quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dus een voorwerp ben je inderdaad al
Our bitchesquote:
quote:
Klein kind.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
We eten kip, patat en appelmoes!
*insert Kinderen voor Kinderen liedje*
Nou ja, IK eet kip, patat en appelmoes.
Heer G is niet zo van het eten geloof ik
Roerbak met bio kip en veel groenten en heerlijke mie zometeen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:36 schreef MrSubtle het volgende:
Gepanneerde pittige kip met citroen en gekruide aardappeltjes uit de wokzo lekker aan tafel
Nou, iets anders maar het heeft er wel mee te maken. En ik wil het best vertellen, maar ik schaam me een beetjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef Greys het volgende:
Q, alwéér naar de HAP?
Wat nu weer? Of hetzelfde?
En hier roepen dat je iemand je diepste geheim hebt verteld en dan niet zeggen wat het is... foei!
tissur?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, iets anders maar het heeft er wel mee te maken. En ik wil het best vertellen, maar ik schaam me een beetjeEn ik ging aan senes raad vragen en die zei HAP
![]()
Je weet dat als het iets serieus is we er echt niet over geinen. Over die diarree enzo word soms gegeind omdat je er soms zelf ook luchtig en grappig over doetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, iets anders maar het heeft er wel mee te maken. En ik wil het best vertellen, maar ik schaam me een beetjeEn ik ging aan senes raad vragen en die zei HAP
![]()
Daar ben jij heul niet grappig genoeg voorquote:
Het waren niet allemaal stomme grapjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:42 schreef Qwea het volgende:
jullie maken stomme garpjes in het vorige topic
Ik hou het wel mooi geheim
Voelt je lovah zich al iets beter?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Zo, gegeten!![]()
Nu mandarijntje en beker zoethoutthee![]()
Q, kom, we kunnen echt ook serieus zijn en wat er hier al gezegd werd... als je zélf lollig over bepaalde dingen doet, doen wij het ook
Geloof het niet. Hij ligt nog languit op de bankquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voelt je lovah zich al iets beter?
Die riep in het vorige topic even snel dat ze naar Dr. Phil kijkt!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:13 schreef Muis006 het volgende:
Wat de rest zegt Q.
Waar hangt Elies eigenlijk uit
Timeline, Hairspray, Swept away... allemaal slechte IMDB scoresquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Wat moet ik vanavond nou gaan kijken... op het ene net komt Hairspray (John Travolta op hakken!) en op het andere net komt een heel foute film met Madonna (die ik al gezien heb) en verder komt er ook geen bal, want ik volg al die series die er komen niet.
Ja ook, maar nou ja, ik heb pijn. Erge pijn. En niet van mn darmenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Tisser dan Q?
Ik dacht dat je darmen weer raar deden.
Waar dan? Keel nog steeds?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ook, maar nou ja, ik heb pijn. Erge pijn. En niet van mn darmen
Ik ben enkel weer aan de diarree. Maar das nie zo erg.
Ik heb wel lekker gegeten
Vies verhaalquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Zo, gegeten!![]()
Nu mandarijntje en beker zoethoutthee![]()
Q, kom, we kunnen echt ook serieus zijn en wat er hier al gezegd werd... als je zélf lollig over bepaalde dingen doet, doen wij het ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. was idd niet gecharmeerd van m'n legging![]()
Nu ben ik officieel een Tokkie
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:16 schreef Ingetje79 het volgende:
En Qukeltje weet best wel dat we het beste met haar voor hebben
quote:
quote:
Alles is uiteindelijk suitable voor fokquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar dan? Keel nog steeds?
Of ist NSFF?
nou, ik hoop zo dat het gewoon eenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:24 schreef oh-oh het volgende:
He getver, allebei geen echt fijne optie Q, balen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.
Ik ga dus echt niet weer in het ziekenhuis liggen
Maar het is écht kut. Want ik moet vet nodig, maar durf nieten dan is die zalf ook nog eens op
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Nou, balen in t kwadraat jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:24 schreef oh-oh het volgende:
He getver, allebei geen echt fijne optie Q, balen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vies verhaalDa's goed kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beterschap dan maar.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vies verhaalEn die arts kon het verschil tussen beide niet zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beide zijn wel aannemelijk om te krijgen, in relatie tot je klachten.
De koorts erbij duidt wel op een ontsteking lijkt me.
Is er geen winkel open? Moet je ff iets van lidocainezalf halen.
Kweenie of de drogist dat heeft?I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nope. De arts heeft gekeken en gevoelt en wist het niet zeker. Ik heb net geweekt in een emmer, maar het is best een grote bultquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En die arts kon het verschil tussen beide niet zien?
Kweenie of de drogist dat heeft?
Maar dan had ze nu toch nog koorts moeten hebben en dat heeft ze nu niet meer. Nou ja, ik heb er geen verstand van, ik zeg dit alleen maar om te proberen om haar een beetje gerust te stellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En die arts kon het verschil tussen beide niet zien?
Kweenie of de drogist dat heeft?
Ja koopzondag in de stad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, wat staat er op het recept dan?
Is het vanaaf koopavond in DH?
Zo ja, ff naar een goede drogist gaan en zalf halen.
Zit een verdovend middel in en dat geeft binnen 5 min. verlichting. (nee, ik heb gelukkig geen ervaring, maar ik hoor genoeg van onze pt.)
Laat MM het even gaan halen dan!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja koopzondag in de stad.
Het recept Proctosedyl zalf
Ik was dus vandaag bij kruidvat waar ik doe cooling gel had, maar er waren 2 dingen voor deze klachten, en geen van beide was verdovend. Das mn recept dus wel.
Ik had nu idd geen koorts. Ik zat/zit wel aan de paracetamol (vannacht) en antigrippine, wat beide koortsverlagend is. Ik heb het wel steeds onwijs warm + zweten en dan weer koudquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan had ze nu toch nog koorts moeten hebben en dat heeft ze nu niet meer. Nou ja, ik heb er geen verstand van, ik zeg dit alleen maar om te proberen om haar een beetje gerust te stellen![]()
Q, lijkt me echt onwijs rot. Sterkte d'r mee
ja maar gezien er in de stad ook enkel kruidvat zit, en die hadden dus enkel sperti, en daar zit geen lidocaïne inquote:
liefquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Oh en Q, we gaan je écht niet uitlachen als je pijn hebt hoor. We zijn dan wel een stel geiten met zijn allen af en toe, maar we gunnen niemand zoiets pijnlijks.
Als het moet kan je écht veel hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had nu idd geen koorts. Ik zat/zit wel aan de paracetamol (vannacht) en antigrippine, wat beide koortsverlagend is. Ik heb het wel steeds onwijs warm + zweten en dan weer koud
Maar ik word er wel een beetje flauw van, van al die klachten nu. Kom op hey, hoeveel kun je hebben
Er zit toch wel een apotheek in Den Helder?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja maar gezien er in de stad ook enkel kruidvat zit, en die hadden dus enkel sperti, en daar zit geen lidocaïne in
Ik heb ook nog isosorbinitriaat zalf ofzo. Voor een fissuur, maar ook die helpt niet
Snap ik, want het is 'daar' natuurlijk. Het is niet iets dat je van de daken schreeuwt. Zélfs jij nietquote:
Ik bedoelde meer hoeveel klachten kun je in 1x hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het moet kan je écht veel hebben.
En je moet maar denken (dooddoener misschien maar wel waar)... er zijn ergere dingen. Hier ga je niet dood aan, bijvoorbeeld. Het gaat echt weer over. Maar dat het vervelend en pijnlijk is, dat geloof ik meteen. Zal duimen dat het snel weer over is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was, dan kon het wel heel lang (lees 3 weken ofzo) duren voordat het weg was volgens de arts.
Poepneusjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit toch wel een apotheek in Den Helder?
Zoek je niet verkeerd, op drogist? Je moet een apotheek hebben!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
En ik weer;
Maar misschien ook niet teveel zalfjes smeren en pijnstillers slikken. Door elkaar dan that is. Niet eerst het ene en als dat niet direct helpt het andere ofzo.
Of kan dat geen kwaad?
Ik heb vet vaak iets gescheurd gehad, 2 weken terug ook. Das zoveel fijner dan ditquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
FAK ik kan dat hoerentopic niet meer vinden. Was tijdje terug, volgens mij in LIF.
iemand met vergelijkbare klachten. Kwam van te veel 'druk' zetten als hij/zij naar de WC ging. Was iets gescheurd of geirriteerd en opgezet volgens mij ofzo.
Nou ja das meer omdat mijn ma me zo panisch met medicijnen heeft opgevoedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alles wat ik tot nu toe gedaan heb, vaseline en sperti is geloof ik geen rare/kwade zalf. Dat kan geloof ik gewoon samen. De isosorbinitriaat zalf ofzo heb ik eergisteren gesmeerd... maar dat werkte dus niet
Maar misschien heb je idd wel gelijk.
Kom op zeg...daar hebben wij zelfs nog altijd 5 tubes van op voorraad, en Trianal en Xylocainezalf.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Poepneusjede apotheek heeft geen zalf meer met lidocaïne. MM is met mijn recept daar heen geweest, en die was op. Toen MM vroeg of er dan een andere zal was met lidocaïne zei ze nee
Dus ik moet morgen naar een ander apotheek. We hebben er 4, maar er heeft er nu maar 1 dienst
Maar als het enkel geirriteerd zou zijn, dan zit er toch geen bult die je tussen duim en wijsvinger (ja sorry jongens) kan vastpakkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja das meer omdat mijn ma me zo panisch met medicijnen heeft opgevoed![]()
Als je het niet echt nodig hebt niet ineens preventief een hele berg van iets slikken (zoals ik dus laatst al zei bij die grippine ofzo), en niet de ene dag het ene proberen en dan weer wat anders e.d.
Maar kan bij sommige combi's natuurlijk best dat het geen kwaad kan. Maar als leek zou ik denken dat het wel gewoon iets wat geirriteerd is, dus het beste dan gewoon zoveel mogelijk 'rust' is? Niet iedere keer wat nieuws erop smeren enzo?
I dunno, ik kan me wel indenken dat iets wat geirriteerd of beetje ontstoken is van 'drukke verkeer' de laatste tijd wat opzet? Maar goed, ik ben een leek, geen dokter. Dus het doet er niet toe wat ik me wel of niet kan inbeeldenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar als het enkel geirriteerd zou zijn, dan zit er toch geen bult die je tussen duim en wijsvinger (ja sorry jongens) kan vastpakkenEn ook op / rond andere plekjes daar drukte de arts en het voelde aan als een kneuzing
![]()
Ik ga het allemaal laten amputeren (hara kom er maar in)
Nou, dan is het maar goed dat ik met die creme gestopt bentquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kom op zeg...daar hebben wij zelfs nog altijd 5 tubes van op voorraad, en Trianal en Xylocainezalf.
Oh, mss hebben ze xylocainegel, is eiks hetzelfde.
En die isosorbidvaselinecreme moet je niet smeren muts!
Dat werkt enkel spierverslappend en verhoogt de aanvoer van bloed.
Drukke verkeerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I dunno, ik kan me wel indenken dat iets wat geirriteerd of beetje ontstoken is van 'drukke verkeer' de laatste tijd wat opzet? Maar goed, ik ben een leek, geen dokter. Dus het doet er niet toe wat ik me wel of niet kan inbeelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Het zit je niet mee he Q.![]()
En door dat geklooi met je darmen ben ik erg voorzichtig met het geven van tips om de boel wat beter passeerbaar te maken. Het is daar nu al een rommeltje, moet je niet aan gaan prutsen.had ik maar een badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt het vragen. Xylocaine en lidocaine zijn eigenlijk gelijk aan elkaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan is het maar goed dat ik met die creme gestopt bent
Tis toch ook keistom dat een apotheek iets niet op voorraad heeft. Is het stom om te bellen en te vragen of ze dan die zalf die jij noemt heeft?
En dat zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben inmiddels iets minder blij met mijn werk.![]()
Inhoudelijk leuk, maar de secundaire arbeidsvoorwaarden (in de breedste zin des woords), gecombineerd met ene toch wel rigide baas beginnen steeds meer tegen te vallen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben inmiddels iets minder blij met mijn werk.![]()
Inhoudelijk leuk, maar de secundaire arbeidsvoorwaarden (in de breedste zin des woords), gecombineerd met ene toch wel rigide baas beginnen steeds meer tegen te vallen.
Maar eens bellen dan. En een HAP heeft die zooi niet op voorraad he? Kan een HA me ook wat anders voorschrijven? iets wat wél op voorraad is?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt het vragen. Xylocaine en lidocaine zijn eigenlijk gelijk aan elkaar.
Alleen is Xylocaine ook gewoon te koop bij een apotheek zonder recept.
Daarmee smeren kan geen kwaad; tis enkel een verdovend middel voor de huid.
Verder wat Ll zegt; niet alles erop smeren, die isosorbidetroep maakt het alleen erger.
Diepe douchebak? Teiltje?quote:
Anders had je het vast wel meegekregenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar eens bellen dan. En een HAP heeft die zooi niet op voorraad he? Kan een HA me ook wat anders voorschrijven? iets wat wél op voorraad is?
Oh sorry, ik zat niet goed op te letten, da's duidelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Poepneusjede apotheek heeft geen zalf meer met lidocaïne. MM is met mijn recept daar heen geweest, en die was op. Toen MM vroeg of er dan een andere zal was met lidocaïne zei ze nee
Dus ik moet morgen naar een ander apotheek. We hebben er 4, maar er heeft er nu maar 1 dienst
Geeft niksquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zat niet goed op te letten, da's duidelijk
Want nu je dit zegt denk ik 'Oh ja, dat heb ik nog gelezen'
Youtube op 'How to curl your hair with a straightener', dan krijg je meerdere filmpjes!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef Maes het volgende:
Q wat heel erg vervelend voor je. Au Ik hoop dat je snel weet wat het is![]()
Greys, wat is het linkje van het filmpje van het krullen met de styletang? Wat een stomme zin maar je begrijpt het wel toch?
Wat een cutiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Youtube op 'How to curl your hair with a straightener', dan krijg je meerdere filmpjes!
Ik vond deze wel duidelijk, hieronder. Vergeet vooral het extra draaitje niet als je het uiteinde er overheen hebt geslagen, dan dus nog een slag draaien. Dat deed ik in het begin niet en dan lukt het dus niet.
Maar kijk maar even, dat is wel duidelijk hoe zij het doet.
Dat had ik zes topics geleden ook al geroepen ja, toen ik het linkje aan MB gaf.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een cutie![]()
Kunnen jullie die niet inhuren om op de eerste volgende meet een workshop te geven.
Dan kom ik ook. Naar die workshop.
Hell ik koop zelfs een straightener ervoor.
In Emmen word ik altijd afgescheeptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
Da's wel heel tof Q, nog om 8 uur 's avonds
Dat lijkt me ook altijd zo leuk hè, maar ik heb dan 500 strengen die gedaan moeten worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Youtube op 'How to curl your hair with a straightener', dan krijg je meerdere filmpjes!
Ik vond deze wel duidelijk, hieronder. Vergeet vooral het extra draaitje niet als je het uiteinde er overheen hebt geslagen, dan dus nog een slag draaien. Dat deed ik in het begin niet en dan lukt het dus niet.
Ja die ogen maken d'r net een barbie. Maar het is wel een cutiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik zes topics geleden ook al geroepen ja, toen ik het linkje aan MB gaf.
Dat kreng is wel héél erg mooi, het is net een pop!
Die is hier nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Ynske het volgende:
En anders naar de noodapotheek bij t ziekenhuis!
Inderdaad, en dan ook nog dat kieschattige hiihih cute little curl hihiihihiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik zes topics geleden ook al geroepen ja, toen ik het linkje aan MB gaf.
Lesboquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan ook nog dat kieschattige hiihih cute little curl hihiihihi. Ik zou bijna verliefd worden.
Dus die mag sowieso niet komen, da's slecht voor ons egoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging op een gegeven moment ook maar iets dikkere plukken doen, anders was ik veel te lang bezigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook altijd zo leuk hè, maar ik heb dan 500 strengen die gedaan moeten worden.
Wedden dat ze ook nog kan zingen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan ook nog dat kieschattige hiihih cute little curl hihiihihi. Ik zou bijna verliefd worden.
Ja, naast haar zijn we allemaal lelijke horken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dus die mag sowieso niet komen, da's slecht voor ons ego
Grapje meneer Sonnebergquote:
Daar zei ik vanmiddag nog iets over hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Qwea het volgende:
Haart jouw hond ook zo uit haar?Baloe echt als de tering gewoon
Zo, heel verhaal in spoiler, maar het kon niet korter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kan inderdaad niet andersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Grapje meneer Sonneberg
Nou ja, ze moet haast wel een kutkarakter hebben. Dat kan niet anders![]()
Ik stofzuig 2x per dag, maar het blijft een teringkutbendequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar zei ik vanmiddag nog iets over hierBen vanmiddag maar gaan plukken, kon een zwembad vullen met het haar dat eruit kwam
En net na het douchen lag er ook alweer een shitload aan haar.
Na het kammen/douchen/plukken komt er ook gewoon niets meer uit hè, maar als je een uur later weer bezig gaat komt er weer net zo'n shitload uit
Kut is dat he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan inderdaad niet anders![]()
Bij mijn vorige werkgever werkte echt een heel knap meisje, dus ik dacht dat het wel een trut zou zijn. Was het echt een enorm aardig meisje. Was het onmogelijk om haar stom te vinden![]()
Ik vind 'r engquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ogen maken d'r net een barbie. Maar het is wel een cutie
Hihihihi, jij snapt mequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo, heel verhaal in spoiler, maar het kon niet korter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo, heel verhaal in spoiler, maar het kon niet korter.
Hmmmm, en jij werkt voor zo'n mensgerichte organisatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is de auto geen optie dan?I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Je moet hier ook elke dag stofzuigen, ja. Echt niet normaal hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stofzuig 2x per dag, maar het blijft een teringkutbendeEn borstelen helpt ook voor geen kut.
Hoe de neuk pluk je?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet hier ook elke dag stofzuigen, ja. Echt niet normaal hoor
Op de reünie zeiden ze dat kammen juist niet goed is, je moet plukken. k Weet het niet hoor. Ik doe nu gewoon beide, al moet ik toegeven dat er met plukken wel veel uitkomt. En dat doe ik dan stiekem tegen t verkeer in. Het kammen daarna ook. Hij heeft toch prachthaar, kan wel wat hebben.
Is ze single?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Bij mijn vorige werkgever werkte echt een heel knap meisje, dus ik dacht dat het wel een trut zou zijn. Was het echt een enorm aardig meisje. Was het onmogelijk om haar stom te vinden![]()
Geen idee, toen niet.quote:
quote:
Er zijn vast nog wel meer aardige, knappe meisjes op deze wereldbolquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel meer aardige, knappe meisjes op deze wereldbol
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]Oeh, spannend. We verwachten uitgebreid verslag na afloop, dat begrijp je toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, spannend. We verwachten uitgebreid verslag na afloop, dat begrijp je toch?
Dank je wel het lukt redelijk. Er zat al haarlak enzo in het haar dus dat werkte niet zo goed maar we weten nu wel hoe het moetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo spijt? Moet ik mijn post even aanpassen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp alles... of ik het ook doe is iets anders natuurlijk
en ik was te laat met mijn spijt-edit
wat een ... raar / grappig / lelijk / mooi / ... raar! ... meisjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
ik twijfelde of ik het wel moest posten. toch maar gedaan. toen gewijzigd. toen weggehaald ... en toen was ik al te laatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoezo spijt? Moet ik mijn post even aanpassen?
Hoi, ik moest lachen om je nick laatst... dat wilde ik effe kwijtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef conleche het volgende:
Hoi!! Ik kwam even voor Greys!!!
je inbox is vol![]()
Alles goed met jullie??
Hier krijg je geen zeikerds over het volle inbox gedoe hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef conleche het volgende:
Hoi!! Ik kwam even voor Greys!!!
je inbox is vol![]()
Alles goed met jullie??
Wrom dan?? Het kán niet serieuzer, mijn nick!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi, ik moest lachen om je nick laatst... dat wilde ik effe kwijt![]()
dat was 't
Thanks. Hoe gaat het met jou? Beetje beter inmiddels?quote:
Bizar he? Daarom zag ik hem dus ook totaal niet aankomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmmmm, en jij werkt voor zo'n mensgerichte organisatie?![]()
![]()
Is de auto geen optie dan?
Ach, een leuke klaagmuur om tegenaan te blaaaaten is nooit weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:32 schreef MrSubtle het volgende:
kutsituatie Cat... weinig wat je daar nog aan kunt doen heik vind het erg inflexibel van je baas... maar ja, wat ik vind helpt jou ook niks
Jaha, mijn andere mama wees me op het bestaan van deze SCquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Wrom dan?? Het kán niet serieuzer, mijn nick!!![]()
O en ik zie dat GB hier ook uithangt!!
Oh sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Wrom dan?? Het kán niet serieuzer, mijn nick!!![]()
Oh wat jammer! Maar je haar wordt inderdaad een stuk korter met krullen! Ben benieuwd hoe dat bij mij uitpakt, kan een stijltang/krulding lenen van een collegaatje, even kijken of het bevalt! Zo liefquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:52 schreef Maes het volgende:
Mijn haar is te kort voor krullen met de styltangBah
Cat toch een lastige situatie zo in je nieuwe baan. Goed dat je broer aan problemen oplossen doet, ik heb zo'n meneer
Eigenlijk over geen van beiden! Het is meer een verbastering van m'n gewone naam, maar als ik zou moeten kiezen: zóó koffie!! (Thee met melk......huu!!)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorrydat wist ik niet...
Gaat het trouwens over thee of koffie?
Never will!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Eigenlijk over geen van beiden! Het is meer een verbastering van m'n gewone naam, maar als ik zou moeten kiezen: zóó koffie!! (Thee met melk......huu!!)
@GB: als je maar niet je andere mama vergeet!!
o dat is ook zo!! Ik wilde je terugkrabbelen om te zeggen dat ik nog meer foto's had geplaatst, maar toen ben ik dat weer vergeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Never will!!![]()
ik had je nog een krabbel gestuurd na je vakantie zelfs, echte dochterliefde!
![]()
Haha, geeft niets, want ik heb ze wel gezien!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
o dat is ook zo!! Ik wilde je terugkrabbelen om te zeggen dat ik nog meer foto's had geplaatst, maar toen ben ik dat weer vergeten.![]()
En ik denk dat jouw haar te dik is voor zo'n tang, daar ben je dan veel te lang mee bezig.....
Ik weet het niet, maar volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde soort haar en als ik weleens een carmensset probeer, dan is dat ook geen daverend succes. Zo'n stijltang heb ik dan weer niet......maar lijkt me hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, geeft niets, want ik heb ze wel gezien!![]()
Hmm, daar heb je een punt. Maar alleen een beetje aan de bovenkant kan misschien wel (onderaan de lokken?)
Nouja, dan is het in ieder geval maar goed dat ik er eerst even eentje leen van m'n collega. Dan weet ik in ieder geval zeker dat het niets is. Nu kijk ik telkensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde soort haar en als ik weleens een carmensset probeer, dan is dat ook geen daverend succes. Zo'n stijltang heb ik dan weer niet......maar lijkt me hetzelfde verhaal.
Hè, hadden ze toch nog wat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:11 schreef Qwea het volgende:
Zo terug. Nu heb ik tijdelijke creme met lidocaine wat binnen 5 min moet werken. Voor alsnog voel ik niks ervan
Staat groot op " LEES BIJSLUITER VOOR GEBRUIK" zit niet eens een bijsluiter in
*google opstart
Nee ik ben bezweken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
Leeft Qwea nog
*msn aandoetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hè, hadden ze toch nog wat?
En doe even msn.
Ze is alweer zonder één woord vertrokken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
topickiller, iedereen zit te PMen en MSNen
Behalve deze twee leden van de PBPquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
topickiller, iedereen zit te PMen en MSNen
Neeeee ga nou niet zoekenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:24 schreef Maes het volgende:
Heb niet eens msn volgens mij. Even zoeken...
msn plopte eruitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is alweer zonder één woord vertrokken.
Why not?quote:
Kende je die nog niet eens?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik was het katertje-met-een-oog-vindt-baasje-via-fok topic aan het doorlezen. Feelgood topic.
Zit je nooit op msn?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:35 schreef Maes het volgende:
Msn doet hetDe contactpersonen zijn niet meer echt van nu. JohnP who the f is dat?
Nee werd een tijdje nogal lastig gevallen. Toen ben ik er maar mee gestopt. Maar ik wist mijn wachtwoord nog. Goed hèquote:
Ik heet geen kukelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Co!![]()
Wat gezellig dat je ff komt buurten ook al is het je dan alleen om Greys te doen![]()
![]()
En Cat, gek wief...tuurlijk ben je iemand![]()
![]()
Qukel, ik heb m'n MSN nooit aan. Ik haat het echt.
En deze site is mss wel handig voor jou www.fk.cvz.nl
Nee, die moet je ook zelf gaan zoekenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:55 schreef Qwea het volgende:
in dat stomme linkje staat mn huidige creme niet
Ja dat doe ik. In die zoekbalk. Zegt ie dattie niks kan vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, die moet je ook zelf gaan zoeken
Lidocaïne 3%quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe heet het?
die kon ik dus niet vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Vaseline-Cetomacrogol_Cr_me_FNA.aspx?mId=10704&rId=890
Das toch info genoeg?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
7 Zwangerschap en borstvoeding
Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?
Zwangerschap
U kunt dit middel veilig gebruiken. Het wordt al jarenlang gebruikt door zwangere vrouwen, zonder nadelige gevolgen voor het kind.
Good to go, Q
quote:Lidocaïne Vaselinecrème FNA [formularium der Nederlandse Apothekers]
Crème (3%), voor rectaal gebruik 30 mg/g; 30 g, 50 g. In vaseline-cetomacrogolzalf (Cremor vaselini lidocaini 3% FNA).
Xylocaine zalf [AstraZeneca bv]
Zalf (5%), hydrofiel , voor rectaal gebruik 50 mg/g; 35 g.
CFH-Advies
Bij hemorroïden vormen verbetering van het defecatiegedrag en de voeding de basis van de symptomatische behandeling. Ter verlichting van symptomen als jeuk, pijn of zwelling kan tijdelijk lokale therapie met crème of zalf worden toegepast. In eerste instantie komt dan een adstringerend middel zoals zinksulfaat of een lokaal anaestheticum zoals lidocaïne in aanmerking.
Eigenschappen
Pijn- en jeukstillend. De werking treedt in binnen 5 min na aanbrengen op het anale of rectale slijmvlies.
Kinetische gegevens
Resorptie: matig door intacte huid, goed door beschadigde huid en slijmvliezen. Eliminatie: voornamelijk met de urine. T1/2el = 1½–2 uur.
Indicaties
Aandoeningen van de huid en slijmvliezen, die gepaard gaan met pijn, jeuk, branderigheid en andere onaangename sensaties, met name pruritus ani en hemorroïden.
Contra-indicaties
Bloedende hemorroïden. Overgevoeligheid voor lokaal anaesthetica van het amidetype.
Zwangerschap/Lactatie
Advies: Kan, voor zover bekend zonder gevaar voor de vrucht, overeenkomstig het voorschrift worden gebruikt.
Overgang in de moedermelk: Ja, in kleine hoeveelheden. Bij therapeutische doseringen door de moeder is er in het algemeen geen risico voor de zuigeling.
Bijwerkingen
Irritatie van huid en slijmvliezen. Zelden overgevoeligheidsreacties (huidreacties, anafylactische shock).
Waarschuwingen en voorzorgen
Voorzichtigheid is geboden bij ernstig beschadigde slijmvliezen en/of sepsis in het gebied van de laesie. Bij optreden van bloedende hemorroïden of uitblijven van verbetering de toepassing niet voortzetten.
Overdosering
Lidocaïne wordt goed geresorbeerd door beschadigd epitheel, waardoor bij overmatig gebruik intoxicatie kan ontstaan met prikkeling van het centrale zenuwstelsel en depressie van het cardiovasculaire systeem.
Dosering
Bij hemorroïden: Volwassenen: 1–5 g crème of zalf, eventueel met een steriel gaasje of vingercondoom, 's morgens, 's avonds en na iedere ontlasting, dun op de laesie aanbrengen. Bij voorkeur niet langer dan 2 weken achtereen toepassen.
Max. 10 g crème/zalf per keer en max. 20 g per dag gebruiken bij een volwassene van 70 kg. Bij slechte lichamelijke conditie, sepsis, ernstige leveraandoening, hartfalen en verder bij ouderen en kinderen > 12 jaar met een lichaamsgewicht < 25 kg, de dosering verlagen.
Daar heeft ze MM toch voor?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef Cat22 het volgende:
En Q. heb je er ook vingercondooms bijgekocht?
Ik heb latex handschoenen gekocht waar ik de vingers vanaf knipquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef Cat22 het volgende:
En Q. heb je er ook vingercondooms bijgekocht?
Volgens mij gebruiken sommige mensen die ook als plukhulpmiddel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb latex handschoenen gekocht waar ik de vingers vanaf knip
Nou, das mooi danquote:Bij optreden van bloedende hemorroïden of uitblijven van verbetering de toepassing niet voortzetten.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken sommige mensen die ook als plukhulpmiddel.
Ik had gisteren een compleet bloedbad in de toilet.quote:
Werkt net zo goed hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb latex handschoenen gekocht waar ik de vingers vanaf knip
Ja, sow? Het bloedt niet en je bent er nog niet mee begonnen dus of er al dan niet verbetering optreedt merk je later pas. Hop! Smeer um!quote:
Ik heb regelmatig op mijn knietjes op het vloerkleed gezeten met mijn rubber huishoud handschoenen aan. Werkt als een tierelier.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken sommige mensen die ook als plukhulpmiddel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu moet ik eigenlijk naar bed. Morgenvroeg om 6.45 uur al de trein in.![]()
Maar ik heb geen zin.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jamaar, komt dat van die bult of uit je darmen? Da's een heel verschil.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had gisteren een compleet bloedbad in de toilet.
Nu heb ik flinke diarree en ik kan amper vegen dus ik weet het nu niet.
Oh leuk, hoeveelste aflevering is het? Welk seizoen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
Greeeeeeeeeeeys, bij ANTM zit echt een geweldig leuk meisje.
Hi dear!quote:
Dat lijkt me voor Q best lastig te beoordelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, komt dat van die bult of uit je darmen? Da's een heel verschil.
van die bult( denk ik). Want het was helderrood en zat aan het papiertje. En mn darmen zijn donkerder en nooit aan mn papiertjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, komt dat van die bult of uit je darmen? Da's een heel verschil.
dan ben je morgen ziekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga maar slapen, denk ik.En even van m'n vriendje aannemen dat ik niet altijd overal mee moet zitten
![]()
Geen zin om morgen nog te werken, dus ik heb een beetje moeite met de laptop uitzetten, haha
Haha nee hoor, ik ga gewoon braaf.quote:
Nou ik las net over Perianaal abces en dus ook fistelsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Bamba het volgende:
Oooh qwea, ik weet helaas ongeveer hoe k*t het is. Mijn vriend heeft ruim anderhalf jaar iets soortgelijks gehad (fistels) en die heeft ook veel pijn en ongemakken gehad. Hopelijk werkt de zalf en ben je er snel vanaf!!
Cycle 13, heb vandaag epi 9 gezien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk, hoeveelste aflevering is het? Welk seizoen?
Dan eh... weet ik waar ik naar moet zoeken
Je moet ook niet lopen googlen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik las net over Perianaal abces en dus ook fistels
Die fistels moeten toch ook operatief verwijderd worden?
van zo'n Perianaal abces word ik echt nie vrolijk
poepfabriekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
De HAP heeft je verhaal aangehoord en naar je poepfabriek gekeken, dus ik neem aan dat meneer Dokter wel weet wat ie je voorschrijft
Hij was trouwens lekker. Die dokter. Jaartje of 32 33 denk ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
De HAP heeft je verhaal aangehoord en naar je poepfabriek gekeken, dus ik neem aan dat meneer Dokter wel weet wat ie je voorschrijft
Hoest nou met hem? Nog last?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe vloog net weer als vanouds door het huis en molesteerde Baileys weer ff.
Maar dat maakt niet uit...hij is weer een vrolijke rooie wortelpoezz
Dank je!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Cycle 13, heb vandaag epi 9 gezien.
Doe dat nou niet, doossie!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooooooooh! Dát wilde ik vanmiddag nog vragen. Maar t gaat goed dus?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe vloog net weer als vanouds door het huis en molesteerde Baileys weer ff.
Maar dat maakt niet uit...hij is weer een vrolijke rooie wortelpoezz
Weer een vrolijke rooie wortelpoezz, denk ikquote:
Dat klopt, dat heeft mijn vriend gehad en is zo''n 6 keer geopereerd in die anderhalf jaar tijd. Maar bij hem was het ook bijzonder hardnekkig. En het perianaal abces komt vaker voor bij mannen gelukkig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Veel plezier morgen met het weerzien met je beestjes!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef ferrari_rood het volgende:
@Q het zit je niet echt mee he. Sterkte ermee hopelijk verlicht de zalf snel wat
@Cat succes morgen en van sommige mensen snap je niet waar hun flexibele kant zit vooral als ze in het "zorg" systeem werken.
Ik ga maar eens naar bedje. Vriendlief is iets heel vaags op discovery aan het kijken. Morgen naar huismaar dan zie ik de katten wel weer
kijken of Rossi gegroeid is.
Jij had ook geen leuke vakantie hè, met je ziek zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef ferrari_rood het volgende:
@Q het zit je niet echt mee he. Sterkte ermee hopelijk verlicht de zalf snel wat
@Cat succes morgen en van sommige mensen snap je niet waar hun flexibele kant zit vooral als ze in het "zorg" systeem werken.
Ik ga maar eens naar bedje. Vriendlief is iets heel vaags op discovery aan het kijken. Morgen naar huismaar dan zie ik de katten wel weer
kijken of Rossi gegroeid is.
Ja, ik geef hem nu wel standaard 2x per dag een pijnstiller.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooooooooh! Dát wilde ik vanmiddag nog vragen. Maar t gaat goed dus?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer een vrolijke rooie wortelpoezz, denk ik
Gelukkig, jij leest ook wel eens niet goed!
Ga ik doen! Geen hint geven dan he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, ik zou het leuk vinden als je gaat raden op wie ik doelde met geweldig leuk.
Ooh, ik denk je gaat me ff lekker een lebber op die bult geven. Fijn weer dat je dat voor me over hebt ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Kusje d'r op!
Nou ja, op je verdriet. Niet op je bips
Trusten!
Vanaf de eerste afleveringquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik doen! Geen hint geven dan he?
En had je al vanaf afl. 1 dag je haar geweldig leuk vond? Of moet ik dan even een paar afleveringen kijken voordat ik ga raden?
Mss kan ze hem er af bijtenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ik denk je gaat me ff lekker een lebber op die bult geven. Fijn weer dat je dat voor me over hebt ook![]()
Trusten iedereen en tot morg
Maar hij heeft nu toch ook nog een kuur? Of is die al klaar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem nu wel standaard 2x per dag een pijnstiller.
En gisteren dachten we dat het prima ging, totdat ie ging eten (blikvoer) en ineens was het jammeren en met z'n pootje langs z'n bekje wrijven.
Dus het is toch nog wel pijnlijk voor hem.
Mss dat het beter is om die kies straks toch te verwijderen, maar dat hoor ik volgende week wel van de DA.
Oh de tering, Ingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss kan ze hem er af bijten![]()
Ben jij er van af![]()
Trusten![]()
Morgen alweer officieel m'n laatste vakantiedag
Die duurt nog tot volgende week vrijdag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar hij heeft nu toch ook nog een kuur? Of is die al klaar?
Jawel, al had ik iedere dag wel dingen te doen die met het werk te maken haddenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:32 schreef Bamba het volgende:
Oeh balen is dat altijd he Ing... Maar wel een fijne vakantie gehad?
Oh ja, zoiets had ik in het snelle teruglezen al gezien idd. Dat is dan wel weer heel fijn, heerlijk shoppen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, al had ik iedere dag wel dingen te doen die met het werk te maken hadden![]()
Daarom vandaag lekker gesjopt
Nou...eerlijk gezegd is sjoppen voor mij ook een straf.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh ja, zoiets had ik in het snelle teruglezen al gezien idd. Dat is dan wel weer heel fijn, heerlijk shoppen!
Niet joh? Ik vind het van tijd tot tijd heeerlijk...alleen n'n bankrekening nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou...eerlijk gezegd is sjoppen voor mij ook een straf.
Maar vandaag ging het lekker, veel leuke dingen gekocht in relatief korte tijd
Ja, gaan we nou geen foto's krijgen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou...eerlijk gezegd is sjoppen voor mij ook een straf.
Maar vandaag ging het lekker, veel leuke dingen gekocht in relatief korte tijd
Dan moet ik eerst de camera zoeken, een kaartje, het kabeltje om aan te sluiten op de laptop, de kleren uitstallen, foto's maken, uploaden, posten...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, gaan we nou geen foto's krijgen?
Allemaal in koor:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer een vrolijke rooie wortelpoezz, denk ik
Gelukkig, jij leest ook wel eens niet goed!
Loeeeeetjuuuh met rooie haaaaaruhquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Allemaal in koor:
Poeeeezjes met rooode haaaaren........
Maar wel ooit?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst de camera zoeken, een kaartje, het kabeltje om aan te sluiten op de laptop, de kleren uitstallen, foto's maken, uploaden, posten...
Euhm...hek geen zin in nu
Hoe noosquote:
Hipquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:53 schreef Bamba het volgende:
Mn vriend mocht vandaag zn nieuwe gsm uitzoeken, vanwege contractsvernieuwing. Het is de LG Chocolate bL40 geworden. Echt supermooi!! Ik ga zelf voor een Iphone denk ik..In januari mag ik!!
Ik kijk naar een film met Zjan Kloot van Damme.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaaah, de 3 fundamentele rechten van de oksel is er weer op.
Eliehiieeeees!
Het snappen is het probleem hier niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik haat nieuwe telefoons, want dan snap ik ze weer niet.
Nu heb ik zo'n fab roze walkman-telefoon, maar ik vind hem kut sms-en en verder gebruik ik hem alleen om te bellen. Dus al die toeters en bellen die er op zitten (een stappenteller, ja dahag) die gebruik ik niet. En weet ik niet te vinden in dat ding
Hier campingzender, maar ik ben intussen aan het pjoeteren en wassen en drogen enzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk naar een film met Zjan Kloot van Damme.
Nou ja, als ik er even voor ga zitten snap ik hem wel natuurlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het snappen is het probleem hier niet.
Die prepaiddingen zijn altijd zo duur en ik ben altijd zo zuinig
Gewoon terug naar den ouderwetsche draaitelephoonquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, als ik er even voor ga zitten snap ik hem wel natuurlijk.
Maar daar heb ik dan het geduld en de zin niet voor
Ik geef graag 20 euro per maand uit aan abbo omdan iedere 2 jr n nieuwe te krijgen en ben een enorme krent schijntquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het snappen is het probleem hier niet.
Die prepaiddingen zijn altijd zo duur en ik ben altijd zo zuinig
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik geef graag 20 euro per maand uit aan abbo omdan iedere 2 jr n nieuwe te krijgen en ben een enorme krent schijnt
Ehmm dan moet je tusseninquote:
Oehh das knap! maar jij hebt vast ook n huistel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik doe meestal 2 maanden met 20 euro beltegoed, dus het kan voor mij echt niet uit.
Ha als ik quote lukt het wel om te reageren......quote:
Hey Ing!! Ik kwam stiekem ook voor jou natuurlijk, maar dat durfde ik niet zo goed te zeggen!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Co!![]()
Wat gezellig dat je ff komt buurten ook al is het je dan alleen om Greys te doen![]()
![]()
quote:
Hihiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey Ing!! Ik kwam stiekem ook voor jou natuurlijk, maar dat durfde ik niet zo goed te zeggen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |