Mot je niet zoveel zuipen smurf!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga kroegen, als ik terug kom wil ik minstens blauw zijn
Ligt eraan. Oom Frits hieronder die dat tegen de babysitter zegt, da's dan net wat minder.quote:
Geef de moed nooit op, jongen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga kroegen, als ik terug kom wil ik minstens blauw zijn
Echt hè?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn.... je hebt het slijmen wel verfijnd hè![]()
Kennelijk moet je er wat anders voor overhebben want dit virtuele geslijm werkt nog nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Je moet wat overhebben voor je roze username
Sommige mensen zijn hardleers!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk moet je er wat anders voor overhebben want dit virtuele geslijm werkt nog niet
Ik zit al 2 dagen op mijn knieën maar Yvonne haalt 'm niet uit d'r broekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk moet je er wat anders voor overhebben want dit virtuele geslijm werkt nog niet
Oh oh.... nou begin ik te twijfelen, toch plain stupid?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al 2 dagen op mijn knieën maar Yvonne haalt 'm niet uit d'r broek
Ben je nou nog niet naar de kroeg?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al 2 dagen op mijn knieën maar Yvonne haalt 'm niet uit d'r broek
Doe je best!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zei ik: "Ik ga NU kroegen"?![]()
Ik ga kroegenEn als ik terug kom wil ik blauw zijn
Zal ik een live verslag doen? Ik heb een telefoon met internet enzeaux.quote:
Vertaal je ze dan wel, anders ben ik bang dat de humor me ontgaat als ik zelf vanuit het Duits moet vertalenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik een live verslag doen? Ik heb een telefoon met internet enzeaux.
Toffe foto's en jolige opmerkingen vanuit de kroeg
"Stelletje teringlijers flikker 's gauw op uit mijn SC"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:14 schreef CarOnline het volgende:
Ik wil een leuke binnenkomer maar ik weet niet wat ik moet zeggen
Wil jij even ophouden met in die andere SC precies dezelfde mensen als ik eruit te pikkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertaal je ze dan wel, anders ben ik bang dat de humor me ontgaat als ik zelf vanuit het Duits moet vertalen
Zou je denken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Stelletje teringlijers flikker 's gauw op uit mijn SC"
Als jij dat zegt is dat leuk.
Tsja.... dat is zo ongeveer als wanneer we allebei in dezelfde kroeg zouden staan en er maar 1 glas bier op de hele bar staat.... beetje logisch dat we er allebei naar grijpen dan hèquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij even ophouden met in die andere SC precies dezelfde mensen als ik eruit te pikken
Jawel, want van jou verwachten we het nietquote:
Wil je Bier niet vergelijken met pure domheid?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... dat is zo ongeveer als wanneer we allebei in dezelfde kroeg zouden staan en er maar 1 glas bier op de hele bar staat.... beetje logisch dat we er allebei naar grijpen dan hè
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel, want van jou verwachten we het niet![]()
Kans is dan trouwens wel dat we denken dat je het meent en van schrik geen letter meer posten
Nope, de N, C, D en B doen het nog nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
eve ee hek of al m letters het alweer oe
iet dus, ale!
Het is vrijdagavond, en dan ga jij je ff zitten beklagen dat ik geen andere metafoor dan bier kan bedenken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je Bier niet vergelijken met pure domheid?
klopt iet, mij d doet het wel, maar die adere drie doe het iet. Maar op de d moet ik wel flik rammequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, de N, C, D en B doen het nog niet![]()
Pleur een end heen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond, en dan ga jij je ff zitten beklagen dat ik geen andere metafoor dan bier kan bedenken.
Droeftoeter
Ik niet, haal een nieuwequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef Marrije het volgende:
Ik he og wel hoop dat ze het morge weer gewoo doe.
ee ieuwe hp laptop? ik wil gee ieuwe, ik wil dezequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik niet, haal een nieuwe
Is niet duur
Ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef Marrije het volgende:
Ik he og wel hoop dat ze het morge weer gewoo doe.
Ah, ninja-edit.... ik wou al zeggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik niet, haal een nieuwe
Is niet duur
edit: toetsenbord hè, niet laptop
Ja, dat da als oodoplossig. Tot de oel eht droog is e weer ormaal futioeert.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:22 schreef Leandra het volgende:
Maar goed er kan natuurlijk ook een los tobo aan een laptop
Sjesus klikte ook nogquote:
Wie nu weerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:24 schreef CarOnline het volgende:
Stelletje teringlijers flikker 's gauw op uit mijn SC!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |