Dan drink ik blijkbaar zwarte koffie.quote:
je weet wat je nu hebt ontlokt hehquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niemand vecht om mij.Ben zeker te oud?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan toch liever te oud dan een kleuter zijn.
Zie ik niet vaak dat 'jongeren' zwarte koffie drinken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan drink ik blijkbaar zwarte koffie.![]()
Niet dat ik het vaak drink, want dat is slecht voor je
Moet het ergens op slaan dan? Hij is geniaal.quote:
zometeen hangt die jack russel pup met adhd in je broekspijpenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hoiquote:
als ie geniaal is dan slaat ie ergens opquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet het ergens op slaan dan? Hij is geniaal.
Ratelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
DW.Ik had je bijna niet herkend.
Je hebt mij nog.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niemand vecht om mij.Ben zeker te oud?
Ik ben dan ook best volwassen voor mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie ik niet vaak dat 'jongeren' zwarte koffie drinken.
Ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ratel
Waarom niet? Door m;n UI-change?
Eigenlijk zou ik die ook in mn sig moeten nemen, maar ik heb er al een van jouquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je ziet toch waar ;t op slaat? ;pquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ie geniaal is dan slaat ie ergens opmaar hoeft niet nee
Koffie met melk is vies.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie ik niet vaak dat 'jongeren' zwarte koffie drinken.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben dan ook best volwassen voor mijn leeftijd.
Mag ik dan je buik hebben?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weet je wat? Ik ben van jullie beiden. De een krijgt de linkerhelft en de ander de rechterhelft.
Zo, en nu geen ruzie meer maken.
Ik weet ;tquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja.Hij is wel leuk die nieuwe.
Ik voel ;t wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:42 schreef Stoeprand het volgende:
Ik druk al de hele tijd op OK maar ik lik nog steeds geen DevilsWhore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |