Daar zei ik vanmiddag nog iets over hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Qwea het volgende:
Haart jouw hond ook zo uit haar?Baloe echt als de tering gewoon
Zo, heel verhaal in spoiler, maar het kon niet korter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kan inderdaad niet andersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Grapje meneer Sonneberg
Nou ja, ze moet haast wel een kutkarakter hebben. Dat kan niet anders![]()
Ik stofzuig 2x per dag, maar het blijft een teringkutbendequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar zei ik vanmiddag nog iets over hierBen vanmiddag maar gaan plukken, kon een zwembad vullen met het haar dat eruit kwam
En net na het douchen lag er ook alweer een shitload aan haar.
Na het kammen/douchen/plukken komt er ook gewoon niets meer uit hè, maar als je een uur later weer bezig gaat komt er weer net zo'n shitload uit
Kut is dat he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan inderdaad niet anders![]()
Bij mijn vorige werkgever werkte echt een heel knap meisje, dus ik dacht dat het wel een trut zou zijn. Was het echt een enorm aardig meisje. Was het onmogelijk om haar stom te vinden![]()
Ik vind 'r engquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ogen maken d'r net een barbie. Maar het is wel een cutie
Hihihihi, jij snapt mequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo, heel verhaal in spoiler, maar het kon niet korter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo, heel verhaal in spoiler, maar het kon niet korter.
Hmmmm, en jij werkt voor zo'n mensgerichte organisatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is de auto geen optie dan?I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Je moet hier ook elke dag stofzuigen, ja. Echt niet normaal hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stofzuig 2x per dag, maar het blijft een teringkutbendeEn borstelen helpt ook voor geen kut.
Hoe de neuk pluk je?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet hier ook elke dag stofzuigen, ja. Echt niet normaal hoor
Op de reünie zeiden ze dat kammen juist niet goed is, je moet plukken. k Weet het niet hoor. Ik doe nu gewoon beide, al moet ik toegeven dat er met plukken wel veel uitkomt. En dat doe ik dan stiekem tegen t verkeer in. Het kammen daarna ook. Hij heeft toch prachthaar, kan wel wat hebben.
Is ze single?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Bij mijn vorige werkgever werkte echt een heel knap meisje, dus ik dacht dat het wel een trut zou zijn. Was het echt een enorm aardig meisje. Was het onmogelijk om haar stom te vinden![]()
Geen idee, toen niet.quote:
quote:
Er zijn vast nog wel meer aardige, knappe meisjes op deze wereldbolquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel meer aardige, knappe meisjes op deze wereldbol
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]Oeh, spannend. We verwachten uitgebreid verslag na afloop, dat begrijp je toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, spannend. We verwachten uitgebreid verslag na afloop, dat begrijp je toch?
Dank je wel het lukt redelijk. Er zat al haarlak enzo in het haar dus dat werkte niet zo goed maar we weten nu wel hoe het moetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Youtube op 'How to curl your hair with a straightener', dan krijg je meerdere filmpjes!
Ik vond deze wel duidelijk, hieronder. Vergeet vooral het extra draaitje niet als je het uiteinde er overheen hebt geslagen, dan dus nog een slag draaien. Dat deed ik in het begin niet en dan lukt het dus niet.
Maar kijk maar even, dat is wel duidelijk hoe zij het doet.
Hoezo spijt? Moet ik mijn post even aanpassen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp alles... of ik het ook doe is iets anders natuurlijk
en ik was te laat met mijn spijt-edit
wat een ... raar / grappig / lelijk / mooi / ... raar! ... meisjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Youtube op 'How to curl your hair with a straightener', dan krijg je meerdere filmpjes!
Ik vond deze wel duidelijk, hieronder. Vergeet vooral het extra draaitje niet als je het uiteinde er overheen hebt geslagen, dan dus nog een slag draaien. Dat deed ik in het begin niet en dan lukt het dus niet.
Maar kijk maar even, dat is wel duidelijk hoe zij het doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |