Maar es daad bij woord voegen enzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben zo weg.
Ga er een leuke avond van maken! Genoeg te vieren eigenlijk![]()
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar es daad bij woord voegen enzo
Have fun all
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet dan ook een half uur voor de spiegel staan paraderen om te zien hoe je kontje uitkomt in die broek hé. En vervolgens hem toch niet kopen. Dan de halve stad aflopen op zoek naar een andere broek en uiteraard niks vinden.
En dan op weg naar huis dan toch terug willen voor die ene kutbroek die je als eerste aan had.
Zeg me dat het niet zo is homie!
Ja dat dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:48 schreef JJH het volgende:
En broeken wil ik gewoon ff aanhebben. Al heb ik negen van de tien keer hetzelfde merk.
Jasjes inderdaad ook. Net als hemden, Als de mouwen me nét precies passen zijn ze na twee keer wassen te kort en dan trek ik ze niet meer aan. En aangezien ik dat zonde vind wil ik ze even passen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat dus
Maar eigenlijk bijna alle kleding. Colberts wil ik ook altijd toch even passen, hoewel bijna altijd dezelfde maat... en hemden als ik nieuwe merken koop ook (bij duurdere hemden dan)
Is het tegenwordig ook al gay om je kleding even te passen voordat je het koopt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:10 schreef nieslief het volgende:
* Poppetje met hangend handje zoekt.
Neuj hoor mijn grensje is erg snel bereikt vandaag.........quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het tegenwordig ook al gay om je kleding even te passen voordat je het koopt?
Ja ik vroeg me hetzelfde al afquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het tegenwordig ook al gay om je kleding even te passen voordat je het koopt?
alleen als het roze is of glittertquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Susteren bedoel je?quote:
Wat heb je nou eigenlijk allemaal te vieren?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar es daad bij woord voegen enzo
Have fun all
Wat is er mis mee om als man zijnde roze te dragen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen als het roze is of glittert
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om als man zijnde roze te dragen?
Daar gaan we weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
op zich niks, maar het maakt wel verdacht
Een roze steen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Over roze gesproken...
Ik ga een bad vol laten lopen, met deze er in
[ afbeelding ]
Dit blijft gewoon ranzig uitzienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Over roze gesproken...
Ik ga een bad vol laten lopen, met deze er in
[ afbeelding ]
SS?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit blijft gewoon ranzig uitzien
Nog een reden om niet mee te doenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit blijft gewoon ranzig uitzien
Boh, geen SS voor nodig, ik heb hier nog een kast vol.quote:
Da's heel liefquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:49 schreef Cat22 het volgende:
Jij hoeft je niet meer te verdedigen hoor, je bent een echte vent.
![]()
Heppiehetzodruk?quote:Hoi!Hoe is het hier nog? Ik kom er niet meer aan toe hier mee te klessebessen.
Ja, eigenlijk wel. Lange werkdagen (+ reistijdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Da's heel liefmaar dat spul blijft ranzig
[..]
Heppiehetzodruk?
Mijn mening: vlopppenpost. ¤10 voor een kadootje en dan ¤6,75 pakketpost lijkt me jammer van 't geld. Wel heb je met een pakje meer keuzevrijheid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over SS: gaan we voor vloppenpost, pakketje of mag je het zelf weten? En wie wat waar moet ik ook alweer mijn mail en echte adre
s naartoe sturen? *is blont*
quote:
Probeer eens niet mijn verloofde weg te kapen met een paar boodschappen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga nog even naar de Albert Heijn... heb jij nog wat nodig Cat?, dan koop ik ineens voor jou mee
Dat moeten we nog bepalenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boh, geen SS voor nodig, ik heb hier nog een kast vol.![]()
En heb recent een heeeerlijk scrubje van een ander merk ontdekt waar ik morgen bij ga bestellen. Haal ik het zelf wel op in de UK. Over 4 weken.![]()
Over SS: gaan we voor vloppenpost, pakketje of mag je het zelf weten? En wie wat waar moet ik ook alweer mijn mail en echte adres naartoe sturen? *is blont*
Die datum is nog niet gekozen, maar niet op de Kerstdagen zelf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:54 schreef MrSubtle het volgende:
Wanneer zou de pakjes-open-maken-dag van SS zijn? Is die datum al gekozen?
B&J Phish food als ze het hebben graag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga nog even naar de Albert Heijn... heb jij nog wat nodig Cat?, dan koop ik ineens voor jou mee
Je kent me toch beter dan dat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:03 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Probeer eens niet mijn verloofde weg te kapen met een paar boodschappen.
Da's ook mijn idee. Maar als iedereen pakketpost doet blijf ik niet achter. Ik vind het zelf ook logischer om voor dit bedrag enveloppenpost te doen. Het moet allemaal wel een beetje in verhouding blijven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mijn mening: vlopppenpost. ¤10 voor een kadootje en dan ¤6,75 pakketpost lijkt me jammer van 't geld. Wel heb je met een pakje meer keuzevrijheid.
* Pagan 's idee hierover
Ja is ook zo hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mijn mening: vlopppenpost. ¤10 voor een kadootje en dan ¤6,75 pakketpost lijkt me jammer van 't geld. Wel heb je met een pakje meer keuzevrijheid.
* Pagan 's idee hierover
De enige kersttoestand die ik heb, is de kunstboom in elkaar puzzelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moeten we nog bepalenDe verzendkosten zijn voor de verstuurder, dus dat moet je zelf even bekijken wat je kunt missen en of het iets is dat perse met pakketpost moet.
Mail en adres wordt vanaf zaterdag 7 november hier bekend gemaakt! In de avond denk ik, want overdag ben ik er niet maar anders weet DML het ook allemaal wel!
[..]
Die datum is nog niet gekozen, maar niet op de Kerstdagen zelf.
Gewoon ergens in het weekend daarvoor ofzo, of gewoon ergens op een woensdagavond een week (of anderhalf) voor Kerst. In elk geval als we niet allemaal het nog druk hebben met eventuele Kersttoestanden. Ik doe niet aan Kersttoestanden, maar anderen misschien wel
Ah, ik liep al op de zaken vooruit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moeten we nog bepalenDe verzendkosten zijn voor de verstuurder, dus dat moet je zelf even bekijken wat je kunt missen en of het iets is dat perse met pakketpost moet.
Mail en adres wordt vanaf zaterdag 7 november hier bekend gemaakt! In de avond denk ik, want overdag ben ik er niet maar anders weet DML het ook allemaal wel!
[..]
Gewoon ergens in het weekend daarvoor ofzo, of gewoon ergens op een woensdagavond een week (of anderhalf) voor Kerst. In elk geval als we niet allemaal het nog druk hebben met eventuele Kersttoestanden. Ik doe niet aan Kersttoestanden, maar anderen misschien wel
Ik laat me niet door een paar euro extra verzendkosten tegenhouden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja is ook zo hoor![]()
Maar als je als koper iets heel leuks vindt voor diegene voor max. een tientje en je hebt het verzenden van pakketpost er voor over dan houdt niemand iemand tegen natuurlijk. Denk dat we dat ieder voor zich moeten uitmaken, dat lijkt me het beste. Je kunt ook bv een kadootje van 7 euro kopen als je iets leuks vindt en dan iets meer aan verzenden uitgeven.
Okquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ik ben anti-verplichtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Ow met vloppenpost ben je wel heel erg beperkt qua formaat en zo, das toch jammer?
Ik zou zeggen verplicht pakketpost en 10 euro inhoud, dan weet je toch psies wat je kwijt bent voor je instemt mee te doen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:32 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi Hara!
Ben nu wel benieuwd of het er nog in zit zal wel niet helaas.
Het zat er gewoon nog in dus!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo rolde ik uit bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Sorry, was even de SC bijlezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zat er gewoon nog in dus!
Bij mij echt totaal niet, alles was weg. Wat is het geheim? Heel veel haarlak er in na het krullen?
Of voor elke krul op de lok al een beetje lak?
Ik vroeg net nog wat er nou precies te vieren valt, aangezien je zei 'er valt genoeg te vieren'.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe.
Mijn 'date' zit zich mooi te maken, dus ik kwam ff 'O hai' zeggen
1x verjaardag, 1x een kadootje wat ik had gegeven 'cashen' (bioskaartjes), en gewoon the usual. Het leven, onze beider gezondheid enzo (quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg net nog wat er nou precies te vieren valt, aangezien je zei 'er valt genoeg te vieren'.
Enlighten us!
Ik denk even mee. Je kunt ook via DHL versturen die zit bijv. in een videotheek ofzo en dat is goedkoper dan TNT. Als je echt over de verzendkosten valt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:35 schreef Ynske het volgende:
ow cat, t adres zelf kun je in t verlanglijstje zetten wat alleen je lootje kan lezen
Onpasselijk bedoel je denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:37 schreef Qwea het volgende:
Ik ben in de lush winkel in amsterdam geweest.
Ik werd ontoepasselijk
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
MrSubtle...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Ja jammer dan, tis overquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:37 schreef nieslief het volgende:
En voor de PBP Sorry hoor lontje was wat kort vanmiddag..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
O hai?!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe.
Mijn 'date' zit zich mooi te maken, dus ik kwam ff 'O hai' zeggen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn date vanavond gaat niet door... dus ga ik lekker een avondje genieten op de bank met hapjes en een film
Net daarom even mega asociaal wezen shoppen, rosbief, bagels, B&J ijs (cookie dough), zalmhaasjes, luxe koekjes, etc
Emo eter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vervelend dat je date niet door gaat.
Mijn date vanavond gaat niet door... dus ga ik lekker een avondje genieten op de bank met hapjes en een film
Net daarom even mega asociaal wezen shoppen, rosbief, bagels, B&J ijs (cookie dough), zalmhaasjes, luxe koekjes, etc
waar moeten we zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Doe maar duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol, nee eigenlijk niet, maar ik vind het wel lekker om een avondje al het lekkers voorhanden te hebben als ik dan toch thius zitquote:
Is gewoon uitgesteldquote:Maar vervelend dat je date niet door gaat.
Waarom ben je blij dat je date niet doorgaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
hoe was de begrafenis geweest van je oma?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef MrSubtle het volgende:
Weert, Wees Welkom!quote:
Oh dat ben ik niet, verkeerd samenvallen van verkeerde smiley met die zinquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom ben je blij dat je date niet doorgaat?
Voor een keertjequote:
De begrafenis zelf gewoon mooi zoals die zijn. De dag zelf erg zwaar (andere reden) maar inmiddels weer helemaal happyquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:57 schreef Ynske het volgende:
hoe was de begrafenis geweest van je oma?
Als ik een ritje Weert heb. (quote:
Dat ligt er zelf aan hoe duur je het maakt.quote:Voor een keertje(een date is duurder
)
Ja zeg, moet ik je nou ook nog komen halen zodat je mijn hapjes kunt komen opetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik een ritje Weert heb. () kom ik langs.
Nou ja, wat drinken en hapje eten is al snel duurder dan thuis boodschapjesquote:Dat ligt er zelf aan hoe duur je het maakt.Het kán inderdaad een stuk duurder zijn.
Zo uit mijn hoofd staan op het lijstje alleen mensen die we wel 'kennen', dus dan kun je het vrij laten. Maar soms maak je mee dat jij heel veel tijd, geld en moeite steekt in een pakketje waarna jij 'verblijdt' wordt met een vlop met magere inhoud. Daarom is het soms handig om iets te verplichten. Gewoon, zodat iedereen de spelregels duidelijk heeft en het leuk blijft. Ik vind pakketpost in deze in verhouding duur, maar vind het wel een voordeel dat je veel vrijer bent in je kadokeuze. Kortom: maakt mij niet uit!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Greys het volgende:
Oh dat van SS was niet bazig bedoeld trouwens hoor.
Als jullie allemaal vloppenpost willen doen we dat.
Als jullie allemaal verplicht pakketpost willen doen we dat.
Maar het leek me gewoon handig dat ieder dat voor zich bepaalt
Het hangt ook af van het kadootje dat je vindt natuurlijk. Dus bepalen jullie maar, ik volg wel
Ja? En wanneer kom je mijn Phish Food langsbrengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De begrafenis zelf gewoon mooi zoals die zijn. De dag zelf erg zwaar (andere reden) maar inmiddels weer helemaal happyDat je weer happy bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben miniquiches aan het bakken. Het feit dat ik geen bloem had en het deeg dus niet goed kon uitrollen omdat he tall over the place plakte, de bakjes te vol zitten en nu al overlopen en de kruidenmx klonterde doet niets af aan de pret.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik een ritje Weert heb. () kom ik langs.
Jamaar, tis geen Phish Food he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:02 schreef MrSubtle het volgende:
Cat, kom je ijs eten? Ik heb B&J voor je gekocht![]()
Keukenprinsesje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben miniquiches aan het bakken. Het feit dat ik geen bloem had en het deeg dus niet goed kon uitrollen omdat he tall over the place plakte, de bakjes te vol zitten en nu al overlopen en de kruidenmx klonterde doet niets af aan de pret.
Als je had gezegd waar had ik het nog gedaan ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Ja? En wanneer kom je mijn Phish Food langsbrengen?![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Ja zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll pass deze keerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben miniquiches aan het bakken. Het feit dat ik geen bloem had en het deeg dus niet goed kon uitrollen omdat he tall over the place plakte, de bakjes te vol zitten en nu al overlopen en de kruidenmx klonterde doet niets af aan de pret.
![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
quote:
Dan kom ik tuurlijk ook ff bij jou langs. Maar ik zie net dat je er niet bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En rijd je mijn huisje dan voorbij?
Sorry. Ik wist niet dat je daar mee bezig was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar je doorbrak wel mijn reeks.![]()
Ik probeer het vannacht om een uur of vier wel weer.
Lief!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je had gezegd waar had ik het nog gedaan ook
Ik zeg, als ik jouw kant opkom, kom ik ff langs.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zeg, moet ik je nou ook nog komen halen zodat je mijn hapjes kunt komen opeten
Ik kwam er laatst achter dat ik een friteuse heb. Ik had dat ding 1x gebruikt in het laatste jaar, en ik dacht dat m'n ex 'm gewoon had meegenomen. Bleek ie gewoon hier in de kast te staanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef Nonneke het volgende:
Eerst maar eens patatjes halen zo, die homos bezorgen nogsteeds niet je zou er haast een frituurpan voor aanschaffen
En toetje bij mij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg, als ik jouw kant opkom, kom ik ff langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je hebt nog meer dan dat je dacht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik een friteuse heb. Ik had dat ding 1x gebruikt in het laatste jaar, en ik dacht dat m'n ex 'm gewoon had meegenomen. Bleek ie gewoon hier in de kast te staan
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toetje bij mij.
De rest snapt toch niet waar het over gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zie je dat ...JJH?quote:
Zie je DAT ... JJH?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Wij moeten nog altijd een keer eeen drankje gaan doen samen. Of een ijsje eten bijConfuso.
Nee, ik heb mn verstand in bed laten liggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
De rest snapt toch niet waar het over gaat.![]()
Ze mag best bij de buren honger krijgen, als ze maar thuis komt eten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je dat ...JJH?![]()
![]()
[..]
Zie je DAT ... JJH?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()