JAAAAAA!!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Frituren met het deksel dicht. Neeeeeeeeeeee!
Ik duik pas bij Eindhoven de A2 op hoor. Vanaf Zwolle de A50.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
t eerste stuk vanaf eindhoven zou ik t ook niet doen, alleen t allerlaatste stukkie tot weert kan wel
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eh... nee misschien is dat ook iets van het noorden, maar hier in het zuiden doen we dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt wel mee dat beslaan, maar daarom vraag ik me serieus wel af of de deksel open moet. Waarom heb je anders een kijkglaasje? En er zit ook een rooster op het deksel waar lucht (via filter) naar buiten kan...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een kijkglaasje. Op het moment dat je er wat inhangt, beslaat het.
ah! zie je!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JAAAAAA!!!!
Ik heb een raampje.![]()
En geen slappe frieten.
*negeert het Ynske- JJH onderonsje*
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JAAAAAA!!!!
Ik heb een raampje.![]()
En geen slappe frieten.
Ik gok ook dat ie bij jou gewoon dicht moet hoor, dat raampje en dat filter zitten dr heus niet voor als ie in de kast stof staat te vangenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Valt wel mee dat beslaan, maar daarom vraag ik me serieus wel af of de deksel open moet. Waarom heb je anders een kijkglaasje? En er zit ook een rooster op het deksel waar lucht (via filter) naar buiten kan...
Maar hiervoor hadden we dezelfde als die van jou en oh-oh, misschien heb ik daar de handleiding van gekeken toen, tis een poos geleden
Ik nodig haar tenminste niet uit om ijs te eten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JAAAAAA!!!!
Ik heb een raampje.![]()
En geen slappe frieten.
Ik zou er nog bijna enthousiast over worden ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens, die volgende asielactie hè. Wij hebben in groene Wibra shirts gezeten, ik vind dat onze jongensmet een roze bandana moeten komen.
dan kijk daar toch maar uit, want ook daar staan de etsersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik duik pas bij Eindhoven de A2 op hoor. Vanaf Zwolle de A50.
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gok ook dat ie bij jou gewoon dicht moet hoor, dat raampje en dat filter zitten dr heus niet voor als ie in de kast stof staat te vangen
Zo af en toe een lasercontrole. Lang leve radio met RDS.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kijk daar toch maar uit, want ook daar staan de etsers
Da's veel te koud, alleen zo'n bandana... ik wil ook een truiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens, die volgende asielactie hè. Wij hebben in groene Wibra shirts gezeten, ik vind dat onze jongensmet een roze bandana moeten komen.
Hoe helpt je dat dan?quote:
Daar worden o.a. flitsers op doorgegeven.quote:
Akkoord. Een roze bandana en een trui.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Da's veel te koud, alleen zo'n bandana... ik wil ook een trui
Maar dat is dan ook alles!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Akkoord. Een roze bandana en een trui.
quote:
En de vrouwen alleen de trui dus he? ... dealquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Akkoord. Een roze bandana en een trui.
Ah okay, maar dat ligt ook aan de zender dan toch? 3FM stuurt dat niet door...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar worden o.a. flitsers op doorgegeven.
De RDS is zegmaar de tekst die in het schermpje voorbijkomt.
Ik had het niet over jullie gesprek over de snelheid.quote:
538 en Sky geloof ik. 3FM helaas niet nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En de vrouwen alleen de trui dus he? ... deal
[..]
Ah okay, maar dat ligt ook aan de zender dan toch? 3FM stuurt dat niet door...
Het is wel frappant hoezeer wij over sommige zaken hetzelfde denken.quote:
Ow, de LAPO val vond ik in een vorig topic zo hilarisch om terug te lezen!quote:
JeeJeehhaaaaaahaaaaaaaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Het is wel frappant hoezeer wij over sommige zaken hetzelfde denken.![]()
Lees mijn hele post eens skatje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
JeeJeehhaaaaaahaaaaaaacat is met me aan het flirten
Hou je in hè. Er komt net iemand bij me zeuren dat je een beetje vrijpostig bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is wel frappant hoezeer wij over sommige zaken hetzelfde denken.![]()
Maar zolang jij blijft niezen van mijn username blijf ik toch bijJJH
Ja, je neemt JJH bij gebrek aan beter, goed dat je ons er nog even extra op wijst.quote:
Veel beter dan ik ben word het niet hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, je neemt JJH bij gebrek aan beter, goed dat je ons er nog even extra op wijst.
't Zijn mijn woorden niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel beter dan ik ben word het niet hoor.![]()
Ik heb bijvoorbeeld een kat.
Dat is inderdaad wel echt een unieke skill die jou ver boven andere mannen plaatstquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:52 schreef JJH het volgende:
Veel beter dan ik ben word het niet hoor.![]()
Ik heb bijvoorbeeld een kat.
Nee jij stooktherhaalt alleen maarquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel echt een unieke skill die jou ver boven andere mannen plaatst
Jep.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel echt een unieke skill die jou ver boven andere mannen plaatst
tja, tijd om Goor dan maar te laten komen hequote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee jij stooktherhaalt alleen maar
We're all uniquequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
doet me denken aan draadjesvleesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben varkenshaasjes aan het braden
quote:
Dat lijkt nou echt voor geen meter op elkaar!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
doet me denken aan draadjesvlees
meteen op lijstje voor mams zet
nee klopt, maar ging van varkenshaasjes naar vlees, naar draadjesvleesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt nou echt voor geen meter op elkaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |