Alsnog, grammatica.quote:
er is er maar 1 die altijd kan, en ook gelijk genoeg is voor de kerstquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AND MAYBEEEEE I"M GONE TO SOON< DON"T RUN AWAY NOW![]()
![]()
![]()
Ik ruik de dennenaalden al![]()
welk liedjewant deze vind ik nog wel kunnen, maar wham en zo
ben van vwo3 naar havo 4 gegaan omdat ik naar ;t volwassenenonderwijs doen en anders moest ik in 1 jaar 4, 5 en 6 vwo doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar doe je havo danje moet toch een vreemde taal kiezen als je op het VWO zit...
dichterlijke vrijheid in lyricsquote:
Dat snap ik nog, maar toen:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ben van vwo3 naar havo 4 gegaan omdat ik naar ;t volwassenenonderwijs doen en anders moest ik in 1 jaar 4, 5 en 6 vwo doen.
Nou moet jij niet gaan zeuren over grammatica.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar 1. wat is volwassenonderwijs
2. waarom moest je in 1 jaar 4,5,6 VWO doen
3. Het stuk: omdat ik naar 't volwassenonderwijs doen, klopt grammaticaal niet helemaal
dat is geen grammatica, dat is puur luiheidquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou moet jij niet gaan zeuren over grammatica.![]()
Jij gebruikt niet eens hoofdletters.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is geen grammatica, dat is puur luiheid
laatste regel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Over welke grammatica heb je het nou?
Ik kan nu even geen reden bedenken, maar dat zal vast wel met opzet zijn gedaan.quote:
Dat ik je ongelijk geef.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je herhaalt mijn quote met een 13.gif PI, wat wil je daarmee zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |