stoep is gewoon jaloers omdat marijke 2 relaties heeft ipv maar 1quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:55 schreef PeZu het volgende:
de sc lijkt verdomme wel een hier vechten users om userinnen topic_!
ONZ SC# Love Battle Royal
Dankje! Rijden gaat niet door, instructrice smste net dat ze nog ziek is. Dus dan maar rustig aan doenquote:
Moequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoe gaat het er mee liefste Marijke![]()
![]()
ik maak geen ruzie om marijkequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ruzie maken om Marijke in de SCKleuterschoolmentaliteit.
bummer, maar ook wel weer chillendquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje! Rijden gaat niet door, instructrice smste net dat ze nog ziek is. Dus dan maar rustig aan doen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:55 schreef PeZu het volgende:
de sc lijkt verdomme wel een hier vechten users om userinnen topic_!
ONZ SC# Love Battle Royal
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik maak geen ruzie om marijkeik sta toe dat ze naast mijn relatie nog een relatie heeft en daar kan stoep schijnbaar slecht tegen
had ik al gevraagd hoeveel rijlessen je nog moet doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje! Rijden gaat niet door, instructrice smste net dat ze nog ziek is. Dus dan maar rustig aan doen
zekersquote:
Hihihi, weet ik eigenlijk niet meerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had ik al gevraagd hoeveel rijlessen je nog moet doen
en het is al ik weet niet hoeveel topics aan de gang die soapquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, het is dus genoeg geweest lieverds!
jullie gaan op padquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
zekersDan kan ik nog even boodschapjes doen voor ik op pad ga met ST
Ik sta met mn vlaggetje vooraan als jij afrijdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, weet ik eigenlijk niet meerMaar ik moet er nog een stuk of 10 en ik rijd over een week of 3 af
Ik weet hetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
en het is al ik weet niet hoeveel topics aan de gang die soap_!
[..]
jullie gaan op pad![]()
komt door ST hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ergens is het ook wel vleiend, al die positieve aandacht
![]()
Ja!Dankzij jou!
wat ga je doen met STquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ergens is het ook wel vleiend, al die positieve aandacht
![]()
Ja!Dankzij jou!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik sta met mn vlaggetje vooraan als jij afrijd[ afbeelding ]
Nee, we gaan naar Boo at the Zoo in Amersfoortquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat ga je doen met STtoch niet al die kledingwinkels leegkopen heh
we duimen voor jequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jeuj!
Eigenlijk zie ik er heel erg tegenop... Ik vraag me echt af of ik het wel kan enzoDus dat wordt nog spannend, de komende weken
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, we gaan naar Boo at the Zoo in AmersfoortBeesies kijken!
That reminds me, ik moet m'n camera zo even leeg maken![]()
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag naar mn opa en oma in A'foort
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Staat genoteerd![]()
[..]
Als ik je zie welen ik je herken
| Forum Opties | |
|---|---|