Denk je nou echt dat Erwin zich zo verlaagt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind iemand geile neuksex toewensen we lief
heb ik wel nodigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
goedemorgen inspecteur vlijmscherp, kopje koffie?_!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Erwin zich zo verlaagt?
dat 2 mensen hetero zijn wil niet zeggen dat ze geen geile neuqsex kunnen hebben. Vrouwelijke figuren kunnen ook hetero zijn ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tenzij die twee allebei hetero zijn en niet van plan waren homo te worden
*proest*quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, want ik heb de Heer een belofte van kuisheid gedaan.
kan tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niet als het 2 mannetjes zijn.![]()
expand your horizonquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tenzij die twee allebei hetero zijn en niet van plan waren homo te worden
Het is gelukkig nog niet episch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb ik wel nodig
Ik geef toe: ik faal
Dat jij nou gedachten hebt over wat je allemaal met mij zou kunnen doen, betekent nog niet dat ik homo ben, want het zijn jouw gedachtesquote:
Geloof je me niet ofzo?quote:
Waar haal jij nou weer vandaan dat ik erotische gedachten over jou heb?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat jij nou gedachten hebt over wat je allemaal met mij zou kunnen doen, betekent nog niet dat ik homo ben, want het zijn jouw gedachtes
ik faal alweer keihard, ik moet echt nadenken voor ik post, maar denken moet ik weer aan een paard over laten want die heeft een groter hoofd volgens trev, WAT MOET IK NOUquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat 2 mensen hetero zijn wil niet zeggen dat ze geen geile neuqsex kunnen hebben. Vrouwelijke figuren kunnen ook hetero zijn ja.
http://groups.google.com/group/alt.suicide.methods/topics?lnk=srg&_done=/group/alt.suicide.methods/topics%3Flnk%3Dsrgquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik faal alweer keihard, ik moet echt nadenken voor ik post, maar denken moet ik weer aan een paard over laten want die heeft een groter hoofd volgens trev, WAT MOET IK NOU![]()
Verwachte reactie: -> zelfmoord.nl
sorryquote:
ik zal je niet dwingen hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
zolang ik er maar niks mee te maken heb.
www.ns,nl/dienstregelingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik faal alweer keihard, ik moet echt nadenken voor ik post, maar denken moet ik weer aan een paard over laten want die heeft een groter hoofd volgens trev, WAT MOET IK NOU![]()
Verwachte reactie: -> zelfmoord.nl
Nee, want:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waar haal jij nou weer vandaan dat ik erotische gedachten over jou heb?
Of vind jij jezelf zo geweldig dat je er maar vanuit gaat dat iedereen erotische gedachten over jou heeft? Zelfs hetero's?
zeg het hemquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want:
1. Jij bent homo
2. Jongens plagen is neuqsex vragen
3. Ik vind mijzelf niet geweldig, want ik geef toe dat ik faal
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
http://groups.google.com/group/alt.suicide.methods/topics?lnk=srg&_done=/group/alt.suicide.methods/topics%3Flnk%3Dsrg
Ik wist wel dat jullie fantasie haddenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry![]()
[..]
ik zal je niet dwingen hoor![]()
[..]
www.ns,nl/dienstregeling_!
Eerste punt klopt niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want:
1. Jij bent homo
2. Jongens plagen is neuqsex vragen
3. Ik vind mijzelf niet geweldig, want ik geef toe dat ik faal
multi quotes ftwquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ik wist wel dat jullie fantasie hadden
met het tweede punt bevestig ik het eerste punt, en het eerste punt weet ik ook want rod en jij waren gister bezigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Eerste punt klopt niet.
Tweede punt vind ik een rare wijsheid.
En punt drie; ik snap ergens wel dat jij jezelf nooit geweldig zou kunnen vinden. Hierdoor wordt mijn eerdere post ontkracht.
QFTquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met het tweede punt bevestig ik het eerste punt, en het eerste punt weet ik ook want rod en jij waren gister bezig![]()
En het tweede punt weet iedereen (behalve jij dan):
Als jongens meisjes gaan plagen dan zijn ze uit op zoentjes. Als meisjes jongens gaan plagen dan willen ze neuqsex. Omgekeerd weet men dan dat het zo is dat als jongens geplaagd worden, dat de plagers neuqsex willen. En als de meisjes geplaagd worden, dat de plagers zoentjes willen.
Dus jij denk dat die posts tegen RoD serieus waren?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met het tweede punt bevestig ik het eerste punt, en het eerste punt weet ik ook want rod en jij waren gister bezig![]()
En het tweede punt weet iedereen (behalve jij dan):
Als jongens meisjes gaan plagen dan zijn ze uit op zoentjes. Als meisjes jongens gaan plagen dan willen ze neuqsex. Omgekeerd weet men dan dat het zo is dat als jongens geplaagd worden, dat de plagers neuqsex willen. En als de meisjes geplaagd worden, dat de plagers zoentjes willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |