Duidelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb er nog even een uitroepteken bijgedaan om het te benadrukken![]()
TVPquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:24 schreef CarOnline het volgende:
Stelletje teringlijers flikker 's gauw op uit mijn SC!
dat deed ik dus toe het tot 1 letter eperkt leef, maar u het er 3 zij kost me dat teveel werk, zeker met die liks va de m, die geruik ik gewoo te vaakquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef Leandra het volgende:
Je kunt ook.... maar dat is heel veel werk.... in een ander scherm (worddocje ofzo) een lijstje met de ontbrekende letters openzetten en dan copy en paste doen, maar dan komt dat wel heel taalnazi over![]()
Niet luisteren hé, straks doet ie niets meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef Marrije het volgende:
Eerst was het allee die liks va de v die het iet deed. E ee kwartier later ook die adere 2
maar dat droge gaat daaaaage durequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet luisteren hé, straks doet ie niets meer
Als ie kapot is duurd het langerquote:
Ik heb ooit 4 toetsen verloren .. Maar als je ff drukt op die witten dingetjes kost ff wat moeitequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ook, zag dat de lik aar userprofile gig e toe wilde ik wete welke
Oh die ... achquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De stelletje teringlijers. Wie anders!
Hoe is het met je auto?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godver, mis ik mijn eigen naamtopic
Hee, harde werkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien omdat ie al contact maakt, omdat er vocht tussen zit dat eerst weg moetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:
@Heidi, ik e zo weer weg![]()
@Soury, ja ik druk op mij hardst maar het helpt iet
Ik zei nog.... doe een beetje rustig aan, dan kan hij zich er zelf nog tegenaanbemoeien.... maar nee hoor, ze moesten het weer lafjes, voordat je er was, volbaggerenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uitstekend, dankjewelquote:
ff usb tb gebruiken. kan wel een weekje duren die vocht. Ik heb een TB waarbij het nog steeds is (na jaren)quote:
Ja, ik las je tomeloze inzet, thnxquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zei nog.... doe een beetje rustig aan, dan kan hij zich er zelf nog tegenaanbemoeien.... maar nee hoor, ze moesten het weer lafjes, voordat je er was, volbaggeren
Anytimequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik las je tomeloze inzet, thnx
Je moet er ook niet iedere keer weer verse koffie overheen gooienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff usb tb gebruiken. kan wel een weekje duren die vocht. Ik heb een TB waarbij het nog steeds is (na jaren)
Heel slim, Post PMS afbouwen. Maar ik zou ook weer niet te traag afbouwen. Schiet ook niet op, tenslotte.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uitstekend, dankjewel![]()
Ik weet dan (hopelijk) ook wat "afbouwen" inhoudt en ben aangevangen na d'r PMS periode![]()
Probleem is alleen dat ik het zo langzaam heb afgebouwd, vanaf de vakantie, dan er meerdere van die perioden binnen de termijn liggen en dat maakt het af en toe wat spannend
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet er ook niet iedere keer weer verse koffie overheen gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |