En ik ben niet echt anders gewend eigenlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie ik niet vaak dat 'jongeren' zwarte koffie drinken.
Een alart bericht van windows met de tekst lick me, en daaronder het knopje okquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je ziet toch waar ;t op slaat? ;p
ben je 10 danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben dan ook best volwassen voor mijn leeftijd.
Mijn strakke buik wordt nooit groot. Ik denk dat je Draakje bedoeld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik dan je buik hebben?Zodra die groot is?
En dat kan stoep dus niet hebben, die wordt dan nijdig en gaat mij bashenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weet je wat? Ik ben van jullie beiden. De een krijgt de linkerhelft en de ander de rechterhelft.
Zo, en nu geen ruzie meer maken.
dat komt door trev dan, want bij de originele zijn ;t wel hoofdletters.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een alart bericht van windows met de tekst lick me, en daaronder het knopje ok
Een kleine opmerking: De windows ok's zijn altijd met hoofdletters, en jij hebt kleine letters![]()
maar ik wel, en daar gaat ;t toch om?quote:
Ik heb Marijke alquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat kan stoep dus niet hebben, die wordt dan nijdig en gaat mij bashen(
)
OKquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat komt door trev dan, want bij de originele zijn ;t wel hoofdletters.
Helemaal eens!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
jullie gaan vaak veel te snel voor me en dan moet ik zoveel teruglezen dat doe ik lekker niet
Ja, maar ik vind het zelf ook wel leuk om het te merkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maar ik wel, en daar gaat ;t toch om?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Moet ik om je vechten dan? Je was gebombardeerd tot MILF immersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niemand vecht om mij.Ben zeker te oud?
ohja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn strakke buik wordt nooit groot. Ik denk dat je Draakje bedoeld.
Naatjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat kan stoep dus niet hebben, die wordt dan nijdig en gaat mij bashen(
)
Nee, dat heb je niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hihi, jij hebt alleen marijke en ik heb marijke en ratel
milfquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik om je vechten dan? Je was gebombardeerd tot MILF immers
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet.
Zeg het hem Marijke!
quote:
Je mag wel om mij gaan vechten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik om je vechten dan? Je was gebombardeerd tot MILF immers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
dan weet je ook niet dat ik te weinig tijd heb om een fatsoenlijke winter ava voor je te makenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het zelf ook wel leuk om het te merken![]()
Dan weet ik ook of ik goed zit
Nou dan heb je pech gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Watdan? Vertel!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En DW liefie!
Jouw MSN plaatje heeft leuke gesprekken opgeleverd op MSN
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag wel om mij gaan vechten.Ik vecht wel met Donkie om je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan mag ik je likken!
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ohjaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vecht wel met Donkie om je!Dan mag ik je likken!
![]()
Nee stoepie, ik vind je super lief maar ik heb gewoon niet genoeg aan alleen jouquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:48 schreef Stoeprand het volgende:
Nou Marijke, je hebt me mooi aan het lijntje gehouden zo. Bedankt.
Wát een troost.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee stoepie, ik vind je super lief maar ik heb gewoon niet genoeg aan alleen jou![]()
;')
denk wel je om zijn tere zieltjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee stoepie, ik vind je super lief maar ik heb gewoon niet genoeg aan alleen jou![]()
;')
Nou ja, iets met likken enzoquote:
quote:
Friendszonequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wij zitten gewoon meer in de friendzone
![]()
![]()
Maar ik houd wel echt van je! En ik ben trots op je 10 voor engels!![]()
nu wil ik ;t weten ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, iets met likken enzo![]()
![]()
![]()
Bij deze nomineer ik jou voor de titel Fok!-slet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
;')
ik heb een 10 gehad voor grieks, + 1 bonuspunt die erbij komt bij de volgende SO, dus eigenlijk heb ik een 11quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wij zitten gewoon meer in de friendzone
![]()
![]()
Maar ik houd wel echt van je! En ik ben trots op je 10 voor engels!![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]OMFG
Vind ladi dat wel goedquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij deze nomineer ik jou voor de titel Fok!-slet.
Grieks.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb een 10 gehad voor grieks, + 1 bonuspunt die erbij komt bij de volgende SO, dus eigenlijk heb ik een 11
hoewel ik de verhalen wel altijd leuk vond.quote:
die was ;t toch 2 jaar geleden ofzo?quote:
Dus je hebt het wel gedaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoewel ik de verhalen wel altijd leuk vond.
weut ik veul. ze heeft nog steeds een avvquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
die was ;t toch 2 jaar geleden ofzo?
en eigenlijk kan ;t me niet zoveel schelen.
ja, maar dat was ook alleen in de 2e.quote:
stoepie, liefiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef Stoeprand het volgende:
Laat ook maar. Ik hoop dat je nu gelukkig bent met je minnaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |