin te sodepleuren.
Maar ik kan om 4:30 's nachts zelf frikandellen bakken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:15 schreef Ynske het volgende:
hier geen friteuse, maar voor 2,75 voor frietjes en n kaassoufflé, is t kopen, vullen, aanzetten en schoonhouden van een friteuse me teveel moeite
Maar ze komt heul niet thuis eten... ze gaat met mij "ijsjes" etenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze mag best bij de buren honger krijgen, als ze maar thuis komt eten.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze mag best bij de buren honger krijgen, als ze maar thuis komt eten.
Ik heb zo'n ding die de olie vanzelf filtert en die je daarna in de afwasmachine kan zetten... super fijn! (maar die 2,75 euro haal je er inderdaad echt nooit uit vlgs mij)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:15 schreef Ynske het volgende:
hier geen friteuse, maar voor 2,75 voor frietjes en n kaassoufflé, is t kopen, vullen, aanzetten en schoonhouden van een friteuse me teveel moeite
dan slaap ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik kan om 4:30 's nachts zelf frikandellen bakken.
ieuw, das een smerig werkjequote:Ik moet hem trouwens weer eens schoonmaken.
Oh god... wat kut voor je JJHquote:
Wij gaan nog helemaal niks doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar ze komt heul niet thuis eten... ze gaat met mij "ijsjes" eten
Ik vaak niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan slaap ik
[..]
ieuw, das een smerig werkje
Wij gooien niet alles op het forum.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh god... wat kut voor je JJH![]()
ze vindt je "grappig"
![]()
![]()
Sorry dude, ik wist niet dat het zo erg was... i'll back off
Met 1,5 uur ben ik een heel eind denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij gaan nog helemaal niks doen.
Kom maar eens met een datum jongeman!
En dan kijken hoe snel een taxi van Zwolle naar Weert kan rijden.![]()
Ik ben dol op Lush, maar in een Lush winkel word ook ik onpasselijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:37 schreef Qwea het volgende:
Ik ben in de lush winkel in amsterdam geweest.
Ik werd ontoepasselijk
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toetje bij mij.
WhihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:21 schreef JJH het volgende:
Met 1,5 uur ben ik een heel eind denk ik.kom je mee ijs eten?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...![]()
Ik heb ook zo'n compleet demontabele. Prima, maar dat ding is altijd zo baggervet als ik eraan begin.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:20 schreef oh-oh het volgende:
Mijn friteuse is echt zo schoon, ik heb een hele fijne van Princess of zo, gewoon zo een ijzeren bak die je helemaal uit elkaar kan halen.
Is echt een kwartiertje werk of zo , zo gepiept dus
Remember, ik ben een man hè.![]()
![]()
dan houd je je niet echt aan de aangegeven snelheid, van deur tot deur van hier (utreht tot Cat) is 1uur en 15 minquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Met 1,5 uur ben ik een heel eind denk ik.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dan zou je het net iets vaker mogen doen ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n compleet demontabele. Prima, maar dat ding is altijd zo baggervet als ik eraan begin.
Remember, ik ben een man hè.
En het deksel er af laten als je hem gebruikt he
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fair enough
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan houd je je niet echt aan de aangegeven snelheid, van deur tot deur van hier (utreht tot Cat) is 1uur en 15 min
Routeplanner zegt 1:54. Maar het is nu rustig op de weg, en die auto kan harder dan 120, dus dan rijd ik vaak ook harder dan 120.![]()
Hij is een snelle jongen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan houd je je niet echt aan de aangegeven snelheid, van deur tot deur van hier (utreht tot Cat) is 1uur en 15 min
![]()
Ow ja: roze bandana's blijven thuis he? Ik wil niet hebben dat mijn buurtje over de posse gaat roddelen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Dat doe ik sowieso. Anders blijft de patat slap.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zou je het net iets vaker mogen doen ja.
En het deksel er af laten als je hem gebruikt he![]()
Jij en welk leger, huh? NOU? NOU?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:23 schreef JJH het volgende:
Dan kan ik jou tenminste op je plaatse zetten.![]()
Kom nou maar gewoon ijsjes eten![]()
Waarom moet dat eigenlijk? Ik doe dat nooitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:24 schreef oh-oh het volgende:
En het deksel er af laten als je hem gebruikt he
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is een snelle jongen.![]()
Ow ja: roze bandana's blijven thuis he? Ik wil niet hebben dat mijn buurtje over de posse gaat roddelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moet bij die van ons, jij hebt een ander model geloof ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom moet dat eigenlijk? Ik doe dat nooit
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik ben alleen voldoende.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij en welk leger, huh? NOU? NOU?
Kom nou maar gewoon ijsjes eten
Omdat anders je patat slap word. MAN!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom moet dat eigenlijk? Ik doe dat nooit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is een snelle jongen.![]()
Ow ja: roze bandana's blijven thuis he? Ik wil niet hebben dat mijn buurtje over de posse gaat roddelen.
Oh kom op, je schaamt je toch niet voor je homies joh!
( Groucho Marx )![]()
Nou ja, het stond bij de mijne ook in het boekje, maar ik vond het niet nodigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:27 schreef oh-oh het volgende:
Dat moet bij die van ons, jij hebt een ander model geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
dat ^^ zou ik niet teveel doen, zometeen stopt ie m nog volquote:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Oh nou dan is het vanwege de condens en zo, die flikkert dan terug in je vet waardoor de temperatuur niet goed blijft en je slappe frieten krijgt.
( Groucho Marx )![]()
Heequote:ik haal patatfriet gewoon bij de frituur
. Heb er 1x frites in gefrituurd geloof ik
De laatste keer dat ik dat ding gebruikt heb was om Churros te bakken(en dan doe je het inderdaad met de klep open, maar das omdat je die dingen met de hand moet draaien)
a2 kom je dan zeker niet hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Routeplanner zegt 1:54. Maar het is nu rustig op de weg, en die auto kan harder dan 120, dus dan rijd ik vaak ook harder dan 120.
mehn daar zijn ze aan t controlleren op snelheid wegens de werkzaamheden
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ^^ zou ik niet teveel doen, zometeen stopt ie m nog vol![]()
![]()
![]()
Gaan we al lootjes trekken voor SS?![]()
Ik ben een klein beetje aan het teruglezen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Laatste stukje vanaf eindhoven wel denk ik?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
a2 kom je dan zeker niet he
mehn daar zijn ze aan t controlleren op snelheid wegens de werkzaamheden![]()
Ikke deze:quote:
Same herequote:
( Groucho Marx )![]()
Ik woon in het noorden, dus is het gewoon patat. Als ik bij de patatboer om friet vraag word ik gek aangekeken. (Ja dat heb ik bewust een keer gedaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heeik haal patatfriet gewoon bij de frituur
. Heb er 1x frites in gefrituurd geloof ik
De laatste keer dat ik dat ding gebruikt heb was om Churros te bakken(en dan doe je het inderdaad met de klep open, maar das omdat je die dingen met de hand moet draaien)
)
En stop jij je vingers in heet frituurvet?![]()
![]()
t eerste stuk vanaf eindhoven zou ik t ook niet doen, alleen t allerlaatste stukkie tot weert kan welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Laatste stukje vanaf eindhoven wel denk ik?
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Eh... nee misschien is dat ook iets van het noorden, maar hier in het zuiden doen we dat nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:33 schreef JJH het volgende:
En stop jij je vingers in heet frituurvet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Ik ga nog wat in huis doen
( Groucho Marx )![]()
JAAAAAA!!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Frituren met het deksel dicht. Neeeeeeeeeeee!
Ik heb een raampje.![]()
En geen slappe frieten.
*negeert het Ynske- JJH onderonsje*
Trouwens, die volgende asielactie hè. Wij hebben in groene Wibra shirts gezeten, ik vind dat onze jongensmet een roze bandana moeten komen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik duik pas bij Eindhoven de A2 op hoor. Vanaf Zwolle de A50.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
t eerste stuk vanaf eindhoven zou ik t ook niet doen, alleen t allerlaatste stukkie tot weert kan welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eh... nee misschien is dat ook iets van het noorden, maar hier in het zuiden doen we dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Valt wel mee dat beslaan, maar daarom vraag ik me serieus wel af of de deksel open moet. Waarom heb je anders een kijkglaasje? En er zit ook een rooster op het deksel waar lucht (via filter) naar buiten kan...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een kijkglaasje. Op het moment dat je er wat inhangt, beslaat het.
Maar hiervoor hadden we dezelfde als die van jou en oh-oh, misschien heb ik daar de handleiding van gekeken toen, tis een poos geleden
ah! zie je!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JAAAAAA!!!!
Ik heb een raampje.![]()
En geen slappe frieten.
*negeert het Ynske- JJH onderonsje*Cat
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JAAAAAA!!!!
Ik heb een raampje.![]()
En geen slappe frieten.
*negeert het Ynske- JJH onderonsje*heb je een boete gehad?
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik gok ook dat ie bij jou gewoon dicht moet hoor, dat raampje en dat filter zitten dr heus niet voor als ie in de kast stof staat te vangenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Valt wel mee dat beslaan, maar daarom vraag ik me serieus wel af of de deksel open moet. Waarom heb je anders een kijkglaasje? En er zit ook een rooster op het deksel waar lucht (via filter) naar buiten kan...
Maar hiervoor hadden we dezelfde als die van jou en oh-oh, misschien heb ik daar de handleiding van gekeken toen, tis een poos geleden
( Groucho Marx )![]()
Ik nodig haar tenminste niet uit om ijs te eten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JAAAAAA!!!!
Ik heb een raampje.![]()
En geen slappe frieten.
*negeert het Ynske- JJH onderonsje*Ik zou er nog bijna enthousiast over worden ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens, die volgende asielactie hè. Wij hebben in groene Wibra shirts gezeten, ik vind dat onze jongensmet een roze bandana moeten komen.
![]()
![]()
dan kijk daar toch maar uit, want ook daar staan de etsersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik duik pas bij Eindhoven de A2 op hoor. Vanaf Zwolle de A50.
[..]Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gok ook dat ie bij jou gewoon dicht moet hoor, dat raampje en dat filter zitten dr heus niet voor als ie in de kast stof staat te vangen
Ik denk dat je stiekem wel gelijk hebt
Zo af en toe een lasercontrole. Lang leve radio met RDS.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kijk daar toch maar uit, want ook daar staan de etsers![]()
![]()
Da's veel te koud, alleen zo'n bandana... ik wil ook een truiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe helpt je dat dan?quote:
Daar worden o.a. flitsers op doorgegeven.quote:
De RDS is zegmaar de tekst die in het schermpje voorbijkomt.![]()
Akkoord. Een roze bandana en een trui.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Da's veel te koud, alleen zo'n bandana... ik wil ook een truiI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Maar dat is dan ook alles!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Akkoord. Een roze bandana en een trui.
( Groucho Marx )![]()
quote:
dan blijf ik lekker thuis
Today is life -
Dale Carnegie![]()
En de vrouwen alleen de trui dus he? ... dealquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Akkoord. Een roze bandana en een trui.Ah okay, maar dat ligt ook aan de zender dan toch? 3FM stuurt dat niet door...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar worden o.a. flitsers op doorgegeven.
De RDS is zegmaar de tekst die in het schermpje voorbijkomt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Ik had het niet over jullie gesprek over de snelheid.quote:
538 en Sky geloof ik. 3FM helaas niet nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En de vrouwen alleen de trui dus he? ... deal
[..]
Ah okay, maar dat ligt ook aan de zender dan toch? 3FM stuurt dat niet door...![]()
![]()
Het is wel frappant hoezeer wij over sommige zaken hetzelfde denken.quote:![]()
Maar zolang jij blijft niezen van mijn username blijf ik toch bijJJH
Waar is Greys? De LaPo nadert
Ow, de LAPO val vond ik in een vorig topic zo hilarisch om terug te lezen!quote:
JeeJeehhaaaaaahaaaaaaaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Het is wel frappant hoezeer wij over sommige zaken hetzelfde denken.![]()
cat is met me aan het flirten
Lees mijn hele post eens skatje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
JeeJeehhaaaaaahaaaaaaacat is met me aan het flirten
Hou je in hè. Er komt net iemand bij me zeuren dat je een beetje vrijpostig bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is wel frappant hoezeer wij over sommige zaken hetzelfde denken.![]()
Maar zolang jij blijft niezen van mijn username blijf ik toch bijJJH
![]()
![]()
Ja, je neemt JJH bij gebrek aan beter, goed dat je ons er nog even extra op wijst.quote:I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Veel beter dan ik ben word het niet hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, je neemt JJH bij gebrek aan beter, goed dat je ons er nog even extra op wijst.![]()
Ik heb bijvoorbeeld een kat.![]()
![]()
't Zijn mijn woorden niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel beter dan ik ben word het niet hoor.![]()
Ik heb bijvoorbeeld een kat.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Dat is inderdaad wel echt een unieke skill die jou ver boven andere mannen plaatstquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:52 schreef JJH het volgende:
Veel beter dan ik ben word het niet hoor.![]()
Ik heb bijvoorbeeld een kat.
Nee jij stooktherhaalt alleen maarquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel echt een unieke skill die jou ver boven andere mannen plaatst
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Jep.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel echt een unieke skill die jou ver boven andere mannen plaatst![]()
![]()
Alleen heeft LL er ook één.![]()
![]()
tja, tijd om Goor dan maar te laten komen hequote:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee jij stooktherhaalt alleen maar
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
We're all uniquequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
doet me denken aan draadjesvleesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben varkenshaasjes aan het braden
meteen op lijstje voor mams zet
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:wandel ze
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik begin vast aan het opbouwen van de LaPo val... Bouw je mee JJH?
Dat lijkt nou echt voor geen meter op elkaar!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
doet me denken aan draadjesvlees
meteen op lijstje voor mams zet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
*val op scherp zet*Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
nnee klopt, maar ging van varkenshaasjes naar vlees, naar draadjesvleesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt nou echt voor geen meter op elkaar!
Today is life -
Dale Carnegie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: