kom s op msnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mag ik er yoghurt overheen gooien?of karnemelk?
zonde van de yoghurt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zeg: wie mij wil toevoegen, dus ik stel je niet verplicht, dus van mij hoef je nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef me 1 goede reden waarom ik je toe moet voegen.
van mij welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig maar, want het is wederzijds
Dit ook dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef me 1 goede reden waarom ik je toe moet voegen.
ik ben op msn.quote:
Wat een ruler is het ook hèquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hij noemde me laatst nog zijn onderdaan.
Helemaal niet. Ik heb er zelfs nog wel bier voor over.quote:
quote:
ja maar wat is nu precies het doel van die subtiele mededeling van jequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg: wie mij wil toevoegen, dus ik stel je niet verplicht, dus van mij hoef je nietDus als je zelf een reden hebt, zou ik het doen, anders niet
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar wat is nu precies het doel van die subtiele mededeling van je
Dat gaat niet gebeuren dus want het aantal Fok!-ers in mijn msnlijst groeit exponentieel tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg: wie mij wil toevoegen, dus ik stel je niet verplicht, dus van mij hoef je nietDus als je zelf een reden hebt, zou ik het doen, anders niet
ja en Wilders wordt morgen moslimquote:
ik wil geen seks voor het huwelijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook, dat hebben we dan in ons voordeel
Zou wel een verbetering zijn, ik zie hem liever met een hoofddoekje dan met die dweil op z;n hoofd.quote:
Dat degene, die het leuk vinden om naast fok op een andere manier ook nog contact met mij willen hebben, dat gerust mogen proberen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar wat is nu precies het doel van die subtiele mededeling van je
neequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
Nu Marijke is overgestapt hoef ik nu geen reputatie meer hoog te houden. Alle remmingen los en nu kan ik weer de kutuser zijn die ik van binnen altijd al geweest ben.
nee ik lachte om mijn eigen geweldige grap nou goedquote:
das dan ook wel weer zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou wel een verbetering zijn, ik zie hem liever met een hoofddoekje dan met die dweil op z;n hoofd.
Er is wel veel animo ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat degene, die het leuk vinden om naast fok op een andere manier ook nog contact met mij willen hebben, dat gerust mogen proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |