ja dat had je kunnen voorkomen als je niet zo lui was geweeest om er zelf geen te makenquote:
Dubbele ontkenningquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat had je kunnen voorkomen als je niet zo lui was geweeest om er zelf geen te maken
lees je überhaupt wel eensquote:
een SC teruglezen is not donequote:
Soms doe ik het stiekum tochquote:
niet doe hehquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms doe ik het stiekum toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sommige doen het welquote:
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms doe ik het stiekum toch
ik mis dequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
jullie gaan vaak veel te snel voor me en dan moet ik zoveel teruglezen dat doe ik lekker niet
dan heb je ook wat te doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
jullie gaan vaak veel te snel voor me en dan moet ik zoveel teruglezen dat doe ik lekker niet
Dat is toch gewone koffie zonder suiker?quote:
Zonder melk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is toch gewone koffie zonder suiker?
Ik heb jou al in mn sig, dus het is niet meer nodigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niemand vecht om mij.Ben zeker te oud?
Oja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb jou al in mn sig, dus het is niet meer nodig
Dan drink ik blijkbaar zwarte koffie.quote:
je weet wat je nu hebt ontlokt hehquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan toch liever te oud dan een kleuter zijn.
Zie ik niet vaak dat 'jongeren' zwarte koffie drinken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan drink ik blijkbaar zwarte koffie.![]()
Niet dat ik het vaak drink, want dat is slecht voor je
Moet het ergens op slaan dan? Hij is geniaal.quote:
zometeen hangt die jack russel pup met adhd in je broekspijpenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hoiquote:
als ie geniaal is dan slaat ie ergens opquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet het ergens op slaan dan? Hij is geniaal.
Ratelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
DW.Ik had je bijna niet herkend.
Je hebt mij nog.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben dan ook best volwassen voor mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie ik niet vaak dat 'jongeren' zwarte koffie drinken.
Ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ratel
Waarom niet? Door m;n UI-change?
Eigenlijk zou ik die ook in mn sig moeten nemen, maar ik heb er al een van jouquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je ziet toch waar ;t op slaat? ;pquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ie geniaal is dan slaat ie ergens opmaar hoeft niet nee
Koffie met melk is vies.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben dan ook best volwassen voor mijn leeftijd.
Mag ik dan je buik hebben?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weet je wat? Ik ben van jullie beiden. De een krijgt de linkerhelft en de ander de rechterhelft.
Zo, en nu geen ruzie meer maken.
Ik weet ;tquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja.Hij is wel leuk die nieuwe.
Ik voel ;t wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:42 schreef Stoeprand het volgende:
Ik druk al de hele tijd op OK maar ik lik nog steeds geen DevilsWhore
En ik ben niet echt anders gewend eigenlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een alart bericht van windows met de tekst lick me, en daaronder het knopje okquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je ziet toch waar ;t op slaat? ;p
ben je 10 danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben dan ook best volwassen voor mijn leeftijd.
Mijn strakke buik wordt nooit groot. Ik denk dat je Draakje bedoeld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik dan je buik hebben?Zodra die groot is?
En dat kan stoep dus niet hebben, die wordt dan nijdig en gaat mij bashenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weet je wat? Ik ben van jullie beiden. De een krijgt de linkerhelft en de ander de rechterhelft.
Zo, en nu geen ruzie meer maken.
dat komt door trev dan, want bij de originele zijn ;t wel hoofdletters.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een alart bericht van windows met de tekst lick me, en daaronder het knopje ok
Een kleine opmerking: De windows ok's zijn altijd met hoofdletters, en jij hebt kleine letters![]()
maar ik wel, en daar gaat ;t toch om?quote:
Ik heb Marijke alquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat kan stoep dus niet hebben, die wordt dan nijdig en gaat mij bashen(
)
OKquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat komt door trev dan, want bij de originele zijn ;t wel hoofdletters.
Helemaal eens!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, maar ik vind het zelf ook wel leuk om het te merkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maar ik wel, en daar gaat ;t toch om?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Moet ik om je vechten dan? Je was gebombardeerd tot MILF immersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
ohja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn strakke buik wordt nooit groot. Ik denk dat je Draakje bedoeld.
Naatjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat kan stoep dus niet hebben, die wordt dan nijdig en gaat mij bashen(
)
Nee, dat heb je niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hihi, jij hebt alleen marijke en ik heb marijke en ratel
milfquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik om je vechten dan? Je was gebombardeerd tot MILF immers
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet.
Zeg het hem Marijke!
quote:
Je mag wel om mij gaan vechten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik om je vechten dan? Je was gebombardeerd tot MILF immers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
dan weet je ook niet dat ik te weinig tijd heb om een fatsoenlijke winter ava voor je te makenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het zelf ook wel leuk om het te merken![]()
Dan weet ik ook of ik goed zit
Nou dan heb je pech gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Watdan? Vertel!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En DW liefie!
Jouw MSN plaatje heeft leuke gesprekken opgeleverd op MSN
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag wel om mij gaan vechten.Ik vecht wel met Donkie om je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan mag ik je likken!
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ohjaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vecht wel met Donkie om je!Dan mag ik je likken!
![]()
Nee stoepie, ik vind je super lief maar ik heb gewoon niet genoeg aan alleen jouquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:48 schreef Stoeprand het volgende:
Nou Marijke, je hebt me mooi aan het lijntje gehouden zo. Bedankt.
Wát een troost.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee stoepie, ik vind je super lief maar ik heb gewoon niet genoeg aan alleen jou![]()
;')
denk wel je om zijn tere zieltjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee stoepie, ik vind je super lief maar ik heb gewoon niet genoeg aan alleen jou![]()
;')
Nou ja, iets met likken enzoquote:
quote:
Friendszonequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wij zitten gewoon meer in de friendzone
![]()
![]()
Maar ik houd wel echt van je! En ik ben trots op je 10 voor engels!![]()
nu wil ik ;t weten ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, iets met likken enzo![]()
![]()
![]()
Bij deze nomineer ik jou voor de titel Fok!-slet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
;')
ik heb een 10 gehad voor grieks, + 1 bonuspunt die erbij komt bij de volgende SO, dus eigenlijk heb ik een 11quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wij zitten gewoon meer in de friendzone
![]()
![]()
Maar ik houd wel echt van je! En ik ben trots op je 10 voor engels!![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]OMFG
Vind ladi dat wel goedquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij deze nomineer ik jou voor de titel Fok!-slet.
Grieks.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb een 10 gehad voor grieks, + 1 bonuspunt die erbij komt bij de volgende SO, dus eigenlijk heb ik een 11
hoewel ik de verhalen wel altijd leuk vond.quote:
die was ;t toch 2 jaar geleden ofzo?quote:
Dus je hebt het wel gedaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoewel ik de verhalen wel altijd leuk vond.
weut ik veul. ze heeft nog steeds een avvquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
die was ;t toch 2 jaar geleden ofzo?
en eigenlijk kan ;t me niet zoveel schelen.
ja, maar dat was ook alleen in de 2e.quote:
stoepie, liefiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef Stoeprand het volgende:
Laat ook maar. Ik hoop dat je nu gelukkig bent met je minnaar
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb een 10 gehad voor grieks, + 1 bonuspunt die erbij komt bij de volgende SO, dus eigenlijk heb ik een 11
wat vond je eigenlijk zo kut aan grieks danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, maar dat was ook alleen in de 2e.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij deze nomineer ik jou voor de titel Fok!-slet.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
* marijkezwolle kruipt in een hoekje om heel hard te huilen
het alfabet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat vond je eigenlijk zo kut aan grieks danof beter: waarom vond je frans/duits/latijn leuker
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
sorryquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
maar engels is een gemeenschappelijke taal die je per see moet doen. Wat vond je leuker dan eigenlijk als je het alfabet niet kut vond: Grieks/Latijn/Frans/Duitsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het alfabet.En Latijn was nog kutter, Grieks was nog wel leuk om te doen (op het alfabet na) vanwege de verhalen, maar die Romeinen waren maar stomme lui met hun oorlogsverhalen. En Duits is al helemaal een klotetaal, en Frans vond ik makkelijk door Latijn.
Engels
quote:
Wat een liefdequote:
Ik ga om half 3 naar A'foort, dus misschien tot danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat een liefde![]()
![]()
![]()
Ik ben weg jongens, fijne dag vandaag!
have funquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat een liefde![]()
![]()
![]()
Grieks. Sowieso, Griekse mythologiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar engels is een gemeenschappelijke taal die je per see moet doen. Wat vond je leuker dan eigenlijk als je het alfabet niet kut vond: Grieks/Latijn/Frans/Duits
doeiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat een liefde![]()
![]()
![]()
En je hebt nu frans gekozenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grieks. Sowieso, Griekse mythologie
ja dat snap ik serieus jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Snappen jullie dat nou?
Ik mag van mn vriend geen eens kerstmuziek opzetten!
Nee, ik heb helemaal geen talen meer, doe alleen natuurkunde en scheikunde atm. ;p en ik heb alleen in Nederlands en Engels examen gedaan vorig jaar qua talen.quote:
kerstquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Snappen jullie dat nou?
grammatica.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:16 schreef Stoeprand het volgende:
All the love in the world couldn't save you
All the innocence inside
You know I tried so hard to make you
Ooo I wanna make you change your mind
And it hurts too much to see you
And how you left yourself behind
You know I wouldn't want to be you
Now there's a hell I can't describe
So now I wander through my days
Trying to find my ways
To the feelings that I felt
I saved for you and no one else
And though as long as this road seems
I know it's called the street of dreams
But that's not stardust on my feet
It leaves a taste that's bittersweet
That's called the blues
I don't know just what I should do
Everywhere I go I see you
You know it's what you planned, this much is true
What I thought was beautiful, don't live inside of you anymore
What this means to me
Is more than I know you believe
What I thought of you now
Has cost more that it should for me
What I thought was true before
Were lies I couldn't see
What I thought was beautiful
Is only memories
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:16 schreef Stoeprand het volgende:
All the love in the world couldn't save you
All the innocence inside
You know I tried so hard to make you
Ooo I wanna make you change your mind
And it hurts too much to see you
And how you left yourself behind
You know I wouldn't want to be you
Now there's a hell I can't describe
So now I wander through my days
Trying to find my ways
To the feelings that I felt
I saved for you and no one else
And though as long as this road seems
I know it's called the street of dreams
But that's not stardust on my feet
It leaves a taste that's bittersweet
That's called the blues
What this means to me
Is more than I know you believe
What I thought of you now
Has cost more that it should for me
What I thought was true before
Were lies I couldn't see
What I thought was beautiful
Is only memories
AND MAYBEEEEE I"M GONE TO SOON< DON"T RUN AWAY NOWquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Snappen jullie dat nou?
Zo voel ik me nu nu ik verraden ben in de liefde.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
* PeZu even chinese democracy opzet
maar doe je havo danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik heb helemaal geen talen meer, doe alleen natuurkunde en scheikunde atm. ;p en ik heb alleen in Nederlands en Engels examen gedaan vorig jaar qua talen.
Alsnog, grammatica.quote:
er is er maar 1 die altijd kan, en ook gelijk genoeg is voor de kerstquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AND MAYBEEEEE I"M GONE TO SOON< DON"T RUN AWAY NOW![]()
![]()
![]()
Ik ruik de dennenaalden al![]()
welk liedjewant deze vind ik nog wel kunnen, maar wham en zo
ben van vwo3 naar havo 4 gegaan omdat ik naar ;t volwassenenonderwijs doen en anders moest ik in 1 jaar 4, 5 en 6 vwo doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar doe je havo danje moet toch een vreemde taal kiezen als je op het VWO zit...
dichterlijke vrijheid in lyricsquote:
Dat snap ik nog, maar toen:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ben van vwo3 naar havo 4 gegaan omdat ik naar ;t volwassenenonderwijs doen en anders moest ik in 1 jaar 4, 5 en 6 vwo doen.
Nou moet jij niet gaan zeuren over grammatica.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar 1. wat is volwassenonderwijs
2. waarom moest je in 1 jaar 4,5,6 VWO doen
3. Het stuk: omdat ik naar 't volwassenonderwijs doen, klopt grammaticaal niet helemaal
dat is geen grammatica, dat is puur luiheidquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou moet jij niet gaan zeuren over grammatica.![]()
Jij gebruikt niet eens hoofdletters.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is geen grammatica, dat is puur luiheid
laatste regel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Over welke grammatica heb je het nou?
Ik kan nu even geen reden bedenken, maar dat zal vast wel met opzet zijn gedaan.quote:
Dat ik je ongelijk geef.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je herhaalt mijn quote met een 13.gif PI, wat wil je daarmee zeggen
Nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag ik ook datumomgekeerdleukcijferdieperebetekenis zeggen
1. dat is onderwijs voor 16+ers, en dat werkt anders, zo kan je daar 3 & 4 vmbo in 1 jaar doen, 4 en 5 havo in 1 jaar, en vwo 4 5 en 6.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik nog, maar toen:
1. wat is volwassenonderwijs
2. waarom moest je in 1 jaar 4,5,6 VWO doen
3. Het stuk: omdat ik naar 't volwassenonderwijs doen, klopt grammaticaal niet helemaal
hoi.quote:
quote:
Ahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1. dat is onderwijs voor 16+ers, en dat werkt anders, zo kan je daar 3 & 4 vmbo in 1 jaar doen, 4 en 5 havo in 1 jaar, en vwo 4 5 en 6.
2. omdat het geen regulier onderwijs is.
3. Ik wou 'omdat ik naar ;t volwassenenonderwijs ging' en 'omdat ik volwassenenonderwijs ging doen' tegelijk wou typen.
vannacht of vanmiddagquote:
quote:
vraag je m;n msn voeg je me nieteens toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
vraag je m;n msn voeg je me nieteens toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:35 schreef PeZu het volgende:
wist ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:35 schreef PeZu het volgende:
maar ik las dit, dus nu ben ik niet gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie ;t.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:35 schreef PeZu het volgende:weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank u. Ga je vanavond nog de stad in? Schijnt een best geinig Halloween event te komen bij Satisfactionquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:36 schreef Stoeprand het volgende:
voorspelbaar -1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
quote:
Geen geld voor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dank u. Ga je vanavond nog de stad in? Schijnt een best geinig Halloween event te komen bij Satisfaction
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat je toetsenbord en muis stervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And it's driving me insane![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bek houden tegen DW hè :(![]()
DOODSVERWENSINGquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je toetsenbord en muis stervenVan het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Ruler dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
als je maar weet wie de baas is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens wie mij wil toevoegen voegt mij maar gewoon toe, als je me gaat bespammen dan verwijder ik je gewoonVan het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
voor je muis en toetsenbordquote:Weet je, dat kan trouwens ook helemaal niet, want dingen gaan kapot en niet dood
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ruler dus.oh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
als je maar weet wie de baas is.![]()
zou je je schoothondje even de kennel kunnen houden dan ?
Hij is zelfs jou de baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Geef me 1 goede reden waarom ik je toe moet voegen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens wie mij wil toevoegen voegt mij maar gewoon toe, als je me gaat bespammen dan verwijder ik je gewoon
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij is zelfs jou de baas
hij noemde me laatst nog zijn onderdaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
geile neuksexquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef me 1 goede reden waarom ik je toe moet voegen._!
mag ik er yoghurt overheen gooien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je toetsenbord en muis stervenof karnemelk?
kom s op msnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mag ik er yoghurt overheen gooien?of karnemelk?
![]()
![]()
zonde van de yoghurt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zeg: wie mij wil toevoegen, dus ik stel je niet verplicht, dus van mij hoef je nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef me 1 goede reden waarom ik je toe moet voegen.Dus als je zelf een reden hebt, zou ik het doen, anders niet
![]()
![]()
van mij welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig maar, want het is wederzijdsDit ook dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef me 1 goede reden waarom ik je toe moet voegen.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
ik ben op msn.quote:
Wat een ruler is het ook hèquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hij noemde me laatst nog zijn onderdaan.
Helemaal niet. Ik heb er zelfs nog wel bier voor over.quote:
quote:
ja maar wat is nu precies het doel van die subtiele mededeling van jequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg: wie mij wil toevoegen, dus ik stel je niet verplicht, dus van mij hoef je nietDus als je zelf een reden hebt, zou ik het doen, anders niet
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar wat is nu precies het doel van die subtiele mededeling van jeThere's a virus in my system
Dat gaat niet gebeuren dus want het aantal Fok!-ers in mijn msnlijst groeit exponentieel tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg: wie mij wil toevoegen, dus ik stel je niet verplicht, dus van mij hoef je nietDus als je zelf een reden hebt, zou ik het doen, anders niet
ja en Wilders wordt morgen moslimquote:
Nu Marijke is overgestapt hoef ik nu geen reputatie meer hoog te houden. Alle remmingen los en nu kan ik weer de kutuser zijn die ik van binnen altijd al geweest ben.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
ik wil geen seks voor het huwelijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook, dat hebben we dan in ons voordeel
Zou wel een verbetering zijn, ik zie hem liever met een hoofddoekje dan met die dweil op z;n hoofd.quote:
Dat degene, die het leuk vinden om naast fok op een andere manier ook nog contact met mij willen hebben, dat gerust mogen proberen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar wat is nu precies het doel van die subtiele mededeling van je![]()
neequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
Nu Marijke is overgestapt hoef ik nu geen reputatie meer hoog te houden. Alle remmingen los en nu kan ik weer de kutuser zijn die ik van binnen altijd al geweest ben.
nee ik lachte om mijn eigen geweldige grap nou goedquote:
das dan ook wel weer zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou wel een verbetering zijn, ik zie hem liever met een hoofddoekje dan met die dweil op z;n hoofd.
Er is wel veel animo ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat degene, die het leuk vinden om naast fok op een andere manier ook nog contact met mij willen hebben, dat gerust mogen proberen.
Ga je paul's werk overnemen en wordt je giel fanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
Nu Marijke is overgestapt hoef ik nu geen reputatie meer hoog te houden. Alle remmingen los en nu kan ik weer de kutuser zijn die ik van binnen altijd al geweest ben.![]()
![]()
Jawel! Vrijgezellen leven YEEEUUUHHH!!!1quote:
en het liefst vrouwelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat degene, die het leuk vinden om naast fok op een andere manier ook nog contact met mij willen hebben, dat gerust mogen proberen.
Ik wilde ook nog een liniaal in een spoiler zettenquote:
quote:
dus toch nog geile neuksex
een burka zou nog beter zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik lachte om mijn eigen geweldige grap nou goed![]()
[..]
das dan ook wel weer zo
erwin heeft mij ook toegevoegd.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hij heeft mij niet toegevoegd. Dat laat ik ook niet toe, want ik val hem liever niet lastig.quote:Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Ja, maar jij bent ook lief.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
erwin heeft mij ook toegevoegd.
![]()
![]()
dus toch nog geile neuksexquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
erwin heeft mij ook toegevoegd.
Doe eens lief. Soepramp mag je wel bashen maar Erwin niet.quote:want Erwin
ofcquote:maar wat ik ook al tegen stoep zei, toen die vroeg of ik de msn van marijke wel had: MSN =
in vergelijking met FOK!, en het is ook nog eens een slecht communicatiemiddel, dus hoefde ik het msn adres van marijke niet
![]()
alsof ik jou ooit in mijn lijst zou willen...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij heeft mij niet toegevoegd. Dat laat ik ook niet toe, want ik val hem liever niet lastig.
![]()
![]()
Ik denk het niet nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
alsof ik jou ooit in mijn lijst zou willen...Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
ik vind iemand geile neuksex toewensen we liefquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe eens lief. Soepramp mag je wel bashen maar Erwin niet.want Erwin
Nee, want ik heb de Heer een belofte van kuisheid gedaan.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Niet als het 2 mannetjes zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind iemand geile neuksex toewensen we lief
![]()
![]()
![]()
tenzij die twee allebei hetero zijn en niet van plan waren homo te wordenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind iemand geile neuksex toewensen we lief![]()
quote:
goedemorgen inspecteur vlijmscherp, kopje koffie?_!
Prima voor jou dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tenzij die twee allebei hetero zijn en niet van plan waren homo te wordenVan het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Denk je nou echt dat Erwin zich zo verlaagt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind iemand geile neuksex toewensen we lief
heb ik wel nodigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
goedemorgen inspecteur vlijmscherp, kopje koffie?_!
Ik geef toe: ik faal![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Erwin zich zo verlaagt?
![]()
![]()
dat 2 mensen hetero zijn wil niet zeggen dat ze geen geile neuqsex kunnen hebben. Vrouwelijke figuren kunnen ook hetero zijn ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tenzij die twee allebei hetero zijn en niet van plan waren homo te worden
*proest*quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, want ik heb de Heer een belofte van kuisheid gedaan.kan tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niet als het 2 mannetjes zijn.![]()
expand your horizonquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tenzij die twee allebei hetero zijn en niet van plan waren homo te worden
Het is gelukkig nog niet episch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb ik wel nodig
Ik geef toe: ik faal[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat jij nou gedachten hebt over wat je allemaal met mij zou kunnen doen, betekent nog niet dat ik homo ben, want het zijn jouw gedachtesquote:![]()
![]()
[insert gayporn here][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Geloof je me niet ofzo?quote:
nou ik ga douchen.
Waar haal jij nou weer vandaan dat ik erotische gedachten over jou heb?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat jij nou gedachten hebt over wat je allemaal met mij zou kunnen doen, betekent nog niet dat ik homo ben, want het zijn jouw gedachtes
Of vind jij jezelf zo geweldig dat je er maar vanuit gaat dat iedereen erotische gedachten over jou heeft? Zelfs hetero's?
ik faal alweer keihard, ik moet echt nadenken voor ik post, maar denken moet ik weer aan een paard over laten want die heeft een groter hoofd volgens trev, WAT MOET IK NOUquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat 2 mensen hetero zijn wil niet zeggen dat ze geen geile neuqsex kunnen hebben. Vrouwelijke figuren kunnen ook hetero zijn ja.![]()
Verwachte reactie: -> zelfmoord.nl![]()
http://groups.google.com/group/alt.suicide.methods/topics?lnk=srg&_done=/group/alt.suicide.methods/topics%3Flnk%3Dsrgquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik faal alweer keihard, ik moet echt nadenken voor ik post, maar denken moet ik weer aan een paard over laten want die heeft een groter hoofd volgens trev, WAT MOET IK NOU![]()
Verwachte reactie: -> zelfmoord.nl
![]()
![]()
sorryquote:
ik zal je niet dwingen hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
zolang ik er maar niks mee te maken heb.
www.ns,nl/dienstregelingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik faal alweer keihard, ik moet echt nadenken voor ik post, maar denken moet ik weer aan een paard over laten want die heeft een groter hoofd volgens trev, WAT MOET IK NOU![]()
Verwachte reactie: -> zelfmoord.nl_!
Nee, want:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waar haal jij nou weer vandaan dat ik erotische gedachten over jou heb?
Of vind jij jezelf zo geweldig dat je er maar vanuit gaat dat iedereen erotische gedachten over jou heeft? Zelfs hetero's?
1. Jij bent homo
2. Jongens plagen is neuqsex vragen
3. Ik vind mijzelf niet geweldig, want ik geef toe dat ik faal![]()
zeg het hemquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want:
1. Jij bent homo
3. Ik vind mijzelf niet geweldig, want ik geef toe dat ik faal
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
http://groups.google.com/group/alt.suicide.methods/topics?lnk=srg&_done=/group/alt.suicide.methods/topics%3Flnk%3DsrgIk wist wel dat jullie fantasie haddenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry![]()
[..]
ik zal je niet dwingen hoor![]()
[..]
www.ns,nl/dienstregeling_!
![]()
![]()
Eerste punt klopt niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want:
1. Jij bent homo
3. Ik vind mijzelf niet geweldig, want ik geef toe dat ik faal
Tweede punt vind ik een rare wijsheid.
En punt drie; ik snap ergens wel dat jij jezelf nooit geweldig zou kunnen vinden. Hierdoor wordt mijn eerdere post ontkracht.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
multi quotes ftwquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ik wist wel dat jullie fantasie hadden
met het tweede punt bevestig ik het eerste punt, en het eerste punt weet ik ook want rod en jij waren gister bezigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Eerste punt klopt niet.
Tweede punt vind ik een rare wijsheid.
En punt drie; ik snap ergens wel dat jij jezelf nooit geweldig zou kunnen vinden. Hierdoor wordt mijn eerdere post ontkracht.![]()
En het tweede punt weet iedereen (behalve jij dan):
Als jongens meisjes gaan plagen dan zijn ze uit op zoentjes. Als meisjes jongens gaan plagen dan willen ze neuqsex. Omgekeerd weet men dan dat het zo is dat als jongens geplaagd worden, dat de plagers neuqsex willen. En als de meisjes geplaagd worden, dat de plagers zoentjes willen.![]()
QFTquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met het tweede punt bevestig ik het eerste punt, en het eerste punt weet ik ook want rod en jij waren gister bezig![]()
Als jongens meisjes gaan plagen dan zijn ze uit op zoentjes. Als meisjes jongens gaan plagen dan willen ze neuqsex. Omgekeerd weet men dan dat het zo is dat als jongens geplaagd worden, dat de plagers neuqsex willen. En als de meisjes geplaagd worden, dat de plagers zoentjes willen.There's a virus in my system
Dus jij denk dat die posts tegen RoD serieus waren?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met het tweede punt bevestig ik het eerste punt, en het eerste punt weet ik ook want rod en jij waren gister bezig![]()
Als jongens meisjes gaan plagen dan zijn ze uit op zoentjes. Als meisjes jongens gaan plagen dan willen ze neuqsex. Omgekeerd weet men dan dat het zo is dat als jongens geplaagd worden, dat de plagers neuqsex willen. En als de meisjes geplaagd worden, dat de plagers zoentjes willen._!
quoted for the truthquote:
ontkenning is de eerste fasequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus jij denk dat die posts tegen RoD serieus waren?_!
Jij dacht dat die post serieus wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus jij denk dat die posts tegen RoD serieus waren?_!
![]()
![]()
![]()
Got myself a crying, talking, sleeping, walking, living doll
Got to do my best to please her, just 'cause she's a livingdoll
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:11 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
a blast from the past
Ik sta in je sigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh jaZo kan je nog wel even over en weer blijven posten
![]()
![]()
dan moet je ook ff de versie met ekdom kijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:11 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
![]()
![]()
kappuh soep kappuh
Forum Opties Forumhop: Hop naar: