Jij en welk leger, huh? NOU? NOU?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:23 schreef JJH het volgende:
Dan kan ik jou tenminste op je plaatse zetten.![]()
Waarom moet dat eigenlijk? Ik doe dat nooitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:24 schreef oh-oh het volgende:
En het deksel er af laten als je hem gebruikt he
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is een snelle jongen.![]()
Ow ja: roze bandana's blijven thuis he? Ik wil niet hebben dat mijn buurtje over de posse gaat roddelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet bij die van ons, jij hebt een ander model geloof ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom moet dat eigenlijk? Ik doe dat nooit
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben alleen voldoende.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij en welk leger, huh? NOU? NOU?
Kom nou maar gewoon ijsjes eten![]()
Omdat anders je patat slap word. MAN!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom moet dat eigenlijk? Ik doe dat nooit
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is een snelle jongen.![]()
Ow ja: roze bandana's blijven thuis he? Ik wil niet hebben dat mijn buurtje over de posse gaat roddelen.
Nou ja, het stond bij de mijne ook in het boekje, maar ik vond het niet nodigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:27 schreef oh-oh het volgende:
Dat moet bij die van ons, jij hebt een ander model geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
dat ^^ zou ik niet teveel doen, zometeen stopt ie m nog volquote:
Heequote:
a2 kom je dan zeker niet hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Routeplanner zegt 1:54. Maar het is nu rustig op de weg, en die auto kan harder dan 120, dus dan rijd ik vaak ook harder dan 120.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ^^ zou ik niet teveel doen, zometeen stopt ie m nog vol
Laatste stukje vanaf eindhoven wel denk ik?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
a2 kom je dan zeker niet he
mehn daar zijn ze aan t controlleren op snelheid wegens de werkzaamheden
Ikke deze:quote:
Same herequote:
Ik woon in het noorden, dus is het gewoon patat. Als ik bij de patatboer om friet vraag word ik gek aangekeken. (Ja dat heb ik bewust een keer gedaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heeik haal patatfriet gewoon bij de frituur
. Heb er 1x frites in gefrituurd geloof ik
De laatste keer dat ik dat ding gebruikt heb was om Churros te bakken(en dan doe je het inderdaad met de klep open, maar das omdat je die dingen met de hand moet draaien)
t eerste stuk vanaf eindhoven zou ik t ook niet doen, alleen t allerlaatste stukkie tot weert kan welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Laatste stukje vanaf eindhoven wel denk ik?
Eh... nee misschien is dat ook iets van het noorden, maar hier in het zuiden doen we dat nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:33 schreef JJH het volgende:
En stop jij je vingers in heet frituurvet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |