maar dat droge gaat daaaaage durequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet luisteren hé, straks doet ie niets meer
Als ie kapot is duurd het langerquote:
Ik heb ooit 4 toetsen verloren .. Maar als je ff drukt op die witten dingetjes kost ff wat moeitequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ook, zag dat de lik aar userprofile gig e toe wilde ik wete welke
Oh die ... achquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De stelletje teringlijers. Wie anders!
Hoe is het met je auto?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godver, mis ik mijn eigen naamtopic
Hee, harde werkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien omdat ie al contact maakt, omdat er vocht tussen zit dat eerst weg moetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:
@Heidi, ik e zo weer weg![]()
@Soury, ja ik druk op mij hardst maar het helpt iet
Ik zei nog.... doe een beetje rustig aan, dan kan hij zich er zelf nog tegenaanbemoeien.... maar nee hoor, ze moesten het weer lafjes, voordat je er was, volbaggerenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uitstekend, dankjewelquote:
ff usb tb gebruiken. kan wel een weekje duren die vocht. Ik heb een TB waarbij het nog steeds is (na jaren)quote:
Ja, ik las je tomeloze inzet, thnxquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zei nog.... doe een beetje rustig aan, dan kan hij zich er zelf nog tegenaanbemoeien.... maar nee hoor, ze moesten het weer lafjes, voordat je er was, volbaggeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |