Ja, kats zeggen we daar ook. Overrijssel hè.quote:
Kribbig/boosquote:
Nee man, kalm!quote:
Dat dus, Brabants kan ik nog wel hebben maar ik ben geen fan, maar Limburgs vind ik echtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het niet boers, wel irritant.
Servaesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:38 schreef Gert het volgende:
O nee, Limbarj.
Het tegendeel van geil. Als iemand op TV met een limburgs accent praat, moet ik me ook echt even realiseren dat het dan niet meteen iemand met een verstandelijke beperking is. Die neiging heb ik dan echt, om dat te denken.![]()
Vooral als ze dan ook nog eens "Servaes" heten of zo.
Trustequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik ben 't zat en 'k goa achter de gebreide rok slapen
Zit jij mij expres op het verkeerde been te zetten?quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ServaesJa dat is dan wel wel vreselijk.
Ik geloof dat ik een Josti-afwijking heb
dito, ben Brabantse nu, al 20 jaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, Brabants kan ik nog wel hebben maar ik ben geen fan, maar Limburgs vind ik echt
Oja kloptquote:
Hebben lange nachten daarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:42 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
dito, ben Brabantse nu, al 20 jaartof hoor hierow
Ik heb ooit kerst gevierd met Limburgers. God, ik wilde Maria wurgen met het kindeke erbij. De hele dag ben ik genegeerd en hebben ze Limbajjs gepraat met elkaar. Ik was zo eenzaam!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, Brabants kan ik nog wel hebben maar ik ben geen fan, maar Limburgs vind ik echt
Ja ik weet het, mijn moeder heeft vrienden daarquote:
Noek toch....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb ooit kerst gevierd met Limburgers. God, ik wilde Maria wurgen met het kindeke erbij. De hele dag ben ik genegeerd en hebben ze Limbajjs gepraat met elkaar. Ik was zo eenzaam!![]()
Goed, dat was één keer. Jelijk Jjenezen hah.
Das nie geilquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb ooit kerst gevierd met Limburgers. God, ik wilde Maria wurgen met het kindeke erbij. De hele dag ben ik genegeerd en hebben ze Limbajjs gepraat met elkaar. Ik was zo eenzaam!![]()
O bahquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat meldt jequote:
Dat doen wij hier nietquote:
18 jaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:42 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
dito, ben Brabantse nu, al 20 jaartof hoor hierow
Jaaa helligquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oja klopt
Ik ben in de war met hellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |