We zitten nog wel met vragen.. Hoe staat je auto erbij b.v.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoiii![]()
Ik kom vanaf nu alleen nog maar hier![]()
![]()
Wat heb ik gemist
Duh, doe je eens inlezenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
We zitten nog wel met vragen.. Hoe staat je auto erbij b.v.
Altijd binnen gestaan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, doe je eens inlezen
Auto in perfect staat
welk kabinetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)oaden-verbieden.html
Ben je al gekomen of moet de show nog beginnen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
![]()
en nooit mee geredenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd binnen gestaan?
Van een oud vrouwtje geweest?
je hebt een ban ergens???quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoiii![]()
![]()
Wat heb ik gemist
Zoiets, maar dan net een tikkie of twee andersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd binnen gestaan?
Van een oud vrouwtje geweest?
Komt door Caro, die graftakken uit den Haag lezen hier meequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, waarom zouden jullie het beter hebben dan ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt door Caro, die graftakken uit den Haag lezen hier mee
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
We zitten nog wel met vragen.. Hoe staat je auto erbij b.v.
Aaronskelken heten die dingen toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt door Caro, die graftakken uit den Haag lezen hier mee
Moet APK in Thailand je series gaan downloadenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, waarom zouden jullie het beter hebben dan ik [ afbeelding ]
Omdat we dat verdienenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
gun een ander ook eens watquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jups, zo worden ze ook wel genoemd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Aaronskelken heten die dingen toch?
Oh ja. Nou ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet APK in Thailand je series gaan downloaden
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vraag me dan af hè.... aan wie moeten we dat dan helemaal gaan betalen??quote:Hirsch Ballin denkt bijvoorbeeld aan constructies waarbij consumenten maandelijks een bepaald bedrag betalen om via internet muziek te luisteren of uit te wisselen.
Ik roep al een hele tijd dat die Hirsch Ballin en Donner ook wel gewoon de tyfus mogen krijgen. Die twee zijn de as van het kwaad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me dan af hè.... aan wie moeten we dat dan helemaal gaan betalen??
Aan Buma/Stemra zodat de vergoeding voor de door mij geluisterde Garth Brooks ook bij Frans Bauer terecht komt?
5 minuutjes opname is hier veel te kort hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het ideale device binnen relaasies![]()
al die muppets zijn all overal tegen ingeËntquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik roep al een hele tijd dat die Hirsch Ballin en Donner ook wel gewoon de tyfus mogen krijgen. Die twee zijn de as van het kwaad.
In mijn hoofd was het antwoord veel spannender. Die wil ik houden. *aait hoofdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@ Noek, ik heb niets uitgestukt, echt niets, ben onschuldig en ook mijn mobiel werkt nog![]()
Als er al eentje vrouwvriendelijk is dan ben ik het wel, geef ze écht alle ruimte
Uitsgestukt was in mijn opvoeding een heel gangbaar (dagelijks) woordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Noek het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het antwoord veel spannender. Die wil ik houden. *aait hoofd
Ken jij uitgestukt wel?
Pap?!?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:41 schreef Wijnneus het volgende:
hallllloooooooo, koffie thee limonade vieze boekjes !!!!![]()
het lukt mij hier nooit om een appeltaart te bakken, alleen in een schortjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en ik ga me echt heel milfs voelen, de volgende keer dat ik een appeltaart bak.alleen wijkt bij mij dat schortje wat meer dus houd ik gewoon mijn kleren aan.
Wie?quote:
Ja maar jij roept dat gelijk zo Jihad.... dat werkt niet, je moet het wat subtieler brengenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik roep al een hele tijd dat die Hirsch Ballin en Donner ook wel gewoon de tyfus mogen krijgen. Die twee zijn de as van het kwaad.
Is het dialect of kent Cc haar klassiekers gewoon niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uitsgestukt was in mijn opvoeding een heel gangbaar (dagelijks) woord
Klassieker probleempje lijkt mijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Is het dialect of kent Cc haar klassiekers gewoon niet?
Ik zou toch denken aan een dialectquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klassieker probleempje lijkt mij![]()
of nooit iets uitgestukt?
Ik weet 't, heb een grote bek en vaak ook nog tegen de verkeerde figuren, figuren met enige macht enzulksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar jij roept dat gelijk zo Jihad.... dat werkt niet, je moet het wat subtieler brengen![]()
Eigenlijk lijk je gewoon heel erg op die kutkabouter hè, en is het de herkenning die de afkeer veroorzaaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet 't, heb een grote bek en vaak ook nog tegen de verkeerde figuren, figuren met enige macht enzulks
"Loop noar de weerlig" moet ik opeens aan denken bij dialect, dat zij m'n opa altijd als ie geagiteerd of bozig was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou toch denken aan een dialect
Wat zoiets betekent als "Krijg de tering" ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Loop noar de weerlig" moet ik opeens aan denken bij dialect, dat zij m'n opa altijd als ie geagiteerd of bozig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |