18653quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n tof usernummert
Ruilen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
18653
Kan wel leukere nummers verzinnen
Je geboortedatum?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n tof usernummert
Ik heb lekker meer getalletjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nee, die van jou is nog minder leuk
ja e he og ee vraagje, hoe lag moet de laptop uit? ee uurtje? Of ee dagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ze moest gaan drogen?
Ze leek zelfs te luisteren
Hoe kan jij deze vraag nou stellen als jij je laptop braaf aan het drogen bent?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja e he og ee vraagje, hoe lag moet de laptop uit? ee uurtje? Of ee dag
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kan jij deze vraag nou stellen als jij je laptop braaf aan het drogen bent?
Kijk die gelukkige blik van die manquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:Nasty en voor dat soort praktijken hier in de RLS krijg je een eigen Topic
Hij is echt een Gayquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk die gelukkige blik van die man![]()
Dat wijf had het vast verdiend
dat zeg ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Alhoewel, bij nadere inspectie is hij wel een Gay, ja.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik gedraag me weer even, het zou kunnen dat Yvonne hier lurkt.
Ik zit een beetje in de middenmoot ondertussen. Ik moet er wel aan denken dat ik Remlofl (die overigens 24/7 mijn posts in de gaten houdt) beloofd heb lief te zijn als dank voor mijn accountjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
......ik vind eigenlijk dat je je nog helemaal niet slecht gedraagt tot nu toe
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's dan lekker, loop er al een dag mee rond
Dag Mevrouw Yvonne en welkom in onze gezellige SC alwaar wij immer lief en vrolijk posten over olijke gebeurtenissen in het dagelijks leven en niet achter mensen hun rug om zitten te baggeren omdat ze het toch niet lezenquote:
oh.....ik lees weinig verschil dan tussen mild en middenmoot....ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in de middenmoot ondertussen. Ik moet er wel aan denken dat ik Remlofl (die overigens 24/7 mijn posts in de gaten houdt) beloofd heb lief te zijn als dank voor mijn accountjes
Remlof welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dag Mevrouw Yvonne en welkom in onze gezellige SC alwaar wij immer lief en vrolijk posten over olijke gebeurtenissen in het dagelijks leven en niet achter mensen hun rug om zitten te baggeren omdat ze het toch niet lezen
middenmoot (rechts)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
oh.....ik zie weinig verschil dan tussen milf en middenmoot....
ik zei heul geen milfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
middenmoot (rechts)
[ afbeelding ]
Milf![]()
[ afbeelding ]
Opschepper!quote:
Smaken verschillen, de onderste is een M. in ieder geval, wat je ermee zou willen doen is verder persoonlijk.quote:
Nou eerlijk gezegd doe ik gewoon geen vrouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Smaken verschillen, de onderste is een M. in ieder geval, wat je ermee zou willen doen is verder persoonlijk.
Is Milf dan een compliment?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik slijm want ik wil een roze username
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd doe ik gewoon geen vrouwen
Die zou ik gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |