18653quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n tof usernummert
Ruilen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
18653
Kan wel leukere nummers verzinnen
Je geboortedatum?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n tof usernummert
Ik heb lekker meer getalletjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nee, die van jou is nog minder leuk
ja e he og ee vraagje, hoe lag moet de laptop uit? ee uurtje? Of ee dagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ze moest gaan drogen?
Ze leek zelfs te luisteren
Hoe kan jij deze vraag nou stellen als jij je laptop braaf aan het drogen bent?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja e he og ee vraagje, hoe lag moet de laptop uit? ee uurtje? Of ee dag
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kan jij deze vraag nou stellen als jij je laptop braaf aan het drogen bent?
Kijk die gelukkige blik van die manquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:Nasty en voor dat soort praktijken hier in de RLS krijg je een eigen Topic
Hij is echt een Gayquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk die gelukkige blik van die man![]()
Dat wijf had het vast verdiend
dat zeg ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Alhoewel, bij nadere inspectie is hij wel een Gay, ja.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik gedraag me weer even, het zou kunnen dat Yvonne hier lurkt.
Ik zit een beetje in de middenmoot ondertussen. Ik moet er wel aan denken dat ik Remlofl (die overigens 24/7 mijn posts in de gaten houdt) beloofd heb lief te zijn als dank voor mijn accountjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
......ik vind eigenlijk dat je je nog helemaal niet slecht gedraagt tot nu toe
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's dan lekker, loop er al een dag mee rond
Dag Mevrouw Yvonne en welkom in onze gezellige SC alwaar wij immer lief en vrolijk posten over olijke gebeurtenissen in het dagelijks leven en niet achter mensen hun rug om zitten te baggeren omdat ze het toch niet lezenquote:
oh.....ik lees weinig verschil dan tussen mild en middenmoot....ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in de middenmoot ondertussen. Ik moet er wel aan denken dat ik Remlofl (die overigens 24/7 mijn posts in de gaten houdt) beloofd heb lief te zijn als dank voor mijn accountjes
Remlof welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dag Mevrouw Yvonne en welkom in onze gezellige SC alwaar wij immer lief en vrolijk posten over olijke gebeurtenissen in het dagelijks leven en niet achter mensen hun rug om zitten te baggeren omdat ze het toch niet lezen
middenmoot (rechts)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
oh.....ik zie weinig verschil dan tussen milf en middenmoot....
ik zei heul geen milfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
middenmoot (rechts)
[ afbeelding ]
Milf![]()
[ afbeelding ]
Opschepper!quote:
Smaken verschillen, de onderste is een M. in ieder geval, wat je ermee zou willen doen is verder persoonlijk.quote:
Nou eerlijk gezegd doe ik gewoon geen vrouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Smaken verschillen, de onderste is een M. in ieder geval, wat je ermee zou willen doen is verder persoonlijk.
Is Milf dan een compliment?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik slijm want ik wil een roze username
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd doe ik gewoon geen vrouwen
Die zou ik gevenquote:
Mot je niet zoveel zuipen smurf!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga kroegen, als ik terug kom wil ik minstens blauw zijn
Ligt eraan. Oom Frits hieronder die dat tegen de babysitter zegt, da's dan net wat minder.quote:
Geef de moed nooit op, jongen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga kroegen, als ik terug kom wil ik minstens blauw zijn
Echt hè?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn.... je hebt het slijmen wel verfijnd hè![]()
Kennelijk moet je er wat anders voor overhebben want dit virtuele geslijm werkt nog nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Je moet wat overhebben voor je roze username
Sommige mensen zijn hardleers!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk moet je er wat anders voor overhebben want dit virtuele geslijm werkt nog niet
Ik zit al 2 dagen op mijn knieën maar Yvonne haalt 'm niet uit d'r broekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk moet je er wat anders voor overhebben want dit virtuele geslijm werkt nog niet
Oh oh.... nou begin ik te twijfelen, toch plain stupid?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al 2 dagen op mijn knieën maar Yvonne haalt 'm niet uit d'r broek
Ben je nou nog niet naar de kroeg?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al 2 dagen op mijn knieën maar Yvonne haalt 'm niet uit d'r broek
Doe je best!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zei ik: "Ik ga NU kroegen"?![]()
Ik ga kroegenEn als ik terug kom wil ik blauw zijn
Zal ik een live verslag doen? Ik heb een telefoon met internet enzeaux.quote:
Vertaal je ze dan wel, anders ben ik bang dat de humor me ontgaat als ik zelf vanuit het Duits moet vertalenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik een live verslag doen? Ik heb een telefoon met internet enzeaux.
Toffe foto's en jolige opmerkingen vanuit de kroeg
"Stelletje teringlijers flikker 's gauw op uit mijn SC"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:14 schreef CarOnline het volgende:
Ik wil een leuke binnenkomer maar ik weet niet wat ik moet zeggen
Wil jij even ophouden met in die andere SC precies dezelfde mensen als ik eruit te pikkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertaal je ze dan wel, anders ben ik bang dat de humor me ontgaat als ik zelf vanuit het Duits moet vertalen
Zou je denken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Stelletje teringlijers flikker 's gauw op uit mijn SC"
Als jij dat zegt is dat leuk.
Tsja.... dat is zo ongeveer als wanneer we allebei in dezelfde kroeg zouden staan en er maar 1 glas bier op de hele bar staat.... beetje logisch dat we er allebei naar grijpen dan hèquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij even ophouden met in die andere SC precies dezelfde mensen als ik eruit te pikken
Jawel, want van jou verwachten we het nietquote:
Wil je Bier niet vergelijken met pure domheid?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... dat is zo ongeveer als wanneer we allebei in dezelfde kroeg zouden staan en er maar 1 glas bier op de hele bar staat.... beetje logisch dat we er allebei naar grijpen dan hè
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel, want van jou verwachten we het niet![]()
Kans is dan trouwens wel dat we denken dat je het meent en van schrik geen letter meer posten
Nope, de N, C, D en B doen het nog nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
eve ee hek of al m letters het alweer oe
iet dus, ale!
Het is vrijdagavond, en dan ga jij je ff zitten beklagen dat ik geen andere metafoor dan bier kan bedenken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je Bier niet vergelijken met pure domheid?
klopt iet, mij d doet het wel, maar die adere drie doe het iet. Maar op de d moet ik wel flik rammequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, de N, C, D en B doen het nog niet![]()
Pleur een end heen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond, en dan ga jij je ff zitten beklagen dat ik geen andere metafoor dan bier kan bedenken.
Droeftoeter
Ik niet, haal een nieuwequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef Marrije het volgende:
Ik he og wel hoop dat ze het morge weer gewoo doe.
ee ieuwe hp laptop? ik wil gee ieuwe, ik wil dezequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik niet, haal een nieuwe
Is niet duur
Ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef Marrije het volgende:
Ik he og wel hoop dat ze het morge weer gewoo doe.
Ah, ninja-edit.... ik wou al zeggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik niet, haal een nieuwe
Is niet duur
edit: toetsenbord hè, niet laptop
Ja, dat da als oodoplossig. Tot de oel eht droog is e weer ormaal futioeert.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:22 schreef Leandra het volgende:
Maar goed er kan natuurlijk ook een los tobo aan een laptop
Sjesus klikte ook nogquote:
Wie nu weerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:24 schreef CarOnline het volgende:
Stelletje teringlijers flikker 's gauw op uit mijn SC!
Duidelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb er nog even een uitroepteken bijgedaan om het te benadrukken![]()
TVPquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:24 schreef CarOnline het volgende:
Stelletje teringlijers flikker 's gauw op uit mijn SC!
dat deed ik dus toe het tot 1 letter eperkt leef, maar u het er 3 zij kost me dat teveel werk, zeker met die liks va de m, die geruik ik gewoo te vaakquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef Leandra het volgende:
Je kunt ook.... maar dat is heel veel werk.... in een ander scherm (worddocje ofzo) een lijstje met de ontbrekende letters openzetten en dan copy en paste doen, maar dan komt dat wel heel taalnazi over![]()
Niet luisteren hé, straks doet ie niets meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef Marrije het volgende:
Eerst was het allee die liks va de v die het iet deed. E ee kwartier later ook die adere 2
maar dat droge gaat daaaaage durequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet luisteren hé, straks doet ie niets meer
Als ie kapot is duurd het langerquote:
Ik heb ooit 4 toetsen verloren .. Maar als je ff drukt op die witten dingetjes kost ff wat moeitequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ook, zag dat de lik aar userprofile gig e toe wilde ik wete welke
Oh die ... achquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De stelletje teringlijers. Wie anders!
Hoe is het met je auto?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godver, mis ik mijn eigen naamtopic
Hee, harde werkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien omdat ie al contact maakt, omdat er vocht tussen zit dat eerst weg moetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:
@Heidi, ik e zo weer weg![]()
@Soury, ja ik druk op mij hardst maar het helpt iet
Ik zei nog.... doe een beetje rustig aan, dan kan hij zich er zelf nog tegenaanbemoeien.... maar nee hoor, ze moesten het weer lafjes, voordat je er was, volbaggerenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uitstekend, dankjewelquote:
ff usb tb gebruiken. kan wel een weekje duren die vocht. Ik heb een TB waarbij het nog steeds is (na jaren)quote:
Ja, ik las je tomeloze inzet, thnxquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zei nog.... doe een beetje rustig aan, dan kan hij zich er zelf nog tegenaanbemoeien.... maar nee hoor, ze moesten het weer lafjes, voordat je er was, volbaggeren
Anytimequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik las je tomeloze inzet, thnx
Je moet er ook niet iedere keer weer verse koffie overheen gooienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff usb tb gebruiken. kan wel een weekje duren die vocht. Ik heb een TB waarbij het nog steeds is (na jaren)
Heel slim, Post PMS afbouwen. Maar ik zou ook weer niet te traag afbouwen. Schiet ook niet op, tenslotte.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uitstekend, dankjewel![]()
Ik weet dan (hopelijk) ook wat "afbouwen" inhoudt en ben aangevangen na d'r PMS periode![]()
Probleem is alleen dat ik het zo langzaam heb afgebouwd, vanaf de vakantie, dan er meerdere van die perioden binnen de termijn liggen en dat maakt het af en toe wat spannend
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet er ook niet iedere keer weer verse koffie overheen gooien
Je laptop in de vaatwasser??quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik doe ze altijd in de vaatwasser en deze vond dat niet fijn. Maar 9 v/d 10 worden superschoon en werken prima.
Hij is leukquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je laptop in de vaatwasser??
Je hebt geen dochter hè....![]()
Nee, niet moeilijk. Ze zitten tijdelijk, gedurende de nieuwbouw van het nieuwe zorgcentrum, in een woning voorzien van alle zorg en vallen dan ook gewoon onder die zorg. Maar die woning is zo mogelijk nog groter dan ze hadden en het uitzicht is mooier. Eigenlijk op alle fronten een vooruitgang, behalve dan dat ze het dorp uit zijn waar ze 80 jaar hebben geleefd. Dat doet m'n moeder wat pijn, m'n vader heeft een big smile, die is blij dattie van het hele gedoe rondom huis af is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:37 schreef Copycat het volgende:
En hoe is het verhuizen gegaan? Lijkt me best moeilijk namelijk, je ouders verhuizen naar een zorgcentrum.
/R&P
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:45 schreef Leandra het volgende:
Anyway,is onderweg naar huis, dus ik ga maar eens Chinees halen
![]()
Mooiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niet moeilijk. Ze zitten tijdelijk, gedurende de nieuwbouw van het nieuwe zorgcentrum, in een woning voorzien van alle zorg en vallen dan ook gewoon onder die zorg. Maar die woning is zo mogelijk nog groter dan ze hadden en het uitzicht is mooier. Eigenlijk op alle fronten een vooruitgang, behalve dan dat ze het dorp uit zijn waar ze 80 jaar hebben geleefd. Dat doet m'n moeder wat pijn, m'n vader heeft een big smile, die is blij dattie van het hele gedoe rondom huis af is.
Het verhuizen ging ook helemaal volgens plan. Om acht uur vanmorgen begonnen, vanavond om vijf uur hing alles, maar dan ook alles (en die mensen hebben wat aan de muur hangen) weer op z'n plek, inclusief het afvoeren van 500 kilo rest en/of overbodig materiaal.
Nope, 't viel mij ook mee, had er twee dagen voor uitgetrokken. Maar ok, we waren met z'n achten, dan kan het ook snel gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooi![]()
Dus ze hebben geen pyamadagen?
quote:
Toen ik verhuisde waren we ook met een groepje, binnen een paar uur was ik klaar. incl alle ikea kasten in elkaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, 't viel mij ook mee, had er twee dagen voor uitgetrokken. Maar ok, we waren met z'n achten, dan kan het ook snel gaan.
Weg ermeequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De stelletje teringlijers. Wie anders!
En hele leuke zustersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:54 schreef Copycat het volgende:
Mooi om te lezen, Nmns!
Tegenwoordig zijn zorgcentra gelukkig steeds minder gesitueerd in grijze, depressieve blokken, maar liggen ze juist vaak prachtig landelijk. En inderdaad geen gedoe meer, alles goed en ruimschoots geregeld.
En dan is het een heel prettige volgende fase.
Daarom had je pa zo'n smilequote:
Dat was afgelopen winter, toen je onder die brug ging wonen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toen ik verhuisde waren we ook met een groepje, binnen een paar uur was ik klaar. incl alle ikea kasten in elkaar.
Nee, toen ik in mijn mooie huisje ging wonenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was afgelopen winter, toen je onder die brug ging wonen?
Nee, die man is ontzettend sociaal, heeft ook jarenlang meegewerkt aan "Tafeltje dek je", voer rondbrengen. Heel veel mensen daar kennen 'm nog en om de paar meter heeft ie wat te ouwehoeren en bij te praten. Die zit daar helemaal op z'n plek en dat gun ik hemquote:
quote:
We zitten nog wel met vragen.. Hoe staat je auto erbij b.v.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoiii![]()
Ik kom vanaf nu alleen nog maar hier![]()
![]()
Wat heb ik gemist
Duh, doe je eens inlezenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
We zitten nog wel met vragen.. Hoe staat je auto erbij b.v.
Altijd binnen gestaan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, doe je eens inlezen
Auto in perfect staat
welk kabinetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)oaden-verbieden.html
Ben je al gekomen of moet de show nog beginnen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
![]()
en nooit mee geredenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd binnen gestaan?
Van een oud vrouwtje geweest?
je hebt een ban ergens???quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoiii![]()
![]()
Wat heb ik gemist
Zoiets, maar dan net een tikkie of twee andersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd binnen gestaan?
Van een oud vrouwtje geweest?
Komt door Caro, die graftakken uit den Haag lezen hier meequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, waarom zouden jullie het beter hebben dan ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt door Caro, die graftakken uit den Haag lezen hier mee
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
We zitten nog wel met vragen.. Hoe staat je auto erbij b.v.
Aaronskelken heten die dingen toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt door Caro, die graftakken uit den Haag lezen hier mee
Moet APK in Thailand je series gaan downloadenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, waarom zouden jullie het beter hebben dan ik [ afbeelding ]
Omdat we dat verdienenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
gun een ander ook eens watquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jups, zo worden ze ook wel genoemd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Aaronskelken heten die dingen toch?
Oh ja. Nou ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet APK in Thailand je series gaan downloaden
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vraag me dan af hè.... aan wie moeten we dat dan helemaal gaan betalen??quote:Hirsch Ballin denkt bijvoorbeeld aan constructies waarbij consumenten maandelijks een bepaald bedrag betalen om via internet muziek te luisteren of uit te wisselen.
Ik roep al een hele tijd dat die Hirsch Ballin en Donner ook wel gewoon de tyfus mogen krijgen. Die twee zijn de as van het kwaad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me dan af hè.... aan wie moeten we dat dan helemaal gaan betalen??
Aan Buma/Stemra zodat de vergoeding voor de door mij geluisterde Garth Brooks ook bij Frans Bauer terecht komt?
5 minuutjes opname is hier veel te kort hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het ideale device binnen relaasies![]()
al die muppets zijn all overal tegen ingeËntquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik roep al een hele tijd dat die Hirsch Ballin en Donner ook wel gewoon de tyfus mogen krijgen. Die twee zijn de as van het kwaad.
In mijn hoofd was het antwoord veel spannender. Die wil ik houden. *aait hoofdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@ Noek, ik heb niets uitgestukt, echt niets, ben onschuldig en ook mijn mobiel werkt nog![]()
Als er al eentje vrouwvriendelijk is dan ben ik het wel, geef ze écht alle ruimte
Uitsgestukt was in mijn opvoeding een heel gangbaar (dagelijks) woordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Noek het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het antwoord veel spannender. Die wil ik houden. *aait hoofd
Ken jij uitgestukt wel?
Pap?!?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:41 schreef Wijnneus het volgende:
hallllloooooooo, koffie thee limonade vieze boekjes !!!!![]()
het lukt mij hier nooit om een appeltaart te bakken, alleen in een schortjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en ik ga me echt heel milfs voelen, de volgende keer dat ik een appeltaart bak.alleen wijkt bij mij dat schortje wat meer dus houd ik gewoon mijn kleren aan.
Wie?quote:
Ja maar jij roept dat gelijk zo Jihad.... dat werkt niet, je moet het wat subtieler brengenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik roep al een hele tijd dat die Hirsch Ballin en Donner ook wel gewoon de tyfus mogen krijgen. Die twee zijn de as van het kwaad.
Is het dialect of kent Cc haar klassiekers gewoon niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uitsgestukt was in mijn opvoeding een heel gangbaar (dagelijks) woord
Klassieker probleempje lijkt mijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Is het dialect of kent Cc haar klassiekers gewoon niet?
Ik zou toch denken aan een dialectquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klassieker probleempje lijkt mij![]()
of nooit iets uitgestukt?
Ik weet 't, heb een grote bek en vaak ook nog tegen de verkeerde figuren, figuren met enige macht enzulksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar jij roept dat gelijk zo Jihad.... dat werkt niet, je moet het wat subtieler brengen![]()
Eigenlijk lijk je gewoon heel erg op die kutkabouter hè, en is het de herkenning die de afkeer veroorzaaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet 't, heb een grote bek en vaak ook nog tegen de verkeerde figuren, figuren met enige macht enzulks
"Loop noar de weerlig" moet ik opeens aan denken bij dialect, dat zij m'n opa altijd als ie geagiteerd of bozig was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou toch denken aan een dialect
Wat zoiets betekent als "Krijg de tering" ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Loop noar de weerlig" moet ik opeens aan denken bij dialect, dat zij m'n opa altijd als ie geagiteerd of bozig was.
Ik zeg dan altijd "rot op naar je ouwe moer"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zoiets betekent als "Krijg de tering" ?
Dat schreef ik al eens in ik dacht begin 2008, dat ik wel wat van hem weg had, vooral in vroeger jaren. Maar er was en is wel één groot verschil, ik ben never nooit niet handtastelijk. Heel, heel soms wil ik het wel zijn, maar dan lopen mensen hard weg door vermoedelijk de uitstraling die ik laat zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk lijk je gewoon heel erg op die kutkabouter hè, en is het de herkenning die de afkeer veroorzaakt![]()
Ja toch wel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou toch denken aan een dialect
Als het idd in de Nedersaksische dilalecten voorkomt dan verklaart dat iig waarom Cc het onder de rivieren niet kent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Uitstukken?, komt me wel bekend voor, voor jaren geleden een tijd in de provincie Groningen gewoond, dacht dat ze het daar ook gebruikten.
Hier zeggen ze ....maot ik ja op ja sjambak slaan....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd "rot op naar je ouwe moer"
Loop naar het weerlicht is de letterlijke vertaling, vrij vertaald "Loop naar de bliksem"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zoiets betekent als "Krijg de tering" ?
Das ook dialectquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd "rot op naar je ouwe moer"
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loop naar het weerlicht is de letterlijke vertaling, vrij vertaald "Loop naar de bliksem"
O ik ken er nog wel een paar, van die echt Rotterdamse en Haagse uitsprakenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier zeggen ze ....maot ik ja op ja sjambak slaan....
Dat lijkt me ook ja. Moer wordt hier gewoon niet gebruikt. Ja, moertje boutje dingetje.quote:
Jaquote:
Dan weet jij ook wel wat "brommers kieken" isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja toch wel?
Ik weet het echt niet maar ik hou wel van streekgebonden uitspraken omdat ik het weer heb van mijn ouders en mijn jongens gebruiken het ook al. Dat vind ik leuk. Geen flauw idee waarom maar dat vind ik.
Een van de mooiste woorden uit het Veluws vind ik toch wel "iezig" als in "je bin een iezig lieve meid"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Loop noar de weerlig" moet ik opeens aan denken bij dialect, dat zij m'n opa altijd als ie geagiteerd of bozig was.
Verder zeggen we het niet hoor, gewoon ma, mama of moeder maar in boosheid wordt het verkort, lui volk uit Rotjeknorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja. Moer wordt hier gewoon niet gebruikt. Ja, moertje boutje dingetje.
O maar dat weet ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan weet jij ook wel wat "brommers kieken" is
Ken je deze?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik ken er nog wel een paar, van die echt Rotterdamse en Haagse uitspraken
Als je er op gaat googelen, dan heb je toch aardig wat hitsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het idd in de Nedersaksiche dilalecten voorkomt dan verklaart dat iig waarom Cc het onder de rivieren niet kent.
Team NMNS foreverquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag zei je![]()
Team NMNS hè
Ja, zegt mijn buurvrouw ook, die komt ergens achter A'foort vandaan. Iezig, een voorvoegsel als het over de overtreffende trap gaat volgens mij?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een van de mooiste woorden uit het Veluws vind ik toch wel "iezig" als in "je bin een iezig lieve meid"
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Jawel joh, de duvel en z'n ouwe moer ken je toch wel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja. Moer wordt hier gewoon niet gebruikt. Ja, moertje boutje dingetje.
Heb hier en daar gekeken maar kan niks vinden, toch is het, volgens mij, dialect.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het idd in de Nedersaksische dilalecten voorkomt dan verklaart dat iig waarom Cc het onder de rivieren niet kent.
Dat is toch meer de achterhoek/Twente, Caro d'r pakkie aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan weet jij ook wel wat "brommers kieken" is
Ja, een overtreffende trap.... als ik het in "het is iezig koud" gebruik dan snap je de oorspong denk ik welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zegt mijn buurvrouw ook, die komt ergens achter A'foort vandaan. Iezig, een voorvoegsel als het over de overtreffende trap gaat volgens mij?
Maar toen dacht Noek dat het om een oud schroevendraaidingetje gingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel joh, de duvel en z'n ouwe moer ken je toch wel?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
maar zo praat ik niet toch Laysa
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:17 schreef Leandra het volgende:
Het ergste vind ik eigenlijk als die randstedelingen die zelf niet eens fatsoenlijk ABN praten op vakantie zijn op het platteland en dan doen alsof de locale bevolking niet helemaal goed is omdat ze dialect spreken.
Alsof Amsterdams/Rotterdams/Haags/Utrechts niet net zo goed plat praten is, en het klinkt ook niet echt intelligent.
U riep?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is toch meer de achterhoek/Twente, Caro d'r pakkie aan
Ja is volgens mij echt iets uit die hoekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is toch meer de achterhoek/Twente, Caro d'r pakkie aan
Sneu, immer op het verkeerde beenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar toen dacht Noek dat het om een oud schroevendraaidingetje ging
Nee, zegt me echt niks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel joh, de duvel en z'n ouwe moer ken je toch wel?
Ik vind het juist genant als mensen horen dat ik Rotterdams praat, juist omdat het zo plat klinktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:17 schreef Leandra het volgende:
Het ergste vind ik eigenlijk als die randstedelingen die zelf niet eens fatsoenlijk ABN praten op vakantie zijn op het platteland en dan doen alsof de locale bevolking niet helemaal goed is omdat ze dialect spreken.
Alsof Amsterdams/Rotterdams/Haags/Utrechts niet net zo goed plat praten is, en het klinkt ook niet echt intelligent.
Ja dat heb ik dus ook, vreselijk, ik moet voor mijn werk ook veel aan de telefoon en dan zit ik echt mijn best te doen hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het juist genant als mensen horen dat ik Rotterdams praat, juist omdat het zo plat klinkt
het heeft best wel iets, als het niet overdreven isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het juist genant als mensen horen dat ik Rotterdams praat, juist omdat het zo plat klinkt
Ik vind het wel grappig, heb familie in het Westland wonen, die babbelen ook lekker grappig zangerig met van die lange uithalen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[Rotterdams modus/]Niet dán....wel dán....Já togggggg [Rotterdam modus/]quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, vreselijk, ik moet voor mijn werk ook veel aan de telefoon en dan zit ik echt mijn best te doen hoor
Ja, maar in hun stad hebben ze ook de mond vol van aanpassen als je daar komt, dat geldt andersom dus ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal waar maar in de "grote"stad zijn de mensen erg arrogant
Maar Mike Boddé is dan wel weer leuk, maar die praat extra Rotterdams om leuk te zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
het heeft best wel iets, als het niet overdreven is
Die wel. Mijn mams zegt altijd, heinig an. Doe heinig/henig an. Bij alles wat ik doe, zo lief.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kump uut de boer'nkool dan?
Die klinken geweldig, die zeggen ook altijd "zo dat is goud" als iets goed is of mooiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, heb familie in het Westland wonen, die babbelen ook lekker grappig zangerig met van die lange uithalen.
Ik hou van alle dialecten, maar Limburgsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Limburgs, dat vind ik ontzettend boers, onbehouwen en onaangepast klinken, alle andere dialecten/talen binnen Nederland vind ik wel wat hebben.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar in hun stad hebben ze ook de mond vol van aanpassen als je daar komt, dat geldt andersom dus ook.
Maar goed, tijdens de MKZ-crisis hadden wij dus van die vrolijke vrienden van de ME in het dorp, die bij bepaalde afzettingen stonden.... nou kwam dat spul van de afdeling Amstelland, dus dan kun je wat verwachten.
Helaas waren ze zo arrogant als de neten, en toen een jongen op een brommer (die voorbij de afzetting woonde) vroeg "bin ze nog an t ruumn?" toen stonden ze daar een beetje lacherig te doen en vroegen ze die jongen nog 3 keer te herhalen wat hij zei![]()
Anyway, ik vond dat een beetje te ver gaan en toevallig spreek ik absoluut ABN (behalve als ik gedronken heb, dan heb ik een Gooise rrrrrrrr) dus ik heb ze even verteld dat ze normaal moesten doen en dat ze te gast waren, en als ik het omgekeerde bij hun collega (met een kleurtje en accent) zou uithalen dat ik dan opgepakt zou worden.
Toen hadden ze ineens geen "vertaling" meer nodig
Ik spreek ABN maar als ik mezelf terughoor, dat Haagse hoor je heel erg, terwijl ik me dat niet bewust ben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, uitvreten. Wat heb je nu weer uitgevreten, op je geweten, nu weer gedaan? Die kant op zeg maar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik bedenk me nu dat als iemand het over uitstukken heeft, daarmee bedoeld uitleggen?, maar dit ter beoordeling aan degenen hier die uitstukken dagelijks gebruiken.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
[Rotterdams modus/]Niet dán....wel dán....Já togggggg [Rotterdam modus/]![]()
Je hebt Limburgs....en Maosstrichtsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van alle dialecten, maar Limburgs![]()
En dan vooral mannen die Limburgs praten
Echt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van alle dialecten, maar Limburgs![]()
En dan vooral mannen die Limburgs praten
Slaop suquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik ben 't zat en 'k goa achter de gebreide rok slapen
Oke, bedanktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, uitvreten. Wat heb je nu weer uitgevreten, op je geweten, nu weer gedaan? Die kant op zeg maar.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan het niet helpen, ik vind het geilquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het niet boers, wel irritant.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, ik vind het geil
Oant mornquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, ik vind het geil
Heinig an!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En jij luistert dan ook altijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Die wel. Mijn mams zegt altijd, heinig an. Doe heinig/henig an. Bij alles wat ik doe, zo lief.
Ja, kats zeggen we daar ook. Overrijssel hè.quote:
Kribbig/boosquote:
Nee man, kalm!quote:
Dat dus, Brabants kan ik nog wel hebben maar ik ben geen fan, maar Limburgs vind ik echtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het niet boers, wel irritant.
Servaesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:38 schreef Gert het volgende:
O nee, Limbarj.
Het tegendeel van geil. Als iemand op TV met een limburgs accent praat, moet ik me ook echt even realiseren dat het dan niet meteen iemand met een verstandelijke beperking is. Die neiging heb ik dan echt, om dat te denken.![]()
Vooral als ze dan ook nog eens "Servaes" heten of zo.
Trustequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit jij mij expres op het verkeerde been te zetten?quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ServaesJa dat is dan wel wel vreselijk.
Ik geloof dat ik een Josti-afwijking heb
dito, ben Brabantse nu, al 20 jaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, Brabants kan ik nog wel hebben maar ik ben geen fan, maar Limburgs vind ik echt
Oja kloptquote:
Hebben lange nachten daarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:42 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
dito, ben Brabantse nu, al 20 jaartof hoor hierow
Ik heb ooit kerst gevierd met Limburgers. God, ik wilde Maria wurgen met het kindeke erbij. De hele dag ben ik genegeerd en hebben ze Limbajjs gepraat met elkaar. Ik was zo eenzaam!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, Brabants kan ik nog wel hebben maar ik ben geen fan, maar Limburgs vind ik echt
Ja ik weet het, mijn moeder heeft vrienden daarquote:
Noek toch....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb ooit kerst gevierd met Limburgers. God, ik wilde Maria wurgen met het kindeke erbij. De hele dag ben ik genegeerd en hebben ze Limbajjs gepraat met elkaar. Ik was zo eenzaam!![]()
Goed, dat was één keer. Jelijk Jjenezen hah.
Das nie geilquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb ooit kerst gevierd met Limburgers. God, ik wilde Maria wurgen met het kindeke erbij. De hele dag ben ik genegeerd en hebben ze Limbajjs gepraat met elkaar. Ik was zo eenzaam!![]()
O bahquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat meldt jequote:
Dat doen wij hier nietquote:
18 jaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:42 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
dito, ben Brabantse nu, al 20 jaartof hoor hierow
Jaaa helligquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oja klopt
Ik ben in de war met hellig.
Echt niet, we spreken zonder aanziens des persoons uit wat de afkeren zijnquote:
Nou, ik werd wel een beetje opgewonden hoor. Kan ook door de Champignonroomsaus van Knorr zijn gekomen.quote:
Aardje naar haar maartje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, ik werd wel een beetje opgewonden hoor. Kan ook door de Champignonroomsaus van Knorr zijn gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |