Maar es daad bij woord voegen enzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben zo weg.
Ga er een leuke avond van maken! Genoeg te vieren eigenlijk![]()
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar es daad bij woord voegen enzo
Have fun all
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet dan ook een half uur voor de spiegel staan paraderen om te zien hoe je kontje uitkomt in die broek hé. En vervolgens hem toch niet kopen. Dan de halve stad aflopen op zoek naar een andere broek en uiteraard niks vinden.
En dan op weg naar huis dan toch terug willen voor die ene kutbroek die je als eerste aan had.
Zeg me dat het niet zo is homie!
Ja dat dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:48 schreef JJH het volgende:
En broeken wil ik gewoon ff aanhebben. Al heb ik negen van de tien keer hetzelfde merk.
Jasjes inderdaad ook. Net als hemden, Als de mouwen me nét precies passen zijn ze na twee keer wassen te kort en dan trek ik ze niet meer aan. En aangezien ik dat zonde vind wil ik ze even passen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat dus
Maar eigenlijk bijna alle kleding. Colberts wil ik ook altijd toch even passen, hoewel bijna altijd dezelfde maat... en hemden als ik nieuwe merken koop ook (bij duurdere hemden dan)
Is het tegenwordig ook al gay om je kleding even te passen voordat je het koopt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:10 schreef nieslief het volgende:
* Poppetje met hangend handje zoekt.
Neuj hoor mijn grensje is erg snel bereikt vandaag.........quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het tegenwordig ook al gay om je kleding even te passen voordat je het koopt?
Ja ik vroeg me hetzelfde al afquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het tegenwordig ook al gay om je kleding even te passen voordat je het koopt?
alleen als het roze is of glittertquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Susteren bedoel je?quote:
Wat heb je nou eigenlijk allemaal te vieren?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar es daad bij woord voegen enzo
Have fun all
Wat is er mis mee om als man zijnde roze te dragen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen als het roze is of glittert
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om als man zijnde roze te dragen?
Daar gaan we weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
op zich niks, maar het maakt wel verdacht
Een roze steen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Over roze gesproken...
Ik ga een bad vol laten lopen, met deze er in
[ afbeelding ]
Dit blijft gewoon ranzig uitzienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Over roze gesproken...
Ik ga een bad vol laten lopen, met deze er in
[ afbeelding ]
SS?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit blijft gewoon ranzig uitzien
Nog een reden om niet mee te doenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit blijft gewoon ranzig uitzien
| Forum Opties | |
|---|---|