IO! in delft?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
oh god![]()
nou ik ben Thomas, en kom uit Maassluis
mijn vrienden hebben mij ooit de bijnaam Zwabber gegeven (soms afgekort tot zwab) vanwege mijn weelderige haardos, te zien in de vorige SC
ik ben 20, single en voorlopig even niks, mijn toelating tot het hbo ga ik doen in januari / februari
(heb door allerlei negatieve omstandigheden de havo nooit afgemaakt)
en wil industrieel ontwerpen gaan studeren
en om de tijd te doden lurkte ik op fok, totdat ik een happert kocht en hier terecht kwam![]()
vragen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
OMG
Herodus in die moderne versie van Jesus Christ Superstar (nu op tv) is Rick Mayal van The Young Ones
Ja tuurlijk, ik dacht ook dat het DIE was die nu op tv zou zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik blijf die jaren 70 versie tof vinden
Ja volgens mij heb je IO alleen op universitair niveau.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
is uiteindelijk het doel, maar de enige mogelijkheid is geloof ik als ik mijn P haal op het hbo, en dan overstappen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je huisdieren? Eet je vlees? Wat is je sofinummer?
wtf?quote:En wat is je relatie met AbortusKonijn?
nee, is ook op hboquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb je IO alleen op universitair niveau.
Ik ken heel veel anti-IO liedjes op de een of andere manier
oh dat is fout op zoveel manierenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
I don't know how to love him wordt nu door een man gezongen
Ok das een goeie redenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
jep, ik woon nog bij m'n pappie![]()
de voornaamste reden is omdat mijn vader gehandicapt is, en hij alle hulp kan gebruiken
Een wat lieverd?quote:
PBP, maar tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben over de terabyte-grens gegaan met m'n downloads via Usenet.
Nu gaat MrS me uit de PCP gooien
Ohja, we roken PCP en we zijn de PBPquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
PBP, maar toch
Nee hoor, iedereen lekker zelf weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |