Weet ik niet, ze wonen in een flat... vlakbij het park daar... en ze hebben een balkonquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, dat is altijd afwachten he?
Wonen ze dichtbij de dierentuin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
wat heb ik nou weer gedaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:19 schreef Stoeprand het volgende:
Ik voel me niet zo lekkerStomme naatje
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:20 schreef Stoeprand het volgende:
Naatje gaat met z'n opa en oma naar de dierentuin
niet, ik ga een verjaardag van mn nichtje vieren van 3 jaar ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi ik zei nicht
![]()
Marijke afgepaktquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer gedaan[ afbeelding ]
JE ZEI NICHT!!1 HAHAHAHAUAUHAHAHUHAHAUHAAHAA!11!!!1quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet, ik ga een verjaardag van mn nichtje vieren van 3 jaar ofzohihi ik zei nicht
![]()
quote:
lezen is ook een vakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik maak geen ruzie om marijkeik sta toe dat ze naast mijn relatie nog een relatie heeft en daar kan stoep schijnbaar slecht tegen
Dat is het niet. Dat valt gewoon onder Nederlands hoor.quote:
DAN IS HET TOCH EEN VAK!!!!EINZ!!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is het niet. Dat valt gewoon onder Nederlands hoor.
ik ben toch geen kleuterquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier echt met een stel kleuters
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef Ratelslangetje het volgende:![]()
![]()
![]()
en de hints snappen ze ook al nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze wonen in een flat... vlakbij het park daar... en ze hebben een balkon
Respect voor deze toepak man!quote:
Grammatica valt ook onder Nederlands, dat is toch ook geen vak?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DAN IS HET TOCH EEN VAK!!!!EINZ!!!!
Ik ben heul geen kleuterquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef Ratelslangetje het volgende:![]()
![]()
![]()
Nederlands is de algemene naamquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Grammatica valt ook onder Nederlands, dat is toch ook geen vak?
Maar die meneer die toepak wil zijn niet.quote:
Ik ben besmet door jullie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en nu ga je zelf kleuter zitten spelen
Jij gelukkig niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heul geen kleuter![]()
![]()
Hoe is het met Ratel verder? Nog iets leuks gepland staan voor dit weekend?
meestal welquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben besmet door jullie.![]()
[..]
Jij gelukkig niet.Ik ga zo naar de markt en morgen heb ik een verjaardag. Verder doe ik niks bijzonders. Beetje chillen enzo.
quote:De term grammatica komt oorspronkelijk uit van het Griekse woord: γράμματον, wat letter betekent. Het is binnen de theoretische taalkunde de benaming voor de studie, beschrijving en verklaring voor alles wat met de systematiek van een natuurlijke taal of kunsttaal te maken heeft. Dus de structuur van de woorden en de zinnen van een taal wordt gedefinieerd aan de hand van regels.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Grammatica
Ik leer bij Nederlands onder andere grammatica. Ook andere dingen zoals zinnen ontleden etc.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nederlands is de algemene naam
Grammatica valt onder Nederlands
Nederlands is een vak
------------
Grammatica is een vak
Koffietijd...quote:
Da's lang geledenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Koffietijd...
Een beetje gezelschap, wat tijd voor jezelf
Het helpt je de dag door, het is...
Koffietijd!
Voor jou en dat weet je,lekker gezellig
Neem er de tijd voor
Steeds in de morgen,weer de zon in je huis
Lekker geborgen, even fijn voor de buis
Koffietijd
Een beetje gezelschap, wat tijd voor jezelf
Het helpt je de dag door, het is...
Koffietijd!
Voor jou en dat weet je,lekker gezellig
Tijd voor jezelf
Koffie, koffie,
tijd...
quote:
sorryquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zit ik hier, met m'n oplos Latte Macchiatto van Nescafe
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's lang geledenMet Mireille Bekooij en Hans van Willigenburg toch?
Geeft niets... Hier kan ik ook van genieten, maar is toch andersquote:
dit is die zwartequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets... Hier kan ik ook van genieten, maar is toch anders
Juist. Met veel suiker, zonder melk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:49 schreef Stoeprand het volgende:
Gewone koffie.
Klein beetje suiker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Juist. Met veel suiker, zonder melk.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Juist. Met veel suiker, zonder en veel melk.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:57 schreef PeZu het volgende:
zwarter dan zwart anders lust ik het niet
Vroeger dronk ik melk met een beetje koffie. Nu moet ik er echt geen melk meer in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |