Kan iemand me uitleggen WAAROM zwangere vrouwen eigenlijk misselijk worden? Wat is daar evolutionair gezien het nut van? weten ze dat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef draculettetje het volgende:
zo gauw ik weer eten binnen houdt ga ik ze ook maar maken denk ik!
op zich voel ik me wel redelijk, vooral moe en beetje zwakjes maar ja dat komt gewoon door het vele spugen
voor de rest gewoon heel erg blij!
Ohooohh nog een zwanger leuk gefeliciteerd Draakje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen WAAROM zwangere vrouwen eigenlijk misselijk worden? Wat is daar evolutionair gezien het nut van? weten ze dat?
wat het nut is weet niemand, van alle zoogdieren heeft de mens ook de meest pijnlijke en langdurige bevalling...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen WAAROM zwangere vrouwen eigenlijk misselijk worden? Wat is daar evolutionair gezien het nut van? weten ze dat?
het nut weet ik er ook niet van en hoe en wat eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
heb je met een tweeling eigenlijk ook 2x zoveel hormoon enzo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ohooohh nog een zwanger leuk gefeliciteerd Draakje.
Nou ik zou het niet weten waarom de een wel misselijk is en de ander niet. En waarom de een de hele dag ziek is en de ander maar een halve.
Het schijnt iets met de hoogte van het zwangerschapshormoon te maken te hebben maar ja die van mij was erg hoog en ik was echt helemaal niet misselijk.
Ja zeg ga die zwangeren hier eens bang maken voor een bevalling.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat het nut is weet niemand, van alle zoogdieren heeft de mens ook de meest pijnlijke en langdurige bevalling...
waarom? geen ideeschijnt iets met evolutie te maken te hebben
Ja het hormoon wordt aangemaakt door het kindje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je met een tweeling eigenlijk ook 2x zoveel hormoon enzo?
ik denk dat de meeste wel een vaag idee hebben hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja zeg ga die zwangeren hier eens bang maken voor een bevalling.
Het kan ook anders hoor ik vond mijn bevalling heel bijzonder en eigenlijk een feestje van verwachting. En ook nog eens niet zo pijnlijk als ik van tevoren verwacht had op basis van al die verhalen.
Laat me raden: jij blijft liggen waar je ligt en gaat lezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:08 schreef MrSubtle het volgende:
Nog een paar minuten en dan is de accu van mijn laptop leeg en de lader ligt beneden...
50% kans dat ik dan opsta... maar ook 50% kans dat ik aan het nieuwe boek begin dat hier naast me ligt... nou, eigenlijk weet ik al welke van de twee het wordt
* MrSubtle is vandaag officieel lui
Het zou me niet verbazen in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:11 schreef nieslief het volgende:
[..]
Laat me raden: jij blijft liggen waar je ligt en gaat lezen.
Dat ligt aan jou hoor ik zie hem gewoon.quote:
lekker tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:08 schreef MrSubtle het volgende:
Nog een paar minuten en dan is de accu van mijn laptop leeg en de lader ligt beneden...
50% kans dat ik dan opsta... maar ook 50% kans dat ik aan het nieuwe boek begin dat hier naast me ligt... nou, eigenlijk weet ik al welke van de twee het wordt
* MrSubtle is vandaag officieel lui
Ik zie de gewone ava weer, niet meer de Pink Bandana Possequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou hoor ik zie hem gewoon.
Goedemorgen Greys. Hoe smaken de stoofperen?
Oh dat ja idd het is weer de gewone ava. Zou er een breuk ontstaan zijn in de PBP??quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie de gewone ava weer, niet meer de Pink Bandana Posse
En nog niet geproefd, ze staan nog op
Gauw stoofperen halen en die eten. Dat waar je zin in hebt heeft de grootste kans om erin te blijven. En nu weten de heren ook waar die rare trek van zwangeren vandaan komt.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:19 schreef draculettetje het volgende:
ha weer wat geleerd vandaag!
ynske hoest met jou?
mn thee zit er weer een half uur in, dan kan ik best proberen op te staan vind ik
hihi en ik heb zin in stoofperen
Whehehe oh oh, dan moeten we ze uit elkaar gaan houden nu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh dat ja idd het is weer de gewone ava. Zou er een breuk ontstaan zijn in de PBP??
roddel roddel stook stook
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe oh oh, dan moeten we ze uit elkaar gaan houden nu.
Want dan hebben we hier straks net zo'n Cribs & Bloods situation
da mag ik nie meer van de huisarts en gyn had het ook bevestigdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Gauw stoofperen halen en die eten. Dat waar je zin in hebt heeft de grootste kans om erin te blijven. En nu weten de heren ook waar die rare trek van zwangeren vandaan komt.....
Hmmmm stoofpeertjessap dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da mag ik nie meer van de huisarts en gyn had het ook bevestigd![]()
had dat namelijk zelf ook, kan best eten waar ik zin in heb, eruit komt het toch wel
maar aangezien ik met spugen ook steeds vocht kwijtraak nu toch het advies om alleen te eten wat er in blijft veel verder dan volkoren biscuitjes en appelmoes kom ik niet zo en nu genoeg hierover![]()
Oh jee. Niet leuk maar misschien is een afkoelperiode wel even goed, maar misschien ook niet. Moeilijk moeilijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:29 schreef Goodbye het volgende:
Bah. Mijn vriendje heeft net aan z'n vader gemeld dat hij hem even niet meer wil zien. Begrijpelijk, maar ik ben altijd zo bang dat dat het alleen maar erger maakt en ze elkaar straks nooit meer zien.
zijn ook moeilijke situaties, hoop dat de rust ze even goed doetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:29 schreef Goodbye het volgende:
Bah. Mijn vriendje heeft net aan z'n vader gemeld dat hij hem even niet meer wil zien. Begrijpelijk, maar ik ben altijd zo bang dat dat het alleen maar erger maakt en ze elkaar straks nooit meer zien.
Jij ook..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:31 schreef draculettetje het volgende:
nu tijd om op te staan! fijne dag allemaal
Nee ik hou ook niet van ruzie of van spanningen in de familie. Maar soms lukt het gewoon niet om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen als je begrijpt wat ik bedoel. Dan kun je je er maar beter bij neerleggen dat het gewoon niet anders is en je concentreren op je eigen 'gezin' want daar ligt tenslotte de toekomst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:33 schreef Goodbye het volgende:
Ja, mijn vriend zegt ook dat ik me niet zo druk moet makenMaarja, ik hou gewoon niet van ruzie en ik wil altijd dat het gezellig blijft zegmaar. Dat lukt nu dus even niet.
Ja, daar heb je ook wel gelijk in! Nu maar hopen dat het bij ons niet zo ver komt. Maar voor nu is het goed zo, even geen contact is beter dan dat gestresste gedoe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee ik hou ook niet van ruzie of van spanningen in de familie. Maar soms lukt het gewoon niet om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen als je begrijpt wat ik bedoel. Dan kun je je er maar beter bij neerleggen dat het gewoon niet anders is en je concentreren op je eigen 'gezin' want daar ligt tenslotte de toekomst.
Juist. Het is gewoon jammer dat het bij ons wel zover is gekomen vooral voor de familie die aan de zijlijn staat. Het is ook jammer dat de personen in kwestie gewoon meer contact hebben met die familie aan de zijlijn en dat wij dus de zwarte schapen zijn nu door het geklets onderling.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel gelijk in! Nu maar hopen dat het bij ons niet zo ver komt. Maar voor nu is het goed zo, even geen contact is beter dan dat gestresste gedoe.
Even denken. Jij gaat toch trouwen??quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo naar mijn zus voor haar eisenpakket mbt de bruiloft. En ik heb het zo koud. Een week verwend met een verwarming nu is het weer afzien.
Ok dan snap ik het.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee mijn zus. Ik ben ceremoniemeester
Volgens de moeder van mijn zwager ga ik ook nooit trouwen. Echt waar er zijn mensen die mij precies vertellen wat ik wel en niet ga doen.
ziet er tof uit hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, al dit werk is voor nietsMaar wilde ik ook niet midden op de dag terwijl ik nog weg moest, straks werd het neits
[ afbeelding ]
Oh ja da's waar ook ik zag mooie krullen voorbij komen. Tsjonge Hara wat een werk.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:50 schreef Re het volgende:
* Re moet ook maar eens wat gaan opruimen hier...
Secret Santa met kogelbrieven en disrijmpjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe oh oh, dan moeten we ze uit elkaar gaan houden nu.
Want dan hebben we hier straks net zo'n Cribs & Bloods situation
Oh heden daar had ik nog helemaal niet aan gedacht..........quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Secret Santa met kogelbrieven en disrijmpjes.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:11 schreef Pagan het volgende:
Niet vergeten he, 't is Samhain.
[ afbeelding ]
Dit lijkt me dus echt zo leuk om te doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:11 schreef Pagan het volgende:
Niet vergeten he, 't is Samhain.
[ afbeelding ]
Ik drink koffie en heb al kots opgeruimdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik drink koffie, en heb er al een was inzitten
Ben je ook zwangerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik drink koffie en heb al kots opgeruimd
Dit is meer voor degenen die Halloween en Samhain niet uit elkaar houden. en ik zocht een excuus om deze te plaatsenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat is officieel dit jaar toch pas op 2 november als het volle maan is?
Ja...en ik laat de katten voor me kotsen.quote:
Ohquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja...en ik laat de katten voor me kotsen.
Nu meneer I. nog overhalen om de bevalling te doen![]()
Nee, tuurlijk ben ik niet zwanger
Een bevalling is sowieso anatomisch gezien geheel onverantwoordquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh![]()
En juliie moeten de bevalling doen, wij zijn daar niet voor gemaakt.
We do the easy part
Het scheelt dat er maar één PBP-lid is dat meedoet aan SSquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
De steeltjes zitten er nog aanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
Ik was al om acht uur beneden
Heer G had gister heel de dag in bed gelegen en Bink en Boor ook, dus die waren nogal ehm... vroeg wakker.
Pfffffffffff.
Nou ja, inmiddels gedoucht, aangekleed, was gedaan, afwasmachine aangezet, stoofpeertjes in de koelkast gezet, opgeruimd, vuilnisbak geleegd...
Stoofpeertje, anyone?![]()
[ afbeelding ]
uhmmm da's geen tosti, dat is een uhmmmm creatiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook trek in!
Met bruin brood, brie en mango chutney![]()
Dat moet, piem0l. Dan krijgen ze nog meer smaakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De steeltjes zitten er nog aan
Hier in het durp zit een mutserig zaakje, het heet De Theeroosquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:57 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmm da's geen tosti, dat is een uhmmmm creatie
en gooi die stoofdingen maar over...
die zien er wel heeeeel lekker uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
Ik was al om acht uur beneden
Heer G had gister heel de dag in bed gelegen en Bink en Boor ook, dus die waren nogal ehm... vroeg wakker.
Pfffffffffff.
Nou ja, inmiddels gedoucht, aangekleed, was gedaan, afwasmachine aangezet, stoofpeertjes in de koelkast gezet, opgeruimd, vuilnisbak geleegd...
Stoofpeertje, anyone?![]()
[ afbeelding ]
Ok nou kom maar brengen, das best aan te fietsen voor jou als je al zo actief bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet, piem0l. Dan krijgen ze nog meer smaak
Oeh, nu op Tv West, Wouter Hamel. Lekker muziekje en groot talent, als het aan mij ligt.
Hoezo fietsen? Kan je bij jou niet parkeren?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok nou kom maar brengen, das best aan te fietsen voor jou als je al zo actief bent.
Jij hebt gewoon een voorraadje injectiespuiten thuis liggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Steeltjes![]()
Tosti Brie![]()
Goffer, het is me tot nu toe altijd nog gelukt Baloe z'n pillen naar binnen te werken, maar vandaag ff niet zeg maar.
Nou had ik ze vermalen met heet water, beetje blikvoer en slagroom er op ().
Uiteindelijk heb ik het opgezogen met een injectiespuit en steeds in z'n bek gespoten, maar nu is meneer gevlucht
Rotterdammersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
Ing, die steeltjes horen er echt aan hoor!![]()
Zo krijg je ze in een restaurant ook, dat hoort zo voor de smaak. En dan kan je ze lekker van het steeltje af slurpen![]()
En dat je die pillen niet met slagroom naar binnen kreeg zeg! Elke kat zou daar in trappen zou je denken.
Maar Baloeloeloe is natuurlijk een hele gehaaide slimmerd, da's een Rotterdammert
[..]
Hoezo fietsen? Kan je bij jou niet parkeren?
Wembley...zooooo vreselijk gaafquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wou dat ik daar was![]()
Ik heb ook al geen EMA kaartjes weten te winnen
arme poesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Zal dat ding zo maar es naar buiten gooien
quote:
Ik wil erheenquote:Optredens Van
Foo Fighters
Green Day
Jay-Z
Leona Lewis
Shakira
Tokio Hotel
Jaquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Ing jij mag ook hachee komen eten heur![]()
Zijn de blaadjes van de ficus überhaupt niet giftig?
Volgens mij heb ik mijn ficussen de deur uit gesmeten toen ik puppyfrits nam
Weljaaaaaaaaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou daar ook wel heen willen
maar volgende week wel muse en over een maand placebo![]()
Pas op he, die milieupunten zijn op zaterdag soms niet de hele dag openquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:26 schreef MrSubtle het volgende:
Zodra mijn film is afgelopen ga ik met de aanhangwagen vol troep naar de milieustraatecht waar
Ik word straks ECHT actief, je weet toch
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
Even crosspost uit het Vleesetende Plantjes topic
Caesar says hi!
[ afbeelding ]
En Cleopatra heeft al een vliegje gevangen!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |