vet pienter hehquote:
omdat jij het bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weer![]()
Nog iets gemist?
En vanwaar de eer voor nog een naamtopic?
Ga jij nou ook al slijmen bij Marijke? Je hebt niet eens een hoofdletter bij de naam Marijke gedaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat jij het bentEn omdat ST een liedje had
down boy, downquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al slijmen bij Marijke? Je hebt niet eens een hoofdletter bij de naam Marijke gedaan![]()
Neppert
eens in de zoveel tijd moet je slijmen, en soms moet er ook pit in de relatie zitten. Nu is het de tijd van het slijmerige weer en morgen is dat weer over...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al slijmen bij Marijke? Je hebt niet eens een hoofdletter bij de naam Marijke gedaan![]()
Neppert
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat jij het bentEn omdat ST een liedje had
Jij denkt dat je een relatie met Marijke hebt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eens in de zoveel tijd moet je slijmen, en soms moet er ook pit in de relatie zitten. Nu is het de tijd van het slijmerige weer en morgen is dat weer over...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:45 schreef Belly76 het volgende:
Morgu! Stoep , Coole muts hoor, die heb ik ook (valt alleen nét buiten het plaatje)
quote:
Oh.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
vertaling voor onze jack russel pup met adhd:
ga af stoepprand, ga af
smakelijk en rij ze !quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen trouwens!En nu ben ik echt ontbijten, om 11 uur rijles
nee, ik heb er eenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een relatie met Marijke hebt?
Ik dacht het nietquote:
MSN =quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik dacht het niet![]()
Heb je haar überhaupt op MSN?
Dat is wel een hele slechte nep reden waarom jij Marijke niet op MSN hebt.quote:
nee, omdat appel, want groenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slechte nep reden waarom jij Marijke niet op MSN hebt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |