al die muppets zijn all overal tegen ingeËntquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik roep al een hele tijd dat die Hirsch Ballin en Donner ook wel gewoon de tyfus mogen krijgen. Die twee zijn de as van het kwaad.
In mijn hoofd was het antwoord veel spannender. Die wil ik houden. *aait hoofdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@ Noek, ik heb niets uitgestukt, echt niets, ben onschuldig en ook mijn mobiel werkt nog![]()
Als er al eentje vrouwvriendelijk is dan ben ik het wel, geef ze écht alle ruimte
Uitsgestukt was in mijn opvoeding een heel gangbaar (dagelijks) woordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Noek het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het antwoord veel spannender. Die wil ik houden. *aait hoofd
Ken jij uitgestukt wel?
Pap?!?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:41 schreef Wijnneus het volgende:
hallllloooooooo, koffie thee limonade vieze boekjes !!!!![]()
het lukt mij hier nooit om een appeltaart te bakken, alleen in een schortjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en ik ga me echt heel milfs voelen, de volgende keer dat ik een appeltaart bak.alleen wijkt bij mij dat schortje wat meer dus houd ik gewoon mijn kleren aan.
Wie?quote:
Ja maar jij roept dat gelijk zo Jihad.... dat werkt niet, je moet het wat subtieler brengenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik roep al een hele tijd dat die Hirsch Ballin en Donner ook wel gewoon de tyfus mogen krijgen. Die twee zijn de as van het kwaad.
Is het dialect of kent Cc haar klassiekers gewoon niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uitsgestukt was in mijn opvoeding een heel gangbaar (dagelijks) woord
Klassieker probleempje lijkt mijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Is het dialect of kent Cc haar klassiekers gewoon niet?
Ik zou toch denken aan een dialectquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klassieker probleempje lijkt mij![]()
of nooit iets uitgestukt?
Ik weet 't, heb een grote bek en vaak ook nog tegen de verkeerde figuren, figuren met enige macht enzulksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar jij roept dat gelijk zo Jihad.... dat werkt niet, je moet het wat subtieler brengen![]()
Eigenlijk lijk je gewoon heel erg op die kutkabouter hè, en is het de herkenning die de afkeer veroorzaaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet 't, heb een grote bek en vaak ook nog tegen de verkeerde figuren, figuren met enige macht enzulks
"Loop noar de weerlig" moet ik opeens aan denken bij dialect, dat zij m'n opa altijd als ie geagiteerd of bozig was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou toch denken aan een dialect
Wat zoiets betekent als "Krijg de tering" ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Loop noar de weerlig" moet ik opeens aan denken bij dialect, dat zij m'n opa altijd als ie geagiteerd of bozig was.
Ik zeg dan altijd "rot op naar je ouwe moer"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zoiets betekent als "Krijg de tering" ?
Dat schreef ik al eens in ik dacht begin 2008, dat ik wel wat van hem weg had, vooral in vroeger jaren. Maar er was en is wel één groot verschil, ik ben never nooit niet handtastelijk. Heel, heel soms wil ik het wel zijn, maar dan lopen mensen hard weg door vermoedelijk de uitstraling die ik laat zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk lijk je gewoon heel erg op die kutkabouter hè, en is het de herkenning die de afkeer veroorzaakt![]()
Ja toch wel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou toch denken aan een dialect
Als het idd in de Nedersaksische dilalecten voorkomt dan verklaart dat iig waarom Cc het onder de rivieren niet kent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Uitstukken?, komt me wel bekend voor, voor jaren geleden een tijd in de provincie Groningen gewoond, dacht dat ze het daar ook gebruikten.
Hier zeggen ze ....maot ik ja op ja sjambak slaan....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd "rot op naar je ouwe moer"
Loop naar het weerlicht is de letterlijke vertaling, vrij vertaald "Loop naar de bliksem"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zoiets betekent als "Krijg de tering" ?
Das ook dialectquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd "rot op naar je ouwe moer"
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loop naar het weerlicht is de letterlijke vertaling, vrij vertaald "Loop naar de bliksem"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |