Ga je paul's werk overnemen en wordt je giel fanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
Nu Marijke is overgestapt hoef ik nu geen reputatie meer hoog te houden. Alle remmingen los en nu kan ik weer de kutuser zijn die ik van binnen altijd al geweest ben.
Jawel! Vrijgezellen leven YEEEUUUHHH!!!1quote:
en het liefst vrouwelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat degene, die het leuk vinden om naast fok op een andere manier ook nog contact met mij willen hebben, dat gerust mogen proberen.
Ik wilde ook nog een liniaal in een spoiler zettenquote:
quote:
een burka zou nog beter zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik lachte om mijn eigen geweldige grap nou goed![]()
[..]
das dan ook wel weer zo
erwin heeft mij ook toegevoegd.quote:
Hij heeft mij niet toegevoegd. Dat laat ik ook niet toe, want ik val hem liever niet lastig.quote:
Ja, maar jij bent ook lief.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
erwin heeft mij ook toegevoegd.
dus toch nog geile neuksexquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
erwin heeft mij ook toegevoegd.
Doe eens lief. Soepramp mag je wel bashen maar Erwin niet.quote:
ofcquote:
alsof ik jou ooit in mijn lijst zou willen...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij heeft mij niet toegevoegd. Dat laat ik ook niet toe, want ik val hem liever niet lastig.
Ik denk het niet nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
alsof ik jou ooit in mijn lijst zou willen...
ik vind iemand geile neuksex toewensen we liefquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe eens lief. Soepramp mag je wel bashen maar Erwin niet.want Erwin
Nee, want ik heb de Heer een belofte van kuisheid gedaan.quote:
Niet als het 2 mannetjes zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind iemand geile neuksex toewensen we lief
tenzij die twee allebei hetero zijn en niet van plan waren homo te wordenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind iemand geile neuksex toewensen we lief
quote:
Prima voor jou dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tenzij die twee allebei hetero zijn en niet van plan waren homo te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |