Ik vroeg net nog wat er nou precies te vieren valt, aangezien je zei 'er valt genoeg te vieren'.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe.
Mijn 'date' zit zich mooi te maken, dus ik kwam ff 'O hai' zeggen
1x verjaardag, 1x een kadootje wat ik had gegeven 'cashen' (bioskaartjes), en gewoon the usual. Het leven, onze beider gezondheid enzo (quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg net nog wat er nou precies te vieren valt, aangezien je zei 'er valt genoeg te vieren'.
Enlighten us!
Ik denk even mee. Je kunt ook via DHL versturen die zit bijv. in een videotheek ofzo en dat is goedkoper dan TNT. Als je echt over de verzendkosten valt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:35 schreef Ynske het volgende:
ow cat, t adres zelf kun je in t verlanglijstje zetten wat alleen je lootje kan lezen
Onpasselijk bedoel je denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:37 schreef Qwea het volgende:
Ik ben in de lush winkel in amsterdam geweest.
Ik werd ontoepasselijk
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
MrSubtle...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ja jammer dan, tis overquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:37 schreef nieslief het volgende:
En voor de PBP Sorry hoor lontje was wat kort vanmiddag..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
O hai?!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe.
Mijn 'date' zit zich mooi te maken, dus ik kwam ff 'O hai' zeggen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn date vanavond gaat niet door... dus ga ik lekker een avondje genieten op de bank met hapjes en een film
Net daarom even mega asociaal wezen shoppen, rosbief, bagels, B&J ijs (cookie dough), zalmhaasjes, luxe koekjes, etc
Emo eter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vervelend dat je date niet door gaat.
Mijn date vanavond gaat niet door... dus ga ik lekker een avondje genieten op de bank met hapjes en een film
Net daarom even mega asociaal wezen shoppen, rosbief, bagels, B&J ijs (cookie dough), zalmhaasjes, luxe koekjes, etc
waar moeten we zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Doe maar duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol, nee eigenlijk niet, maar ik vind het wel lekker om een avondje al het lekkers voorhanden te hebben als ik dan toch thius zitquote:
Is gewoon uitgesteldquote:Maar vervelend dat je date niet door gaat.
Waarom ben je blij dat je date niet doorgaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
hoe was de begrafenis geweest van je oma?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef MrSubtle het volgende:
Weert, Wees Welkom!quote:
Oh dat ben ik niet, verkeerd samenvallen van verkeerde smiley met die zinquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom ben je blij dat je date niet doorgaat?
Voor een keertjequote:
De begrafenis zelf gewoon mooi zoals die zijn. De dag zelf erg zwaar (andere reden) maar inmiddels weer helemaal happyquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:57 schreef Ynske het volgende:
hoe was de begrafenis geweest van je oma?
Als ik een ritje Weert heb. (quote:
Dat ligt er zelf aan hoe duur je het maakt.quote:Voor een keertje(een date is duurder
)
Ja zeg, moet ik je nou ook nog komen halen zodat je mijn hapjes kunt komen opetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik een ritje Weert heb. () kom ik langs.
Nou ja, wat drinken en hapje eten is al snel duurder dan thuis boodschapjesquote:Dat ligt er zelf aan hoe duur je het maakt.Het kán inderdaad een stuk duurder zijn.
Zo uit mijn hoofd staan op het lijstje alleen mensen die we wel 'kennen', dus dan kun je het vrij laten. Maar soms maak je mee dat jij heel veel tijd, geld en moeite steekt in een pakketje waarna jij 'verblijdt' wordt met een vlop met magere inhoud. Daarom is het soms handig om iets te verplichten. Gewoon, zodat iedereen de spelregels duidelijk heeft en het leuk blijft. Ik vind pakketpost in deze in verhouding duur, maar vind het wel een voordeel dat je veel vrijer bent in je kadokeuze. Kortom: maakt mij niet uit!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Greys het volgende:
Oh dat van SS was niet bazig bedoeld trouwens hoor.
Als jullie allemaal vloppenpost willen doen we dat.
Als jullie allemaal verplicht pakketpost willen doen we dat.
Maar het leek me gewoon handig dat ieder dat voor zich bepaalt
Het hangt ook af van het kadootje dat je vindt natuurlijk. Dus bepalen jullie maar, ik volg wel
Ja? En wanneer kom je mijn Phish Food langsbrengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De begrafenis zelf gewoon mooi zoals die zijn. De dag zelf erg zwaar (andere reden) maar inmiddels weer helemaal happyDat je weer happy bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben miniquiches aan het bakken. Het feit dat ik geen bloem had en het deeg dus niet goed kon uitrollen omdat he tall over the place plakte, de bakjes te vol zitten en nu al overlopen en de kruidenmx klonterde doet niets af aan de pret.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik een ritje Weert heb. () kom ik langs.
Jamaar, tis geen Phish Food he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:02 schreef MrSubtle het volgende:
Cat, kom je ijs eten? Ik heb B&J voor je gekocht![]()
Keukenprinsesje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben miniquiches aan het bakken. Het feit dat ik geen bloem had en het deeg dus niet goed kon uitrollen omdat he tall over the place plakte, de bakjes te vol zitten en nu al overlopen en de kruidenmx klonterde doet niets af aan de pret.
Als je had gezegd waar had ik het nog gedaan ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Ja? En wanneer kom je mijn Phish Food langsbrengen?![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Ja zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll pass deze keerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben miniquiches aan het bakken. Het feit dat ik geen bloem had en het deeg dus niet goed kon uitrollen omdat he tall over the place plakte, de bakjes te vol zitten en nu al overlopen en de kruidenmx klonterde doet niets af aan de pret.
![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
quote:
Dan kom ik tuurlijk ook ff bij jou langs. Maar ik zie net dat je er niet bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En rijd je mijn huisje dan voorbij?
Sorry. Ik wist niet dat je daar mee bezig was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar je doorbrak wel mijn reeks.![]()
Ik probeer het vannacht om een uur of vier wel weer.
Lief!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je had gezegd waar had ik het nog gedaan ook
Ik zeg, als ik jouw kant opkom, kom ik ff langs.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zeg, moet ik je nou ook nog komen halen zodat je mijn hapjes kunt komen opeten
Ik kwam er laatst achter dat ik een friteuse heb. Ik had dat ding 1x gebruikt in het laatste jaar, en ik dacht dat m'n ex 'm gewoon had meegenomen. Bleek ie gewoon hier in de kast te staanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef Nonneke het volgende:
Eerst maar eens patatjes halen zo, die homos bezorgen nogsteeds niet je zou er haast een frituurpan voor aanschaffen
En toetje bij mij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg, als ik jouw kant opkom, kom ik ff langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je hebt nog meer dan dat je dacht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik een friteuse heb. Ik had dat ding 1x gebruikt in het laatste jaar, en ik dacht dat m'n ex 'm gewoon had meegenomen. Bleek ie gewoon hier in de kast te staan
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toetje bij mij.
De rest snapt toch niet waar het over gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zie je dat ...JJH?quote:
Zie je DAT ... JJH?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Wij moeten nog altijd een keer eeen drankje gaan doen samen. Of een ijsje eten bijConfuso.
Nee, ik heb mn verstand in bed laten liggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
De rest snapt toch niet waar het over gaat.![]()
Ze mag best bij de buren honger krijgen, als ze maar thuis komt eten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je dat ...JJH?![]()
![]()
[..]
Zie je DAT ... JJH?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()