ja dat had je kunnen voorkomen als je niet zo lui was geweeest om er zelf geen te makenquote:
Dubbele ontkenningquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat had je kunnen voorkomen als je niet zo lui was geweeest om er zelf geen te maken
lees je überhaupt wel eensquote:
een SC teruglezen is not donequote:
Soms doe ik het stiekum tochquote:
niet doe hehquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms doe ik het stiekum toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sommige doen het welquote:
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms doe ik het stiekum toch
ik mis dequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
jullie gaan vaak veel te snel voor me en dan moet ik zoveel teruglezen dat doe ik lekker niet
dan heb je ook wat te doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
jullie gaan vaak veel te snel voor me en dan moet ik zoveel teruglezen dat doe ik lekker niet
Dat is toch gewone koffie zonder suiker?quote:
Zonder melk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is toch gewone koffie zonder suiker?
Ik heb jou al in mn sig, dus het is niet meer nodigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niemand vecht om mij.Ben zeker te oud?
Oja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb jou al in mn sig, dus het is niet meer nodig
Dan drink ik blijkbaar zwarte koffie.quote:
je weet wat je nu hebt ontlokt hehquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan toch liever te oud dan een kleuter zijn.
Zie ik niet vaak dat 'jongeren' zwarte koffie drinken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan drink ik blijkbaar zwarte koffie.![]()
Niet dat ik het vaak drink, want dat is slecht voor je
Moet het ergens op slaan dan? Hij is geniaal.quote:
zometeen hangt die jack russel pup met adhd in je broekspijpenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hoiquote:
als ie geniaal is dan slaat ie ergens opquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet het ergens op slaan dan? Hij is geniaal.
Ratelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
DW.Ik had je bijna niet herkend.
Je hebt mij nog.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben dan ook best volwassen voor mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie ik niet vaak dat 'jongeren' zwarte koffie drinken.
Ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ratel
Waarom niet? Door m;n UI-change?
Eigenlijk zou ik die ook in mn sig moeten nemen, maar ik heb er al een van jouquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je ziet toch waar ;t op slaat? ;pquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ie geniaal is dan slaat ie ergens opmaar hoeft niet nee
Koffie met melk is vies.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie ik niet vaak dat 'jongeren' zwarte koffie drinken.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben dan ook best volwassen voor mijn leeftijd.
Mag ik dan je buik hebben?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weet je wat? Ik ben van jullie beiden. De een krijgt de linkerhelft en de ander de rechterhelft.
Zo, en nu geen ruzie meer maken.
Ik weet ;tquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja.Hij is wel leuk die nieuwe.
Ik voel ;t wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:42 schreef Stoeprand het volgende:
Ik druk al de hele tijd op OK maar ik lik nog steeds geen DevilsWhore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |