Nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag ik ook datumomgekeerdleukcijferdieperebetekenis zeggen

1. dat is onderwijs voor 16+ers, en dat werkt anders, zo kan je daar 3 & 4 vmbo in 1 jaar doen, 4 en 5 havo in 1 jaar, en vwo 4 5 en 6.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik nog, maar toen:
1. wat is volwassenonderwijs
2. waarom moest je in 1 jaar 4,5,6 VWO doen
3. Het stuk: omdat ik naar 't volwassenonderwijs doen, klopt grammaticaal niet helemaal

hoi.quote:

quote:

Ahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1. dat is onderwijs voor 16+ers, en dat werkt anders, zo kan je daar 3 & 4 vmbo in 1 jaar doen, 4 en 5 havo in 1 jaar, en vwo 4 5 en 6.
2. omdat het geen regulier onderwijs is.
3. Ik wou 'omdat ik naar ;t volwassenenonderwijs ging' en 'omdat ik volwassenenonderwijs ging doen' tegelijk wou typen.

vannacht of vanmiddagquote:

quote:

vraag je m;n msn voeg je me nieteens toequote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
vraag je m;n msn voeg je me nieteens toe

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:35 schreef PeZu het volgende:
wist ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:35 schreef PeZu het volgende:
maar ik las dit, dus nu ben ik niet gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik zie ;t.quote:

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:35 schreef PeZu het volgende:weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Dank u. Ga je vanavond nog de stad in? Schijnt een best geinig Halloween event te komen bij Satisfactionquote:

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:36 schreef Stoeprand het volgende:
voorspelbaar -1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
And it's driving me insane

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.

Geen geld voor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dank u. Ga je vanavond nog de stad in? Schijnt een best geinig Halloween event te komen bij Satisfaction

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat je toetsenbord en muis stervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And it's driving me insane![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bek houden tegen DW hè :(![]()
DOODSVERWENSINGquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je toetsenbord en muis stervenVan het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Ruler dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
als je maar weet wie de baas is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens wie mij wil toevoegen voegt mij maar gewoon toe, als je me gaat bespammen dan verwijder ik je gewoonVan het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
voor je muis en toetsenbordquote:Weet je, dat kan trouwens ook helemaal niet, want dingen gaan kapot en niet dood
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ruler dus.oh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
als je maar weet wie de baas is.![]()
zou je je schoothondje even de kennel kunnen houden dan ?
Hij is zelfs jou de baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Geef me 1 goede reden waarom ik je toe moet voegen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens wie mij wil toevoegen voegt mij maar gewoon toe, als je me gaat bespammen dan verwijder ik je gewoon
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij is zelfs jou de baas
hij noemde me laatst nog zijn onderdaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
geile neuksexquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef me 1 goede reden waarom ik je toe moet voegen._!
mag ik er yoghurt overheen gooien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je toetsenbord en muis stervenof karnemelk?
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: