18653quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n tof usernummert
Ruilen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
18653
Kan wel leukere nummers verzinnen
Je geboortedatum?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n tof usernummert
Ik heb lekker meer getalletjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nee, die van jou is nog minder leuk
ja e he og ee vraagje, hoe lag moet de laptop uit? ee uurtje? Of ee dagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ze moest gaan drogen?
Ze leek zelfs te luisteren
Hoe kan jij deze vraag nou stellen als jij je laptop braaf aan het drogen bent?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja e he og ee vraagje, hoe lag moet de laptop uit? ee uurtje? Of ee dag
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kan jij deze vraag nou stellen als jij je laptop braaf aan het drogen bent?
Kijk die gelukkige blik van die manquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:Nasty en voor dat soort praktijken hier in de RLS krijg je een eigen Topic
Hij is echt een Gayquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk die gelukkige blik van die man![]()
Dat wijf had het vast verdiend
dat zeg ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Alhoewel, bij nadere inspectie is hij wel een Gay, ja.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik gedraag me weer even, het zou kunnen dat Yvonne hier lurkt.
Ik zit een beetje in de middenmoot ondertussen. Ik moet er wel aan denken dat ik Remlofl (die overigens 24/7 mijn posts in de gaten houdt) beloofd heb lief te zijn als dank voor mijn accountjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
......ik vind eigenlijk dat je je nog helemaal niet slecht gedraagt tot nu toe
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's dan lekker, loop er al een dag mee rond
Dag Mevrouw Yvonne en welkom in onze gezellige SC alwaar wij immer lief en vrolijk posten over olijke gebeurtenissen in het dagelijks leven en niet achter mensen hun rug om zitten te baggeren omdat ze het toch niet lezenquote:
oh.....ik lees weinig verschil dan tussen mild en middenmoot....ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in de middenmoot ondertussen. Ik moet er wel aan denken dat ik Remlofl (die overigens 24/7 mijn posts in de gaten houdt) beloofd heb lief te zijn als dank voor mijn accountjes
Remlof welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dag Mevrouw Yvonne en welkom in onze gezellige SC alwaar wij immer lief en vrolijk posten over olijke gebeurtenissen in het dagelijks leven en niet achter mensen hun rug om zitten te baggeren omdat ze het toch niet lezen
middenmoot (rechts)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
oh.....ik zie weinig verschil dan tussen milf en middenmoot....
ik zei heul geen milfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
middenmoot (rechts)
[ afbeelding ]
Milf![]()
[ afbeelding ]
Opschepper!quote:
Smaken verschillen, de onderste is een M. in ieder geval, wat je ermee zou willen doen is verder persoonlijk.quote:
Nou eerlijk gezegd doe ik gewoon geen vrouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Smaken verschillen, de onderste is een M. in ieder geval, wat je ermee zou willen doen is verder persoonlijk.
Is Milf dan een compliment?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik slijm want ik wil een roze username
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd doe ik gewoon geen vrouwen
Die zou ik gevenquote:
Mot je niet zoveel zuipen smurf!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga kroegen, als ik terug kom wil ik minstens blauw zijn
Ligt eraan. Oom Frits hieronder die dat tegen de babysitter zegt, da's dan net wat minder.quote:
Geef de moed nooit op, jongen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga kroegen, als ik terug kom wil ik minstens blauw zijn
Echt hè?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn.... je hebt het slijmen wel verfijnd hè![]()
Kennelijk moet je er wat anders voor overhebben want dit virtuele geslijm werkt nog nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Je moet wat overhebben voor je roze username
Sommige mensen zijn hardleers!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk moet je er wat anders voor overhebben want dit virtuele geslijm werkt nog niet
Ik zit al 2 dagen op mijn knieën maar Yvonne haalt 'm niet uit d'r broekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk moet je er wat anders voor overhebben want dit virtuele geslijm werkt nog niet
Oh oh.... nou begin ik te twijfelen, toch plain stupid?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al 2 dagen op mijn knieën maar Yvonne haalt 'm niet uit d'r broek
Ben je nou nog niet naar de kroeg?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al 2 dagen op mijn knieën maar Yvonne haalt 'm niet uit d'r broek
Doe je best!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zei ik: "Ik ga NU kroegen"?![]()
Ik ga kroegenEn als ik terug kom wil ik blauw zijn
Zal ik een live verslag doen? Ik heb een telefoon met internet enzeaux.quote:
Vertaal je ze dan wel, anders ben ik bang dat de humor me ontgaat als ik zelf vanuit het Duits moet vertalenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik een live verslag doen? Ik heb een telefoon met internet enzeaux.
Toffe foto's en jolige opmerkingen vanuit de kroeg
"Stelletje teringlijers flikker 's gauw op uit mijn SC"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:14 schreef CarOnline het volgende:
Ik wil een leuke binnenkomer maar ik weet niet wat ik moet zeggen
Wil jij even ophouden met in die andere SC precies dezelfde mensen als ik eruit te pikkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertaal je ze dan wel, anders ben ik bang dat de humor me ontgaat als ik zelf vanuit het Duits moet vertalen
Zou je denken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Stelletje teringlijers flikker 's gauw op uit mijn SC"
Als jij dat zegt is dat leuk.
Tsja.... dat is zo ongeveer als wanneer we allebei in dezelfde kroeg zouden staan en er maar 1 glas bier op de hele bar staat.... beetje logisch dat we er allebei naar grijpen dan hèquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij even ophouden met in die andere SC precies dezelfde mensen als ik eruit te pikken
Jawel, want van jou verwachten we het nietquote:
Wil je Bier niet vergelijken met pure domheid?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... dat is zo ongeveer als wanneer we allebei in dezelfde kroeg zouden staan en er maar 1 glas bier op de hele bar staat.... beetje logisch dat we er allebei naar grijpen dan hè
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel, want van jou verwachten we het niet![]()
Kans is dan trouwens wel dat we denken dat je het meent en van schrik geen letter meer posten
Nope, de N, C, D en B doen het nog nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
eve ee hek of al m letters het alweer oe
iet dus, ale!
Het is vrijdagavond, en dan ga jij je ff zitten beklagen dat ik geen andere metafoor dan bier kan bedenken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je Bier niet vergelijken met pure domheid?
klopt iet, mij d doet het wel, maar die adere drie doe het iet. Maar op de d moet ik wel flik rammequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, de N, C, D en B doen het nog niet![]()
Pleur een end heen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond, en dan ga jij je ff zitten beklagen dat ik geen andere metafoor dan bier kan bedenken.
Droeftoeter
Ik niet, haal een nieuwequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef Marrije het volgende:
Ik he og wel hoop dat ze het morge weer gewoo doe.
ee ieuwe hp laptop? ik wil gee ieuwe, ik wil dezequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik niet, haal een nieuwe
Is niet duur
Ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef Marrije het volgende:
Ik he og wel hoop dat ze het morge weer gewoo doe.
Ah, ninja-edit.... ik wou al zeggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik niet, haal een nieuwe
Is niet duur
edit: toetsenbord hè, niet laptop
Ja, dat da als oodoplossig. Tot de oel eht droog is e weer ormaal futioeert.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:22 schreef Leandra het volgende:
Maar goed er kan natuurlijk ook een los tobo aan een laptop
Sjesus klikte ook nogquote:
Wie nu weerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:24 schreef CarOnline het volgende:
Stelletje teringlijers flikker 's gauw op uit mijn SC!
Duidelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb er nog even een uitroepteken bijgedaan om het te benadrukken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |